quote:Op zondag 28 november 2010 23:41 schreef jna het volgende:
Ja, je wordt ook oom. Waarom denk je dat luctor is gevlucht naar australië? Heeft je zusje nog niks gezegd?
Hehe, rustig aan man, geen haastquote:Op maandag 29 november 2010 00:54 schreef Bravebart het volgende:
Slaaptijd!![]()
Oh, je receptenIk zal er morgen aan proberen te denken
![]()
ik heb mn auto binnen!quote:Op maandag 29 november 2010 10:33 schreef IccceeeCold het volgende:
Broem?
Stage lopen terwijl het -3 hier is en de verwarming kapot..Sjaal en dikke winter jas achter de computer
Goeie nick dan ookquote:Op maandag 29 november 2010 10:33 schreef IccceeeCold het volgende:
Broem?
Stage lopen terwijl het -3 hier is en de verwarming kapot..Sjaal en dikke winter jas achter de computer
quote:
quote:
quote:
quote:
Daar moet het mee lukken lijkt me toch.quote:
Eerder een paar Ugg'squote:
Oh gatverdamme nee zeg. Ik heb supertoffe sloffen, die mag je wel even lenen?quote:
Worden die UGGs niet kletsnat in de sneeuw?quote:
Nou gaarne!quote:Op maandag 29 november 2010 14:59 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh gatverdamme nee zeg. Ik heb supertoffe sloffen, die mag je wel even lenen?
Welke sneeuw?quote:Op maandag 29 november 2010 14:59 schreef L.no het volgende:
[..]
Worden die UGGs niet kletsnat in de sneeuw?
Gave shitquote:Op maandag 29 november 2010 15:01 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Staan ze je denk je?
Zelfs als je geen sneeuw momenteel hebt, dan krijg je er later toch wel.quote:
Ik denk het wel! Ze passen denk ik net om m'n grote teenquote:Op maandag 29 november 2010 15:01 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Staan ze je denk je?
True, maar ik had vandaag voor het eerste enige compassie voor de kopers van Ugg'squote:
Watervaste spray helpt vastquote:Op maandag 29 november 2010 15:02 schreef L.no het volgende:
[..]
Zelfs als je geen sneeuw momenteel hebt, dan krijg je er later toch wel.
quote:Op maandag 29 november 2010 15:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik denk het wel! Ze passen denk ik net om m'n grote teen
[..]
True, maar ik had vandaag voor het eerste enige compassie voor de kopers van Ugg's
Dat zeg ik, grote teenquote:Op maandag 29 november 2010 15:02 schreef Bloempje. het volgende:
[..]Maat 37 is het, past vast wel
.
Gompies, jij hebt grote tenen zeg.quote:
Ik hoop wel dat ie hier even het resultaat laat zien van met uggs door de sneeuw ploeteren.quote:
Gewoon 1 glaasje bij het ontbijt?quote:
Hele dag nergens last meer vanquote:Op maandag 29 november 2010 15:05 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Gewoon 1 glaasje bij het ontbijt?
Top, ik zal het mijn vervelende puberbroertje aanbevelenquote:
Eerste paar dagen jeukt het even, maar daarna nergens last meer vanquote:Op maandag 29 november 2010 15:05 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Top, ik zal het mijn vervelende puberbroertje aanbevelen
Hahaha, voor klachten kan ik m naar jou doorsturen? Of m'n ouders, mocht m'n broertje er even niet toe in staat zijn...quote:Op maandag 29 november 2010 15:06 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Eerste paar dagen jeukt het even, maar daarna nergens last meer van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |