quote:
Een huiskamerconcert van The Bullfightquote:
Kan me er iets bij voorstellenquote:Op zondag 28 november 2010 11:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jup maar ik merk wel dat ik nu erg vermoeid ben. Zou dit niet kunnen elke week
.
Dat dus!quote:Op zondag 28 november 2010 11:50 schreef Stereotomy het volgende:
Windigo, ik ga niet met je in discussie. Er verandert niks.
Mijn baas heeft al 10 gebeld en is echt dankbaar geloof ikquote:Op zondag 28 november 2010 12:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Een huiskamerconcert van The Bullfight
[..]
Kan me er iets bij voorstellenIk heb het ook wel eens een paar keer moeten doen. Kapot ben je dan aan het einde van werkweek 2
quote:Op zondag 28 november 2010 12:08 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mijn baas heeft al 10 gebeld en is echt dankbaar geloof ik. Mocht ook nog uit eten gaan op bedrijfskosten
.
Librije al geboekt?quote:Op zondag 28 november 2010 12:08 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mijn baas heeft al 10 gebeld en is echt dankbaar geloof ik. Mocht ook nog uit eten gaan op bedrijfskosten
.
We're doomed.quote:Wist je dat.....
- Je bij meer dan 1 jaar studievertraging GEEN OV Jaarkaart meer krijgt?
- Als je een Masterstudie wil volgen, je GEEN studiefinanciering meer krijgt?
- En bij meer dan 1 jaar studievertraging het collegegeld met ? 3.000,- verhoogt wordt?
Als.....
De plannen van Kabinet Rutte doorgaan.
Teken daarom de petitie TEGEN deze plannen op www.minimaalnominaal.nl en verspreid het bericht!
Dankjewel namens alle (toekomstige) studenten!
De Opleidingscommissie Psychologie, Universiteit Utrecht
Freek Stel, Hedwig Swart, Peter Paul van Zenderen en Daisy Lake
'De goede Sint zat te denkenquote:Op zondag 28 november 2010 12:21 schreef LieLie het volgende:
Ik moet ook maar eens aan mijn sinterklaasgedicht beginnen
Hahaquote:Op zondag 28 november 2010 12:23 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
'De goede Sint zat te denken
Wat zal ik dit jaar aan (naam) schenken?
Snoepgoed is een makkelijk idee,
Maar daar doet de Sint je geen plezier mee.'
De rest ff zelf doen
Omfg..quote:Op zondag 28 november 2010 12:23 schreef Stereotomy het volgende:
Omg, net mailtje binnen gekregen. Stukje eruit:
[..]
We're doomed.
Rolling in the deepquote:Op zondag 28 november 2010 12:03 schreef LieLie het volgende:
Weet iemand hoe dat nieuwste nummer van Adele heet?
Wordt het niet eens tijd voor een refrein danquote:
Ow, dat is ook wel lachen jaquote:Op zondag 28 november 2010 12:43 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Wordt het niet eens tijd voor een refrein dan
Zet de airco ff aan danquote:Op zondag 28 november 2010 12:41 schreef TAV74 het volgende:
Sjeez, warm op de bank met de zon in mijn nek
Wellicht moet die nog een balletje gooienquote:Op zondag 28 november 2010 12:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zet de airco ff aan danOf duik in de vriezer
edit: oh wacht ff...je zit natuurlijk op je bank en dan ben je weer te lui om er vanaf te komen
Wat goedquote:Op zondag 28 november 2010 09:36 schreef Stereotomy het volgende:
Over babies gesproken, babi T. van m'n zus kan al een paar meter achter elkaar lopen. Ongelovelijk hoe snel het allemaal gegaan is vanaf de geboorte.
quote:Op zondag 28 november 2010 12:48 schreef borisz het volgende:
[..]
Wellicht moet die nog een balletje gooien.
Lekker koppie heeft-ie op die laatste foto, Bquote:Op zondag 28 november 2010 12:49 schreef Bluezz het volgende:
Há
Stiltonsoep las ik dat ergens met snel doorscrollenLijkt me heerlijk
En :
[..]
Wat goedMeisje he
Wij vinden ook dat het allemaal zo snel is gegaanAlweer bijna een jaar
Van dit kleine guppie :
Naar dit mannetje die zichzelf nu overal aan optrekt..en waar niets in het huis veilig voor is
Ja hequote:Op zondag 28 november 2010 12:50 schreef PdeHoog het volgende:
Lekker koppie heeft-ie op die laatste foto, B
Wie nietquote:
hahahahaquote:Op zondag 28 november 2010 12:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja he
Hij eet ook sokken
[ afbeelding ]
Ja, en dat dus. Ik had zo'n weemoed iets dat babi T nooit meer in een wiegje zou gaan liggen en dat ik haar in m'n eerste jaar maar een stuk of 7 keer heb gezien, en....quote:Op zondag 28 november 2010 12:49 schreef Bluezz het volgende:
Há
Stiltonsoep las ik dat ergens met snel doorscrollenLijkt me heerlijk
En :
[..]
Wat goedMeisje he
Wij vinden ook dat het allemaal zo snel is gegaanAlweer bijna een jaar
Van dit kleine guppie :
[ afbeelding ]
Naar dit mannetje die zichzelf nu overal aan optrekt..en waar niets in het huis veilig voor is
[ afbeelding ]
*proest*quote:Op zondag 28 november 2010 12:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja he
Hij eet ook sokken
[ afbeelding ]
Hoeveelheid fans die ze heeft?quote:Op zondag 28 november 2010 12:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
21 dacht ik. En de eerste heet 19
Klinkt goedquote:Op zondag 28 november 2010 12:53 schreef Bluezz het volgende:
Oh en Pee, zometeen weer brood bakkenHebben Volkorenmeel én Maisbroodmeel bij de molen gekocht gisteren... dus zometeen weer kneden en rijzen en bakken en proeven
/moeke
De prognose hoeveel jaar jij over je studie gaat doen. De bijstelling valt dus best meequote:
11x3000 EUR pfffffffquote:Op zondag 28 november 2010 12:58 schreef TAV74 het volgende:
[..]
