Prutsquote:Op zondag 28 november 2010 16:43 schreef Mirjam het volgende:
pff, net ff een stukje gelopen, lekker koud zeg
raar bijkomend nadeel: enorme zenuwpijn in m'n been![]()
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op zondag 28 november 2010 16:45 schreef Lindytje het volgende:
Er is iets met meets en mijn telefoon blokkeren...Ik heb het gisteren weer gedaan
Maar na een bezoekje aan de vodafonewinkel doet ie het weer
gelukkig dat de kleine opdonder je vrolijk maaktquote:Op zondag 28 november 2010 16:45 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Pruts![]()
@Sharaan ik word altijd vrolijk van jouw avatar
3x de verkeerde pincode intoetsenquote:
tuttebolletjequote:Op zondag 28 november 2010 16:47 schreef Lindytje het volgende:
[..]
3x de verkeerde pincode intoetsen
(had ik na de leiden-meet ook al gedaan... bwhehehe)
I wantz zhe doggiequote:Op zondag 28 november 2010 16:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
gelukkig dat de kleine opdonder je vrolijk maakt
ze is echt debiel, aan de foto ook wel te zien
wat voor app is dat?quote:Op zondag 28 november 2010 16:45 schreef Joysa het volgende:
Mad as a hatter word in die app weergegeven als zwart/witte puntjes ofzo
Ja, ik ben een doosquote:
Heet OPI, staan wat collecties in, en dan voorbeelden van de lakjes met namen erbij enzo..maar de kleuren zijn alles behalve kleurechtquote:
Druifquote:Op zondag 28 november 2010 16:49 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, ik ben een doos
Ik heb gisteren ook al een schaaltje/soepkom-achtig-iets kapot laten donderen bij SQ
eh durf ik met jou naar amerika?quote:Op zondag 28 november 2010 16:49 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, ik ben een doos
Ik heb gisteren ook al een schaaltje/soepkom-achtig-iets kapot laten donderen bij SQ
Welke, die van jou? Of?quote:Op zondag 28 november 2010 16:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
had je de handcreme al aan een uitgebreid productonderzoek onderworpen?
Vanavondquote:Op zondag 28 november 2010 16:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
had je de handcreme al aan een uitgebreid productonderzoek onderworpen?
oh, jammerquote:Op zondag 28 november 2010 16:50 schreef Joysa het volgende:
[..]
Heet OPI, staan wat collecties in, en dan voorbeelden van de lakjes met namen erbij enzo..maar de kleuren zijn alles behalve kleurecht
Jaquote:
Ja, dat is nog maar te bezien natuurlijk... ik ben wel echt een doos met sommige dingenquote:Op zondag 28 november 2010 16:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
eh durf ik met jou naar amerika?
ik ben heel benieuwd wat je er van vindtquote:Op zondag 28 november 2010 16:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Vanavond! Hij gaat ook deze week mee naar het hotel in den bosch
Nevermind, ik lees de quotes verkeerdquote:Op zondag 28 november 2010 16:53 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, die essence handcreme die ik gafO+
ik hoor het al, jij mag niet alleen, ik ga wel mee!quote:Op zondag 28 november 2010 16:53 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat is nog maar te bezien natuurlijk... ik ben wel echt een doos met sommige dingen
ze had mij gequote schat, ik had die cremequote:Op zondag 28 november 2010 16:53 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Huh, die heb je denk ik aan iemand anders gedoneerd
Nee...quote:Op zondag 28 november 2010 16:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nu is mijn servies niet meer zespersoons
Je theekopjes waren toch ook maar voor 4 personenquote:Op zondag 28 november 2010 16:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nu is mijn servies niet meer zespersoons
Ja!!!quote:Op zondag 28 november 2010 16:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik hoor het al, jij mag niet alleen, ik ga wel mee!
Zie edit, ik ben echt een doosquote:Op zondag 28 november 2010 16:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ze had mij gequote schat, ik had die creme
Dat is kut zegquote:Op zondag 28 november 2010 16:53 schreef princess-a het volgende:
Ga ik morgen eindelijk naar Munchenwordt er echt, absoluut, verschrikkelijk, baggerweer voorspeld
En ik haaaaaaat het
die horen niet bij het servies!quote:Op zondag 28 november 2010 16:56 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je theekopjes waren toch ook maar voor 4 personen![]()
Liefquote:Op zondag 28 november 2010 16:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat is kut zegmaar het wordt vast leuk!
welnee gek, kan gebeurenquote:Op zondag 28 november 2010 16:55 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee...![]()
![]()
Wacht, volgens mij heb ik dezelfde, krijg je wel een soepkom van mij
serieus ik laat jou niet alleen gaan hoorquote:Op zondag 28 november 2010 16:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja!!!
[..]
Zie edit, ik ben echt een doos
Het mag zo hoor! Volgens mij hebben wij er ook nog maar 5 namelijk, dus die ene mis ik ook nietquote:
quote:Op zondag 28 november 2010 16:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
serieus ik laat jou niet alleen gaan hoor![]()
![]()
![]()
gedaan, kreeg alleen niet echt een reactie terugquote:Op zondag 28 november 2010 16:59 schreef Joysa het volgende:
Oh SQ, zeg maar tegen bleiblei dat ik zn lego echt tof vind
laat het je wetenquote:Op zondag 28 november 2010 16:53 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik ben heel benieuwd wat je er van vindt
quote:Op zondag 28 november 2010 17:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gedaan, kreeg alleen niet echt een reactie terug
Als je een beetje veel besteld is volgens mij de Nederlandse site nog goedkoper dan de engelse (die free shipping heeft). Allerlei dingen zijn een euro, tegen 1.50 pond op de engelse site, dan heb je de wisselkoers nog erbij en wordt de nederlandse site nog goedkoperquote:Op zondag 28 november 2010 17:13 schreef Sharana_LV het volgende:
dankzij lindy zit ik op de elf website
quote:Op zondag 28 november 2010 14:28 schreef Stormqueen het volgende:
ik had bibi als ee blondine van 1.80 verwacht, dat was ook wel ff raar
Ja, hoquote:Op zondag 28 november 2010 17:13 schreef Sharana_LV het volgende:
dankzij lindy zit ik op de elf website
quote:Op zondag 28 november 2010 17:33 schreef Loqi het volgende:
Ik kan nog steeds niet goed bijpeilen wat ie er nou van vond gister.. hij zegt leuk.. maar volgens mij was ie nogal overdonderd
![]()
whut wat heb ik gemist!quote:Op zondag 28 november 2010 17:33 schreef Loqi het volgende:
Ik kan nog steeds niet goed bijpeilen wat ie er nou van vond gister.. hij zegt leuk.. maar volgens mij was ie nogal overdonderd
![]()
M'nquote:
ooooh coolquote:Op zondag 28 november 2010 17:49 schreef Loqi het volgende:
Ik heb weer pizza
[..]
M'nkwam mij ophalen, werd onderschept door Bleiblei (heeft bij hetzelfde bedrijf gewerkt) en toen zijn we maar blijven plakken
ik heb guitar hero gemist?quote:Op zondag 28 november 2010 17:58 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en Loqi is echt de guitar-hero-koningin!!
Jonge, dat zijn heul geen stompjes!!quote:Op zondag 28 november 2010 17:58 schreef Sharana_LV het volgende:
stompjes links
[ afbeelding ]
stompjes rechts
[ afbeelding ]
kan er nog niet echt aan wennen
quote:Op zondag 28 november 2010 17:58 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en Loqi is echt de guitar-hero-koningin!!
Vervelend dat ze er af moesten, is niet leukquote:Op zondag 28 november 2010 17:58 schreef Sharana_LV het volgende:
stompjes links
[ afbeelding ]
stompjes rechts
[ afbeelding ]
k heb helemaal geen wit meer en mijn nagels voelen raar aanquote:Op zondag 28 november 2010 17:59 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jonge, dat zijn heul geen stompjes!!
ik ga nog wel eens je ass kicken met GH hoorquote:Op zondag 28 november 2010 18:03 schreef Loqi het volgende:
[..]
![]()
[..]
Vervelend dat ze er af moesten, is niet leukmaar ik vind ze zeker niet stompig! Wat heb jij lange nagelbedden zeg
A challenger appears! Bring it!quote:Op zondag 28 november 2010 18:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik ga nog wel eens je ass kicken met GH hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
Geen stompjesquote:Op zondag 28 november 2010 17:58 schreef Sharana_LV het volgende:
stompjes links
[ afbeelding ]
stompjes rechts
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uh, geen idee eigenlijk.. ik heb t zelf niet.. ik speel het alleen bij vrienden... die hebben er een aantal zowel met alleen gitaar als ook die met drums en zang.. en ook een van rockband geloof ik (maar dat systeem vind ik niet zo leuk)quote:Op zondag 28 november 2010 18:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh hell yeahwelke gh's speel je?
quote:Op zondag 28 november 2010 18:24 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Geen stompjes![]()
Dit wel
mijn nagels zijn net zo kort hoor! alleen mijn nagelbedden zijn langer dus het lijkt minder ergSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik vind het raaaar voelen!
aaaaaaaaahhhquote:Op zondag 28 november 2010 18:32 schreef Sharana_LV het volgende:
de mannen liggen tevreden te pitten nadat ze gegeten hebben
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 28 november 2010 18:15 schreef tliciouz het volgende:
Ik heb trouwens foto's kunnen maken van phineas en ferb. ()
Ze hebben nomsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
Cute!!quote:Op zondag 28 november 2010 18:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 28 november 2010 19:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nohh door debster heb ik heel de dag al in mn hoofd:
NOMNOMNOMNOMNOMNOMNOM
en
HAMSTER ON A PIANO
EATING POPCORN
quote:Op zondag 28 november 2010 18:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker uitbuikenquote:Op zondag 28 november 2010 18:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Jouw kat is echt GEWELDIGquote:
Vertel...quote:
Misschien heb ik iets gemist? Waar ga je naartoe?quote:Op zondag 28 november 2010 21:28 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ga mijn tassen inpakken en misschien dat ik deze week nog online kom en anders vrijdagavond weer als ik terug in Amsterdam ben!
Alvast truste dames
I like itquote:Op zondag 28 november 2010 22:04 schreef princess-a het volgende:
[..]
Vertel...
[..]
Misschien heb ik iets gemist? Waar ga je naartoe?
Ik heb net ook mn koffer gepakt voor een midweek Munchen, heb een hele grote koffer en zolang er nog iets inpast blijf ik dingen erbij gooien2 paar laarzen, 4 spijkerbroeken, 3 leggings, 2 jurkjes, 4 shirts met lange mouwen, dikke joggingbroek, dikke vesten en ik blijf maar gooien
gewoon omdat het kan
quote:Op zondag 28 november 2010 21:49 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga in Californië bij de Sephora solliciteren, omdat het kan
Dat is altijd leuk om te horenquote:Op zondag 28 november 2010 22:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
I like it![]()
Zolang het erin past is het niet erg. Maar houd altijd ruimte over, je gaat toch altijd met meer terug he
Ze moeten om je brownies vragenquote:Op zondag 28 november 2010 23:09 schreef Mirjam het volgende:
thanks
ik kan niet zo heel veel, maar dat kan ik dus wél
dus hey, no problem, als ik iemand er even mee kan helpen
Bier en vuur, en kpdquote:Op zondag 28 november 2010 23:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Die brownies waren goed te doen zeg! 8)
Er was wel meer goed te doen.....
Idd! En de tieten.quote:
ik zit een weekje in 's hertogenbosch vanwege mijn werk ... ik moest alleen om 5 uur al opquote:Op zondag 28 november 2010 22:04 schreef princess-a het volgende:
[..]
Vertel...
[..]
Misschien heb ik iets gemist? Waar ga je naartoe?
Ik heb net ook mn koffer gepakt voor een midweek Munchen, heb een hele grote koffer en zolang er nog iets inpast blijf ik dingen erbij gooien2 paar laarzen, 4 spijkerbroeken, 3 leggings, 2 jurkjes, 4 shirts met lange mouwen, dikke joggingbroek, dikke vesten en ik blijf maar gooien
gewoon omdat het kan
ja, overmorgen om half 6.quote:Op maandag 29 november 2010 08:18 schreef zoeperzazke het volgende:
en het is weer maandag.... voor je het weet is het weer weekend!
Sterktequote:Op maandag 29 november 2010 08:36 schreef Loqi het volgende:
wij werden vannacht wakker gebeld door de moeder van
, oma is overleden
ze is rustig ingeslapen
Nah, vrijdag om half 8 pas. Maar toch. We houden de moed erinquote:
aww, gecondoleerdquote:Op maandag 29 november 2010 08:36 schreef Loqi het volgende:wij werden vannacht wakker gebeld door de moeder van
, oma is overleden
ze is rustig ingeslapen
quote:Op maandag 29 november 2010 08:36 schreef Loqi het volgende:
, oma is overleden
ze is rustig ingeslapen
Ik heb deze periode maar 3 dagen school, echt lekkerquote:Op maandag 29 november 2010 08:40 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Nah, vrijdag om half 8 pas. Maar toch. We houden de moed erin
En nu moet ik gaan krabben*brrrr*
Wut?quote:Op maandag 29 november 2010 10:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij doet hetzelfde als bleiblei![]()
Gecondoleerd en veel sterktequote:Op maandag 29 november 2010 08:36 schreef Loqi het volgende:
, oma is overleden
ze is rustig ingeslapen
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op het afgelopen jaar:
Stormqueen
Sharana_LV
Joysa
Lindytje
Mirjam
Debsterr
mirannie
IJsdraakje
Diconnected
DeltaCephei
princess-a
RenRen-
-Bubseltje-
Loqi
Daph_
AmyGrace
tliciouz
Mexicaantje.
Mss
zoeperzazke
PriemGirl
kieskleurig
Puckzzz
vamperotica
Dwyn
Cyntiaa
Graseter
Surveillance-Fiets
miss--moana
Holyme
Linnie20v
Crientj
milka82
MissJ
Killditzie
Naughty_Dog
Nune
Juud-
Ooi86
HappyBob
miss_dynastie
Bellatrix
Franneh
ivetje
MinderMutsig
JanPiraat
PeRi
Kleintje19
PeZu
Ainnir
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen maand:
Joysa
Sharana_LV
Lindytje
Diconnected
Mexicaantje.
IJsdraakje
Mirjam
PriemGirl
princess-a
RenRen-
Loqi
Mss
Debsterr
kieskleurig
Stormqueen
Dwyn
DeltaCephei
tliciouz
Cyntiaa
HappyBob
zoeperzazke
mirannie
Limburgers, nagellakfreaks en nachtbaggermensenquote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen maand:
SpaceInvaders
IJsdraakje
sproetjes
Mexicaantje.
Citizen.Erased
huize
Lindytje
friekin_
the_legend_killer
princess-a
Diconnected
nattermann
Stormqueen
Mss
Mirjam
Sharana_LV
Boy23
PriemGirl
-CRASH-
Ivo1986
Debsterr
kieskleurig
Klonk
Gezicht
Cyntiaa
mirannie
limbolandjgirl
DrankBakje
Loqi
Kn0x
DeltaCephei
JanPiraat
Dwyn
Tassiepassie
zoeperzazke
Maria2.0
fratsman
Surveillance-Fiets
HappyBob
MPG
JJH
ultra_ivo
RenRen-
Frishe
Patje1987
Mini_rulez
Puckzzz
-Bubseltje-
milka82
Symphonic
Heb ik al, maar bijna nooit op, ben bang dat ik em vaker op moet gaan doenquote:
You can have minequote:Op maandag 29 november 2010 11:23 schreef Stormqueen het volgende:
ik wil ook een bril! Ik ga binnenkort es kijken voor een bril zonder sterkte
LAWLquote:Op maandag 29 november 2010 11:23 schreef Stormqueen het volgende:
ik wil ook een bril! Ik ga binnenkort es kijken voor een bril zonder sterkte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.morgen weer met frisse tegenzin aan de slag
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
quote:Op maandag 29 november 2010 11:27 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ben ziek thuisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.morgen weer met frisse tegenzin aan de slag![]()
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Ik ben ziek thuisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.morgen weer met frisse tegenzin aan de slag![]()
Ik ben ziek thuisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.morgen weer met frisse tegenzin aan de slagDikke knuf voor jou!
it's the map in my mind that sends me on my way.
Ik ben ziek thuisahw puckzie, daar heb ik zaterdag niets van gemerkt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.morgen weer met frisse tegenzin aan de slag
disclaimer
Nee klopt. Het is ook iets wat al een tijdje sluimert, maar als dan bij mij de put eenmaal opengaat dan gaat ie ook helemaal open. En dat is gisteren gebeurdquote:Op maandag 29 november 2010 11:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ahw puckzie, daar heb ik zaterdag niets van gemerkt!
quote:Op zondag 28 november 2010 18:15 schreef tliciouz het volgende:
Ik heb trouwens foto's kunnen maken van phineas en ferb. ()
Geniaal!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt mij dus echt onder de tafel gekregen van het lachen!
Werelds idee om ze zo te noemen!
Nu wil ik ook 2 dieren![]()
had ooit 2 vissen frientje en frijer (om van dat gezeur over vriendjes en vrijers af te zijn)
Knuff voor Puckzquote:Op maandag 29 november 2010 12:22 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nee klopt. Het is ook iets wat al een tijdje sluimert, maar als dan bij mij de put eenmaal opengaat dan gaat ie ook helemaal open. En dat is gisteren gebeurd
Voel me gewoon kut nu maar ik ben ook weer niet van plan een relatie van 10 jaar zomaar weg te gooien.
We komen er wel uit.
liever mijn hoofd dan mijn LCDquote:Op maandag 29 november 2010 12:39 schreef AmNaBa het volgende:
[ afbeelding ]
Debbster en SQ zijn hier aan het guitarhero'en
heb ook een pic met de personen, weet niet of debbster en sq wel op internet willen met hun face.
Dat verkopen ze ook al in potjes he tegenwoordig.quote:Op maandag 29 november 2010 13:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mn handen zijn paars.
Rode kool raspen enzo
Ja maar ik wil het zelf proberen te makenquote:Op maandag 29 november 2010 13:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat verkopen ze ook al in potjes he tegenwoordig.
Waarom zou je dat willen!quote:Op maandag 29 november 2010 13:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja maar ik wil het zelf proberen te maken
Misschien is het wel lekkorrquote:Op maandag 29 november 2010 13:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen!
omdat lekkerder!!!quote:Op maandag 29 november 2010 13:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen!
quote:Op maandag 29 november 2010 13:45 schreef RenRen- het volgende:![]()
Ik weet niet of ik een mooi verslag kan maken hoor.
Mijn tablet is er verdomme mee opgehouden
quote:Op maandag 29 november 2010 13:39 schreef AmNaBa het volgende:
Tja dit blondje hier dacht daar pas later aan
maar weghalen is no problem hoor.
Hoop dat de persoon op de bank zo onduidelijk genoeg is gemaakt.
[ afbeelding ]
opgelost
ik weet wel zeker van nietquote:Op maandag 29 november 2010 13:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
smaakt vast precies hetzelfde
ja, de rest wordt door mij bedekt. i am the walrus, jwtzquote:Op maandag 29 november 2010 13:48 schreef Loqi het volgende:
[..]
bwheheh, die grijze vlek rechts ben ik
quote:Op maandag 29 november 2010 13:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, de rest wordt door mij bedekt. i am the walrus, jwtz
quote:Op maandag 29 november 2010 13:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja is goed hoor, dacht ik al.quote:Op maandag 29 november 2010 13:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]misschien softwarematig?
Ik kijk vanavond naar je lijstje, nu @ office enzo!
rode kool uit pot = rode kool, zout, suiker, conserveermiddelen en geur- en kleurstoffenquote:
zee-olifant dan.quote:Op maandag 29 november 2010 13:53 schreef Loqi het volgende:
[..]
niet walrus
![]()
maar ik doelde op amnaba's fotosoep kunsten uiteraard
Meer als een clown>quote:Op maandag 29 november 2010 14:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
SQ is lievv
Ik had dr veel enger verwacht
bwehehehehe!quote:Op maandag 29 november 2010 14:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
SQ is lievv
Ik had dr veel enger verwacht
epische filmquote:
Ik zou een moord doen voor jouw figuurquote:Op maandag 29 november 2010 13:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
quote:
15% bij zoya...quote:Op maandag 29 november 2010 14:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Noh 20% OFF by Cherry culture
MOET.NIET.FALEN
FOTOSOEP kunstenquote:Op maandag 29 november 2010 13:53 schreef Loqi het volgende:
[..]
niet walrus
![]()
maar ik doelde op amnaba's fotosoep kunsten uiteraard
graag gedaan!quote:
Economie is ook niet zo boeiend....quote:Op maandag 29 november 2010 14:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
Of je bent 4 dagen ziek en je loopt 2 hoofdstukken achter bij economie
Naja niet zo boeiend.quote:Op maandag 29 november 2010 14:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Economie is ook niet zo boeiend....
Heb economie-moderne talen gestudeerd maar wat had ik een hekel aan economie verder.. brr....
quote:Op maandag 29 november 2010 12:26 schreef AmNaBa het volgende:
[..]
Geniaal!
Je hebt mij dus echt onder de tafel gekregen van het lachen!
Werelds idee om ze zo te noemen!
Nu wil ik ook 2 dieren![]()
had ooit 2 vissen frientje en frijer (om van dat gezeur over vriendjes en vrijers af te zijn)
je hebt altijd baas boven baasquote:Op maandag 29 november 2010 14:10 schreef bibi het volgende:
[..]
Ik zou een moord doen voor jouw figuur
that sucks,quote:Op maandag 29 november 2010 15:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, ook dat niet... Maar ik zeg nooit nee en ik raak zelden in paniek
min dertien, jollehquote:di wo do vr za
Zonkans 50% 40% 10% 20% 20%
Neerslag 15% 40% 70% 50% 40%
Min/max -7/0°C -10/-7°C -10/-7°C -13/-6°C -11/-1°C
Wind OZO 4 NO 4 O 3 ZW 3 Z 4
rot op met je middelbare school examenstof, ik ben net genezen van mijn trauma'squote:Op maandag 29 november 2010 15:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Klassieke theorie, Keynes
Marktmechanische, onzichtbare hand
quote:Op maandag 29 november 2010 15:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
rot op met je middelbare school examenstof, ik ben net genezen van mijn trauma's
Handy Guruguquote:Op maandag 29 november 2010 15:58 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb zoveel vel van mijn wijsvinger gebeten dat het klopt als een zwerende vinger
Vloekende droge winterhanden!
Ik ook. Nou ja, eigenlijk alleen op plekken zoals het Schouwburgplein hierzo. Idioot plein waar je al bijna op je bek gaat als het heeft geregend.quote:Op maandag 29 november 2010 15:59 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet erg maar ik lig zo snel over
ik vrees dat hier Diamant (bakt droogkrokant!) voor nodig is...quote:Op maandag 29 november 2010 15:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Handy Gurugu
Lemony flutter![]()
![]()
![]()
![]()
klinkt als heel de Eindhovense binnenstad. Misschien dat ik deze winter spikes onder mijn schoenen monteer.quote:Op maandag 29 november 2010 16:01 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik ook. Nou ja, eigenlijk alleen op plekken zoals het Schouwburgplein hierzo. Idioot plein waar je al bijna op je bek gaat als het heeft geregend.
LOLquote:Op maandag 29 november 2010 16:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vrees dat hier Diamant (bakt droogkrokant!) voor nodig is...
Spijkers door je zool heen slaan en aan de onderkant afknippen.quote:Op maandag 29 november 2010 16:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
klinkt als heel de Eindhovense binnenstad. Misschien dat ik deze winter spikes onder mijn schoenen monteer.
De haren van een meisje wat bij mij op school zitquote:Op maandag 29 november 2010 16:05 schreef Stormqueen het volgende:
of bestaat er nog iets vetters dan frietvet?
en jij denkt dat de massa van mijn big-boned body die spijkerts niet bij de eerste stap meteen mijn voetzool in perst?quote:Op maandag 29 november 2010 16:04 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Spijkers door je zool heen slaan en aan de onderkant afknippen.
Vreselijk. Dom plein.
lollerquote:Op maandag 29 november 2010 16:05 schreef RenRen- het volgende:
Dat was met die lollyactie. Van zo'n DJ op de radio. Ik dacht "HMMHMM LOLLIES I WIL KIJKEN". en toen viel ik. Hard. op mijn rug en hooofd.
JA dat had ik dus ook. En toen ik stond te paniekeren op de hoek van de straat gingen er nog 3 onderuit.quote:Op maandag 29 november 2010 16:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
loller
ik slip altijd op de fiets in bochten. Vooral midden op de kruising. Misschien ook maar spikes om m'n wielen...
Moonboots kopen?quote:Op maandag 29 november 2010 16:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en jij denkt dat de massa van mijn big-boned body die spijkerts niet bij de eerste stap meteen mijn voetzool in perst?
Ja, of niet sturen...quote:Op maandag 29 november 2010 16:10 schreef RenRen- het volgende:
[..]
JA dat had ik dus ook. En toen ik stond te paniekeren op de hoek van de straat gingen er nog 3 onderuit.
Er moet toch iets tegen dat vallen te doen zijn?
Niet fietsen misschien.
Dat maakt niet uitquote:[..]
Moonboots kopen?
bevrozen?quote:Op maandag 29 november 2010 16:11 schreef Diconnected het volgende:
Godverretering wat is het koud! 5 minuten fietsen en ik was bevrozen
kak, bij ons komt er dus ook sneeuw, echt we zitten 10 km vanaf waar het dus niet gaat sneeuwen. kaksneeuw.quote:
quote:
Die muts staat je tof!! Ik zie er met zulke mutsen altijd uit als een mutsquote:Op maandag 29 november 2010 16:18 schreef Puckzzz het volgende:
Er is gisteren wel een leuke foto van me gemaakt.
Met gluhwein bij het grote vuur
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 november 2010 16:18 schreef Puckzzz het volgende:
[ afbeelding ]
Jaquote:Op maandag 29 november 2010 16:27 schreef AmyGrace het volgende:
Wisten jullie al dat mirannie heul lievv is?
Zie je! Lievv! Welk lakje?quote:Op maandag 29 november 2010 16:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja
Ik had het blogpostje gelezen
Ik kreeg vorige week zomaar een lakje van mirannie
Wat zie jij er goed uit!quote:Op maandag 29 november 2010 16:18 schreef Puckzzz het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 november 2010 16:18 schreef Puckzzz het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 november 2010 16:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Borghese Stellar Notte!
[ afbeelding ]
timing is a bitchquote:Op maandag 29 november 2010 17:37 schreef Stormqueen het volgende:
terwijl je over de spekgladde stoep voort strompelt met je zware boodschappentas een acute aanval van diarree krijgen
Ik moest lachen.quote:Op maandag 29 november 2010 17:37 schreef Stormqueen het volgende:
terwijl je over de spekgladde stoep voort strompelt met je zware boodschappentas een acute aanval van diarree krijgen
Fuck me, ik verslikte me in m'n paella en nu heb ik rijst in m'n keel/neus/holte dingesquote:Op maandag 29 november 2010 17:37 schreef Stormqueen het volgende:
Dat meen je niet hoor!! Is er echt niet gestrooid?quote:Op maandag 29 november 2010 17:46 schreef zoeperzazke het volgende:
Ugh, rijden met dit weer terwijl er niet gestrooid isIk haat het, en ik moet zo nog eens op en neer naar mn werk. Bij iedere beweging die ik in de auto maak glij ik al van de weg....
dat vind ik dan wel weer een geruststellende gedachtequote:Op maandag 29 november 2010 18:17 schreef Loqi het volgende:
gheh,staat in de file achter 2 strooiwagens, hendig
Daar zat ik nou heel het jaar al op te wachten hoor!quote:Op maandag 29 november 2010 18:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Justin Bieber naar Nederland
Het populaire tieneridool geeft een concert op 27 maart in Ahoy Rotterdam.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Groot gelijk!quote:Op maandag 29 november 2010 18:15 schreef Mss het volgende:
Sneeuw! En dan lekker binnen zitten met thee!heeft een elektrische deken dus ik kwam vandaag helemaal niet uit bed
quote:
Nee, dat is een feest.quote:Op maandag 29 november 2010 18:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Moeten ze maar met het OV gaan
Maar beter dan vorig jaarquote:
JAquote:Op maandag 29 november 2010 18:38 schreef Joysa het volgende:
Bij RTL Boulevard gaat het zometeen over nail art
Je was me voorquote:Op maandag 29 november 2010 18:38 schreef Joysa het volgende:
Bij RTL Boulevard gaat het zometeen over nail art
Was gisteren alquote:Op maandag 29 november 2010 19:09 schreef PriemGirl het volgende:
Nope hele dag nog geen nieuws gezien..
Over het algemeen wel jaquote:Op maandag 29 november 2010 19:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als bij tnt een zending is voorgemeld, krijg ik het morgen dan al?![]()
![]()
![]()
Ik krijg morgen lingerie in de post, doorquote:Op maandag 29 november 2010 19:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Gelukkig
Ugg handschoenen is wel fijn met dit weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |