Neem slaap spullen mee, en je kan overal slapenquote:Op maandag 29 november 2010 19:46 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Kans is groot, maar ik weet het nog niet zeker..
Als ik kom, zou ik dan ook kunnen blijven slapen? Anders moet ik alweer zo vroeg terug
Geen tenten?quote:Op maandag 29 november 2010 22:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Neem slaap spullen mee, en je kan overal slapen
Reken er maar op dat je bij een Fokker in bed beland!
Anders kom ik wel ergens een kamer binnengewaggelf om een uur of tig.quote:Op maandag 29 november 2010 22:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]Mag ook hoor, voor de die-hards
En half brabbelendquote:Op maandag 29 november 2010 22:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Anders kom ik wel ergens een kamer binnengewaggelf om een uur of tig.
Ohja, dat was dus niet helemaal mijn planquote:Op maandag 29 november 2010 22:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Neem slaap spullen mee, en je kan overal slapen
Reken er maar op dat je bij een Fokker in bed beland!
Ik heb niet gekotst, dus het was inderdaad niet te veel.quote:Op maandag 29 november 2010 22:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
En half brabbelend
"Ik hab haleml net vel chesoopen![]()
Zoals het hoortquote:Op maandag 29 november 2010 22:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb niet gekotst, dus het was inderdaad niet te veel.
FOK!seksquote:Op maandag 29 november 2010 22:24 schreef Furdinand het volgende:
Mmmm mijn autisme houd mij tegen mee te doen aan meets... Is hier medicatie voor??
Dipiperon, Risperdal, Seroxat en Ritalin, aldus Google, zie ik je op de meet?quote:Op maandag 29 november 2010 22:24 schreef Furdinand het volgende:
Mmmm mijn autisme houd mij tegen mee te doen aan meets... Is hier medicatie voor??
Heb ik nog in de kofferbak liggenquote:
Die van mij ligt nog steeds in de kelder te drogen.quote:Op maandag 29 november 2010 22:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb ik nog in de kofferbak liggen
Akkoord!quote:Op maandag 29 november 2010 22:48 schreef Furdinand het volgende:
Ff serial
Ik zit te twijfelen of ik kom...
Maar als ik kom blijf ik wel sowieso slapen en wil ik een fokster bij mij in mijn slaapzak.
Dus zet me maar bij mischien neer ik zal er over nadenken.
16.quote:Op maandag 29 november 2010 23:29 schreef HowAreYouDoing het volgende:
is er een minimum leeftijd?
ik zou willen, alleen beetje ver en men knie houd me tegen
En alles op eigen risico !quote:Op maandag 29 november 2010 23:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
16.
Geen alcohol voor minderjarigen
ik magquote:Op maandag 29 november 2010 23:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
16.
Geen alcohol voor minderjarigen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |