Ik wil, ik wil, ik wilquote:Op zondag 28 november 2010 19:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.office.co.uk/womens/office/emma_jones/17/2203/25049/1/
Doemaidiemaar!
Ik zag ze in een ander topic, prachtig zijn zequote:Op zondag 28 november 2010 19:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ben erg blij met mijn nieuwe suede grijze boots. Ook al toren ik ermee boven Duvel uit
.
eet zelf ook wat pannenkoeken dan. Dit lijstje is inderdaad wel heel erg.quote:Op zondag 28 november 2010 20:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Duufje moet vannacht werken en ik heb net wat pannenkoekjes voor 'm staan bakken.
Mijn lijstjes zijn echt om te huilen lately
Vandaag:
O: 1 banaan, 1 boterham pindakaas
S: RPM
T: bakje yoghurt met muesli
L: uitsmijter ham/kaas
T: wat pepernoten, 2 glazen wijn
D: -
Ik wou al zeggen, waar zijn de pannenkoeken op jouw lijstje?quote:Op zondag 28 november 2010 20:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Duufje moet vannacht werken en ik heb net wat pannenkoekjes voor 'm staan bakken.
Mijn lijstjes zijn echt om te huilen lately
Vandaag:
O: 1 banaan, 1 boterham pindakaas
S: RPM
T: bakje yoghurt met muesli
L: uitsmijter ham/kaas
T: wat pepernoten, 2 glazen wijn
D: -
quote:Op zondag 28 november 2010 20:08 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik had al bijna getypt dat mijn vriendje ook 20cm langer is dan ik, automatisme.
Same.quote:Op zondag 28 november 2010 18:38 schreef conleche het volgende:
Ik loop heel vaak op platte schoenen, sneakers en laarzen. Maar nooit op halfhoog. Dus het is óf plat, of heel hoog. Geen idee waarom, maar ik vind halfhoog dus niet mooi.
Ja, hoezo?quote:Op zondag 28 november 2010 21:18 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nynke, het is toch zaterdag pas 4dec?
5 dec.quote:Op zondag 28 november 2010 21:26 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Sinterklaas avond is toch 6dec?
Niet als je maandag weer moet werken enzo, en als je het 's avonds wilt vieren, en dan ook nog 2,5 uur moet rijden...quote:Op zondag 28 november 2010 21:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
O dan is zondag toch juist een betere dag?
Later. Een dag later. In Duitsland viert men sinterklaas op de 6e.quote:
Ik wist helemaal niet dat ze ook Sinterklaas vierden in Duitsland!quote:Op zondag 28 november 2010 21:47 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Later. Een dag later. In Duitsland viert men sinterklaas op de 6e.
niet zo als in Nederland, maar er bestata wel zoiets als de sint. maar, wij vieren het in NL, met m'n ouders en zusjes...quote:Op zondag 28 november 2010 21:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat ze ook Sinterklaas vierden in Duitsland!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deceptie! Heb nog nooit gehad dat ik thais niet lekker vind!quote:Op zondag 28 november 2010 22:48 schreef Perruche het volgende:Hoi!
Ik heb net het meest vieze Thaise eten ooit op, heb het dus ook maar niet opgegeten. Zelfs de kokosrijst was vies, hoe ze dat nou voor elkaar krijgen? Nou ja
Dit was ook de eerste keer voor mij het was gewoon slecht klaargemaakt met vieze ingredienten. Helaas!quote:Op zondag 28 november 2010 22:54 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Deceptie! Heb nog nooit gehad dat ik thais niet lekker vind!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens zette mijn vader vandaag weer eens Stef bos op met zijn welbekende nummer. Ik vind dat een mooi numer, als het mama geheten zou hebben door Stefanie bos en ik een ongestelde dochter was had ik ongetwijfeld gehuild.
Welterusten nu!het lijkt niet wat het is
Het is koud.quote:Op zondag 28 november 2010 20:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |