quote:Op donderdag 2 december 2010 18:13 schreef ArowanaW het volgende:mijn broer (met dezelfde initialen x_x)
Het duurt nog maar 9 maanden tot LL hoorquote:Op donderdag 2 december 2010 16:59 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik had een filmpje gevonden van iemand die gaat filmen wat hij meeneemt. Die heeft wel echt alles uitgedacht... 11 minuten durend filmpje, toevallig van een fokker?
Je kan je tas maar vast gepakt hebben toch?quote:Op donderdag 2 december 2010 21:16 schreef willemwaus het volgende:
Het duurt nog maar 9 maanden tot LL hoor
quote:Op donderdag 2 december 2010 21:23 schreef nectarientje het volgende:
Bijna al tijd voor grote paniek dus. Tenten controleren, op zoek naar een nieuwe partytent want ons beestje is niet mee naar huis gegaan vorig jaar..
Probeer ze maar eens te kopen in decemberquote:
Jayhawks...quote:The Jayhawks, Warpaint en andere naar Oya Festival 2011
Het jaarlijkse Oya Festival in Noorwegen zal al weer eens plaatsvinden in Oslo op het begin van Augustus 2011. Tussen 9 & 13 Augustus zullen onderstaande bands naar Noorwegen afzakken.
Kvelertak, 120 Days, Warpaint, Kitchie Kitchie Ki Me O, Matthew Dear, Phaedra, Team Me en The Jayhawks
Bovenstaande bands maken dus allen kans om ook af te zakken naar het ondertussen uitverkochte Lowlands maar ook Pukkelpop in Augustus. Binnenkort mag je al nieuwe namen verwachten.
2 persoons tent dit jaarquote:Op donderdag 2 december 2010 21:23 schreef nectarientje het volgende:
Bijna al tijd voor grote paniek dus. Tenten controleren, op zoek naar een nieuwe partytent want ons beestje is niet mee naar huis gegaan vorig jaar..
quote:Op donderdag 2 december 2010 22:15 schreef Gitaarmat het volgende:
Nieuw album Bloodhound Gang, doe maar weer LL!
Je zal ze allemaal in envelopjes moeten doenquote:Op vrijdag 3 december 2010 07:54 schreef CherryLips het volgende:
Mijn kaartje is ook nog niet binnen
E-tickets FTW!quote:Op vrijdag 3 december 2010 07:54 schreef CherryLips het volgende:
Mijn kaartje is ook nog niet binnen
quote:Op vrijdag 3 december 2010 08:12 schreef Gewoonik het volgende:
Kwam afgelopen maandag bij het concert van john legend de lowlands medewerker tegen die ik vier uur lang met mijn broer (en anderen) heb zitten irriteren bij de busingang.
Het erge was dit ie me nog herkende ook en we even een praatje hebben gemaakt.
Een van die gasten die zo n blauw shirt aanhadden op lowlands? Zal wel collega van me zijn... komend jaar ga ik voor 1 dag werken en 3 dagen feestenquote:Op vrijdag 3 december 2010 08:12 schreef Gewoonik het volgende:
Kwam afgelopen maandag bij het concert van john legend de lowlands medewerker tegen die ik vier uur lang met mijn broer (en anderen) heb zitten irriteren bij de busingang.
Het erge was dit ie me nog herkende ook en we even een praatje hebben gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |