eh, das te laag, doe het eens in euro's?quote:
geen worries, zitten geen poten onder dus loopt niet wegquote:Op woensdag 1 december 2010 14:11 schreef DJRV het volgende:
Ik dacht dat een TVP'tje wel genoeg was hehe
Moet ff aantal dingen checken,kom er later op terug.
allereerst: ik zie dat de prijs fout is, dat had 100 moeten zijn. (had ik gekopieerd van de Roland)quote:Op donderdag 2 december 2010 22:32 schreef W4 het volgende:
Hoe compleet is die Behringer BCR 2000? Doos, factuur (hoe oud istie?) ...
istie ook gebruikt in clubs of alleen thuis? ben je een roker?
Blote hoofd: midi sync, line, micro, koptelefoon.quote:Op vrijdag 3 december 2010 02:31 schreef Faxie het volgende:
Wat meer info over de Korg? Wat voor uitgangen zitten er op? Handleiding aanwezig? Veel mogelijkheden?
Misschien wel interesse
een heel mooi -begin-quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:47 schreef ricost het volgende:
Lager bieden heeft geen zin volgens de OP maar begin toch met ¤ 90,- voor de MC 303
komt idd. een heel vet geluid uitquote:Op woensdag 8 december 2010 11:10 schreef stinow het volgende:
Ik doe hier even een TVP...
Je kunt hier vast riante 8 bit tunes mee maken.
(TVP nog is niet inwisselbaar voor euro's noch dollars)
bod geaccepteerd, de verzending is 6,75. zo zwaar is ie niet.quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:56 schreef Faxie het volgende:
Wat moet die Korg kosten voor verzenden? Hoe zwaar?
Heb maar eens een knoop doorgehakt.
50,- geboden
de betere muziek zit er in, je hoeft het alleen maar eruit te halenquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:57 schreef NotYou het volgende:
Kan ik dit gebruiken om betere muziek te maken dan Braddie?
Ik durf best te bieden, en hij is die 125 euro zeker waard.quote:Op zondag 12 december 2010 14:52 schreef ricost het volgende:
Iedereen vind die Groovebox vet maar niemand durft te bieden lijkt t wel
kut is dat als je iets wilt maar net ff bet geld er niet voor hebt. fufr biedt anders ook de mogelijkheid tot gespreide betaling hoor.quote:Op zondag 12 december 2010 15:23 schreef timbob het volgende:
[..]
Ik durf best te bieden, en hij is die 125 euro zeker waard.
Maar aangezien ik 900 rood sta, KAN ik gewoon niet bieden
Das heel liefquote:Op zondag 12 december 2010 16:56 schreef FUFR het volgende:
[..]
kut is dat als je iets wilt maar net ff bet geld er niet voor hebt. fufr biedt anders ook de mogelijkheid tot gespreide betaling hoor.
Tis niet dat ie weg moet om het geld ofzo. In twee keer kan ook, zelfs automatische incasso kan
lijkt me ook wel een goed planquote:Op zondag 12 december 2010 17:53 schreef timbob het volgende:
[..]
Das heel lief
Maar ik denk dat ik met m'n huidige cashflow me eerst maar eens zorgen moet maken om van die -900 naar de 0 te gaan...
ik mocht 1008 euro bijleggenquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:39 schreef DJRV het volgende:
Mja sorry, had hem graag gekocht de groovebox maar er kwam een hele fijne energie rekening binnen
Haha ja same here. Hoeruhzooi:Pquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:40 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik mocht 1008 euro bijleggenhad m in oktober al.
om langs mijn Technics en mijn eigen CDJ400's te zetten?quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:49 schreef DJRV het volgende:
[..]
Haha ja same here. Hoeruhzooi:P
Heb je niet intresse in een pioneer CDJ100s?
quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:47 schreef FUFR het volgende:
De Groovebox is ook weg
hier mag wat mij betreft wel een slotje op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |