geregeldquote:Op zondag 28 november 2010 17:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze moeten komen hoor, daar betaal je ook voor.
morgenmiddag, dat hou ik nog wel uit...quote:
Oh, das nog aan de late kant... voor een spoedklus dan, maar goed, als je het nog redt dan maakt het niet zoveel uitquote:Op zondag 28 november 2010 17:41 schreef anufri het volgende:
[..]
morgenmiddag, dat hou ik nog wel uit...
ik ben er tussengepropt
als ik ook geen warm water had gehad had ik ze meteen kunnen laten komenquote:Op zondag 28 november 2010 17:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, das nog aan de late kant... voor een spoedklus dan, maar goed, als je het nog redt dan maakt het niet zoveel uit
en nog maar een extra warme choco met rumquote:Op zondag 28 november 2010 17:45 schreef anufri het volgende:
[..]
als ik ook geen warm water had gehad had ik ze meteen kunnen laten komen![]()
maar dit is goed zo...
ik heb mijn snuggelpyama en mijn snuggelsloffen
Nee idd, als de boel bij ons (in S'veen) kapot is dan merken we dat altijd het eerst doordat we geen warm water hebben... en tsja, als het dan winter is en de verwarming het ook niet doet vind ik dat ook reden om te bellen, maar ze komen ook altijd gelijk.quote:Op zondag 28 november 2010 17:45 schreef anufri het volgende:
[..]
als ik ook geen warm water had gehad had ik ze meteen kunnen laten komen![]()
maar dit is goed zo...
ik heb mijn snuggelpyama en mijn snuggelsloffen
Is dat een film of een nieuwe FOK!feature?quote:Op zondag 28 november 2010 17:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Iemand the Social Network al gezien?
Nee, maar wil hem nog wel zien.quote:Op zondag 28 november 2010 17:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die moet ook nog op mijn lijstje.quote:Op zondag 28 november 2010 17:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat zijn wij multifunctioneel hè.... jij moet ergens een tekst over schrijven en ondertussen hebben wij het eroverquote:Op zondag 28 november 2010 17:51 schreef Copycat het volgende:
Een tekst over (onder meer) CV- en HRe-ketels. Zo spannend!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |