quote:
Dat wordt dus morgen, want op woensdag gaan ze toch weer staken?quote:Op maandag 6 december 2010 12:02 schreef CherryLips het volgende:
Hier ook nietMaar ik krijg toch nooit post op maandag.
HOERENZOOI.quote:Op maandag 6 december 2010 12:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
KUTPOSTBODES
Door die stakingen heb ik mijn zorgverzekering ook al te laat betaald. Hoeren.
Tegen die tijd zou ik toch even contact op gaan nemen met eventim.quote:Op maandag 6 december 2010 12:23 schreef TWP het volgende:
Stel, je hebt niet gekozen voor aangetekende bezorging en je tickets zijn er over 5 maanden nog niet. Wat dan? Heb je dan gewoon pech?
Nee.quote:Op maandag 6 december 2010 12:21 schreef xenobinol het volgende:
Nou... nou... die mensen hebben ook gewoon het recht om te staken.
Ja, maar dan nog.quote:Op maandag 6 december 2010 12:21 schreef xenobinol het volgende:
Nou... nou... die mensen hebben ook gewoon het recht om te staken.
Nee hoor, dan neem je gewoon contact op met de verstrekker van die kaarten en die kunnen je dan wel verder helpen.quote:Op maandag 6 december 2010 12:23 schreef TWP het volgende:
Stel, je hebt niet gekozen voor aangetekende bezorging en je tickets zijn er over 5 maanden nog niet. Wat dan? Heb je dan gewoon pech?
Of er zijn er niet meer. Allemaal te laatquote:Op maandag 6 december 2010 16:47 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Thanks. Er moeten alleen meer mensen in de lijst
http://www.nu.nl/cultuur/(...)diumkunst-tocht.htmlquote:Btw-verhoging podiumkunst op de tocht
AMSTERDAM De verhoging van de btw van 6 naar 19 procent voor podiumkunsten zou alsnog kunnen sneuvelen in de Eerste Kamer.
Volgens NRC gaat de VVD-fractie in de senaat tegen stemmen. Er zou sprake zijn van onbehoorlijk bestuur.
Ook is de maatregel mogelijk in strijd met EU-richtlijnen, aangezien er geen sprake is van een gelijk speelveld. Circussen en bioscopen zijn bijvoorbeeld ontzien bij de btw-verhoging.
De Europese Commissie zou daarom mogelijk een procedure tegen Nederland kunnen starten.
De Tweede Kamerfractie stemde onlangs, na protest, toch in met de btw-verhoging. Volgens de Senaatsfractie is er, ook vanwege de bezuinigingen op kunst, sprake van verschraling van de maatschappij.
De btw-verhoging moet 90 miljoen euro opleveren. Dinsdag ligt de btw-verhoging voor in de Eerste Kamer.
Ik heb nog een kaartje overquote:Op maandag 6 december 2010 17:12 schreef TWP het volgende:
[..]
Of er zijn er niet meer. Allemaal te laat
Ik hoop het ik hoop het ik hoop hetquote:Op maandag 6 december 2010 17:39 schreef Haunter het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/cultuur/(...)diumkunst-tocht.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |