zeker, maar weer je hoe tof dat land is?quote:Op zondag 28 november 2010 21:25 schreef eer-ik het volgende:
Tof zeg![]()
Was je niet al eerder in Zweden trouwens?
dank je dank jequote:
de enige twee!quote:
Nee, geen idee, nooit geweest.quote:zeker, maar weer je hoe tof dat land is?
EN! NAAAAAMTOPIC!!!
wat studeer je eigenlijk...?quote:Op zondag 28 november 2010 21:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, geen idee, nooit geweest.
Komt wel een keer maar nu even niet. Eerst naar Engeland volgende week, dan in Mei weer voor anderhalf jaar en dan de ganse wereld over
jonguh! je weert toch dat bier het beste is wat er bestaat jonguh!quote:Op zondag 28 november 2010 21:32 schreef eer-ik het volgende:
Allejezus wat is Beaujolais drinken nadat je een gedistingueerde Corbieres op hebt toch kut zeg. Tyfuswijn is het.
piles!quote:
quote:
Checkquote:
quote:Op zondag 28 november 2010 22:07 schreef eer-ik het volgende:
Denk graag terug aan goeie ouwe dagen. Liever die dan nieuwe kutdagen.
Hmm.. juist.quote:Op zondag 28 november 2010 22:09 schreef eer-ik het volgende:
Hehe, terecht. Zie 'm wel eens elders maar niet hier.
gezien het feit dat ik hier nooit kom is dat ook niet zo gek
quote:
Toen zaten een vriend en ik te overwegen om op bed te gaan. Maar de bank van de relax area lag te lekker, dus zijn we blijven liggenquote:Op zondag 28 november 2010 22:13 schreef eer-ik het volgende:
Wat ook niet echt de meest gezonde optie is trouwens als je om 03:00 slaapt
In principe kunnen we allemaal onze pc wel thuislaten, maar tegen elkaar gamen is ook lachenquote:Op zondag 28 november 2010 22:31 schreef eer-ik het volgende:
Vooral dat laatste is het belangrijkst!
't is totaal niet mijn ding, LAN parties, maar vrienden, relaxen en gezelligheid wel
Ik game ook niet zo veel, meestal te druk met lekker ouwehoeren met vriendenquote:Op zondag 28 november 2010 22:37 schreef eer-ik het volgende:
@ etc:
Gamen doe ik sowieso niet aan, wellicht dat ik daarom een LAN-Party niet trek ;-)
Kan me best voorstellen dat mensen het leuk vinden though....
Welterustenquote:Op zondag 28 november 2010 22:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik game ook niet zo veel, meestal te druk met lekker ouwehoeren met vrienden
Ik ga slapenTrusten schatjes
Dankje Koningquote:Op zondag 28 november 2010 22:37 schreef eer-ik het volgende:
@Dean: succes jong!
Oeh, lekkere plaat trouwens:
@ etc:
Gamen doe ik sowieso niet aan, wellicht dat ik daarom een LAN-Party niet trek ;-)
Kan me best voorstellen dat mensen het leuk vinden though....
Voor het succes wensen. Dat nummer kan ik even niks mee, baas vind YouTube niet akkoord.quote:Op zondag 28 november 2010 22:43 schreef eer-ik het volgende:
Voor wat? Dat nummer? ;-)
't is geen metal maar ik denk dat je het wel kan waarderen....
Dat heb ik bij heel veel artiesten, maar wat ik meestal luister is volgens mij niet echt jou gemiddelde genrequote:Op zondag 28 november 2010 22:46 schreef eer-ik het volgende:
Snel luisteren als je terugkomt dan.
De emotie straalt er vanaf. Heb niet vaak dat je aan een nummer kan horen dat het echt met gevoel gespeeld is maar dat heb ik bij (onder andere) dit nummer wel. Let me know wat je ervan vond ;-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |