Bis Laterquote:Op zondag 28 november 2010 20:09 schreef Barretje80 het volgende:
hihih..
net de gedichten gelezen..
ze zijn goed!!
pgrsamen thee drinken
en marijke.. jouw gedicht loopt echt lekker.. er zit een goed ritme in..
nu lekker Resident evil 4 kijken ..
met champagne want ik heb vanmiddag DE jurk gevonden!!
en voor de vermoeide fok!ertjes.. truste!
Wat fijn!quote:Op zondag 28 november 2010 20:09 schreef Barretje80 het volgende:
hihih..
net de gedichten gelezen..
ze zijn goed!!
pgrsamen thee drinken
en marijke.. jouw gedicht loopt echt lekker.. er zit een goed ritme in..
nu lekker Resident evil 4 kijken ..
met champagne want ik heb vanmiddag DE jurk gevonden!!
en voor de vermoeide fok!ertjes.. truste!
Heb in het begin even meegelezen daar. Verder niet echt vermakelijk genoeg wmbquote:Op zondag 28 november 2010 20:13 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Kill the banks - op 7 december 2010, halen we ons geld uit de banken!
Een zeer vermakelijk alu-economie-hoedjes topic.
IK ga niet slapen..quote:
Sorry. Veel plezier dan maarquote:Op zondag 28 november 2010 20:14 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
IK ga niet slapen..
resident evil 4 kijken!!
en jup.. 22 april is DE dag!
whaaa wat een goeie datumquote:Op zondag 28 november 2010 20:14 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
IK ga niet slapen..
resident evil 4 kijken!!
zeg ik nou april?!?!quote:Op zondag 28 november 2010 20:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
whaaa wat een goeie datum![]()
Ik heb op die dag mijn vriend leren kennen en dan zijn we 4 jaar samen
hopelijk wordt het een hele mooie lente-achtige dag
Dat is ook de trouwdag van mijn oudersquote:Op zondag 28 november 2010 20:14 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
IK ga niet slapen..
resident evil 4 kijken!!
Zo te lezen heb je er al gewoon veel zin inquote:Op zondag 28 november 2010 20:18 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
zeg ik nou april?!?!![]()
Ik bedoel Juni ...
haha 7 april mag ik de jurk weer aan.. in de juiste maat!
helemaal van slag..
Het verbaast me altijd dat mensen zo naief zijn om te denken dat de banken en het monitaire systeem te laten omvallen (en daarmee dus het systeem dat de relatieve ruilwaarde van producten inzichtelijk maakt) zou helpen. En dat vaak het ook deze mensen zijn die denken dat communisme een werkbaar systeem is. Vermakelijk.quote:Op zondag 28 november 2010 20:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heb in het begin even meegelezen daar. Verder niet echt vermakelijk genoeg wmb
Trouwen in de lente.quote:Op zondag 28 november 2010 20:14 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
IK ga niet slapen..
resident evil 4 kijken!!
Ik irriteer me dan iets sneller dan jou vrees ik. Waar jij je kunt vermaken zit ik me dan te ergeren. Wellicht dat het topic het daarom niet voor mij doetquote:Op zondag 28 november 2010 20:18 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Het verbaast me altijd dat mensen zo naief zijn om te denken dat de banken en het monitaire systeem te laten omvallen (en daarmee dus het systeem dat de relatieve ruilwaarde van producten inzichtelijk maakt) zou helpen. En dat vaak het ook deze mensen zijn die denken dat communisme een werkbaar systeem is. Vermakelijk.
In theorie is dat ook het geval maar in de praktijk niet echtquote:Op zondag 28 november 2010 20:18 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Het verbaast me altijd dat mensen zo naief zijn om te denken dat de banken en het monitaire systeem te laten omvallen (en daarmee dus het systeem dat de relatieve ruilwaarde van producten inzichtelijk maakt) zou helpen. En dat vaak het ook deze mensen zijn die denken dat communisme een werkbaar systeem is. Vermakelijk.
quote:Op zondag 28 november 2010 20:18 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Ik bedoel Juni ...
helemaal van slag..
Hoeveel berichtjes zijn daarvoor nodig danquote:Op zondag 28 november 2010 20:20 schreef LovelyLady het volgende:
suikertaartjes pmbox is weer vol
populair kreng
Lolquote:Op zondag 28 november 2010 20:20 schreef LovelyLady het volgende:
populair kreng
Mijn verhaaltje voor haar paste niet in 1 PM... sorryquote:Op zondag 28 november 2010 20:20 schreef LovelyLady het volgende:
populair kreng
een hoopquote:Op zondag 28 november 2010 20:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoeveel berichtjes zijn daarvoor nodig dan
quote:Op zondag 28 november 2010 20:18 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Ik bedoel Juni ...
helemaal van slag..
Die van mij ook niet. Niemand houdt van mijquote:Op zondag 28 november 2010 20:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
een hoop
de mijne is nog NOOIT vol geweest
Ook een beetje nieuwsgierigheid, wat is hun redenatie erachter?quote:Op zondag 28 november 2010 20:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik irriteer me dan iets sneller dan jou vrees ik. Waar jij je kunt vermaken zit ik me dan te ergeren. Wellicht dat het topic het daarom niet voor mij doet
Zelfs in theorie zou het niet werken als je zelfbehoud en egoisme meeneemt. Bijna elk persoon zal voor zichzelf het beste willen, daarna voor zijn vrienden en familie, dan zijn omgeving en dan pas ergens een dorpje in Afrika. Om die welstand te bereiken gaan personen ver, zowel binnen als soms buiten de wet.quote:Op zondag 28 november 2010 20:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
In theorie is dat ook het geval maar in de praktijk niet echt
Net zo ver uit het oog en uit het hart als jij.quote:
Ik heb hem weggehaaldquote:Op zondag 28 november 2010 20:24 schreef eer-ik het volgende:
Waar de fuck is m'n UI?
Zowel hier als in de OP?
De mijne welquote:Op zondag 28 november 2010 20:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
een hoop
de mijne is nog NOOIT vol geweest
dat weet ik nog welquote:Op zondag 28 november 2010 20:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
De mijne welmaar dat is ook omdat ik mijn box niet op tijd leeg
Wacht maarquote:Op zondag 28 november 2010 20:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die van mij ook niet. Niemand houdt van mij
Whehehequote:Op zondag 28 november 2010 20:25 schreef eer-ik het volgende:
Dr fles
Hoe kan ik quoten... Fok is nogal veranderd sinds de vorige keer dat ik ehm... present was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Leukemiequote:Op zondag 28 november 2010 20:27 schreef eer-ik het volgende:
He, wat lees ik over sebasser... Wat had ie?
een tijdje niet geweest begrijp ik?quote:
Luister hier, fanboysquote:Op zondag 28 november 2010 20:28 schreef eer-ik het volgende:
Mja, dat werkt zeker niet op de eppel. Kutding.
18 of zo?quote:Op zondag 28 november 2010 20:29 schreef eer-ik het volgende:
Leukemie, nasty. Hoe oud is ie geworden?
quote:Op zondag 28 november 2010 19:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Vooral strakjes met de finale op ons stemmen
Pgr is in elk geval door met z'n V&A gedicht
![]()
DEquote:Op zondag 28 november 2010 20:30 schreef eer-ik het volgende:
@ LL (en nee, niet LennyLeonard) klopt, ben superlang niet geweest. Dacht ineens: oh, ik werk bij DE, laat ik eens in de KSC kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |