Trainspottingquote:Op maandag 29 november 2010 21:11 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ik ga nu die born slippy versie luisteren maar ondanks dat er dikke kicks inzitten etc, blijf ik van mening dat dat 1 van de beste nrs is die ooit gemaakt is binnen de electronische muziek en het is onmogelijk dat nr te verbeteren, en heel makkelijk om het gevoel van dat nummer geheel om zeep te brengen
quote:
Scherp, heel scherp.quote:Op maandag 29 november 2010 23:12 schreef de_huig het volgende:
een overtreding in de 16meter is ook gewoon een penalty he
HAAAAAAAAAAAAA, We've got you under attack!!!!quote:Op maandag 29 november 2010 23:33 schreef haakon het volgende:
We got that head knock shit that makes you break your neck!
BAM BAM BAM BAM TU DU TU TU TUU!
Heb ik gemist zaterdag!quote:Op maandag 29 november 2010 23:33 schreef haakon het volgende:
We got that head knock shit that makes you break your neck!
BAM BAM BAM BAM TU DU TU TU TUU!
quote:
vind je het gek?!quote:Op maandag 29 november 2010 20:38 schreef T-Force het volgende:
[..]
Jij zag 03. Wildstylez Missin en werd gek?
quote:Op maandag 29 november 2010 23:12 schreef de_huig het volgende:
ook namens mij Tommel | 2 Motionquote:
quote:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 07:46 schreef de_huig het volgende:
t-force van harte gefeliciteerd vrolijke lovaaah![]()
quote:Op maandag 29 november 2010 23:12 schreef de_huig het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 30 november 2010 08:10 schreef T-Force het volgende:
Thanks allen![]()
En om te vieren dat ik geen tiener meer ben, een Anthem van AVIO![]()
Lekker trancy, luving it!
Die gaan we vrijdag voor het eerst live horenquote:Op dinsdag 30 november 2010 08:10 schreef T-Force het volgende:
Thanks allen![]()
vrijdag Quake Dance, hell yeah!quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:15 schreef haakon het volgende:
[..]
Die gaan we vrijdag voor het eerst live horen
congratsss tomquote:
deze is misschien nog wel toffer dan de Q-Base Edit van Play The Gamesquote:
Ben jij opa drokz met zijn gabberkruk?quote:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
deze is misschien nog wel toffer dan de Q-Base Edit van Play The Games
Mmmm.....Nee. Harm...deze keer niet... je andere felicitatie-frutsels zijn beter geslaagd..quote:
Helaas mee eens, toch bedankt Harmquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:17 schreef Koepert het volgende:
Mmmm.....Nee. Harm...deze keer niet... je andere felicitatie-frutsels zijn beter geslaagd..
quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:17 schreef Koepert het volgende:
[..]
Mmmm.....Nee. Harm...deze keer niet... je andere felicitatie-frutsels zijn beter geslaagd..
ik kwam die eerste tegen en heb vervolgens die 2de gmeaakt, en nu pats ik hier met mijn plaatjesquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:30 schreef haakon het volgende:
[..]
Op wat voor een site zit jij nu te kijken dan ?
Ik hoop zo dat dit soort ontwikkelingen (= steeds meer aandacht voor wat oudere briljante platen in een set) die je steeds meer 'in de harde kern van de scene ziet' uiteindelijk ook eens gaan doorbreken bij de gevestigde orde die op de feesten staat. Ik heb het namelijk wel weer gehad met van de laatste trend om echt de gehele set vol te stoppen met eigen platen van de DJ..quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:44 schreef Sethje het volgende:
Mijn pupillen Noisecult hebben weer een bazige set opgenomen voor Fear FM die gisteren is uitgezonden. Terug te vinden op lsdb en hardtraxx.
Niels! Jij ging ook naar FI hequote:Op dinsdag 30 november 2010 16:16 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat dit soort ontwikkelingen (= steeds meer aandacht voor wat oudere briljante platen in een set) die je steeds meer 'in de harde kern van de scene ziet' uiteindelijk ook eens gaan doorbreken bij de gevestigde orde die op de feesten staat. Ik heb het namelijk wel weer gehad met van de laatste trend om echt de gehele set vol te stoppen met eigen platen van de DJ..
quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:17 schreef Koepert het volgende:
Die is dikquote:
Fausto is tenminste te verstaan itt Stephaniequote:Op dinsdag 30 november 2010 17:36 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zat vanochtend Wildstylez @ Qlimax te luisteren .. geen standaard geluid, op zich nice voor op de speler maar als ik op een ander feest was dan Qlimax/HB dan zou ik rond deze tijd een rondje gaan doen![]()
En geen Jeff-e is natuurlijk altijd plezierig, maar Fausto z'n uitspraak is ook weer net iets tè stoer ... like the preview-guy: Don LaFontaine
Oh en HHZ - From Within is lekker![]()
Bohh iddquote:Op dinsdag 30 november 2010 18:14 schreef Beach het volgende:
Fausto is tenminste te verstaan itt Stephanie
Lekker happy hardcore achtig melodietje @ 2:30quote:Op dinsdag 30 november 2010 08:10 schreef T-Force het volgende:
Thanks allen![]()
natuurlijk!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |