quote:
Een huiskamerconcert van The Bullfightquote:
Kan me er iets bij voorstellenquote:Op zondag 28 november 2010 11:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jup maar ik merk wel dat ik nu erg vermoeid ben. Zou dit niet kunnen elke week
.
Dat dus!quote:Op zondag 28 november 2010 11:50 schreef Stereotomy het volgende:
Windigo, ik ga niet met je in discussie. Er verandert niks.
Mijn baas heeft al 10 gebeld en is echt dankbaar geloof ikquote:Op zondag 28 november 2010 12:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Een huiskamerconcert van The Bullfight
[..]
Kan me er iets bij voorstellenIk heb het ook wel eens een paar keer moeten doen. Kapot ben je dan aan het einde van werkweek 2
quote:Op zondag 28 november 2010 12:08 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mijn baas heeft al 10 gebeld en is echt dankbaar geloof ik. Mocht ook nog uit eten gaan op bedrijfskosten
.
Librije al geboekt?quote:Op zondag 28 november 2010 12:08 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mijn baas heeft al 10 gebeld en is echt dankbaar geloof ik. Mocht ook nog uit eten gaan op bedrijfskosten
.
We're doomed.quote:Wist je dat.....
- Je bij meer dan 1 jaar studievertraging GEEN OV Jaarkaart meer krijgt?
- Als je een Masterstudie wil volgen, je GEEN studiefinanciering meer krijgt?
- En bij meer dan 1 jaar studievertraging het collegegeld met ? 3.000,- verhoogt wordt?
Als.....
De plannen van Kabinet Rutte doorgaan.
Teken daarom de petitie TEGEN deze plannen op www.minimaalnominaal.nl en verspreid het bericht!
Dankjewel namens alle (toekomstige) studenten!
De Opleidingscommissie Psychologie, Universiteit Utrecht
Freek Stel, Hedwig Swart, Peter Paul van Zenderen en Daisy Lake
'De goede Sint zat te denkenquote:Op zondag 28 november 2010 12:21 schreef LieLie het volgende:
Ik moet ook maar eens aan mijn sinterklaasgedicht beginnen
Hahaquote:Op zondag 28 november 2010 12:23 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
'De goede Sint zat te denken
Wat zal ik dit jaar aan (naam) schenken?
Snoepgoed is een makkelijk idee,
Maar daar doet de Sint je geen plezier mee.'
De rest ff zelf doen
Omfg..quote:Op zondag 28 november 2010 12:23 schreef Stereotomy het volgende:
Omg, net mailtje binnen gekregen. Stukje eruit:
[..]
We're doomed.
Rolling in the deepquote:Op zondag 28 november 2010 12:03 schreef LieLie het volgende:
Weet iemand hoe dat nieuwste nummer van Adele heet?
Wordt het niet eens tijd voor een refrein danquote:
Ow, dat is ook wel lachen jaquote:Op zondag 28 november 2010 12:43 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Wordt het niet eens tijd voor een refrein dan
Zet de airco ff aan danquote:Op zondag 28 november 2010 12:41 schreef TAV74 het volgende:
Sjeez, warm op de bank met de zon in mijn nek
Wellicht moet die nog een balletje gooienquote:Op zondag 28 november 2010 12:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zet de airco ff aan danOf duik in de vriezer
edit: oh wacht ff...je zit natuurlijk op je bank en dan ben je weer te lui om er vanaf te komen
Wat goedquote:Op zondag 28 november 2010 09:36 schreef Stereotomy het volgende:
Over babies gesproken, babi T. van m'n zus kan al een paar meter achter elkaar lopen. Ongelovelijk hoe snel het allemaal gegaan is vanaf de geboorte.
quote:Op zondag 28 november 2010 12:48 schreef borisz het volgende:
[..]
Wellicht moet die nog een balletje gooien.
Lekker koppie heeft-ie op die laatste foto, Bquote:Op zondag 28 november 2010 12:49 schreef Bluezz het volgende:
Há
Stiltonsoep las ik dat ergens met snel doorscrollenLijkt me heerlijk
En :
[..]
Wat goedMeisje he
Wij vinden ook dat het allemaal zo snel is gegaanAlweer bijna een jaar
Van dit kleine guppie :
Naar dit mannetje die zichzelf nu overal aan optrekt..en waar niets in het huis veilig voor is
Ja hequote:Op zondag 28 november 2010 12:50 schreef PdeHoog het volgende:
Lekker koppie heeft-ie op die laatste foto, B
Wie nietquote:
hahahahaquote:Op zondag 28 november 2010 12:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja he
Hij eet ook sokken
[ afbeelding ]
Ja, en dat dus. Ik had zo'n weemoed iets dat babi T nooit meer in een wiegje zou gaan liggen en dat ik haar in m'n eerste jaar maar een stuk of 7 keer heb gezien, en....quote:Op zondag 28 november 2010 12:49 schreef Bluezz het volgende:
Há
Stiltonsoep las ik dat ergens met snel doorscrollenLijkt me heerlijk
En :
[..]
Wat goedMeisje he
Wij vinden ook dat het allemaal zo snel is gegaanAlweer bijna een jaar
Van dit kleine guppie :
[ afbeelding ]
Naar dit mannetje die zichzelf nu overal aan optrekt..en waar niets in het huis veilig voor is
[ afbeelding ]
*proest*quote:Op zondag 28 november 2010 12:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja he
Hij eet ook sokken
[ afbeelding ]
Hoeveelheid fans die ze heeft?quote:Op zondag 28 november 2010 12:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
21 dacht ik. En de eerste heet 19
Klinkt goedquote:Op zondag 28 november 2010 12:53 schreef Bluezz het volgende:
Oh en Pee, zometeen weer brood bakkenHebben Volkorenmeel én Maisbroodmeel bij de molen gekocht gisteren... dus zometeen weer kneden en rijzen en bakken en proeven
/moeke
De prognose hoeveel jaar jij over je studie gaat doen. De bijstelling valt dus best meequote:
11x3000 EUR pfffffffquote:Op zondag 28 november 2010 12:58 schreef TAV74 het volgende:
[..]
De prognose hoeveel jaar jij over je studie gaat doen. De bijstelling valt dus best mee
quote:Op zondag 28 november 2010 12:58 schreef TAV74 het volgende:
[..]
De prognose hoeveel jaar jij over je studie gaat doen. De bijstelling valt dus best mee
quote:
quote:Op zondag 28 november 2010 12:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Haar aantal gecombineerde vingers en tenen bij elkaar!
Ach nouja, tegen die tijd is er al wel een links kabinet aan de gang geweestquote:
Je kan het Steer niet kwalijk nemen joh...hij is nog onder invloed van de Beaujolaisquote:
Ik was in het begin echt fout bezig voor mezelf, wilde hem persé elke maand liefst vaker zien.... dat lukt gewoon haast niet, zeker nu niet meer met hun beider opleidingen/werk etc etc. ze zijn gewoon heel druk.quote:Op zondag 28 november 2010 12:55 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, en dat dus. Ik had zo'n weemoed iets dat babi T nooit meer in een wiegje zou gaan liggen en dat ik haar in m'n eerste jaar maar een stuk of 7 keer heb gezien, en....
En dat gaat je lukkenquote:Op zondag 28 november 2010 13:00 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik heb precies n jaar vertraging dus moet mn master gewoon "ff" in 1x halen
heb laatste jaar bachelor ook in 1 keer gehaald en de vakken zijn heel interessant dus heb goede hoop, ben blij dat ik.bijna klaar ben met al die bezuinigingenquote:
QFTquote:
Uhu. Duffy kán mooi zingen, maar het overmatige vibrato vind ik echt zó storend.. Ik snap echt niet dat ze die nummers zo uitgebracht hebben..quote:Op zondag 28 november 2010 13:06 schreef Bluezz het volgende:
Lekker nr. dat rolling in the deep
Ik hoorde gisteren Duffy, maar dat stemmetje kan ik niet langer dan een minuutje of zo aanhoren
Mijn school gaat echt failliet als ze dat doorzetten..quote:Op zondag 28 november 2010 13:09 schreef borisz het volgende:
Ik heb straks anderhalf jaar om mijn master te halen om geen geneuzel te hebben.
Maar goed blijft een belachelijk plan. Zeker omdat onderwijsinstellingen ook nog eens 3k korting krijgen.
Ik vraag me echt af waarom je je altijd overal mee wilt bemoeienquote:Op zondag 28 november 2010 13:08 schreef FutureFairytale het volgende:
ff teruggelezen; je kunt misschien veel zeggen over Aphro maar ze is niet dom (P.)
als ze even niet naar je wilt luisteren kun je dat accepteren. jij verandert je kamer ook niet omdat Dude er wat van zegt
Nou, ik wilde het niet zeggen.quote:Op zondag 28 november 2010 13:09 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af waarom je je altijd overal mee wilt bemoeien
ik heb me vannacht anders stil gehouden in jullie huiskamerdiscussiesquote:Op zondag 28 november 2010 13:09 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nietes waar. Doet hij * LieLie wijst naar TAVquote:Op zondag 28 november 2010 13:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
grappig dan dat je het toch zegt
Er is ook echt geen visie in te ontdekken héquote:Op zondag 28 november 2010 13:09 schreef borisz het volgende:
Ik heb straks anderhalf jaar om mijn master te halen om geen geneuzel te hebben.
Maar goed blijft een belachelijk plan. Zeker omdat onderwijsinstellingen ook nog eens 3k korting krijgen.
vind haar singles ok maar een heel album.. nee dank jequote:Op zondag 28 november 2010 13:08 schreef Bluezz het volgende:
Het debuutalbum heb ik veel gedraaid, maar het nieuwe is eraf of zo..
* TAV74 zwaaitquote:Op zondag 28 november 2010 13:11 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nietes waar. Doet hij * LieLie wijst naar TAV
En ik zei het net hardopquote:Op zondag 28 november 2010 13:11 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nietes waar. Doet hij * LieLie wijst naar TAV
VVD wilde 2,5m extra in het onderwijs hebben. Waarvan 1m in het hoger onderwijs. We zien het ja...quote:Op zondag 28 november 2010 13:12 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Er is ook echt geen visie in te ontdekken hé
Je mag geen kwaad woord zeggen over W. / A. ofzo. Hebben wel meer mensen last van die kostte wat het kost een kusjeknuffelkroel sfeer willen behoudenquote:Op zondag 28 november 2010 13:09 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hakken en zagenquote:Op zondag 28 november 2010 13:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]