De prognose hoeveel jaar jij over je studie gaat doen. De bijstelling valt dus best mee
quote:Op zondag 28 november 2010 12:58 schreef TAV74 het volgende:
[..]
De prognose hoeveel jaar jij over je studie gaat doen. De bijstelling valt dus best mee
quote:
quote:Op zondag 28 november 2010 12:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Haar aantal gecombineerde vingers en tenen bij elkaar!
Ach nouja, tegen die tijd is er al wel een links kabinet aan de gang geweestquote:
Je kan het Steer niet kwalijk nemen joh...hij is nog onder invloed van de Beaujolaisquote:
Ik was in het begin echt fout bezig voor mezelf, wilde hem persé elke maand liefst vaker zien.... dat lukt gewoon haast niet, zeker nu niet meer met hun beider opleidingen/werk etc etc. ze zijn gewoon heel druk.quote:Op zondag 28 november 2010 12:55 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, en dat dus. Ik had zo'n weemoed iets dat babi T nooit meer in een wiegje zou gaan liggen en dat ik haar in m'n eerste jaar maar een stuk of 7 keer heb gezien, en....
En dat gaat je lukkenquote:Op zondag 28 november 2010 13:00 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik heb precies n jaar vertraging dus moet mn master gewoon "ff" in 1x halen
heb laatste jaar bachelor ook in 1 keer gehaald en de vakken zijn heel interessant dus heb goede hoop, ben blij dat ik.bijna klaar ben met al die bezuinigingenquote:
QFTquote:
Uhu. Duffy kán mooi zingen, maar het overmatige vibrato vind ik echt zó storend.. Ik snap echt niet dat ze die nummers zo uitgebracht hebben..quote:Op zondag 28 november 2010 13:06 schreef Bluezz het volgende:
Lekker nr. dat rolling in the deep
Ik hoorde gisteren Duffy, maar dat stemmetje kan ik niet langer dan een minuutje of zo aanhoren
Mijn school gaat echt failliet als ze dat doorzetten..quote:Op zondag 28 november 2010 13:09 schreef borisz het volgende:
Ik heb straks anderhalf jaar om mijn master te halen om geen geneuzel te hebben.
Maar goed blijft een belachelijk plan. Zeker omdat onderwijsinstellingen ook nog eens 3k korting krijgen.
Ik vraag me echt af waarom je je altijd overal mee wilt bemoeienquote:Op zondag 28 november 2010 13:08 schreef FutureFairytale het volgende:
ff teruggelezen; je kunt misschien veel zeggen over Aphro maar ze is niet dom (P.)
als ze even niet naar je wilt luisteren kun je dat accepteren. jij verandert je kamer ook niet omdat Dude er wat van zegt
Nou, ik wilde het niet zeggen.quote:Op zondag 28 november 2010 13:09 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af waarom je je altijd overal mee wilt bemoeien
ik heb me vannacht anders stil gehouden in jullie huiskamerdiscussiesquote:Op zondag 28 november 2010 13:09 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nietes waar. Doet hij * LieLie wijst naar TAVquote:Op zondag 28 november 2010 13:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
grappig dan dat je het toch zegt
Er is ook echt geen visie in te ontdekken héquote:Op zondag 28 november 2010 13:09 schreef borisz het volgende:
Ik heb straks anderhalf jaar om mijn master te halen om geen geneuzel te hebben.
Maar goed blijft een belachelijk plan. Zeker omdat onderwijsinstellingen ook nog eens 3k korting krijgen.
vind haar singles ok maar een heel album.. nee dank jequote:Op zondag 28 november 2010 13:08 schreef Bluezz het volgende:
Het debuutalbum heb ik veel gedraaid, maar het nieuwe is eraf of zo..
* TAV74 zwaaitquote:Op zondag 28 november 2010 13:11 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nietes waar. Doet hij * LieLie wijst naar TAV
En ik zei het net hardopquote:Op zondag 28 november 2010 13:11 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nietes waar. Doet hij * LieLie wijst naar TAV
VVD wilde 2,5m extra in het onderwijs hebben. Waarvan 1m in het hoger onderwijs. We zien het ja...quote:Op zondag 28 november 2010 13:12 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Er is ook echt geen visie in te ontdekken hé
Je mag geen kwaad woord zeggen over W. / A. ofzo. Hebben wel meer mensen last van die kostte wat het kost een kusjeknuffelkroel sfeer willen behoudenquote:Op zondag 28 november 2010 13:09 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hakken en zagenquote:Op zondag 28 november 2010 13:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je mag geen kwaad woord zeggen over W. / A. ofzo. Hebben wel meer mensen last van die kostte wat het kost een kusjeknuffelkroel sfeer willen behouden.
Ik ga maar eens World of Warcraft afstoffen denk ik.
nice bamiquote:Op zondag 28 november 2010 13:13 schreef borisz het volgende:
Lekker bami als lunch. Nog een restant van afgelopen vrijdag
.
Quake live voldoet daar prima voorquote:Op zondag 28 november 2010 13:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hakken en zagenkan ik ook wel ff gebruiken, iets om mijn agressie kwijt te raken
![]()
*ikzegniksikzegniksikzegniks*quote:Op zondag 28 november 2010 13:14 schreef Anthraxx het volgende:
Je mag geen kwaad woord zeggen over W. / A. ofzo. Hebben wel meer mensen last van die kostte wat het kost een kusjeknuffelkroel sfeer willen behouden.
Ik ga maar eens World of Warcraft afstoffen denk ik.
Je bent een slimme meid en je houdt van je studie, dus dat moet goedkomen. En je weet dat als je vast zit je naar hulp kunt vragen. Bij de meeste mensen (waaronder ik) is de fase van het vastzitten en geen hulp willen/durven zoeken een grote boosdoener.quote:Op zondag 28 november 2010 13:00 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik heb precies n jaar vertraging dus moet mn master gewoon "ff" in 1x halen
quote:Op zondag 28 november 2010 13:16 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
*ikzegniksikzegniksikzegniks*
JaaaaaaaaaGezellig! Doen
Ja echt was je zo? Ik vond dat je je best goed kon inhouden, omdat je zelf al gauw doorhad dat het misschien wat teveel was?quote:Op zondag 28 november 2010 13:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik was in het begin echt fout bezig voor mezelf, wilde hem persé elke maand liefst vaker zien.... dat lukt gewoon haast niet, zeker nu niet meer met hun beider opleidingen/werk etc etc. ze zijn gewoon heel druk.
Dus ik heb me erbij neergelegd, we bellen wekelijks, zetten de webcam af en toe eens aan en spoor ze af en toe aan om wat foto's te updaten op z'n hyves.
was het te weinig dan?quote:Op zondag 28 november 2010 13:18 schreef LieLie het volgende:
Oja, wij gingen gister chinees eten bij m'n ouders. Met zeven personen dus.
En de mevrouw van de de chinees had voor zes mensen rijsttafel meegegeven.
Omfg
Wij haalden ooit voor 2 personen, en dat kregen we met 6 man niet eens opquote:Op zondag 28 november 2010 13:18 schreef LieLie het volgende:
Oja, wij gingen gister chinees eten bij m'n ouders. Met zeven personen dus.
En de mevrouw van de de chinees had voor zes mensen rijsttafel meegegeven.
Omfg
Don't push it.. dit heeft niets met roes te maken maar met een zorgvuldig opgebouwde irritatiequote:Op zondag 28 november 2010 13:18 schreef FutureFairytale het volgende:
zijn jullie nu allemaal uitgemopperd
tis al 13.15u, nu moet jullie roes er toch uit zijn hoop ik
Ik was er al uit om 9:00 en heb geen alcohol op gisterenquote:Op zondag 28 november 2010 13:18 schreef FutureFairytale het volgende:
zijn jullie nu allemaal uitgemopperd
tis al 13.15u, nu moet jullie roes er toch uit zijn hoop ik
haha met 1 postquote:Op zondag 28 november 2010 13:19 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Don't push it.. dit heeft niets met roes te maken maar met een zorgvuldig opgebouwde irritatie
dat ja... wij halen maandmenu voor 2 met 4 personen en houden overquote:Op zondag 28 november 2010 13:19 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Wij haalden ooit voor 2 personen, en dat kregen we met 6 man niet eens op
Gaat over alle jaren waarin je stufi ontvangt. dus ook studieswitchers hebben er last van.quote:Op zondag 28 november 2010 13:02 schreef LieLie het volgende:
Ik heb binnen een opleiding geen vertraging gehad, dus ik weet niet of het van invloed is op mij eigenlijk.
Het zal een bloeiende kenniseconomie worden hierquote:Op zondag 28 november 2010 13:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gaat over alle jaren waarin je stufi ontvangt. dus ook studieswitchers hebben er last van.
quote:Op zondag 28 november 2010 13:18 schreef Stereotomy het volgende:
Ja echt was je zo? Ik vond dat je je best goed kon inhouden, omdat je zelf al gauw doorhad dat het misschien wat teveel was?
Maar goed dat je je mijn moeder niet bent, anders had ik op een of ander internetforum over je lopen klagen![]()
Oh, joepie. Maar ik heb er dan vijf jaar over gedaan volgens mij. Dus dan geldt het net niet.quote:Op zondag 28 november 2010 13:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gaat over alle jaren waarin je stufi ontvangt. dus ook studieswitchers hebben er last van.
quote:
quote:
Peer pressure.quote:Op zondag 28 november 2010 13:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
![]()
Beetje gek gemaakt door collega's die oppasoma zijn en bij elkaar om de hoek wonen... die dan een aantal keer zeiden : goh zie je hem maar zoooooooo weinig![]()
![]()
Klopt, met 5 zit je veilig. Wil je dan nog een master doen, dan wordt het het hoge tarief betalen, als de plannen doorgaan.quote:Op zondag 28 november 2010 13:23 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oh, joepie. Maar ik heb er dan vijf jaar over gedaan volgens mij. Dus dan geldt het net niet.
hmm ja, idd gek gemaakt dus. ik weet dat mn moeder het ook wel graag wil hoor maar mn zus is heel erg op haarzelf (altijd al geweest). ze ziet iets gauw als bemoeien en daarom laten we haar en wachten af tot zij contact opneemt maar gelukkig wil ze ons zo vaak mogelijk nu zienquote:Op zondag 28 november 2010 13:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
![]()
Beetje gek gemaakt door collega's die oppasoma zijn en bij elkaar om de hoek wonen... die dan een aantal keer zeiden : goh zie je hem maar zoooooooo weinig![]()
![]()
Het voordeel: studies als toerisme en vrije tijds wetenschappen worden populairder dan ooitquote:Op zondag 28 november 2010 13:21 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het zal een bloeiende kenniseconomie worden hier
Mnou, ik was het al niet van plan, maar nu zeker niet meerquote:Op zondag 28 november 2010 13:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Klopt, met 5 zit je veilig. Wil je dan nog een master doen, dan wordt het het hoge tarief betalen, als de plannen doorgaan.
nou het zonnetje schijnt echt he! tijdens ontbijt scheen ie in mn rug, zweette zowatquote:Op zondag 28 november 2010 13:24 schreef TAV74 het volgende:
Zo even een wandelingetje in dit prachtige weer
Ja, en dat is toch eigenlijk heel jammer dat het een factor wordt?quote:Op zondag 28 november 2010 13:24 schreef LieLie het volgende:
[..]
Mnou, ik was het al niet van plan, maar nu zeker niet meer
quote:Op zondag 28 november 2010 13:24 schreef Stereotomy het volgende:
En ik ben goddank, hopelijk, ff afkloppen, in augustus klaar.
Eindelijk.
Jep, absoluut.quote:Op zondag 28 november 2010 13:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, en dat is toch eigenlijk heel jammer dat het een factor wordt?
Nounounou HBO's... gewoon eerste drie jaar uni van twee opleidingen.quote:Op zondag 28 november 2010 13:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]voor Steer! ik doe het je niet na hoor, 2 HBO's en een master.. echt goed!
Zo snel devalueren je opleidingen nou met dit kabinet.quote:Op zondag 28 november 2010 13:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nounounou HBO's... gewoon eerste drie jaar uni van twee opleidingen.
nou en.. is toch bachelorquote:Op zondag 28 november 2010 13:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nounounou HBO's... gewoon eerste drie jaar uni van twee opleidingen.
Ik wou dat ik even lang was als mijn studiequote:Op zondag 28 november 2010 13:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nou en.. is toch bachelor
je moet niet zo negatief over jezelf denken want je doet het hartstikke goed
Het aantal jaren is niet de SI eenheid van Lengte.quote:Op zondag 28 november 2010 13:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik wou dat ik even lang was als mijn studie
Lichtjaarquote:Op zondag 28 november 2010 13:29 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het aantal jaren is niet de SI eenheid van Lengte.
Waarom, blijf lekkerquote:Op zondag 28 november 2010 13:29 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, wandelen voor er slachtoffers vallen![]()
quote:Op zondag 28 november 2010 13:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik wou dat ik even lang was als mijn studie
Heb wat meer vrede met mezelf gekregen hier in Maastricht.quote:Op zondag 28 november 2010 13:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zie je, je ziet er zelf nog de lol van in ook
daar is iedereen los en relaxed zekerquote:Op zondag 28 november 2010 13:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb wat meer vrede met mezelf gekregen hier in Maastricht.
nee, maar ik wel wat meer.quote:Op zondag 28 november 2010 13:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
daar is iedereen los en relaxed zeker
Misschien he, moet je eens niet altijd teruglezen en een paar uur later nog ff je commentaar gevenquote:Op zondag 28 november 2010 13:08 schreef FutureFairytale het volgende:
ff teruggelezen; je kunt misschien veel zeggen over Aphro maar ze is niet dom (P.)
als ze even niet naar je wilt luisteren kun je dat accepteren. jij verandert je kamer ook niet omdat Dude er wat van zegt
Wij gaan zo die serie kijken!quote:Op zondag 28 november 2010 13:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Misschien he, moet je eens niet altijd teruglezen en een paar uur later nog ff je commentaar gevenHet onderwerp is voorbij en over!
Wat heeft dat in vredesnaam met die quote te makenquote:
Nee? Wie speelt mij in de hoofdrol?quote:Op zondag 28 november 2010 13:38 schreef Anthraxx het volgende:
Wist je niet dat er een film over is gemaakt P?
Niks, maar het was voor jou bedoeldquote:Op zondag 28 november 2010 13:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat heeft dat in vredesnaam met die quote te makenMaareh...veel plezier
John Goodmanquote:Op zondag 28 november 2010 13:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee? Wie speelt mij in de hoofdrol?
Zo'n vermoeden had ik alquote:Op zondag 28 november 2010 13:39 schreef LieLie het volgende:
[..]
Niks, maar het was voor jou bedoeld
Goeie acteurquote:
Sunquote:Op zondag 28 november 2010 13:19 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Don't push it.. dit heeft niets met roes te maken maar met een zorgvuldig opgebouwde irritatie
veel plezier! en ik lees bijna altijd terug. anders zou ik ook niet weten dat je naar een concertje ging nuquote:Op zondag 28 november 2010 13:46 schreef PdeHoog het volgende:
Tijd voor concertje. Ik ga op pad. Tot vanavond of zo
je voelt je dus thuisquote:Op zondag 28 november 2010 13:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb wat meer vrede met mezelf gekregen hier in Maastricht.
ik hoop ooit te kunnen leven van mijn nog op te starten productiebedrijfjequote:Op zondag 28 november 2010 13:53 schreef Stereotomy het volgende:
Ik hoef gelukkig dus niks meer aan te kunnen in Eindhoven.Althans, er zal een 'echte' baan gezocht moeten worden. Of ik breidt mijn freelance werkzaamheden uit. Ik weet het nog niet.
Don't know, don't care.
Hou maar eens een paar weken bij wat je eet en drinkt, inclusief kleine snacks. Dat is ook waardevolle informatie voor de dokter als je daar langs wil.quote:Op zondag 28 november 2010 13:54 schreef FutureFairytale het volgende:
oja en weer een 0,5 kg bij..mn beha zit voor geen meter meer. doet pijn en heb em al op het meest losse gaatje. van voren en achteren striemen als ik em uittrek en heb ook geen riem meer voor mn broeken. als het vocht is dan weet ik ook niet wat ik moet doen hoor. het kan in ieder geval geen vet zijn, 3,5 kg nu in 8 dagen .. pff. is 14 kg in een maand..
Hoogeveen is toch niet zo heel ver weg?quote:
is goed maar dat denk je dat dat het is. zomaar 14 kg erbij in een maand straks... vind je dat niet een beetje gek na alles wat ik altijd eet? het gaat ooit voorbij hoor dat het niet meer lukt maar lang niet zo snel.quote:Op zondag 28 november 2010 13:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hou maar eens een paar weken bij wat je eet en drinkt, inclusief kleine snacks. Dat is ook waardevolle informatie voor de dokter als je daar langs wil.
Daarom moet je het even met je doc overleggen.quote:Op zondag 28 november 2010 13:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
is goed maar dat denk je dat dat het is. zomaar 14 kg erbij in een maand straks... vind je dat niet een beetje gek na alles wat ik altijd eet? het gaat ooit voorbij hoor dat het niet meer lukt maar lang niet zo snel.
hoop zoiets, als dat normaal is tenminstequote:Op zondag 28 november 2010 13:56 schreef Stereotomy het volgende:
Van die 3.5 kg kan best een klein gedeelte vet zijn indien je veel hebt gegeten icm je medicijnveranderingen, maar het overgrote deel vocht.
daarom haha, het gaat zo snel met 0,5 kg per dag dat ik idd straks 3000 kg weeg hahaquote:Op zondag 28 november 2010 13:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Daarom moet je het even met je doc overleggen.En je kunt die weken niet gewoon bij elkaar optellen zodat je op 14 kg komt he. Anders zou je over een jaar 3000 kilo wegen ofzo.
Normaal is het niet.quote:Op zondag 28 november 2010 13:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hoop zoiets, als dat normaal is tenminste
zou anders een hele gekke lichaamsverandering zijn ineens
toch wel.quote:Op zondag 28 november 2010 13:59 schreef Anthraxx het volgende:
Je eet veel bij de Mac toch enzo? Nee zo gek vind ik het dan niet
ik bel morgen. als het vet is dan weet ik het maar iemand met boulimia komt niet eens zo snel aan dus dat lijkt me maf. als het vocht is; moet ik dan minder drinken?quote:Op zondag 28 november 2010 14:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Normaal is het niet.Maar het is iig makkelijker weg te krijgen dan 3.5 kg vet erbij.
Daarom: ff naar de dok.
Nee, gewoon blijven drinken juist.quote:Op zondag 28 november 2010 14:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik bel morgen. als het vet is dan weet ik het maar iemand met boulimia komt niet eens zo snel aan dus dat lijkt me maf. als het vocht is; moet ik dan minder drinken?
ik schaam me er ook niet voor dat ik 2 kroketjes per week eetquote:Op zondag 28 november 2010 14:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, gewoon blijven drinken juist.Vochtophoping komt niet doordat je teveel drinkt, maar omdat je lichaam op de een of andere manier teveel vocht vasthoudt. Maar waardoor dat komt, kan de dok misschien wel vertellen.
Belangrijk is dat je hem de juiste info geeft, dus wat je eet en drinkt. Niet schamen als dat 3 McKroketten zijn, je kunt hem ook vertellen dat je dat al jaren doet en dat je het daarom dus raar vindt dat je zoveel bent aangekomen, in het licht van de recentelijke med wijzigingen.
te dik. maar ik heb t gewijzigd. ik zou het zelf ook niet meer willen dan. nou ja, heeeel graag want tis mn passie maar voel me niet lekker als ik als nijlpaard over een paar maanden door het podium zak in mn petticoatquote:Op zondag 28 november 2010 14:06 schreef Stereotomy het volgende:
Wanneer 'mag' je niet meer optreden van je agent dan?
Te dikquote:Op zondag 28 november 2010 14:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
te dik. maar ik heb t gewijzigd. ik zou het zelf ook niet meer willen dan. nou ja, heeeel graag want tis mn passie maar voel me niet lekker als ik als nijlpaard over een paar maanden door het podium zak in mn petticoat
Denk je dat mentaal gezond een term is die in de danswereld past? Volgens mij lijken de danswereld en de modellenwereld erg op elkaar.quote:Op zondag 28 november 2010 14:10 schreef Stereotomy het volgende:
Te dikIs dat aan haar te beoordelen
Ik vind dit raar. Kan het ergens wel begrijpen omdat je vakgebied aan bepaalde schoonheidsidealen
moet voldoen, maar ook omdat er 16-jarige meisjes tussen zitten lijkt me zo'n regel mentaal niet zo gezond...
Wij zijn eigenljik ook heel graag zoveel mogelijk 'op onszelf' en in Rijswijk hebben ze dat ook, naast het hele drukke leventje wat ze gewoon hebben. Dus ik begrijp het helemaal maar wist niet dat ik er zo'n moeite mee zou hebben.quote:Op zondag 28 november 2010 13:24 schreef FutureFairytale het volgende:
hmm ja, idd gek gemaakt dus. ik weet dat mn moeder het ook wel graag wil hoor maar mn zus is heel erg op haarzelf (altijd al geweest). ze ziet iets gauw als bemoeien en daarom laten we haar en wachten af tot zij contact opneemt maar gelukkig wil ze ons zo vaak mogelijk nu zien
Ga ik ook zo doenquote:Op zondag 28 november 2010 13:24 schreef TAV74 het volgende:
Zo even een wandelingetje in dit prachtige weer
2 kroketjes per week is niks hoor, net zoveel als 2 bolletjes volvette kaasquote:Op zondag 28 november 2010 14:05 schreef FutureFairytale het volgende:
ik schaam me er ook niet voor dat ik 2 kroketjes per week eetik doe het idd al jaren en soms eet ik veel meer met feestdagen of vakantie ofzo maar na 2 dagen is dat weer weg. ik kon aankomen van als ik zou stoppen met meds maar ben bijna gestopt en die kilo's mogen van mij meestoppen
straks kan ik niet meer optreden, daar ben ik vooral bang voor
De dieetist vond een kroket ok. vanwege ijzergehalte (quote:Op zondag 28 november 2010 14:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
2 kroketjes per week is niks hoor, net zoveel als 2 bolletjes volvette kaas
Ik heb de vrijheid genomen om je te quoten en aan te passenquote:Op zondag 28 november 2010 14:25 schreef AnneX het volgende:
De dieetist vond een kroket ok. vanwege ijzergehalte ()
en dat tegenswoordig overal de goeie vetten worden gebruikt.
En weer terug van stevig doorstappen.
Nog even en zij kan gAAn hollen ...
Dat is waarquote:Op zondag 28 november 2010 13:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoogeveen is toch niet zo heel ver weg?
OK.quote:Op zondag 28 november 2010 14:32 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik heb de vrijheid genomen om je te quoten en aan te passen![]()
Je hebt de helft van de eerste helft gemistquote:Op zondag 28 november 2010 15:00 schreef TAV74 het volgende:
Heerlijk bijna 1,5 uur gelopen, lekker rozig nu
quote:Op zondag 28 november 2010 15:02 schreef Sunnythesun het volgende:
Rozige kop en pijnlijke knie. Maar heerlijk gelopen
Nog 15 te gaanquote:Op zondag 28 november 2010 15:11 schreef LieLie het volgende:
Ik heb het liedje van Adele al zes keer geluisterd vandaag
Knap hoor.quote:Op zondag 28 november 2010 15:04 schreef Duderella het volgende:
60-nogwat op den weegschaal.Bijna acht kilo down the drain snds september.
![]()
Bikini here I come.![]()
Ben gewoon extatisch mensen. Dat het gewoon allemaal lukt en zo.![]()
Dat kan hij wel (daar heeft hij allemaal ingewikkelde diploma's voor aan de muur hangen), maar het is niet nodig. Doe ik gewoon zelf. Nou ja, geen voedingsschema's, maar gewoon een beetje discipline in het eten.quote:Op zondag 28 november 2010 15:10 schreef Stereotomy het volgende:
Goed bezig dude!! Doet je persoonlijke trainer behalve je achter je billen aanzitten terwijl je de machines bedientook helpen met voedingsschema's of doe je dat allemaal zelf?
Massa's hang-vel.quote:Op zondag 28 november 2010 15:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Knap hoor.
Laat je nog wel wat zitten?
Ik heb gelukkig nog heel veel bewaard van vóór het ongebreideld bourgondisch bestaan. Boel jurkies en zo. Dus die kunnen over drie weken allemaal in de koffer.quote:Op zondag 28 november 2010 15:20 schreef Bluezz het volgende:
Lekkerrrrrrrrrrrrr dude
Je zal ook wel moeten shoppen voor nieuwe kleren gok ik?![]()
* Bluezz heeft ook ff ruim een half uur flink doorgestapt in de heerlijke kou. En wat hebben we toch een mooi dorp
Maisbroodje is klaar, grappig broodje geworden in het cakeblik. Nu een warm kapje met boter en kaas
Dan wordt winkelen wel weer leuk!quote:Op zondag 28 november 2010 15:25 schreef LieLie het volgende:
Goed bezig Dude!!
Ik moet ook winkelen! Binnenkort even met mama uitgebreid winkelen en lekker eten
quote:Op zondag 28 november 2010 15:32 schreef Duderella het volgende:
[..]
Dan wordt winkelen wel weer leuk!
Deventer is ook leukquote:Op zondag 28 november 2010 15:38 schreef LieLie het volgende:
[..]
![]()
Ik combineer graag dingen met lekker eten
Enschede is ook wel een keer leuk om te winkelen.. Emmen ken ik nu wel, Groningen ook. Zwolle vind ik niet zo geweldig..
Moet ik even een auto fixen
Ligt er ook een beetje aan wat je wilt, in Enschede zitten wat meer echt grote winkels.quote:
Ik wil eigenlijk kleding, leuke kookwinkeltjes en gezelligheidquote:Op zondag 28 november 2010 15:51 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, er staat een halffabricaat opwindmuis te drogen op de vensterbank. Lekker een cappuccino gemaakt met gevuld speculaas er bij![]()
Voor kleding vind ik Enschede leuker, voor leuke kookwinkeltjes en de gezelligheid en zo Deventer
Ehhmm.. Utrecht?quote:Op zondag 28 november 2010 15:55 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk kleding, leuke kookwinkeltjes en gezelligheid
Mickeyquote:
Goed bezig!quote:Op zondag 28 november 2010 15:04 schreef Duderella het volgende:
![]()
Bikini here I come.![]()
Het is echt wel koud ja. Net ff boodschappen gedaan in de hel die zondag heet.quote:Op zondag 28 november 2010 16:06 schreef FutureFairytale het volgende:
heerlijk gewandeld! koud maar daardoor is nu binnen zitten extra lekker
Ik heb ook maar wat herfstthee gekocht. Dat is wel essentieel in zulke dagenquote:Op zondag 28 november 2010 16:06 schreef FutureFairytale het volgende:
heerlijk gewandeld! koud maar daardoor is nu binnen zitten extra lekker
quote:Op zondag 28 november 2010 14:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij zijn eigenljik ook heel graag zoveel mogelijk 'op onszelf' en in Rijswijk hebben ze dat ook, naast het hele drukke leventje wat ze gewoon hebben. Dus ik begrijp het helemaal maar wist niet dat ik er zo'n moeite mee zou hebben.
Kennelijk ben ik geen haar beter dan alle moeders/oma's, mijn eigen moeder
je hebt helaas gelijkquote:Op zondag 28 november 2010 14:18 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Denk je dat mentaal gezond een term is die in de danswereld past? Volgens mij lijken de danswereld en de modellenwereld erg op elkaar.
quote:Op zondag 28 november 2010 14:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
2 kroketjes per week is niks hoor, net zoveel als 2 bolletjes volvette kaas
ik ook! helaas sommige vriendinnen nietquote:Op zondag 28 november 2010 15:38 schreef LieLie het volgende:
Ik combineer graag dingen met lekker eten
kan me voorstellen dat je gaar bent. is het druk op zondag boodschappen doen? in Alphen wel. gaat om 16u de winkel open en om 15.45u staat er al een rijquote:Op zondag 28 november 2010 16:09 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Het is echt wel koud ja. Net ff boodschappen gedaan in de hel die zondag heet.
Waren vannacht een vriend en vriendin blijven slapen en vanmiddag hebben we nog ff een filmpje gekeken. Was gezellig't "dansen" in de club ook, maar ben nu echt wel heel verschrikkelijk gaar
Pics or didn't happenquote:Op zondag 28 november 2010 15:04 schreef Duderella het volgende:
![]()
Bikini here I come.![]()
Arnhemquote:Op zondag 28 november 2010 15:55 schreef LieLie het volgende:
Ik wil eigenlijk kleding, leuke kookwinkeltjes en gezelligheid
Hier is het winkelcentrum elke zondag om 12 uur open tot 5 en dan is het ook heel de tijd verschrikkelijk druk. Slaat nergens op, je kan nieteens normaal lopen. Helemaal met die Sinterklaaszooi nu natuurlijk. Dus loop ik altijd buitenlangs, maar in de AH is het ook zo onmogelijk druk.quote:Op zondag 28 november 2010 16:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
kan me voorstellen dat je gaar bent. is het druk op zondag boodschappen doen? in Alphen wel. gaat om 16u de winkel open en om 15.45u staat er al een rij
lekker gedanst dus
ik heb dit weekend echt meesterlijk geslapen. gewoon 9 uur per nacht.. is voor mijn doen echt heel goed!
Gezelligheid was ook een voorwaardequote:
Haarlem is leuk.quote:Op zondag 28 november 2010 16:22 schreef FutureFairytale het volgende:
ik wil nog een keer in Haarlem shoppen! nog nooit gedaan maar hoor er zoveel goeie verhalen over.
Moest altijd wel lachen: mensen uit Alkmaar gaan allemaal massaal shoppen in Haarlem, maar mijn Haarlemse buren gingen juist weer met de hele familie liever naar Alkmaarquote:Op zondag 28 november 2010 16:24 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Haarlem is leuk.Veel antiekzaakjes enzo. ALlemaal dingen waar je als student geen geld voor hebt, maar toch
Weinig Arnhemmersquote:
quote:Op zondag 28 november 2010 16:26 schreef Vork het volgende:
[..]
Definieer gezelligheid. Daar kan ik helemaal niets mee.
quote:Gezelligheid geeft een bepaalde aangename omstandigheid of gevoel weer, een vorm van knusheid, vriendelijkheid, huiselijkheid, vertrouwdheid, kneuterigheid enz. Meestal heeft gezelligheid te maken met anderen samen te zijn (in goed gezelschap). Het kan ergens gezellig zijn (de sfeer), iemand kan gezellig zijn, maar bijvoorbeeld ook een interieur kan gezellig zijn.
bron: Wikipedia
Alkmaar is wel aardig maar doe mij toch maar Haarlemquote:Op zondag 28 november 2010 16:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Moest altijd wel lachen: mensen uit Alkmaar gaan allemaal massaal shoppen in Haarlem, maar mijn Haarlemse buren gingen juist weer met de hele familie liever naar Alkmaar![]()
Gras is altijd groener en zo...
Neh, vind Alkmaar leuker. Heb 20 jaar in Alkmaar en 4,5 jaar in Haarlem gewoond, maar als ik nu moest kiezen zou het zonder twijfel Alkmaar worden.quote:Op zondag 28 november 2010 16:29 schreef borisz het volgende:
[..]
Alkmaar is wel aardig maar doe mij toch maar Haarlem
Als je in Rotterdam woont is het gras qua winkelen inderdaad overal groenerquote:Op zondag 28 november 2010 16:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Moest altijd wel lachen: mensen uit Alkmaar gaan allemaal massaal shoppen in Haarlem, maar mijn Haarlemse buren gingen juist weer met de hele familie liever naar Alkmaar![]()
Gras is altijd groener en zo...
Je klinkt als een Nijmegenaar en dat is geen complimentquote:
Ik vind Rotterdam anders een goede shopstad hoorquote:Op zondag 28 november 2010 16:30 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Als je in Rotterdam woont is het gras qua winkelen inderdaad overal groener
Groningenquote:Op zondag 28 november 2010 16:24 schreef LieLie het volgende:
Het wordt Groningen of Enschede denk ik
Winkelen is er makkelijk, want je hebt alles dicht bij elkaar, maar ik vind het niet echt een gezellige stad ervoor.quote:Op zondag 28 november 2010 16:32 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik vind Rotterdam anders een goede shopstad hoor
Groningen heeft ook leuke kleine winkeltjes. Zelf ga ik binnenkort naar Enschede, is voor mij veel dichter bij en ik ga echt voor kleding dan..quote:Op zondag 28 november 2010 16:24 schreef LieLie het volgende:
Het wordt Groningen of Enschede denk ik
ik vind Rotterdam heel leuk om te winkelenquote:Op zondag 28 november 2010 16:30 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Als je in Rotterdam woont is het gras qua winkelen inderdaad overal groener
Oh dies leuk ja! Doe je hem toch in camel?quote:Op zondag 28 november 2010 16:41 schreef LieLie het volgende:
Ik vind dit een leuk vest, maar ik heb al een grijs vest..
http://www.wehkamp.nl/dam(...),1,3,17,22&PI=3&SM=0
Oh, ik zie nu dat ie uitverkocht isquote:Op zondag 28 november 2010 16:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh dies leuk ja! Doe je hem toch in camel?
whehe, ik heb net zoveel met Arnhem als met Nijmegen: erg weinig, kom in beide alleen voor mijn werk wel eensquote:Op zondag 28 november 2010 16:32 schreef Vork het volgende:
[..]
Je klinkt als een Nijmegenaar en dat is geen compliment
Maar als je komt om te winkelen, dan kom je hier niet zo gek veel Arnhemmers tegen. Dat is toch meer iets voor 'dagjesmensen' uit de Achterhoek, de Veluwe of Nijmegen
quote:Op zondag 28 november 2010 16:43 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oh, ik zie nu dat ie uitverkocht is
Ik heb ook niet zoveel met Nijmegen trouwens. De hele strijd gaat ook wel grotendeels aan mij voorbij, omdat ik hier niet oorspronkelijk van vandaan kom. Ik geloof men over het algemeen Arnhem meer ziet als winkelstad en Nijmegen prefereert voor wat betreft het uitgaan. Ik kan me er iets bij voorstellen, al vermaak ik me voor beide punten nog prima in Arnhem. Maar voor winkelaars zijn hier wel veel kledingwinkels en veel dingen- en spullen winkels. Veel mensen van de kunstacademie blijven hier ook na hun studie hangen en die zijn in de loop van de jaren wel bepalend geweest voor de uitstraling van en het aanbod aan o.a. winkels in de stad.quote:Op zondag 28 november 2010 16:44 schreef TAV74 het volgende:
whehe, ik heb net zoveel met Arnhem als met Nijmegen: erg weinig, kom in beide alleen voor mijn werk wel eensAllebei volgens mij best leuke steden om een dage rond te hangen.
Als je je dik en lelijk voelt, moet je in Hoogeveen gaan winkelen. Ontzettend goed voor je ego.quote:Op zondag 28 november 2010 15:57 schreef LieLie het volgende:
Hm.. dat voelt wel weer als een end weg
Of in Newcastlequote:Op zondag 28 november 2010 17:28 schreef Leintjeuh het volgende:
Als je je dik en lelijk voelt, moet je in Hoogeveen gaan winkelen. Ontzettend goed voor je ego.
Nou wat een avontuur zegquote:Op zondag 28 november 2010 17:36 schreef borisz het volgende:
Inmiddels politie voor de deur. Het Alarm ging af van de garage aan de overkant. Ook stond er een klep open van een reperatie. Ze zijn met vier man de boel daar aan het inspecteren, er staat voor een aantal miljoenen aan auto's daar. Is een Jaguargarage.
quote:Op zondag 28 november 2010 17:28 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Als je je dik en lelijk voelt, moet je in Hoogeveen gaan winkelen. Ontzettend goed voor je ego.
Ben je d'r wel eens geweest? Ik voel me altijd fantastisch na een weekend Hoogeveen. Natuurlijk ook omdat ik dan bij Isa geweest ben, maar echt. Ze zijn daar volgens mij gemiddeld echt minder slank en aantrekkelijk dan in de rest van het land. Dat Drentse dialect spraakgebrek dat de meeste mensen hebben, helpt ook niet mee als het gaat om intelligent over te komen.quote:
quote:Op zondag 28 november 2010 17:47 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ben je d'r wel eens geweest? Ik voel me altijd fantastisch na een weekend Hoogeveen. Natuurlijk ook omdat ik dan bij Isa geweest ben, maar echt. Ze zijn daar volgens mij gemiddeld echt minder slank en aantrekkelijk dan in de rest van het land. Dat Drentse dialect spraakgebrek dat de meeste mensen hebben, helpt ook niet mee als het gaat om intelligent over te komen.
Vinyl platen?quote:Op zondag 28 november 2010 17:39 schreef kaasplankje het volgende:
Ik ben platen aan het luisterenen vanavond gaan we Jesse Stone kijken
Valt heel erg meequote:Op zondag 28 november 2010 17:48 schreef LieLie het volgende:
[..]
![]()
Ja, ik vind Hoogeveen ook niet zo leukMaar een Drentse tongval heb ik zelf misschien ook wel
Hoogeveen niet, die tongval welquote:
Zand of veen?quote:Op zondag 28 november 2010 17:53 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik heb trouwens in het verleden veel in Drenthe gehandbald, het gehalte Neanderthalers was in veel van die dorpen wel verrassend hoog![]()
Huh?quote:
allemaal inteeltquote:Op zondag 28 november 2010 17:53 schreef TAV74 het volgende:
Hoogeveen niet, die tongval welJe hoort het bij jou heel af en toe aan de "klanktoon" en zo af en toe door de uitdrukkingen die je gebruikt (lui ipv moe bijvoorbeeld), maar dat is een charmant accent
Ik heb trouwens in het verleden veel in Drenthe gehandbald, het gehalte Neanderthalers was in veel van die dorpen wel verrassend hoog![]()
Same here in Twents, versta het prima en kan het ook wel, maar gebruik het echt niet serieus.quote:Op zondag 28 november 2010 17:57 schreef LieLie het volgende:
Echt Drents praten doe ik alleen uit gekheid, of tegen mijn schoonopa want dan verstaat ie me beterMaar ik kan het helemaal niet zo goed
Geen idee, uit mijn hoofd een paar: Zwartemeer, Hoogeveen, Klazienaveen, Sleen, Gieten, Paterswolde. Borger, Emmer-Compascuum.quote:Op zondag 28 november 2010 17:58 schreef LieLie het volgende:
[..]
Zand- of veendorpen? Dat maakt nogal uit
Dat zijn in elk geval veendorpen. Die zijn gewoon andersquote:Op zondag 28 november 2010 18:01 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Geen idee, uit mijn hoofd een paar: Zwartemeer, Hoogeveen, Klazienaveen, Sleen, Gieten, Paterswolde. Borger, Emmer-Compascuum.
Stad, volgens mij....quote:Op zondag 28 november 2010 18:03 schreef LieLie het volgende:
Hoogeveen zal ook wel een veendorp zijn?Die zijn ook minder leuk inderdaad.. Maar dacht dat deze kant allemaal zand was
Is dat historisch bepaald door de arbeid die er verricht wordt oid?quote:Op zondag 28 november 2010 18:03 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dat zijn in elk geval veendorpen. Die zijn gewoon anders
Hoogeveen zal ook wel een veendorp zijn?Die zijn ook minder leuk inderdaad.. Maar dacht dat deze kant allemaal zand was
Zanddorpen zijn leuker
Hoogeveen ( uitspraak (info·uitleg)) (Drents: t Ogeveine of t Oveine) is een stad en gemeente in het zuiden van de provincie Drenthe in Nederland.quote:Op zondag 28 november 2010 18:08 schreef LieLie het volgende:
Hoogeveen heeft geen stadsrechten volgens mij hoor! Coevorden wel
Rijssen ookquote:Op zondag 28 november 2010 18:08 schreef LieLie het volgende:
[..]
Hoogeveen heeft geen stadsrechten volgens mij hoor! Coevorden wel
Mijn historicus zegt dat dat misschien wel een beetje meetelt.quote:Op zondag 28 november 2010 18:07 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Is dat historisch bepaald door de arbeid die er verricht wordt oid?
Ja, omdat het nu wel een stad is qua grootte en alles. Maar volgens mij heeft het van oorsprong geen stadsrechten.quote:Op zondag 28 november 2010 18:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hoogeveen ( uitspraak (info·uitleg)) (Drents: t Ogeveine of t Oveine) is een stad en gemeente in het zuiden van de provincie Drenthe in Nederland.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hoogeveen
Heeft van vroeger uit geen stadsrechtenquote:Op zondag 28 november 2010 18:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hoogeveen ( uitspraak (info·uitleg)) (Drents: t Ogeveine of t Oveine) is een stad en gemeente in het zuiden van de provincie Drenthe in Nederland.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hoogeveen
Dat was ook mijn redenatiequote:Op zondag 28 november 2010 18:10 schreef TAV74 het volgende:
Maar goed, het zegt tegenwoordig ook niks meer, want stadsrechten bestaan niet meer.
*even terugkijkt.quote:Op zondag 28 november 2010 18:48 schreef Sunnythesun het volgende:
Nou, volgens mij had ik het topic voor jou al een doodssteek toegebracht
quote:Op zondag 28 november 2010 18:49 schreef DarkElf het volgende:
[..]
*even terugkijkt.
Oh ja, nou ja allebei een beetje dan
jaquote:Op zondag 28 november 2010 18:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
jij gaf het genadeschot zullen we maar zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |