gaat t nu gebeuren???quote:Op zondag 28 november 2010 21:41 schreef iPat het volgende:
Ik heb zo'n raar gevoel dat het hoofd van Wagner opengaat en er een alien uitkomt.
?quote:Op zondag 28 november 2010 21:58 schreef iPat het volgende:
One Direction is zojuist heel ff One Erection geworden.
Omg nee.quote:Op maandag 29 november 2010 00:18 schreef iPat het volgende:
Vote For The Worst (waar Simon vandaag impliciet naar refereerde) wilt nu Cher gaan steunen nu Wagner eruit is.
Vorige week baalde het publiek ook al dat Cher werd gesaved door de jury. Ze schijnt daar slecht in de pers te zijn gekomen, geen idee. Ongelooflijke waanzin inderdaad. Nu ben ik nog meer voor Cherquote:Op zondag 28 november 2010 23:01 schreef Daph_ het volgende:
*gooit confetti*
Matt door![]()
Boegeroep bij Cher? Wtf?
Als je Mary eenzijdig noemt, mag je ze dat allemaal noemen eigenlijk. Iedereen is op een bepaald vlak duidelijk het best. Rebecca en Matt doen ook week in week uit een beetje hetzelfde.quote:Op zondag 28 november 2010 23:47 schreef Nihonjin het volgende:
wagner eruit
dit jaar is best slecht, daarom hoopte ik dat wagner had gewonnen want de overgebleven kandidaten verdienen t niet om te winnen!
ik snap nog steeds niet hoe storm lee eruit heeft kunnen gaan
nu heb je mensen als rebecca (aparte kutstem), cher (ook beetje aparte stem, genoeg van gezien en niet echt een goede 'recording artist', type cheryl cole maar dan lelijker), 1d (zij maken nu wel kans om te winnen, good looking boyband enzo..), mary is sowieso kansloos en eenzijdig, matt is misschien wel de enige goeie maar toch ook weer beetje aparte stem.
Dat is een regelrechte belediging voor Cher zeg. Kijk haar auditie nog eens terug. Als dat geen enorm talent is dan weet ik het niet meer. Maar ze moet wel het juiste materiaal krijgen.quote:Op maandag 29 november 2010 00:18 schreef iPat het volgende:
Vote For The Worst (waar Simon vandaag impliciet naar refereerde) wilt nu Cher gaan steunen nu Wagner eruit is.
Schandalig. Die hebben voornemelijk met een vooraf ingezongen band lopen meezingen.quote:Op maandag 29 november 2010 04:21 schreef Greetings het volgende:
One Direction is 2e op gepaste afstand, kort voor Rebecca.
Wagner? Drugs?quote:Op maandag 29 november 2010 10:35 schreef Cybart het volgende:
Wagner & Katie, terecht lijkt me....
Vraag me wel af in hoeverre Wagner's Exit een Fixx is, aangezien de tabloits zaterdag en zondag uitpakten met drugsschandalen over hem....
Het boegeroep bij Cher is inderdaad wel heel raar, vond het wel meevallen met de bad press van haar?
In anders nieuws:
vandaag in de winkel:
[ afbeelding ]
Z'n dealer zou al 5 keer op de set geweest zijn en zelfs voorgesteld aan andere kandidaten...quote:
quote:Op maandag 29 november 2010 10:37 schreef Cybart het volgende:
[..]
Z'n dealer zou al 5 keer op de set geweest zijn en zelfs voorgesteld aan andere kandidaten...
Familieprogramma, UK.....quote:Op maandag 29 november 2010 10:42 schreef friekin_ het volgende:
Het gaat over wiet. Echt he.. big deal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |