Prutsquote:Op zondag 28 november 2010 16:43 schreef Mirjam het volgende:
pff, net ff een stukje gelopen, lekker koud zeg
raar bijkomend nadeel: enorme zenuwpijn in m'n been![]()
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op zondag 28 november 2010 16:45 schreef Lindytje het volgende:
Er is iets met meets en mijn telefoon blokkeren...Ik heb het gisteren weer gedaan
Maar na een bezoekje aan de vodafonewinkel doet ie het weer
gelukkig dat de kleine opdonder je vrolijk maaktquote:Op zondag 28 november 2010 16:45 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Pruts![]()
@Sharaan ik word altijd vrolijk van jouw avatar
3x de verkeerde pincode intoetsenquote:
tuttebolletjequote:Op zondag 28 november 2010 16:47 schreef Lindytje het volgende:
[..]
3x de verkeerde pincode intoetsen
(had ik na de leiden-meet ook al gedaan... bwhehehe)
I wantz zhe doggiequote:Op zondag 28 november 2010 16:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
gelukkig dat de kleine opdonder je vrolijk maakt
ze is echt debiel, aan de foto ook wel te zien
wat voor app is dat?quote:Op zondag 28 november 2010 16:45 schreef Joysa het volgende:
Mad as a hatter word in die app weergegeven als zwart/witte puntjes ofzo
Ja, ik ben een doosquote:
Heet OPI, staan wat collecties in, en dan voorbeelden van de lakjes met namen erbij enzo..maar de kleuren zijn alles behalve kleurechtquote:
Druifquote:Op zondag 28 november 2010 16:49 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, ik ben een doos
Ik heb gisteren ook al een schaaltje/soepkom-achtig-iets kapot laten donderen bij SQ
eh durf ik met jou naar amerika?quote:Op zondag 28 november 2010 16:49 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, ik ben een doos
Ik heb gisteren ook al een schaaltje/soepkom-achtig-iets kapot laten donderen bij SQ
Welke, die van jou? Of?quote:Op zondag 28 november 2010 16:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
had je de handcreme al aan een uitgebreid productonderzoek onderworpen?
Vanavondquote:Op zondag 28 november 2010 16:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
had je de handcreme al aan een uitgebreid productonderzoek onderworpen?
oh, jammerquote:Op zondag 28 november 2010 16:50 schreef Joysa het volgende:
[..]
Heet OPI, staan wat collecties in, en dan voorbeelden van de lakjes met namen erbij enzo..maar de kleuren zijn alles behalve kleurecht
Jaquote:
Ja, dat is nog maar te bezien natuurlijk... ik ben wel echt een doos met sommige dingenquote:Op zondag 28 november 2010 16:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
eh durf ik met jou naar amerika?
ik ben heel benieuwd wat je er van vindtquote:Op zondag 28 november 2010 16:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Vanavond! Hij gaat ook deze week mee naar het hotel in den bosch
Nevermind, ik lees de quotes verkeerdquote:Op zondag 28 november 2010 16:53 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, die essence handcreme die ik gafO+
ik hoor het al, jij mag niet alleen, ik ga wel mee!quote:Op zondag 28 november 2010 16:53 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat is nog maar te bezien natuurlijk... ik ben wel echt een doos met sommige dingen
ze had mij gequote schat, ik had die cremequote:Op zondag 28 november 2010 16:53 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Huh, die heb je denk ik aan iemand anders gedoneerd
Nee...quote:Op zondag 28 november 2010 16:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nu is mijn servies niet meer zespersoons
Je theekopjes waren toch ook maar voor 4 personenquote:Op zondag 28 november 2010 16:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nu is mijn servies niet meer zespersoons
Ja!!!quote:Op zondag 28 november 2010 16:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik hoor het al, jij mag niet alleen, ik ga wel mee!
Zie edit, ik ben echt een doosquote:Op zondag 28 november 2010 16:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ze had mij gequote schat, ik had die creme
Dat is kut zegquote:Op zondag 28 november 2010 16:53 schreef princess-a het volgende:
Ga ik morgen eindelijk naar Munchenwordt er echt, absoluut, verschrikkelijk, baggerweer voorspeld
En ik haaaaaaat het
die horen niet bij het servies!quote:Op zondag 28 november 2010 16:56 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je theekopjes waren toch ook maar voor 4 personen![]()
Liefquote:Op zondag 28 november 2010 16:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat is kut zegmaar het wordt vast leuk!
welnee gek, kan gebeurenquote:Op zondag 28 november 2010 16:55 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee...![]()
![]()
Wacht, volgens mij heb ik dezelfde, krijg je wel een soepkom van mij
serieus ik laat jou niet alleen gaan hoorquote:Op zondag 28 november 2010 16:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja!!!
[..]
Zie edit, ik ben echt een doos
Het mag zo hoor! Volgens mij hebben wij er ook nog maar 5 namelijk, dus die ene mis ik ook nietquote:
quote:Op zondag 28 november 2010 16:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
serieus ik laat jou niet alleen gaan hoor![]()
![]()
![]()
gedaan, kreeg alleen niet echt een reactie terugquote:Op zondag 28 november 2010 16:59 schreef Joysa het volgende:
Oh SQ, zeg maar tegen bleiblei dat ik zn lego echt tof vind
laat het je wetenquote:Op zondag 28 november 2010 16:53 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik ben heel benieuwd wat je er van vindt
quote:Op zondag 28 november 2010 17:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gedaan, kreeg alleen niet echt een reactie terug
Als je een beetje veel besteld is volgens mij de Nederlandse site nog goedkoper dan de engelse (die free shipping heeft). Allerlei dingen zijn een euro, tegen 1.50 pond op de engelse site, dan heb je de wisselkoers nog erbij en wordt de nederlandse site nog goedkoperquote:Op zondag 28 november 2010 17:13 schreef Sharana_LV het volgende:
dankzij lindy zit ik op de elf website
quote:Op zondag 28 november 2010 14:28 schreef Stormqueen het volgende:
ik had bibi als ee blondine van 1.80 verwacht, dat was ook wel ff raar
Ja, hoquote:Op zondag 28 november 2010 17:13 schreef Sharana_LV het volgende:
dankzij lindy zit ik op de elf website
quote:Op zondag 28 november 2010 17:33 schreef Loqi het volgende:
Ik kan nog steeds niet goed bijpeilen wat ie er nou van vond gister.. hij zegt leuk.. maar volgens mij was ie nogal overdonderd
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |