Idd, ik vond het nooit erg wanneer die een dance for your life moest doen, want die vond ik juist het mooistquote:
Alles weer pais en vree?quote:Op zondag 28 november 2010 20:45 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
![]()
Lang verhaal, maar had even mn volledige aandacht nodig.
quote:Op zondag 28 november 2010 20:45 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Idd, ik vond het nooit erg wanneer die een dance for your life moest doen, want die vond ik juist het mooist
Ik heb heul geen relatie dus gelukkig geen relatieproblemsquote:
Nou ..quote:Op zondag 28 november 2010 20:46 schreef pumpkinsoup het volgende:
Laten we ons allemaal inschrijven en met z'n allen auditie doen
Die Balvenie Double Wood is wel om nom nom nom nomquote:Op zondag 28 november 2010 20:45 schreef -Peach het volgende:
[..]
Bowmore, Blackadder, Octomore, Balvenie double wood...
We moeten blijven stemmen!!quote:Op zondag 28 november 2010 20:47 schreef pumpkinsoup het volgende:
Zie je, onze stemmen hebben geholpen. FLORIS GAAT WINNEN JONGEHHHH
Mij ook niet. Misschien dat ik op een stijve harkcompetitie hoog scoor.quote:Op zondag 28 november 2010 20:47 schreef Franneh het volgende:
[..]
Nou ..Met mij is het niet zo een succes
Dat zijn net zulke goeie stemmers als die van The Voice waarschijnlijk.quote:Op zondag 28 november 2010 20:47 schreef Anonymousz het volgende:
ik vertrouw de stemmers nog steeds niet
Datzelfde geldt voor mij.quote:Op zondag 28 november 2010 20:48 schreef -Peach het volgende:
[..]
Mij ook niet. Misschien dat ik op een stijve harkcompetitie hoog scoor.
quote:Op zondag 28 november 2010 20:47 schreef Franneh het volgende:
[..]
We moeten blijven stemmen!!
PEE ES FRITUUR GAAT AAN!
quote:
Faal idd.quote:Op zondag 28 november 2010 20:50 schreef pumpkinsoup het volgende:
Eerst kende heel die school hem toch niet?en nu zijn het zogenaamd allemaal trouwe fans
Die Octomore, vind je die nu weg te drinken?quote:Op zondag 28 november 2010 20:45 schreef -Peach het volgende:
[..]
Bowmore, Blackadder, Octomore, Balvenie double wood...
quote:Op zondag 28 november 2010 20:50 schreef pumpkinsoup het volgende:
Eerst kende heel die school hem toch niet?en nu zijn het zogenaamd allemaal trouwe fans
Is van mn vrind, is wel oke als je zin hebt in iets strafs. Peat whisky's zijn hier favo.quote:Op zondag 28 november 2010 20:51 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Die Octomore, vind je die nu weg te drinken?
hij zei het zelfsquote:Op zondag 28 november 2010 20:52 schreef pumpkinsoup het volgende:
Zij die nou, dat ze mooie billen heeft?
Doet ie niet in de pauze iets wat via the webz te volgen is?quote:Op zondag 28 november 2010 20:53 schreef pumpkinsoup het volgende:
Krijgen we michael nog een keer te zien?![]()
![]()
Oh even kijken dan!quote:Op zondag 28 november 2010 20:53 schreef -Peach het volgende:
[..]
Doet ie niet in de pauze iets wat via the webz te volgen is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |