Ik geloof dat Enfermerel nog een vergrootglas heeftquote:Op zondag 28 november 2010 21:59 schreef Symphonic het volgende:
Mijn voorspelling klopt aardig, ik ben geen vriendjes met de letters op mijn scherm
Oh ik verstond altijd wat anders??quote:Op zondag 28 november 2010 21:55 schreef Stuart het volgende:
Kayleigh, is it too late to say I'm sorry![]()
Leesbril toch maar nodigquote:Op zondag 28 november 2010 21:59 schreef Symphonic het volgende:
Mijn voorspelling klopt aardig, ik ben geen vriendjes met de letters op mijn scherm
Wat verstond jij danquote:Op zondag 28 november 2010 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik verstond altijd wat anders??
Jeps.quote:
Ik heb het verkeerde cadeautje weggegevenquote:Op zondag 28 november 2010 22:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik geloof dat Enfermerel nog een vergrootglas heeft...
Nou, dan heb je ze nog heel aardig in het gareel weten te krijgen, chapeau!quote:Op zondag 28 november 2010 21:59 schreef Symphonic het volgende:
Slaap lekker snoetquote:Op zondag 28 november 2010 22:01 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady gaat douchen en haar bedje opzoeken
Geniet van je Douche en slaap lekker LLquote:Op zondag 28 november 2010 22:01 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Op zondag 28 november 2010 22:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, dan heb je ze nog heel aardig in het gareel weten te krijgen, chapeau!
Sweet dreamsquote:Op zondag 28 november 2010 22:01 schreef LovelyLady het volgende:
"Kayleigh, is it to ME to say I'm sorry?quote:
slaap lekkerquote:Op zondag 28 november 2010 22:01 schreef LovelyLady het volgende:
Ja, je weet wel, die leuke meneer van gister op de meet?quote:
Wat was het? Vier typo's op drie lettersquote:
Jaquote:Op zondag 28 november 2010 22:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat was het? Vier typo's op drie letters?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |