je kan bij 2 organisaties kaarten halen. Eventim en Tickets per post. Beiden Creditcard maar zo te zien heeft TPP ook optie om geld over te maken via IBAN en BIC.quote:Op maandag 29 november 2010 16:53 schreef Snuf. het volgende:
Met wat voor betaalmiddelen kun je betalen op de RaR site als je daar besteld?
nee dat is een screenshot van een swf. je moet op dat filmpje klikken voor het hele bewegende ding.quote:Op maandag 29 november 2010 19:25 schreef MrFl0ppY het volgende:
SOAD is zeker niet verkeerd! En het feit dat alleen deze naam op het affiche staat kan erop duiden dat we nog meer echte headliners krijgen. Ik ga iig even mijn festival maten op de hoogte stellen!
Coldplay zou wel eens heel goed headliner kunnen worden. Dat is best wel een grote band. Of je het nu leuk vind of niet (van mij hoeft het ook niet)quote:Op zondag 28 november 2010 17:31 schreef Desunoto het volgende:
De line-up tot nu toe vind ik ook niets. Alleen matige tot bagger artiesten in mijn ogen. Maar goed, even in de gaten houden wat er nog bijkomt.
Ook niet allemaal mijn ding, maar Blink was wel leuk geweestquote:Op woensdag 1 december 2010 10:44 schreef -Sum- het volgende:
ik had heel graag wat meer van deze line up op RAR gezien
http://www.hurricane.de/
als mijn duits goed is, dan zijn dit wel de drie headliners - Ze voorspelden SOAD ook als derde headliner.quote:Op woensdag 1 december 2010 09:29 schreef Komakie het volgende:
[..]
Coldplay zou wel eens heel goed headliner kunnen worden. Dat is best wel een grote band. Of je het nu leuk vind of niet (van mij hoeft het ook niet)
No way dat Kings of Leon headliner wordt. Misschien om half 9 ofzo voordat Coldplay speelt.
Volbeat is in ieder geval al wel leuk.
SOAD is niet zo mijn ding, maar ga ik wel kijken denk ik.
kaartje 110 euro - is echt niet duur.quote:Op woensdag 1 december 2010 10:44 schreef -Sum- het volgende:
ik had heel graag wat meer van deze line up op RAR gezien
http://www.hurricane.de/
Er komt bijna altijd nog wel laat een headliner bij. Vorig jaar werd bijvoorbeeld Jay-Z ook als headliner neergezet. Dat bleek later ook niet helemaal zo te zijn. Maar het is even afwachten...quote:Op woensdag 1 december 2010 11:44 schreef AgeEll het volgende:
[..]
als mijn duits goed is, dan zijn dit wel de drie headliners - Ze voorspelden SOAD ook als derde headliner.
Maar op alterna zal er wel genoegs leuks staan. Vind het niet erg als er een mindere headliner tussen zit. Soms is er ook een Duitse band zoals de Beatsteaks een headliner, dat vind ik ook niks.
Echt irritant dat ik elk jaar 6maanden zit af te tellen naar een weekend van 5 dagen.
3quote:
Tenzij ze kaartjes verkopen voordat de prijs 'drastisch' omhoog gegooid wordt, zit je denk ik wel goed.quote:Op woensdag 1 december 2010 12:20 schreef Komakie het volgende:
[..]
3
Btw, ik hoop dat RaR niet zo snel uitverkoopt als Lowlands (2 uur)
Zal wel niet
Snap er trouwens niets van dat Lowlands zo snel uitverkoopt. Een beetje hype volgens mij...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |