wat denk jij?'quote:Op zondag 28 november 2010 16:52 schreef ElineGroenink het volgende:
omdat de meeste hockeyende meisjes beschikken over een Vespa, minstens 3 paar Uugs en een creditcard van ''pappie''
Hockeyquote:Op zondag 28 november 2010 16:57 schreef honkeytonk het volgende:
HockeyGeweldige sport, zit er zalf al sinds mijn 6e op, en nee, ik ben geen kakker
is het dan per definitie kak? dus dan ben ik ook kak omdat ik hockey in het Gooi?quote:Op zondag 28 november 2010 16:56 schreef heloef het volgende:
Op zich een leuke sport maar als allochtoon kon ik het niet maken om er op te gaan.
Waar het fout is gegaan? Alle rijke mensen uit het Gooi en Amsterdam Zuid zijn het gaan doen en daardoor is het verworden tot een enorme kaksport.
Jij bent sowieso de stront van de samenleving. Of je nu wel of niet op hockey zit, dat maakt niet uit.quote:Op zondag 28 november 2010 16:58 schreef ElineGroenink het volgende:
[..]
is het dan per definitie kak? dus dan ben ik ook kak omdat ik hockey in het Gooi?
sowieso kak omdat Gooiquote:Op zondag 28 november 2010 16:58 schreef ElineGroenink het volgende:
[..]
is het dan per definitie kak? dus dan ben ik ook kak omdat ik hockey in het Gooi?
`quote:Op zondag 28 november 2010 16:58 schreef ElineGroenink het volgende:
[..]
klopt.quote:Op zondag 28 november 2010 16:59 schreef honkeytonk het volgende:
Oké, hier is dan de waarheid: Iedereen op hockey is kakker, de meest voorkomende namen zijn Roderique en Maurits, er zitten geen allochtonen op, en het is een belachelijk dure sport. Je komt alleen in het 1e team als je rijk bent, en het maakt niks uit hoe goed je bent. Ook hebben wij alleen maar hockeyvrienden en dragen de meiden, maar ook de jongens alleen maar uggs.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:02 schreef saarrr het volgende:
Hejz allemaal,
Ik zit al zo'n ongeveer 8 jaar op hockey in het Gooi.. zelf vind ik het een super leuke sport.. Maar nou hoor ik van veel mensen dat ze het een kaksport vinden.. ik vraag me dus al lange tijd af waar dat dan wel nie vandaan komt...
Let me know...
ik draag ook Uggs inderdaad, maar als je niet ''rijk'' bent kan je echt wel in de lijnteams komen hoor..quote:Op zondag 28 november 2010 16:59 schreef honkeytonk het volgende:
Oké, hier is dan de waarheid: Iedereen op hockey is kakker, de meest voorkomende namen zijn Roderique en Maurits, er zitten geen allochtonen op, en het is een belachelijk dure sport. Je komt alleen in het 1e team als je rijk bent, en het maakt niks uit hoe goed je bent. Ook hebben wij alleen maar hockeyvrienden en dragen de meiden, maar ook de jongens alleen maar uggs.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goh, dat weet ik ook wel, ik zit zelf op hockey. Maar dat is de indruk die mensen van buitenaf hebben volgens mijquote:Op zondag 28 november 2010 17:01 schreef ElineGroenink het volgende:
[..]
ik draag ook Uggs inderdaad, maar als je niet ''rijk'' bent kan je echt wel in de lijnteams komen hoor..
preciesquote:Op zondag 28 november 2010 17:02 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Goh, dat weet ik ook wel, ik zit zelf op hockey. Maar dat is de indruk die mensen van buitenaf hebben volgens mij
Ik heb nog even bij Twente gevoetbald, maar tegelijk hockeyede ik, en dat mocht niet van Twente. Toen stelde ze mij voor de keus, hockey, of voetbal. Ik koos hockeyquote:Op zondag 28 november 2010 17:03 schreef Seam het volgende:
Mannen op hockey
Niet mans genoeg om te gaan voetballen
en dan in een kutelftal in de 6e klasse gaan spelen, of nog triester. met hockey heb je meer kans om wat hoger te spelen.quote:Op zondag 28 november 2010 17:03 schreef Seam het volgende:
Mannen op hockey
Niet mans genoeg om te gaan voetballen
quote:Op zondag 28 november 2010 17:03 schreef honkeytonk het volgende:
[..]misschien wel maar wat is er mis met kak?
Maar als je even logisch nadenkt, dan is hockey toch ook een kakkersport?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |