ik vind haar liefquote:Op zondag 28 november 2010 12:06 schreef Iridal het volgende:
Ik word depressief van Miss Montreal
Wat een muts is dat
Nee, hoezo?quote:Op zondag 28 november 2010 12:08 schreef Iridal het volgende:
Is er ook maar iets goeds aan dat mens?
Ze s-s-s-stottert.quote:Op zondag 28 november 2010 12:08 schreef Iridal het volgende:
Is er ook maar iets goeds aan dat mens?
Met een beetje pech komt haar tweede nummer ook in de Top2000...quote:Op zondag 28 november 2010 12:59 schreef female81 het volgende:
Nee, niet wéér dat nummer.Dat hebben we vorig jaar wel genoeg gehoord.
(Net als Miss Montreal in z'n algemeenheid, trouwens.)
Daar zou je best weleens gelijk in kunnen hebben.quote:Op zondag 28 november 2010 17:54 schreef RickoKun het volgende:
Miss montreal riekt volgens mij naar kaas. Net zoals haar voeten en haar vasjien.
quote:
Nee, dat zijn slechts marginalen en overbodigen die per toeval bekend werden.quote:
Ik ga toch voor dezequote:
Zulke types vragen erom de rambam te krijgen in hun portemonnee.quote:Op maandag 29 november 2010 18:14 schreef penny-wise het volgende:
Ze doet zo overdreven nep zo van; "kijk mij eens ik ben een beroemde zangeres en niemand kan mij wat fucken"
Zo hoor je nog wat eens van je broer.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:58 schreef jonkeau het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat ze last heeft van overbeharing in de schaamstreek
Bedankt voor de info, ik geef het door aan FHM en Playboy.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:58 schreef jonkeau het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat ze last heeft van overbeharing in de schaamstreek
klopt.alleen haar hoofd maakt haar aantrekkelijk,quote:Op zondag 28 november 2010 12:06 schreef Iridal het volgende:
Ik word depressief van Miss Montreal
Wat een muts is dat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |