De lamborghini's komen eraan, ik heb er schijt aan.quote:
Hoezo? Geloof je me niet? Denk je dat dit photoshop is?quote:Op zondag 28 november 2010 13:43 schreef Lavenderr het volgende:
Maarruh, Paul?
Vergiste je je in de afslag naar ONZ?
Wat heeft ONZ hier nou mee te maken? MENSEN ER IS IN EEN UFO GELAND! DAN GA JE TOCH NIET AAN ONZ DENKEN? ER IS EEN UFO GELAND!quote:Op zondag 28 november 2010 13:43 schreef Lavenderr het volgende:
Maarruh, Paul?
Vergiste je je in de afslag naar ONZ?
Hoezo zou ik dat nu denken hequote:Op zondag 28 november 2010 13:44 schreef Paul het volgende:
[..]
Hoezo? Geloof je me niet? Denk je dat dit photoshop is?
GA zelf kijken dan! Voor hoeveel wedden we dat daar een ufo geland is!quote:
En zijn er ook aliens uitgestapt? Want dán wordt het pas echt interessant !!quote:Op zondag 28 november 2010 13:44 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Wat heeft ONZ hier nou mee te maken? MENSEN ER IS IN EEN UFO GELAND! DAN GA JE TOCH NIET AAN ONZ DENKEN? ER IS EEN UFO GELAND!
Ja.quote:Op zondag 28 november 2010 13:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En zijn er ook aliens uitgestapt? Want dán wordt het pas echt interessant !!
Okee, stap nu in mijn auto en ga het checkenquote:Op zondag 28 november 2010 13:46 schreef Paul het volgende:
[..]
GA zelf kijken dan! Voor hoeveel wedden we dat daar een ufo geland is!
Moest er gelijk aan denken.quote:
JONGE KONTRAST VERHOUDING! De ene staat dicht bij, de andere ver weg. Teken noob! Schaam je!quote:Op zondag 28 november 2010 13:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Té groot, passen nooit allemaal in dat kleine vliegende schoteltje
Sorryquote:Op zondag 28 november 2010 13:51 schreef porsche1 het volgende:
[..]
JONGE KONTRAST VERHOUDING! De ene staat dicht bij, de andere ver weg. Teken noob! Schaam je!
Ja, ik kan daar heel boos om worden.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |