quote:"In Qontrol Memorial" Due to the sad news from @Q_Dance I release my In Qontrol edits for free! Media section at alphaverb.nl
Hou. op!quote:Op donderdag 2 december 2010 18:45 schreef Da_Ripper het volgende:
Hoorde Kill Shot gister in dat filmpje van Chris One @ Hysteria Outdo' .. waaronder ook
--> zin in LOUDNESS!!!
Gisteraaf tijdens het nakijken ook zijn setje van the Magic Show geluisterd![]()
LOUDNESS!!! LOUDNESS!!! LOUDNESS!!! LOUDNESS!!! LOUDNESS!!!
mwoah, niet echt mijn dingquote:
wel lekkerquote:Op donderdag 2 december 2010 18:45 schreef Da_Ripper het volgende:
Hoorde Kill Shot gister in dat filmpje van Chris One @ Hysteria Outdo' .. waaronder ook
--> zin in LOUDNESS!!!
Gisteraaf tijdens het nakijken ook zijn setje van the Magic Show geluisterd![]()
quote:Op donderdag 2 december 2010 18:52 schreef T-Force het volgende:
Omdat In Qontrol gedaan is --> AlPHAFREE09: In Qontrol Memorial in de mediasection van www.alphaverb.nl
01. Takin' Over! (In Qontrol Edit) (5:18)![]()
02. Still Here (In Qontrol Edit) (5:16)
Quoted For Truth!!quote:Op donderdag 2 december 2010 18:54 schreef T-Force het volgende:
Vind Taking Over nog steeds 1 vd vetste Alphaverb-platen ooit
quote:Op donderdag 2 december 2010 18:17 schreef T-Force het volgende:
[..]
Hier het einde van de W.Y.F.Y.B.-marathon:
Na deel 2 had ik zoveel zin om zelf te mixen dat ik dat voor ongeveer 10 minuten ()ben gaan doen en er vervolgens achterkwam dat ik dat LANG niet zo goed kan als Remco. Daardoor werd ik zo chagrijnig dat ik boos naar bed ben gegaan
![]()
![]()
om er vervolgens achter te komen dat ik nog niet kon slapen....verder heel de avond chagrijnig geweest
Thanks Mind.Illusion
![]()
Loudness wordt er eentje voor in de boeken.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:45 schreef Da_Ripper het volgende:
--> zin in LOUDNESS!!!
FOEI DENNIS!quote:Op donderdag 2 december 2010 19:45 schreef 16meter het volgende:
[..]
Loudness wordt er eentje voor in de boeken.
* 16meter staat al sinds Fusion droog en heeft zin in een feestje.
quote:Op donderdag 2 december 2010 18:52 schreef T-Force het volgende:
Omdat In Qontrol gedaan is --> AlPHAFREE09: In Qontrol Memorial in de mediasection van www.alphaverb.nl
01. Takin' Over! (In Qontrol Edit) (5:18)![]()
02. Still Here (In Qontrol Edit) (5:16)
Ik snap eerlijk gezegd niet dat jullie er allemaal voor sjaak moker staanquote:Op donderdag 2 december 2010 20:53 schreef RiKe het volgende:
Ik vind dat ik hem best nog een keer mag spammen!
http://partyflock.nl/party/190962:Hard_Winter.html
It's a long way up, en je moet ergens beginnenquote:Op donderdag 2 december 2010 20:57 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Ik snap eerlijk gezegd niet dat jullie er allemaal voor sjaak moker staan
Dat is sowieso waarquote:Op donderdag 2 december 2010 20:57 schreef RiKe het volgende:
[..]
It's a long way up, en je moet ergens beginnen
Doen we ook wel, we krijgen een percentage van de kaart verkoopquote:Op donderdag 2 december 2010 20:59 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Dat is sowieso waarMaar jullie mogen er ook wel iets van terug zien toch...?
Jah als organisatie zeker?quote:Op donderdag 2 december 2010 21:00 schreef RiKe het volgende:
[..]
Doen we ook wel, we krijgen een percentage van de kaart verkoop
Klopt jaquote:Op donderdag 2 december 2010 21:00 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Jah als organisatie zeker?
Nee, J&W zijn de enige betaalde artiesten.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:08 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
OkZijn al die andere DJ's die er staan ook van jullie organisatie?
Wat een slechte opeenvolging van goedkope AfterEffects effectjes zeg die trailerquote:Op donderdag 2 december 2010 21:32 schreef haakon het volgende:
http://partyflock.nl/news(...)r_en_extra_dj_s.html
2 extra DJ's: Dj Dyprax en Eastside Connection live
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |