Enigste passende reactie:quote:Op zondag 28 november 2010 23:29 schreef -Menn0- het volgende:
100% mee eens!
Alleen moet ik zeggen dat ik nog nooit van The R3bels gehoord heb
Maar even checken dan lijkt mequote:Op zondag 28 november 2010 23:29 schreef -Menn0- het volgende:
100% mee eens!
Alleen moet ik zeggen dat ik nog nooit van The R3bels gehoord heb
Ik zie het staan, goede zaakquote:
Fusion was idd belachelijk vetquote:Op zondag 28 november 2010 23:49 schreef -Menn0- het volgende:
It's stille pretty new to me![]()
Sinds Defqon pas echt naar Hardstyle gaan luisteren, ben nog maar een broekie mbt Hardstyle.![]()
Maar inmiddels wel dat ik echt een "rawstyle" liefhebber ben, Fusion in de HMH was echt briljant!
dat wilde ik zeggen ja, maar laten we hopen dat ie gelijk heeftquote:Op maandag 29 november 2010 07:21 schreef Levitas het volgende:
Je stemt voor beste indoor feest van 2010 voor Loudness, terwijl dat 11 december is (het is nu 29 november), best knap dat je nu al weet dat dat het feest van het jaar wordt
BH die gewoon fade-out, fade-in doetquote:Op zondag 28 november 2010 21:39 schreef Mind.Illusion het volgende:
Overigens waren door allerlei DJ's sommige overgangen niet gemixed maar van te voren gemaakt op de computer of werd het stop/start systeem van stal gehaald
nee, krijg ik af en toe ook...quote:Op zondag 28 november 2010 23:07 schreef Quyxz_ het volgende:
Ben ik trouwens de enige die een 'Stop running the script?-error' krijg als ik de eerste pagina inlaad? (De OP dus)
quote:Op zondag 28 november 2010 23:09 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
http://top100.fear.fm/Best ArtistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Best Label
Best Outdoor Event
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
quote:Op zondag 28 november 2010 23:09 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
http://top100.fear.fm/Heeft iemand toevallig een lijst met alle 2010 releases?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
Morgen tijdens het sporten eerst maar deeltje 10 doenquote:Op maandag 29 november 2010 10:34 schreef Mind.Illusion het volgende:
Voor de liefhebbers staat Wake You From Your Boredom #11 online op m'n site
01. Brennan Heart One Master Blade
02. Star Creatorz Killzone (Hunter Remix)
03. Wildstylez Missin
04. Zatox A New Dimension
05. Bass Modulators Take It Back
06. Zairon Stand Up (Piano Mix)
07. Zanzalabs Biological Chemistry (Headhunterz Remix)
08. Activator One I Love
09. Machinehead Headwave (Zatox Remix)
10. 2 Best Enemies Phases (Technoboy Romantic Mix)
11. Activator Im A Natural Born DJ
12. Digital Punk & MC Jeff Warrior Redemption
13. Nitro Man Techno Prime (Psyko Punkz Remix)
14. Chain Reaction Victime
15. Zatox & Tatanka Loops & Things
16. Zany & The Beholder Euphoria
17. Desnar 2H2H
quote:Op maandag 29 november 2010 10:34 schreef Mind.Illusion het volgende:
03. Wildstylez Missin
Je weet dat ie vervolgens dit er ook over twittert he?quote:Op maandag 29 november 2010 11:06 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Morgen tijdens het sporten eerst maar deeltje 10 doen
En mijn WTF momentje is bereikt vandaag....
quote:djisaac That's right! Don't take it too serious;) RT @kadetdj:
@djisaac Funniest new track dude haha, nice work!
QFTT (quoted for truth & tvp)quote:Op maandag 29 november 2010 07:54 schreef de_huig het volgende:
[..]
dat wilde ik zeggen ja, maar laten we hopen dat ie gelijk heeft
Nee niet gezien. Had het ook niet serieus genomen, maar vond het wel heel apart om zoiets überhaupt te makenquote:Op maandag 29 november 2010 11:26 schreef Koepert het volgende:
[..]
Je weet dat ie vervolgens dit er ook over twittert he?
[..]
Mja hij had t voor t weekend er al over met 'collega-djs' (oa Kutski en paar anderen) t was meer n probeerseltje qua stijl, en de vocals er dan voor de fun bij gemaakt. Dus misschien gaat qua stijl Isaac nog iets die richting op doen, maar dit is iig puur een 'aanklooi-plaat' ... dat is iig wat k grotendeels door de regels heen las.quote:Op maandag 29 november 2010 11:38 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Nee niet gezien. Had het ook niet serieus genomen, maar vond het wel heel apart om zoiets überhaupt te maken
Ben k ook wel nieuwsgierig naarquote:djalusion Today I'll work hard to finish a remix of a track released
in 2002-2003. Many people probably don't even know the original track
Bedankt, hij staat straks op mijn iPad, dit maakt de treinreis wat leukerquote:Op maandag 29 november 2010 10:34 schreef Mind.Illusion het volgende:
Voor de liefhebbers staat Wake You From Your Boredom #11 online op m'n site
01. Brennan Heart One Master Blade
02. Star Creatorz Killzone (Hunter Remix)
03. Wildstylez Missin
04. Zatox A New Dimension
05. Bass Modulators Take It Back
06. Zairon Stand Up (Piano Mix)
07. Zanzalabs Biological Chemistry (Headhunterz Remix)
08. Activator One I Love
10. 2 Best Enemies Phases (Technoboy Romantic Mix)
11. Activator Im A Natural Born DJ
12. Digital Punk & MC Jeff Warrior Redemption
13. Nitro Man Techno Prime (Psyko Punkz Remix)
14. Chain Reaction Victime
15. Zatox & Tatanka Loops & Things
17. Desnar 2H2H
Op mijn site staat een hotfile linkquote:Op maandag 29 november 2010 11:52 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Edit: One hour download limit reached. Wait 24:00
Misschien een andere download site nemen?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |