35mm rolletjes jeweetzellufquote:Op zondag 28 november 2010 20:15 schreef RacerDKB het volgende:
Slikt ie SD of Compact Flash kaartjes?
quote:Op zondag 28 november 2010 20:15 schreef RacerDKB het volgende:
Slikt ie SD of Compact Flash kaartjes?
Ja dat zei je in het andere topic ook al. Voor 25.000 euro koop je een Hasselblad. Totaal andere fototoestellen...quote:Op zondag 28 november 2010 22:14 schreef Pietverdriet het volgende:
150 Euro?
HAHHAHAHHAHAHHA
Voor de helft krijg je een prima Pentax, Canon of Nikon SLR op ebay.
Alsof die Lomo een betere camera is dan de japanse SLR die je voor de helft op Ebay krijgt....quote:Op zondag 28 november 2010 22:18 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja dat zei je in het andere topic ook al. Voor 25.000 euro koop je een Hasselblad. Totaal andere fototoestellen...
Dus /care.
Pietverdriet ik snap wat je bedoelt, zullen we nu maar gewoon ontopic blijven...quote:Op zondag 28 november 2010 22:21 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Alsof die Lomo een betere camera is dan de japanse SLR die je voor de helft op Ebay krijgt....
Dat je een belachelijk bedrag wilt hebben voor een soort agfa clack?quote:Op zondag 28 november 2010 22:22 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Pietverdriet ik snap wat je bedoelt, zullen we nu maar gewoon ontopic blijven...
Ik mag toch echt hopen dat je loopt te trollen, anders heb je echt geen flauw idee waar je het over hebtquote:Op zondag 28 november 2010 23:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat je een belachelijk bedrag wilt hebben voor een soort agfa clack?
Zeer stevige en degelijke kleine camera me goede lens. Het is ook wel een beetje een cultobject.quote:Op maandag 29 november 2010 10:36 schreef Herr.Flick het volgende:
Geen interesse maar ik ben wel benieuwd wat er zo magisch is aan dit russisch juweeltje..
Ok, thanks..quote:Op maandag 29 november 2010 10:43 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Zeer stevige en degelijke kleine camera me goede lens. Het is ook wel een beetje een cultobject.
Dat zeker wel, kopen?quote:Op maandag 29 november 2010 10:52 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Ok, thanks..
Zal vast wel mooie foto's geven van mijn russisch zijspanneke!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |