Prutsquote:Op zondag 28 november 2010 16:43 schreef Mirjam het volgende:
pff, net ff een stukje gelopen, lekker koud zeg
raar bijkomend nadeel: enorme zenuwpijn in m'n been![]()
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op zondag 28 november 2010 16:45 schreef Lindytje het volgende:
Er is iets met meets en mijn telefoon blokkeren...Ik heb het gisteren weer gedaan
Maar na een bezoekje aan de vodafonewinkel doet ie het weer
gelukkig dat de kleine opdonder je vrolijk maaktquote:Op zondag 28 november 2010 16:45 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Pruts![]()
@Sharaan ik word altijd vrolijk van jouw avatar
3x de verkeerde pincode intoetsenquote:
tuttebolletjequote:Op zondag 28 november 2010 16:47 schreef Lindytje het volgende:
[..]
3x de verkeerde pincode intoetsen
(had ik na de leiden-meet ook al gedaan... bwhehehe)
I wantz zhe doggiequote:Op zondag 28 november 2010 16:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
gelukkig dat de kleine opdonder je vrolijk maakt
ze is echt debiel, aan de foto ook wel te zien
wat voor app is dat?quote:Op zondag 28 november 2010 16:45 schreef Joysa het volgende:
Mad as a hatter word in die app weergegeven als zwart/witte puntjes ofzo
Ja, ik ben een doosquote:
Heet OPI, staan wat collecties in, en dan voorbeelden van de lakjes met namen erbij enzo..maar de kleuren zijn alles behalve kleurechtquote:
Druifquote:Op zondag 28 november 2010 16:49 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, ik ben een doos
Ik heb gisteren ook al een schaaltje/soepkom-achtig-iets kapot laten donderen bij SQ
eh durf ik met jou naar amerika?quote:Op zondag 28 november 2010 16:49 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, ik ben een doos
Ik heb gisteren ook al een schaaltje/soepkom-achtig-iets kapot laten donderen bij SQ
Welke, die van jou? Of?quote:Op zondag 28 november 2010 16:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
had je de handcreme al aan een uitgebreid productonderzoek onderworpen?
Vanavondquote:Op zondag 28 november 2010 16:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
had je de handcreme al aan een uitgebreid productonderzoek onderworpen?
oh, jammerquote:Op zondag 28 november 2010 16:50 schreef Joysa het volgende:
[..]
Heet OPI, staan wat collecties in, en dan voorbeelden van de lakjes met namen erbij enzo..maar de kleuren zijn alles behalve kleurecht
Jaquote:
Ja, dat is nog maar te bezien natuurlijk... ik ben wel echt een doos met sommige dingenquote:Op zondag 28 november 2010 16:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
eh durf ik met jou naar amerika?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |