Leuk filmpje maar dat kan een tas minder!quote:Op donderdag 2 december 2010 16:59 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik had een filmpje gevonden van iemand die gaat filmen wat hij meeneemt. Die heeft wel echt alles uitgedacht... 11 minuten durend filmpje, toevallig van een fokker?
die knakker die zich helemaal de man voelde en ons wilde om laten lopen? Aangezien ik toen met iedereen daar heb gekwetst, hebben wij gemeetquote:Op vrijdag 3 december 2010 08:12 schreef Gewoonik het volgende:
Kwam afgelopen maandag bij het concert van john legend de lowlands medewerker tegen die ik vier uur lang met mijn broer (en anderen) heb zitten irriteren bij de busingang.
Het erge was dit ie me nog herkende ook en we even een praatje hebben gemaakt.
Idd. Wat zeult hij veel mee. Er waren wel goede tips bij. (ik ga ook maar eens kijken voor die telefoon opladerquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:23 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Leuk filmpje maar dat kan een tas minder!
en deze: http://wiki.fok.nl/index.php/Lowlands_checklistquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:11 schreef TWP het volgende:
Ergens half augustus mag iemand dat filmpje nog eens posten.
staan handige dingen tussen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:12 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
en deze: http://wiki.fok.nl/index.php/Lowlands_checklist
Link staat in de opquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:56 schreef julian6 het volgende:
[..]
staan handige dingen tussen.
gooi ze in de OP anders
quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:28 schreef xenobinol het volgende:
Slagroom patronen![]()
Dat is toch hetzelfde als lachgas?
bloedirritant als je buren daar twee dozen van mee hebben.quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:28 schreef xenobinol het volgende:
Slagroom patronen![]()
Qua gedrag, geluid, ... ?quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
bloedirritant als je buren daar twee dozen van mee hebben.
Vooral geluid. De hele tijd dat psssssssssssssst.quote:
Ze hebben het vast reuzegezelligquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vooral geluid. De hele tijd dat psssssssssssssst.
Gedrag niet, ze zitten er dan toch een beetje apatisch bij denkend dat ze oh zo'n lol hebben
dat ís lachgas ja.quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:28 schreef xenobinol het volgende:
Slagroom patronen![]()
quote:DEN HAAG - De btw-verhoging op theater- en concertbezoek per 1 januari staat op losse schroeven. De VVD-fractie in de Eerste Kamer wil op het nippertje voorkomen dat kaartjes al volgende maand duurder worden.
Dat zeggen ingewijden. Volledig afstel van de maatregel wordt 'onhaalbaar' geacht, uitstel is wel een mogelijkheid. De btw-verhoging komt dinsdag ter sprake bij de Algemene Politiek Beschouwingen in de Eerste Kamer. Minister-president Mark Rutte verdedigt dan zijn voorgenomen beleid.
Bronnen in de VVD bevestigen dat druk wordt gezocht naar een manier om de btw-verhoging (van zes naar negentien procent) op de lange baan te schuiven. Daarmee lijkt er nog hoop te zijn voor de kunstsector, die in rep en roer is over de bezuinigingen. Het belangrijkste obstakel voor uitstel is de dekking: als de belastingverhoging wordt uitgesteld, slaat dat een gat in de begroting van negentig miljoen euro.
Eerder probeerde de VVD-Tweede Kamerfractie vergeefs te voorkomen dat de kaartjes voor toneel, muziek en ballet duurder zouden worden. Omdat het kabinet de komende jaren structureel 200 miljoen euro bezuinigt op de kunstsector, zou die dubbel worden getroffen. Een voorstel om in plaats van de kaartjes de belasting op verzekeringen te verhogen, stuitte op een hard 'nee' van de PVV. Die wil de VVD aan het gedoogakkoord houden.
De veertienkoppige VVD-fractie in de Eerste Kamer is niet gebonden aan het gedoog- of regeerakkoord. Hoewel ongebruikelijk, kan zij zich tegen regeringsvoorstellen keren. De linkse partijen zijn tegen de btw-verhoging op de kaartjes. De VVD kan 'links' aan een meerderheid helpen. De PVV heeft geen zetels in de Eerste Kamer.
De btw-verhoging maakt deel uit van het Belastingplan, dat nog door de Eerste Kamer moet worden goedgekeurd. De Eerste Kamer kan wetsvoorstellen niet wijzigingen via een amendement. Wel kunnen de senatoren, net als Kamerleden, de regering via een motie opdragen besluiten te nemen. (LAURENS KOK)
En op luisterpaalquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:17 schreef Gitaarmat het volgende:
Nieuwe Deadmau5volgend jaar weer op LL?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |