Ja, dat is niets om vrolijk van te wordenquote:
Veel plezier!quote:Op zondag 28 november 2010 16:38 schreef Lutte het volgende:
MAANDAG!!!
Dan zie ik Thomasje weer, is de natuurkundebijles (met warme chocolademelk, slagroom en speculaas!)... Goede dag!
Dan moet ik weer folders lopen door de sneeuwquote:
Positiefquote:Op zondag 28 november 2010 16:38 schreef Lutte het volgende:
MAANDAG!!!
Dan zie ik Thomasje weer, is de natuurkundebijles (met warme chocolademelk, slagroom en speculaas!)... Goede dag!
Dan moet ik training gevenquote:Op zondag 28 november 2010 16:39 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Dan moet ik weer folders lopen door de sneeuw
Nog maar 1 nachtje slapen thoughquote:Op zondag 28 november 2010 16:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Thomas is altijd positief. Heb hem het hele weekend niet gezien.
Dan ga je rennenquote:Op zondag 28 november 2010 16:41 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
NiettusEn het is kouder, want je staat stil.
Nou, zo snel was het nou ook weer nietquote:
Snel genoeg voor een ninja-edit!quote:Op zondag 28 november 2010 16:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, zo snel was het nou ook weer niet
Bejaarde ninja
If you say soquote:Op zondag 28 november 2010 16:47 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Snel genoeg voor een ninja-edit!
quote:Op zondag 28 november 2010 16:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het is Black Ops overal! Mijn vriend is ook helemaal into Black Ops.
heb hem al gevonden.quote:
Als jij sneller had gepost welquote:Op zondag 28 november 2010 16:48 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Het is zo, want er staat niet onder dat het gewijzigd is
Dan ook niet, onder Lutte's post staat niks. Als je te lang wacht staat er iets van:quote:
OK.quote:Op zondag 28 november 2010 16:49 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dan ook niet, onder Lutte's post staat niks. Als je te lang wacht staat er iets van:
Bericht 76% gewijzigd door Lutte op 16:33
Maar dat stond er niet, dus het is een ninja-edit!
Als jij meteen na iemand post en het wordt dan supersnel aangepast staat het er altijdquote:Op zondag 28 november 2010 16:49 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dan ook niet, onder Lutte's post staat niks. Als je te lang wacht staat er iets van:
Bericht 76% gewijzigd door Lutte op 16:33
Maar dat stond er niet, dus het is een ninja-edit!
Ohwquote:Op zondag 28 november 2010 16:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als jij meteen na iemand post en het wordt dan supersnel aangepast staat het er altijd
Oh well, is ook niet belangrijk verderquote:
Kloptquote:Op zondag 28 november 2010 16:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oh well, is ook niet belangrijk verder
Hamster is meestal lekkerderquote:Op zondag 28 november 2010 16:51 schreef Lutte het volgende:
Who cares? Hamster, vriendje... Je kunt het allebei eten.
We carequote:Op zondag 28 november 2010 16:51 schreef Lutte het volgende:
Who cares? Hamster, vriendje... Je kunt het allebei eten.
Proef jij je eigen zaad? Ik alleen maanzaad.quote:Op zondag 28 november 2010 16:54 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hé, nee, bah, getsie zaad is vies
sesamzaadrepenquote:Op zondag 28 november 2010 16:54 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hé, nee, bah, getsie zaad is vies
Nee, ik proef mijn eigen zaad nietquote:Op zondag 28 november 2010 16:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Proef jij je eigen zaad? Ik alleen maanzaad.
Hoe weet je dan dat het vies is?quote:Op zondag 28 november 2010 16:55 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee, ik proef mijn eigen zaad niet
Verhalenquote:Op zondag 28 november 2010 16:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat het vies is?
En: Hockey? hoe denken jullie erover .
Typo.quote:Op zondag 28 november 2010 16:57 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Waarom heet je geen hockeytonk eigenlijk?
Kwam niet in mij op toen ik dit account maaktequote:Op zondag 28 november 2010 16:57 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Waarom heet je geen hockeytonk eigenlijk?
Nope, en dat hoeft ze ook nietquote:
Ik vind hockey leukquote:Op zondag 28 november 2010 17:04 schreef honkeytonk het volgende:
Hockey is gewoon een kaksport, feit. Ik ga er niet eens tegen in
* Stuart snapt er nog niets vanquote:Op zondag 28 november 2010 17:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik vertaal het even.Ik had het ook al eens over moes en toen snapte niemand me.
Goed plan. Geniet ervan kereltjequote:
quote:Op zondag 28 november 2010 19:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ajax.
Word jij trouwens ook zo blij van FOK!kers helpen FOK!kers?
Tuurlijk!quote:Op zondag 28 november 2010 19:16 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
![]()
Vind het een heel erg leuk initiatief! Ik wil mij er ook zeker mee bemoeien, als mensen dat toelaten
Waar gaat het precies over, dat initiatiefquote:Op zondag 28 november 2010 19:33 schreef tdrone het volgende:
ik vind het een goed initiatief maar kan zelf denk ik weinig hulp bieden
stiekumurdsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?
Zie FOK!kers voor FOK!kers.quote:Op zondag 28 november 2010 19:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waar gaat het precies over, dat initiatief
quote:Op zondag 28 november 2010 19:33 schreef tdrone het volgende:
[..]
stiekumurds
Hahahaha, voel je maar niet buitengesloten hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thomasgeneuzel.
![]()
quote:Op zondag 28 november 2010 19:33 schreef tdrone het volgende:
[..]
stiekumurds
Ze doet toch wat gekke dingen met ThomasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Whahah, jeeeej!quote:Op zondag 28 november 2010 19:35 schreef tdrone het volgende:
lutte jij staat ook op mijn nicpic (zie fotoboek honkeytonk)
Hele ranzige details over ons seksleven met vieze puberale grapjes erbij en soms een pikante foto.quote:Op zondag 28 november 2010 20:24 schreef Stuart het volgende:
Zeg, wat is dit allemaal voor stiekum gedoe
Vervelingquote:Op zondag 28 november 2010 20:28 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Moe? Dan moet je naar bedje toe!
En dat kan niet hierquote:Op zondag 28 november 2010 20:25 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hele ranzige details over ons seksleven met vieze puberale grapjes erbij en soms een pikante foto.
Dan meot wel iemand zich misdragenquote:Op zondag 28 november 2010 20:29 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Verveling als mod? Ga mensen noten en banaanvragen doen
Nee hoor, positieve notesquote:Op zondag 28 november 2010 20:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan meot wel iemand zich misdragen
Oké, dan misdraag ik mij wel, komt-ie:quote:Op zondag 28 november 2010 20:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan meot wel iemand zich misdragen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 november 2010 20:32 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Oké, dan misdraag ik mij wel, komt-ie:
"iBenny, ik mag jou niet"
Note +1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat lijkt zo...quote:Op zondag 28 november 2010 20:33 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Écht nietIk heb er nog steeds 21
quote:Op zondag 28 november 2010 20:33 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Écht nietIk heb er nog steeds 21
Best weinig eigenlijkquote:Je hebt 22 notes gekregen van onze moderators.
Mijn notes komen allemaal van kutlemmings, baggertopics en topics verzieken. Maar dat doe ik al een tijd niet meer, eers was ik pure bagger. Nu zien mensen mij als pure bagger, terwijl ik dat niet ben. En over 3 maanden, zien mensen mij als kwaliteitquote:
Maar jij zit nog niet zolang op Fok! (althans, met dit account dan)quote:
Pfffquote:Op zondag 28 november 2010 20:38 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wat heb jij eigenlijk een belachelijk hoge postcount!
Ik gedraag me sowieso welquote:Op zondag 28 november 2010 20:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar jij zit nog niet zolang op Fok! (althans, met dit account dan)
Dat geloof ik ook best wel hoorquote:
Was ook al verbaasd dat het hier zo stil isquote:
Ken alleen laatstgenoemde van naam uit dit topicquote:
Chocolate-chick en Ploertendoder, het SC-stelletje!quote:Op zondag 28 november 2010 21:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ken alleen laatstgenoemde van naam uit dit topic
Jij post hier blijkbaar niet genoegquote:Op zondag 28 november 2010 21:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ken alleen laatstgenoemde van naam uit dit topic
Oja, nu ik de naam zo zie weet ik wie je bedoeldquote:Op zondag 28 november 2010 21:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Chocolate-chick en Ploertendoder, het SC-stelletje!
Dat kloptquote:Op zondag 28 november 2010 21:08 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Jij post hier blijkbaar niet genoeg
Allemaal grootspraakquote:Op zondag 28 november 2010 21:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw ja... die zijn nu kindjes aan het maken
En je PMquote:Op zondag 28 november 2010 22:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Doe je morgenochtend even je mail lezen?
Ja? Mag hij erop denk je?quote:Op zondag 28 november 2010 21:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw ja... die zijn nu kindjes aan het maken
We zullen hem morgen dan eens goed aan de tand voelen.quote:Op zondag 28 november 2010 23:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, ja. Dat wordt hier veelvuldig besproken/naar gerefereerd.
Goed plan!quote:Op zondag 28 november 2010 23:04 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
We zullen hem morgen dan eens goed aan de tand voelen.
Zolang ze die PM's niet begeleiden met verse foto's is het best OK ja.quote:Op zondag 28 november 2010 23:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Goed plan!
Al krijg ik gewoon na elke date van beiden een PM, da's pas handig.
Ze gingen vandaag saampjes een nickpic voor me maken. En net zij PD dat CC niks meer aan had... Ik ga me even zorg maken!!quote:Op zondag 28 november 2010 23:06 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Zolang ze die PM's niet begeleiden met verse foto's is het best OK ja.
Mijn ervaring is dat als mensen er zo over praten er daadwerkelijk weinig tot niets is gebeurd hoor.quote:Op zondag 28 november 2010 23:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ze gingen vandaag saampjes een nickpic voor me maken. En net zij PD dat CC niks meer aan had... Ik ga me even zorg maken!!
Geen idee. Behoort ook niet helemaal tot mijn interesses denk ik.quote:Op zondag 28 november 2010 23:12 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat als mensen er zo over praten er daadwerkelijk weinig tot niets is gebeurd hoor.
Meisje toch, ocherm.quote:Op zondag 28 november 2010 23:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Geen idee. Behoort ook niet helemaal tot mijn interesses denk ik.
En mijn elleboog doet zeer.
Dat zou ik maar doen. Misschien heeft ze ook nog wel een mooie prinsessen pleister voor je.quote:Op zondag 28 november 2010 23:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik denk dat ik naar mama ga om er een kusje op te vragen.
Ooh ja ja ja!quote:Op zondag 28 november 2010 23:18 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Dat zou ik maar doen. Misschien heeft ze ook nog wel een mooie prinsesse pleister voor je.
ik ga ook die kant opquote:Op zondag 28 november 2010 23:43 schreef Lutte het volgende:
Ik was maar even verhuisd naar de TAL SC, iets met een doodse stilte.
quote:Op zondag 28 november 2010 22:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Doe je morgenochtend even je mail lezen?
quote:
SPOILER: voor ElmoFanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Michhas! Goedemorgen!quote:Op maandag 29 november 2010 07:59 schreef Michhas het volgende:
NBT![]()
Huppel![]()
eindelijk wat leven hier, ik heb mezelf maar goedemorgen moeten wensen
Aww arme jongen. Wil je erover praten?quote:Op maandag 29 november 2010 07:59 schreef Michhas het volgende:
NBT![]()
Huppel![]()
eindelijk wat leven hier, ik heb mezelf maar goedemorgen moeten wensen
Ik wou eigenlijk een topic openen in R&P, maar toen bedacht ik me dat het me eigenlijk geen fuck kan schelenquote:Op maandag 29 november 2010 08:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aww arme jongen. Wil je erover praten?
Heel goed!quote:Op maandag 29 november 2010 08:11 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik wou eigenlijk een topic openen in R&P, maar toen bedacht ik me dat het me eigenlijk geen fuck kan schelen
Kom jij ook naar de lelystad meet NBT?quote:
Uhmmmm, Lelystad? Hoe de FOK! moet ik daar komen?quote:Op maandag 29 november 2010 08:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom jij ook naar de lelystad meet NBT?
OVquote:Op maandag 29 november 2010 08:21 schreef NBT het volgende:
[..]
Uhmmmm, Lelystad? Hoe de FOK! moet ik daar komen?hihi
Dan ben ik 2 uur onderweg!quote:
Pfff, ik haat deze vraag!quote:Op maandag 29 november 2010 08:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
NBT
Waar staat die afkorting eigenlijk voor?
Ja dus?quote:
Vind ik een beetje lang!quote:
Ohwquote:Op maandag 29 november 2010 08:26 schreef NBT het volgende:
[..]
Pfff, ik haat deze vraag!![]()
NBP had het moeten zijn, Niet Betreden Politie..
Alleen een denkfout veranderd mijn idee.... dus NBT!
je mag NBT wel een leuke betekenis geven?quote:
Annnetquote:Op maandag 29 november 2010 08:31 schreef Annnet het volgende:
goedendag mensen. ik kom hier even infiltreren.
Maar drank en mono en ik en ezquote:
Nettingsquote:Op maandag 29 november 2010 08:31 schreef Annnet het volgende:
goedendag mensen. ik kom hier even infiltreren.
Ik zal erover nadenken!quote:Op maandag 29 november 2010 08:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar drank en mono en ik en ez
Geloof er niks vanquote:Op maandag 29 november 2010 08:36 schreef Michhas het volgende:
Als NBT naar de ONZ meet gaat ga ik niet
En bedankt!quote:Op maandag 29 november 2010 08:36 schreef Michhas het volgende:
Als NBT naar de ONZ meet gaat ga ik niet
Wat staat er in de sig van PD? even zoeken hoor, geen idee waar je het over hebt!quote:Op maandag 29 november 2010 08:40 schreef tdrone het volgende:
NBT wat was dat eigenlijk met de sig van PD?
Dat kan ik me wel heugen, maar kan me niet heugen dat ik hier toen heb gepost!quote:
Vanavond vroeg naar bed jijquote:
quote:
quote:
Nah, gewoon mijn wekker zetten voor de veranderingquote:
Hoe kan je dat nou vergetenquote:Op maandag 29 november 2010 08:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nah, gewoon mijn wekker zetten voor de verandering
Laat mij even lekker wit zijn jaquote:
Dat vraag ik me ook afquote:
Niks mis met wit zijnquote:
quote:Op maandag 29 november 2010 08:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Laat mij even lekker wit zijn ja
[..]
Dat vraag ik me ook af
Echt wit wit? Of gewoon blank?quote:
Hier geen sneeuw!quote:Op maandag 29 november 2010 08:52 schreef tdrone het volgende:
sneeuwt het trouwens bij jullie want hier is het alleen stervenskoud
Lekker weer hierquote:Op maandag 29 november 2010 08:52 schreef tdrone het volgende:
Alleen stervenskoudquote:Op maandag 29 november 2010 08:52 schreef tdrone het volgende:
Blankquote:Op maandag 29 november 2010 08:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echt wit wit? Of gewoon blank?
Wat frisjes.quote:Op maandag 29 november 2010 08:52 schreef tdrone het volgende:
Een falende systeembeheerder?quote:Op maandag 29 november 2010 09:01 schreef Michhas het volgende:
[..]
Joepie, heb nu (alweer? Ja alweer!) al systeemproblemen.
Hoe zit het met mn UI lieverdquote:
Dat is inderdaad vanzelfsprekend!quote:
Ja, vol tieten.quote:
SAPquote:
Nouhouquote:
Maak een Pedobear van karton, die hij kan gebruiken als pinataquote:Op maandag 29 november 2010 09:30 schreef tdrone het volgende:
pfff moet nog een surprise bedenken voor mijn neefje van 11 iemand ideeen?
meer in de trand van wat kan ik hem geven want hij had op zijn lijstje staan een stressballetje en een pen maar ik moet een cadeau van 25 euro vinden...quote:Op maandag 29 november 2010 09:31 schreef Michhas het volgende:
[..]
Maak een Pedobear van karton, die hij kan gebruiken als pinata
Maak een Pedobear van karton, die je vult met 25 euro aan snoep, die hij vervolgens als pinata kan gebruikenquote:Op maandag 29 november 2010 09:32 schreef tdrone het volgende:
[..]
meer in de trand van wat kan ik hem geven want hij had op zijn lijstje staan een stressballetje en een pen maar ik moet een cadeau van 25 euro vinden...
quote:
quote:Op maandag 29 november 2010 09:33 schreef Michhas het volgende:
[..]
Maak een Pedobear van karton, die je vult met 25 euro aan snoep, die hij vervolgens als pinata kan gebruiken
[..]
Maak een Pedobear van karton, die je vult met 25 euro aan snoep, die hij vervolgens als pinata kan gebruiken
Die moet ik onthouden.quote:Op maandag 29 november 2010 09:33 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
begrijpelijkquote:Op maandag 29 november 2010 09:39 schreef Michhas het volgende:
[..]
Al anderhalve maand
Komt toch niks meer van
ik hier?quote:Op maandag 29 november 2010 09:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
Heuy, ik heb wel een reet te doen... vooral veel doen alsof ik hard aan het werk ben. Zwaar werk is dat.
Jij hier!quote:
Ik drink niet.quote:Op maandag 29 november 2010 09:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij hier!
Annnet, ik durf het bijna niet te vragen en doe het daarom ook maar niet.. Maar als ik het lef zou hebben om het te vragen zou ik willen vragen of jij met mij eens kansloos dronken wilt worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verliefd, verloofd.
quote:Op maandag 29 november 2010 09:44 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ik drink niet.Maar je liegt welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 29 november 2010 09:44 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ik drink niet.Dan moet jij echt hard uitgedroogd zijn!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
anders kun je altijd NBT nog vragenquote:Op maandag 29 november 2010 09:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dan moet jij echt hard uitgedroogd zijn!!
Met likeurquote:
Ja heey, ik kan wel met een schot hagel hier op fok gaan lopen schieten en hopen dat ik iets raak, maar voor mij heeft dat geen zin..quote:Op maandag 29 november 2010 09:45 schreef tdrone het volgende:
[..]
anders kun je altijd NBT nog vragen
Zwart, sterk en veelquote:
quote:
Mijn leven, wat doe jequote:
En hard ookquote:
Terecht welquote:
Jij ook bakkes.quote:
Ik hou van jequote:
Ik momenteel even niet meer van jou.quote:
Maar maar maarquote:Op maandag 29 november 2010 10:00 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik momenteel even niet meer van jou.
Dat dus Ezquote:
Niet.quote:Op maandag 29 november 2010 10:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar maar maar![]()
Hoe kan ik het goed maken dan?
NBT is de enige die van mij houdtquote:
En je moeder dan?quote:Op maandag 29 november 2010 10:02 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Niet.
[..]
NBT is de enige die van mij houdt
Heul niet. Ik hou ook van jou, jij niet meer van mij.quote:Op maandag 29 november 2010 10:02 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Niet.
[..]
Ik ookquote:
Je vergeet mij schattepoppiequote:Op maandag 29 november 2010 10:02 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Niet.
[..]
Ik hoop dat je wat wint, wat voor soort heb je?quote:Op maandag 29 november 2010 10:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heul niet. Ik hou ook van jou, jij niet meer van mij.
En dan ga ik nu de gebroken stukjes hart oprapen, lijmen, huilen en krassen
NTBquote:
Die is hier nu niet.quote:
Jajajaja.quote:Op maandag 29 november 2010 10:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heul niet. Ik hou ook van jou, jij niet meer van mij.
En dan ga ik nu de gebroken stukjes hart oprapen, lijmen, huilen en krassen
Oh jaquote:
Ja dat ook inderdaad!quote:Op maandag 29 november 2010 10:05 schreef Michhas het volgende:
Snuitebolletje beste vrind, ik vindt dat jij je even moet voorstellen aan ons
Mn hart!! Hoe kapot wil je het hebbenquote:
Ik ben niet voor niets al 3x met je getrouwdquote:[..]
Die is hier nu niet.
[..]
Jajajaja.
quote:[..]
Oh ja
Sorry
Hoi, ik ben Snuitebolletje,quote:Op maandag 29 november 2010 10:05 schreef Michhas het volgende:
Ik vindtquote:Op maandag 29 november 2010 10:05 schreef Michhas het volgende:
Zeker wetenquote:
Welkom!quote:Op maandag 29 november 2010 10:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Snuitebolletje,
Soms heb ik het heel druk op mijn werk en zie je me dagen niet, soms is het wat rustiger en verveel ik me de pleuris en ga ik dus jullie ook maar vervelen met mijn oeverloze oversekste gezever. Verder eeeh...
Ja, dat ben ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |