SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Ik geef straks in bed wel weer bijles, schat.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:34 schreef Bluezz het volgende:
Kan ik me voor deze course inschrijven?
Enschedequote:Op zaterdag 27 november 2010 23:34 schreef Sunnythesun het volgende:
flapdrollen hier in de wijk denken dat het al 31 december, 00.00 is geloof ik
In je dinges nog welquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
De tranen schoten er wel van in m'n dinges
Pak jij paar dingetje jonguhquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:35 schreef Sunnythesun het volgende:
Hapjes..paar dingetje pakken is wel een goed idee
Inlegkruisje.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:35 schreef Bluezz het volgende:
In je lurven ?quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat schoot lekker door dan.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kladden. Daar waren we het nou wel eens over eens toch?quote:
Uhm....dan nog mogen ze geen vuurwerk afsteken hoorquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:34 schreef Sunnythesun het volgende:
flapdrollen hier in de wijk denken dat het al 31 december, 00.00 is geloof ik
Wat dóe je dan? Lèg je d'r in?quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:36 schreef Bluezz het volgende:
Ik krijg een kouwelijke navel van die sneeuw
Waren we daar nu defnitief uit? Ik ben afgehaakt in die discussie toen Golfer herinneringen aan mevrouw Stemband ging ophalenquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:37 schreef Duderella het volgende:
[..]
Kladden. Daar waren we het nou wel eens over eens toch?
NIET WEER DIE B&Bquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:38 schreef TAV74 het volgende:
aren we daar nu defnitief uit? Ik ben afgehaakt in die discussie toen Golfer herinneringen aan mevrouw Stemband ging ophalen
Neh, 10.00, en ik bedoelde natuurlijk 31 december 23.59 of 1 januari 00.00 voor de mierenneukers onder onsquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Uhm....dan nog mogen ze geen vuurwerk afsteken hoorDat mag pas vanaf 23:50 of zo?
Oww! Je afa! Ik ken niet alles in de gate houwe tog? Ja tog niet dan? Rotterdam waar lèg dat dan?quote:
O, laten we het even over die B&B hebben.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:38 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Waren we daar nu defnitief uit? Ik ben afgehaakt in die discussie toen Golfer herinneringen aan mevrouw Stemband ging ophalen
Mierenneukenquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Neh, 10.00, en ik bedoelde natuurlijk 31 december 23.59 of 1 januari 00.00 voor de mierenneukers onder ons
Naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajjjjjjjjjjjjjjjjjjjjquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:40 schreef Duderella het volgende:
O, laten we het even over die B&B hebben.
Balen zegquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:41 schreef golfer het volgende:
Oh, trouwens de man uit Nieuw Zeeland die het huis in Apeldoorn wilde huren en daarna kopen ziet er toch vanaf.
Dus als jullie nog iemand weten die graag tijdelijk een bijna volledig gemeubileerd appartement in het centrum van Apeldoorn wil huren, dan hoor ik het graag.
Ligt er aan of je hulpmiddelen gebruikt denk ikquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:42 schreef PdeHoog het volgende:
MierenneukenI like it
Kan iemand me nou eens uitleggen waarom mieren hier in het meervoud staat? Ik kan me nl. niet voorstellen dat je meer dan een mier tegelijk kan neuken
Tenzij je er een mieren-gangbang van maakt
Ach wat balen golfer.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:41 schreef golfer het volgende:
Oh, trouwens de man uit Nieuw Zeeland die het huis in Apeldoorn wilde huren en daarna kopen ziet er toch vanaf.
Dus als jullie nog iemand weten die graag tijdelijk een bijna volledig gemeubileerd appartement in het centrum van Apeldoorn wil huren, dan hoor ik het graag.
B&B? Vertel?quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:40 schreef Duderella het volgende:
[..]
O, laten we het even over die B&B hebben.
shitquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:41 schreef golfer het volgende:
Hmmm....zit iets inquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ligt er aan of je hulpmiddelen gebruikt denk ik
Nou golfer was daar wel eens en die vond mevrouw Stembed reuze aangenaam!quote:
Ja, daar gaan we maandag mee aan de slag via http://www.tijdelijkverhuurd.nl/quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:44 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ach wat balen golfer.
Ik zou willen dat ik je kon helpen. Is er anders niet zo'n bureau in Apeldoorn dat je huis voor je kan verhuren aan expats/zakenrelaties ed?
Is zo'n toko niks voor jullie?quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:41 schreef golfer het volgende:
Die malle Golfer ook hé, die maakt wat meequote:Op zaterdag 27 november 2010 23:45 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nou golfer was daar wel eens en die vond mevrouw Stembed reuze aangenaam!
Heb ik van horen zeggen.
Spannend leven heeft ie,he?quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:46 schreef TAV74 het volgende:
Die malle Golfer ook hé, die maakt wat mee
Slimme zet. Ik denk dat Apeldoorn gunstig is, wat dat betreft. Natuurlijk wil je het liever kwijt zijn, maar wellicht biedt dit even soelaas.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, daar gaan we maandag mee aan de slag via http://www.tijdelijkverhuurd.nl/
In Bloemendaal is altijd wat te doen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Spannend leven heeft ie,he?
En dat terwijl Bloemendaal niet eens stoplichten heeft.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:51 schreef Duderella het volgende:
[..]
In Bloemendaal is altijd wat te doen.
Dan draagt Bluezz weer polyester
Dan is het weer katoen.
Maar the morning áfter hè...quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:50 schreef bramhim250 het volgende:
Als je aangeschoten bent en alleen kan je idd best filosofisch nadenken.
Wellicht wil http://www.huizentweets.nl/ nog helpenquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, daar gaan we maandag mee aan de slag via http://www.tijdelijkverhuurd.nl/
Afgehaakt met lezenquote:
Hebben we hem weer met zijn kerst fetisjquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:52 schreef PdeHoog het volgende:
Binnenkort IKEA eens even gaan plunderne voor de IVAR-zooi voor mijn nieuwe boekenkastenKan ik dat mooi voor kerst gefixed hebben
Kunnen er gelijk toffe lampjes in
Zoek jij nog een mooie boekenkast? Mijn vriendinnetje Jaap/SCH heeft er eentje in de aanbieding ivm met verhuizing : http://www.jaapleest.nl/nieuws/vaarwel-boekenkastquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:52 schreef PdeHoog het volgende:
Binnenkort IKEA eens even gaan plunderne voor de IVAR-zooi voor mijn nieuwe boekenkastenKan ik dat mooi voor kerst gefixed hebben
Volgens mij ben ik daar al eens geweest.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:52 schreef borisz het volgende:
Wellicht wil http://www.huizentweets.nl/ nog helpen
Kate Bush-geïnspireerde collectie bi de Ikea?quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:52 schreef PdeHoog het volgende:
Ondanks het halen van wat Franse frietjes niet helemaal helder meer hier, zal zo ff teruglezenquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:54 schreef golfer het volgende:
Steer, ik had in het vorige topic nog een vraagje gedeponeerd over die Chinese naam van je?
Hebbes.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb het mooie verhaal over jouw zus haar naam en jouw naam terug gelezen, maar er vast overheen gelezen hoe jouw ouders jouw naam die in je paspoort staat nou hebben verchineest en hoe die naam dan in het Chinees is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat zoveel betekent als 'goede weg'.Confidence through competence
quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:57 schreef Stereotomy het volgende:
Hebbes.
Nou. Mijn Chinese name isMooi gevonden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat zoveel betekent als 'goede weg'.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:53 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hebben we hem weer met zijn kerst fetisj
Nee. Ik zoek aanvullingen op deze:quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zoek jij nog een mooie boekenkast? Mijn vriendinnetje Jaap/SCH heeft er eentje in de aanbieding ivm met verhuizing : http://www.jaapleest.nl/nieuws/vaarwel-boekenkast
quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kate Bush-geïnspireerde collectie bi de Ikea?
quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mja,
Ze hadden het beter 'lange weg' kunnen noemen
Ja?quote:
[..]
Mja,
[..]
Mja,
Het lijkt zijn auto welquote:
Ja, het verschilt nu eenmaal niet, love, qua afstuderen. Vier jaar is vier jaar. Dus ik begreep je onderscheid niet zo.quote:
Tja, kan me idd niet herinneren dat m'n ouders m'n naam ooit goed hebben uitgesprokenquote:Op zondag 28 november 2010 00:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Wel weer frappant dat ze voor de R een L hebben gevonden.
Licht is altijd positief.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:53 schreef bramhim250 het volgende:
[..]
Naja als je licht aangeschoten bent heb je er de volgende ochtend totaal geen last van toch?:
Wat een megatoffe boekenkast zegquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zoek jij nog een mooie boekenkast? Mijn vriendinnetje Jaap/SCH heeft er eentje in de aanbieding ivm met verhuizing : http://www.jaapleest.nl/nieuws/vaarwel-boekenkast
Verrek. Da's vier jaar idd.quote:Op zondag 28 november 2010 00:02 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja, het verschilt nu eenmaal niet, love, qua afstuderen. Vier jaar is vier jaar. Dus ik begreep je onderscheid niet zo.
Maar langstudeerders vind ik verder stiekem enorm tof, want ik heb ook tot mijn 27ste gestudeerd (homo universalis, ikke) en toen had ik nog maar tenauwernood een diplomaatje op zak.
[ afbeelding ]
Die kast ziet er tegenwoordig wat anders uit hoorquote:
Rammelen aan je bekende bestaan.. dat is altijd het naarste én het beste!quote:Op zondag 28 november 2010 00:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Verrek. Da's vier jaar idd.
Nouja. Heb pas het idee dat ik echt geleefd heb sinds het uit was met de ex.En helemaal hier in Maastricht. Een na beste beslissing dit jaar. Beste beslissing was naar de studieadviseur toestappen in januari.
Jij hebt nooit in mijn auto gezetenquote:
Geen seconde mijn oude woonplek gemist sinds ik hier ben, ondanks dat ik daar destijds 6 jaar heb gewoond.quote:Op zondag 28 november 2010 00:07 schreef Duderella het volgende:
[..]
Rammelen aan je bekende bestaan.. dat is altijd het naarste én het beste!
Pee hoe kun je zo leven!quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
[..]
Nee. Ik zoek aanvullingen op deze:
[ afbeelding ]
Er komen links nog twee kasten van 80cm bij ipv die tafel / dat bureau waar je nu een klein puntje van ziet. Dan kan ik tenminste alle boeken en zo weer kwijt
Nog een paar snoertjes erbij en je hebt je private hellquote:Op zondag 28 november 2010 00:08 schreef Duderella het volgende:
[..]
Pee hoe kun je zo leven!![]()
Ik zou gillend gek worden. Al die plankjes en dingetjes en gedoetjes en al dat stof dat daarop moet liggen.![]()
Told you so.quote:Op zondag 28 november 2010 00:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Geen seconde mijn oude woonplek gemist sinds ik hier ben, ondanks dat ik daar destijds 6 jaar heb gewoond.
Verrassend
WTFH is er mis met die kastquote:Op zondag 28 november 2010 00:08 schreef Duderella het volgende:
[..]
Pee hoe kun je zo leven!![]()
Ik zou gillend gek worden. Al die plankjes en dingetjes en gedoetjes en al dat stof dat daarop moet liggen.![]()
Er viel net een glas uit mijn hand (zat daar alcohol in? Ja!), alleen al door jouw post.quote:Op zondag 28 november 2010 00:09 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nog een paar snoertjes erbij en je hebt je private hell
Het is een stel planken in een naar blankhouten frame. Het is geen meubelstuk, maar iets dat je in je garage zet om boormachines op te stallen.quote:
Die liggen onder het bureau buiten het zicht van Dudequote:Op zondag 28 november 2010 00:09 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nog een paar snoertjes erbij en je hebt je private hell
Sterker nog... raad eens wat in onze garage staatquote:Op zondag 28 november 2010 00:12 schreef Duderella het volgende:
[..]
Het is een stel planken in een naar blankhouten frame. Het is geen meubelstuk, maar iets dat je in je garage zet om boormachines op te stallen.
Opbouwende kritiek, altijd plezierigquote:Op zondag 28 november 2010 00:12 schreef Duderella het volgende:
[..]
Het is een stel planken in een naar blankhouten frame. Het is geen meubelstuk, maar iets dat je in je garage zet om boormachines op te stallen.
Afbouwend, was de opzet.quote:Op zondag 28 november 2010 00:12 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Opbouwende kritiek, altijd plezierig
Lieve Dude. Helaas hecht ik persoonlijk niet zoveel waarde aan design-meubels en aanverwante dingen als jij. Ik ben al zeker 20 jaar bijzonder gelukkig met dit standaard IKEA werkquote:Op zondag 28 november 2010 00:12 schreef Duderella het volgende:
[..]
te laat, Dude is zichzelf in slaap aan het huilen nuquote:Op zondag 28 november 2010 00:16 schreef PdeHoog het volgende:
Dude, overigens ben je van harte welkom een nieuwe kast te sponsoren hoorEr staan bij BOL.com nog de MASH-seizoenen 3-6 te koop en ook nog The Unit S1
het begint altijd met ontkennenquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zie het niet als alcoholisme. Zie het als een algemene opvoeding die je blijkbaar ontbeert
Design-meubels? Daar gaat het helemaal niet over. En ik ben ook helemaal niet wars van IKEA. Ga daar vooral eens kijken hoe je een huiskamerwand mooi indeelt met kastruimte. Het hoeft geen fluit te kosten om dat stijlvol te doen. Maar de boel maar zo'n beetje langs de wand stallen en er nog wat dozen bovenop schuiven... dat doet 't 'm niet. (zou ik denken, als ik als vrouw je huis zou zien.)quote:Op zondag 28 november 2010 00:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Lieve Dude. Helaas hecht ik persoonlijk niet zoveel waarde aan design-meubels en aanverwante dingen als jij. Ik ben al zeker 20 jaar bijzonder gelukkig met dit standaard IKEA werkuiteraard begonnen met slechts twee staanders en wat plankjes
. Het spul is flexibel in te delen en niet al te duur. Wat meer zou ik willen hebben? Toch?
jemig.. ik dacht écht dat hij helemaal enthousiast em zou nemen. hij had er goede redenen voor. balenquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:41 schreef golfer het volgende:
Om meer van jullie opmerkingen te voorkomen zou ik eerst die twee extra kasten moeten plaatsen alvorens het enigzins toonbaar te kunnen krijgenquote:Op zondag 28 november 2010 00:22 schreef Sunnythesun het volgende:
Dude heeft wel een punt. Maar Pee zegt dat het nu anders is, dus.. nieuwsgierig is
quote:Op zondag 28 november 2010 00:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Om meer van jullie opmerkingen te voorkomen zou ik eerst die twee extra kasten moeten plaatsen alvorens het enigzins toonbaar te kunnen krijgen
We volgen je amechtig.quote:Op zondag 28 november 2010 00:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Om meer van jullie opmerkingen te voorkomen zou ik eerst die twee extra kasten moeten plaatsen alvorens het enigzins toonbaar te kunnen krijgen
Zeg dat ff tegen golfer, dan kennen we eindelijk die boekenkast hier afbreken, beneden opbouwen en een fatsoenlijk audio/videomeubel neerzettenquote:Op zondag 28 november 2010 00:12 schreef Duderella het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 november 2010 00:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zeg dat ff tegen golfer, dan kennen we eindelijk die boekenkast hier afbreken, beneden opbouwen en een fatsoenlijk audio/videomeubel neerzetten
Ik zou het maar doen als ik jou was, anders gaan we het allemaal met de meest kloterige witbalans die we kunnen vinden vastleggen en hier postenquote:Op zondag 28 november 2010 00:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ok. Even voor de duidelijkheid: dit is geen woonkamer hequote:Op zondag 28 november 2010 00:21 schreef Duderella het volgende:
[..]
Design-meubels? Daar gaat het helemaal niet over. En ik ben ook helemaal niet wars van IKEA. Ga daar vooral eens kijken hoe je een huiskamerwand mooi indeelt met kastruimte. Het hoeft geen fluit te kosten om dat stijlvol te doen. Maar de boel maar zo'n beetje langs de wand stallen en er nog wat dozen bovenop schuiven... dat doet 't 'm niet. (zou ik denken, als ik als vrouw je huis zou zien.)
Kom maar langsquote:Op zondag 28 november 2010 00:25 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik zou het maar doen als ik jou was, anders gaan we het allemaal met de meest kloterige witbalans die we kunnen vinden vastleggen en hier posten
O dat wist ik niet!quote:Op zondag 28 november 2010 00:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ok. Even voor de duidelijkheid: dit is geen woonkamer heMijn woonkamer bevat geen kasten meer. Dit is mijn werkkamer / computerhok. Die kasten dienen functioneel te zijn en boeken te bevatten of in mijn geval een berg DVD's, drank, kookboeken, CD's en fotoboeken.
Maar Dude, hij heeft een woonkamer ZONDER boekenkastquote:Op zondag 28 november 2010 00:27 schreef Duderella het volgende:
[..]
O dat wist ik niet!
Nu snel een foto van je woonkamer.
Dan neem ik alles terug. Sorry Pee, dacht dat het om je woonkamer ging.
Je hebt kasten & kastenquote:
Denk Dude ook eigenlijk..quote:Op zondag 28 november 2010 00:28 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Maar Dude, hij heeft een woonkamer ZONDER boekenkast
Nee. Geen kasten in de woonkamer. Wordt het veel te vol van.quote:Op zondag 28 november 2010 00:26 schreef Sunnythesun het volgende:
Geen boeken in de huiskamerongezellig hoor
Ikquote:
Je zit me nu toch niet in het ootje te nemen he?quote:Op zondag 28 november 2010 00:27 schreef Duderella het volgende:
[..]
O dat wist ik niet!
Nu snel een foto van je woonkamer.
Dan neem ik alles terug. Sorry Pee, dacht dat het om je woonkamer ging.
Ohja.. het ootje. Waar zat dat ook al weer?quote:Op zondag 28 november 2010 00:29 schreef PdeHoog het volgende:
Je zit me nu toch niet in het ootje te nemen he?
Gatverdamme Pquote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaa?quote:
Naast het aatje...dat weet jij als juf toch welquote:Op zondag 28 november 2010 00:29 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ohja.. het ootje. Waar zat dat ook al weer?
quote:Op zondag 28 november 2010 00:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Naast het aatje...dat weet jij als juf toch wel
Nee hoho, ik heb een boekenkast in de eetkamer!quote:Op zondag 28 november 2010 00:29 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Denk Dude ook eigenlijk..boekbarbaren
Het ootje zit naast het peetjequote:Op zondag 28 november 2010 00:30 schreef PdeHoog het volgende:
Pfew.. dan is het goedquote:Op zondag 28 november 2010 00:31 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nee hoho, ik heb een boekenkast in de eetkamer!
Aatje, beetje, ceeetje, deetje, eetje, efje, geetje, haatje, ietje, jeetje, kaatje, elletje, emmetje, neetje, ootje?quote:Op zondag 28 november 2010 00:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kladden.quote:Op zondag 28 november 2010 00:29 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ohja.. het ootje. Waar zat dat ook al weer?
quote:Op zondag 28 november 2010 00:31 schreef Duderella het volgende:
[..]
Duidelijkquote:Op zondag 28 november 2010 00:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
eigenlijk tussen het neetje en het peetje in als je kritisch bekijkt
Ja. Zoeentje die ook nog eens verantwoord is ingericht. Je kan zien dat Arty daar niet de hand in heeft gehadquote:Op zondag 28 november 2010 00:31 schreef Duderella het volgende:
[..]
De mijne is een degelijk Lundia-systeemkast uit 1980 en daar horen gewoon ook boeken in.quote:Op zondag 28 november 2010 00:24 schreef Bluezz het volgende:
Zeg dat ff tegen golfer, dan kennen we eindelijk die boekenkast hier afbreken, beneden opbouwen en een fatsoenlijk audio/videomeubel neerzetten
Wil wel ff kijken voor je als we langs komen hoorquote:Op zondag 28 november 2010 00:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Zoeentje die ook nog eens verantwoord is ingericht. Je kan zien dat Arty daar niet de hand in heeft gehadMisschien is dat wel wat deze boekenkast ontbeert.....een vrouwenhand. Ik als man zie alleen de nuttige kanten van zo'n kast, maar blijkbaar hoort-ie ook gestyled te worden
quote:Op zondag 28 november 2010 00:34 schreef golfer het volgende:
[..]
De mijne is een degelijk Lundia-systeemkast uit 1980 en daar horen gewoon ook boeken in.
Ik wil geen huiskamer zonder boeken en in de tuinkamer staat het ook al vol met boeken, dus ben je al wat tegemoet gekomen.
Mensen zonder boekenkasten, of nog erger: zonder boeken in hun kamer zijn not my kind of people.
quote:Op zondag 28 november 2010 00:34 schreef golfer het volgende:
Mensen zonder boekenkasten, of nog erger: zonder boeken in hun kamer zijn not my kind of people.
Mwjah....vanuit het stylingsoogpunt heb ik dan toch meer vertrouwen in Dudequote:Op zondag 28 november 2010 00:34 schreef Sunnythesun het volgende:
Wil wel ff kijken voor je als we langs komen hoor![]()
Daar heb je het alquote:Op zondag 28 november 2010 00:34 schreef golfer het volgende:
De mijne is een degelijk Lundia-systeemkast uit 1980 en daar horen gewoon ook boeken in.
Ik wil geen huiskamer zonder boeken en in de tuinkamer staat het ook al vol met boeken, dus ben je al wat tegemoet gekomen.
Ja. Maar dan wel zonder die hond TAV van je.quote:
quote:Op zondag 28 november 2010 00:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Schrapt Golfer vast van de bezoekerslijst af
[..]
Mwjah....vanuit het stylingsoogpunt heb ik dan toch meer vertrouwen in Dude
quote:
Uhuh...maar je weet toch hoe ik werk? Ik laat iedereen zijn zegje doen en vervolgens doe ik lekker mijn eigen zinquote:Op zondag 28 november 2010 00:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hey!
![]()
Je wilt het toch óók nog functioneel, of niet dan?![]()
quote:Op zondag 28 november 2010 00:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja. Maar dan wel zonder die hond TAV van je.
Dat andere vriendje, die Sam mag wel mee hoor.
Ik heb er ook een uit 1980, ben ik erg blij meequote:
quote:Op zondag 28 november 2010 00:37 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik heb er ook een uit 1980, ben ik erg blij mee
Leuk heurquote:
Ja dat is echt leuk heur. Weer een plaatje kunnen draaien in je huiskamer. Ik ben zo blij dat ik weer een pickup heb.quote:Op zondag 28 november 2010 00:51 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Leuk heur![]()
wij zitten een DVD-tje van De Staat (op Lowlands) te kijken
Wat een gèk! Vast de moeite waard om over te lezen.quote:Op zondag 28 november 2010 00:54 schreef Isabeau het volgende:
En ik ga zo lekker in bed liggen met het boek over de man die de hele Encyclopedia Brittanica uit zijn hoofd ging leren
Ik zou helemaal horendol worden van de enorme wisselingen in onderwerp! Zo ga je van bloedige veldslagen, naar een Aziatische muzieksoort, naar een onderwaterplant en dan hup door naar een zeldzame aandoening en passant nog een Bekende Nederlander waar je nog nooit van gehoord had aandoende. Mijn hersens zouden er pardoes van gaan kraken vrees ik.quote:Op zondag 28 november 2010 00:56 schreef Duderella het volgende:
Wat een gèk! Vast de moeite waard om over te lezen.
Een BH van Sapph?quote:Op zondag 28 november 2010 00:57 schreef Memento-Mori het volgende:
ik zit te denken aan een aankoop waarvan ik denk dat t weleens heel stom kan zijn
Onze Pickup (geweldig dat je ook het ouderwetsche woord gebruiktquote:Op zondag 28 november 2010 00:55 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja dat is echt leuk heur. Weer een plaatje kunnen draaien in je huiskamer. Ik ben zo blij dat ik weer een pickup heb.
Gelukkig maarquote:
Ja inderdaad. Maar het heeft ook iets non-intellectueels: Alles Willen Weten.quote:Op zondag 28 november 2010 00:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou helemaal horendol worden van de enorme wisselingen in onderwerp! Zo ga je van bloedige veldslagen, naar een Aziatische muzieksoort, naar een onderwaterplant en dan hup door naar een zeldzame aandoening en passant nog een Bekende Nederlander waar je nog nooit van gehoord had aandoende. Mijn hersens zouden er pardoes van gaan kraken vrees ik.
quote:
quote:Op zondag 28 november 2010 01:10 schreef Memento-Mori het volgende:
Een fakirmat en het is stom omdat t allemaal gunstig klinkt maar wellicht dus juist de grootste miskoop ever kan zijn
Die zag ik ook al op een website tussen de Topper 'crystal skull' en de 'unicorn drinking glass'quote:
Ik ben ooit wel begonnen met zo iets te doen bij mijn 26 delige Winkler Prins die ik hier heb, maar na een aantal delen vond ik het wel genoeg.quote:Op zondag 28 november 2010 00:59 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou helemaal horendol worden van de enorme wisselingen in onderwerp! Zo ga je van bloedige veldslagen, naar een Aziatische muzieksoort, naar een onderwaterplant en dan hup door naar een zeldzame aandoening en passant nog een Bekende Nederlander waar je nog nooit van gehoord had aandoende. Mijn hersens zouden er pardoes van gaan kraken vrees ik.
fakirenquote:Op zondag 28 november 2010 01:15 schreef Bluezz het volgende:
En ga je daar dan op slapen of gewoon fakiren?
Je hoeft je nergens voor te schamen hoor, ben ooit in het woordenboek begonnenquote:Op zondag 28 november 2010 01:16 schreef golfer het volgende:
Ik ben ooit wel begonnen met zo iets te doen bij mijn 26 delige Winkler Prins die ik hier heb, maar na een aantal delen vond ik het wel genoeg.
Ik ook.quote:Op zondag 28 november 2010 01:17 schreef Isabeau het volgende:
Je hoeft je nergens voor te schamen hoor, ben ooit in het woordenboek begonnen
Ehm, ok. Meditatie of zo?quote:Op zondag 28 november 2010 01:16 schreef Memento-Mori het volgende:
fakirengewoon n minuut of 10 tot max 30 op liggen
Heb overigens wel de gehele encyclopedie van de psychologie en psychiatrie uitgelezen, maar die bestond dan ook maar uit 1 deel.quote:Op zondag 28 november 2010 01:17 schreef Isabeau het volgende:
Je hoeft je nergens voor te schamen hoor, ben ooit in het woordenboek begonnen
daarom twijfel ik dusquote:Op zondag 28 november 2010 01:25 schreef Bluezz het volgende:
Daar heb je niet zo'n gelduitjezakkloppend matje voor nodig hoor
Ga op zoek naar een aziatische massagesalon. Zonder happy ending. Goedkoper dan in de sauna en lékker.quote:Op zondag 28 november 2010 01:27 schreef Memento-Mori het volgende:
daarom twijfel ik dusmaar goed wat helpt dan wel, mn hele lijf zit zo'n beetje vast door stress e.d. word er n beetje gek van en kan gewoon slecht ontspannen
maar ik mot geen gefriemel van anderen aan mn lijfquote:Op zondag 28 november 2010 01:29 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ga op zoek naar een aziatische massagesalon. Zonder happy ending. Goedkoper dan in de sauna en lékker.
Een beetje waanhoop is waar de alternatieve markt heel goed op gedijtquote:Op zondag 28 november 2010 01:27 schreef Memento-Mori het volgende:
daarom twijfel ik dusmaar goed wat helpt dan wel, mn hele lijf zit zo'n beetje vast door stress e.d. word er n beetje gek van en kan gewoon slecht ontspannen
Ik wil hem juist wel met happy ending.quote:Op zondag 28 november 2010 01:29 schreef Leintjeuh het volgende:
Ga op zoek naar een aziatische massagesalon. Zonder happy ending. Goedkoper dan in de sauna en lékker.
quote:Op zondag 28 november 2010 01:31 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga lekker in bedje liggen, ben nog bij de A(boek heeft 26 hoofdstukken).
Je denkt van niet, maar dan moet je het juist wel. Kijk eens wat een manueel therapeut voor je kan doen.quote:Op zondag 28 november 2010 01:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar ik mot geen gefriemel van anderen aan mn lijf
quote:Op zondag 28 november 2010 01:42 schreef Bluezz het volgende:
Maniacale therapie
Oh en kijk es wat ik uit de tijd van mad men vond
Bron? Linkje?quote:Op zondag 28 november 2010 00:10 schreef Duderella het volgende:
[..]
Told you so.
De éérste keer dat je verhuizen en Maastricht noemde.
Luustren.
Lol succes Steerquote:Op zondag 28 november 2010 06:35 schreef Stereotomy het volgende:
Véél water drinken en rustig aan doen vandaag, misschien vanmiddag even een siësta inplannen
ik zie in je profiel dat je wat met marketing doet.... dus geen post rond brengen maar reclame foldersquote:Op zondag 28 november 2010 08:07 schreef Vork het volgende:
Post rondbrengen? Ik? Welnee, ik weet niet wie je nu in gedachte hebt, maar dat niet. Ik moet natuurlijk wel gewoon m'n huur kunnen betalen.
Die worden toch echt niet op zondag bezorgdquote:Op zondag 28 november 2010 08:11 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
ik zie in je profiel dat je wat met marketing doet.... dus geen post rond brengen maar reclame folders
mjah in Deventer woonde ik ook een buurt waar het geen drol uitmaakte. Meer Turkse mensen dan Nederlanders.quote:Op zondag 28 november 2010 08:14 schreef Vork het volgende:
Dat lijkt me trouwens ook geen goede reclame, hier zo aan de rand van de Veluwe
Succesquote:
Had jij niet van alles aan je gewrichten waardoor dat niet zo'n goed idee was?quote:Op zondag 28 november 2010 08:46 schreef Aphrodyte het volgende:
Ik ga eens even een rondje hardlopen, t is er mooi weer voor
Jup dat klopt dat heb ik ook. Maar mn conditie is zodanig beroerd dat ik de pijn maar even voor lief neem, bovendien ren ik nu met mn eigen grenzen, als het écht pijn gaat doen hou ik op en ik ren geen lange stukken achter elkaar.quote:Op zondag 28 november 2010 08:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Had jij niet van alles aan je gewrichten waardoor dat niet zo'n goed idee was?
Iemand zei ooit tegen mij dat een simpel ''ja of nee' antwoord ook vaak voldoende was om mensen te gevenquote:
Jupquote:Op zondag 28 november 2010 09:21 schreef Stereotomy het volgende:
Je hebt wel vaker moeite adviezen op te volgen, toch?
Moggel borisz! Eindsprintje vandaag met Dexter? Vanavond wordt ep 10 uitgezonden in Amerikaquote:
Jij vergeet nooit wat, toch?quote:Op zondag 28 november 2010 09:14 schreef Stereotomy het volgende:
Wist niet dat je een broer had TezzDat ben ik dan vast vergeten.
Oh jaaa natuurlijk! Het is nog vroegquote:Op zondag 28 november 2010 09:28 schreef Tezz het volgende:
[..]
Jij vergeet nooit wat, toch?
Hij heeft pas een baby (nou ja, inmiddels al weer 7 maanden) en hij woont in Haarlem!
Ik spreek hem niet zo heel vaak overigens hoor!
Roes uitgeslapen, dan maar verder bikkelen in de ochtend hequote:Op zondag 28 november 2010 09:28 schreef FutureFairytale het volgende:
Goeiemorgen earlybirds
Steer, wat doe jij zo vroeg op?
Ligt er maar net aan hoeveel uurtjes slaap er aan vooraf gingen, toch?quote:Op zondag 28 november 2010 09:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh jaaa natuurlijk! Het is nog vroeg
loop je nog scheef van de beaujolais?quote:Op zondag 28 november 2010 09:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Roes uitgeslapen, dan maar verder bikkelen in de ochtend he
Stuk of 6-7 geloof ik.quote:Op zondag 28 november 2010 09:30 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan hoeveel uurtjes slaap er aan vooraf gingen, toch?
Die hakte er wel hard in ja. Vind het wel een grappige wijn, die Beaujolais primeur. Is maar een paar weken gerijpt en dan meteen in de fles gedaan. Las ergens dat een wijncritica dit vergeleek met het eten van cookie dough ipv echte koekjes.quote:Op zondag 28 november 2010 09:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
loop je nog scheef van de beaujolais?
Ik ben al geweestquote:Op zondag 28 november 2010 09:32 schreef FutureFairytale het volgende:
succes met hardlopen Aphrodyte en Tezz; succes met wandelen in het bos met je zere been! belast em niet over he
Over babies gesproken, babi T. van m'n zus kan al een paar meter achter elkaar lopen. Ongelovelijk hoe snel het allemaal gegaan is vanaf de geboorte.quote:Op zondag 28 november 2010 09:28 schreef Tezz het volgende:
[..]
Jij vergeet nooit wat, toch?
Hij heeft pas een baby (nou ja, inmiddels al weer 7 maanden) en hij woont in Haarlem!
Ik spreek hem niet zo heel vaak overigens hoor!
Ja en dan roept iedereen dat jonge ouders zo cliche zijn in hun uitspraken. Maar het is gewoon echt waar! Het gaat ook supersnel!quote:Op zondag 28 november 2010 09:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Over babies gesproken, babi T. van m'n zus kan al een paar meter achter elkaar lopen. Ongelovelijk hoe snel het allemaal gegaan is vanaf de geboorte.
Het is voor mij bekende pijn, ik weet dat ik flink moet gaan lopen om het 'los' te maken....quote:Op zondag 28 november 2010 09:32 schreef FutureFairytale het volgende:
succes met hardlopen Aphrodyte en Tezz; succes met wandelen in het bos met je zere been! belast em niet over he
Moet wel lukken. Daarnaast nog inleiding schrijven voor scriptie en beetje voetbal kijkenquote:Op zondag 28 november 2010 09:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Moggel borisz! Eindsprintje vandaag met Dexter? Vanavond wordt ep 10 uitgezonden in Amerika
ik vind rijpe druiven lekkerder dan net aan gerijpt maar in wijn is dat natuurlijk anders.quote:Op zondag 28 november 2010 09:33 schreef Stereotomy het volgende:
Die hakte er wel hard in ja. Vind het wel een grappige wijn, die Beaujolais primeur. Is maar een paar weken gerijpt en dan meteen in de fles gedaan. Las ergens dat een wijncritica dit vergeleek met het eten van cookie dough ipv echte koekjes.
mooi rondje toch. ging het goed?quote:Op zondag 28 november 2010 09:34 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Ik ben al geweestZulke grote stukken kan ik nog niet hoor.20 minuten is mn standaard rondje nu.
Ja, ietsjesquote:Op zondag 28 november 2010 09:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik vind rijpe druiven lekkerder dan net aan gerijpt maar in wijn is dat natuurlijk anders.
leuk he?quote:Op zondag 28 november 2010 09:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Over babies gesproken, babi T. van m'n zus kan al een paar meter achter elkaar lopen. Ongelovelijk hoe snel het allemaal gegaan is vanaf de geboorte.
ah ok dan moet je het doen. nog een leuk cafe midden in het bos met chocomel en appeltaart?quote:Op zondag 28 november 2010 09:37 schreef Tezz het volgende:
[..]
Het is voor mij bekende pijn, ik weet dat ik flink moet gaan lopen om het 'los' te maken....
Oh die vind ik feilloos altijd....quote:Op zondag 28 november 2010 09:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ah ok dan moet je het doen. nog een leuk cafe midden in het bos met chocomel en appeltaart?
dacht ik al maar ben geen wijnkenner he, heb je wel doorquote:
Ja hoor ging prima, al had ik het daarna wel erg benauwd, maar dat komt door mn verkoudheid die nog steeds niet weg is. Het kwam er wel lekker door los.quote:Op zondag 28 november 2010 09:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
mooi rondje toch. ging het goed?
leuke film he! heb em op duvuduquote:Op zondag 28 november 2010 09:42 schreef Tezz het volgende:
Heb gisteravond met Bente Ratatouille op tv gekeken. Leuke film zeg!
En geeft meteen inspiratie, want volgende week krijg ik eters dus er komt ratatouille op het menu, hihi
Ja een superleuke film is dat. Heb ik echt met veel plezier gekekenquote:Op zondag 28 november 2010 09:42 schreef Tezz het volgende:
En geeft meteen inspiratie, want volgende week krijg ik eters dus er komt ratatouille op het menu, hihi
Wij hadden hem al in de Disneybus gezien (grote dubbeldekker-bus met onderin speelplaats voor kinderen en bovenin ruimte voor de ouders) op weg naar Disneyland vorig jaar, maar voor de tweede keer kijken kon best!quote:Op zondag 28 november 2010 09:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
leuke film he! heb em op duvudu
beter, goedquote:Op zondag 28 november 2010 09:43 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Ja hoor ging prima, al had ik het daarna wel erg benauwd, maar dat komt door mn verkoudheid die nog steeds niet weg is. Het kwam er wel lekker door los.
Ja mooi he? Dit is de 'echte':quote:Op zondag 28 november 2010 09:42 schreef Tezz het volgende:
klinkt als een leuke bus! ik heb de film denk 5x gezien nuquote:Op zondag 28 november 2010 09:44 schreef Tezz het volgende:
[..]
Wij hadden hem al in de Disneybus gezien (grote dubbeldekker-bus met onderin speelplaats voor kinderen en bovenin ruimte voor de ouders) op weg naar Disneyland vorig jaar, maar voor de tweede keer kijken kon best!
Haha, dat lijkt mij een garantie voor een verschrikkelijke middagquote:Op zondag 28 november 2010 09:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
beter, goed![]()
ik wil ook weer ff dansen en misschien dat ik om 13.30u naar de bios ga naar 'verschrikkelijke ikke'
misschien...
dat 2e plaatje ziet er net zo uit als in de filmquote:Op zondag 28 november 2010 09:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja mooi he? Dit is de 'echte':
http://en.wikipedia.org/wiki/Confit_byaldi
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
net de trailer gezien (in het engels) en vind em wel droog. ik hou van animatiefilms. zit alleen als omoe daar in de bios met al die kleintjesquote:Op zondag 28 november 2010 09:45 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Haha, dat lijkt mij een garantie voor een verschrikkelijke middag
Ik vind animatiefilms ook leuk, maar deze trekt me helemaal niet. En ik kijk ze altijd thuis, want kinderen + bioscoop is voor mij een garantie van een dag die niet naar mijn smaak isquote:Op zondag 28 november 2010 09:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
net de trailer gezien (in het engels) en vind em wel droog. ik hou van animatiefilms. zit alleen als omoe daar in de bios met al die kleintjes
Iets als tarte tatin met peren ofzo? Dat past bij de andere vrij herfstige smaken en aangezien de risotto al romig is leek me iets met fruit een goede afsluiter.quote:Op zondag 28 november 2010 09:49 schreef Tezz het volgende:
Steer, zo wil ik hem inderdaad gaan maken.
Voorgerecht wordt risotto, hoofd wordt ratatouille met gegrilde (maar sappige) varkenshaas en een paar rozeval.
Dessert weet ik nog niet. Tips zijn welkom!
Ja, maar ben bang dat het te zwaar wordt. Ben ook niet zo van de desserts eerlijk gezegd. Een tartetartin hou ik in gedachten, thx voor de tip!quote:Op zondag 28 november 2010 09:51 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Iets als tarte tatin met peren ofzo? Dat past bij de andere vrij herfstige smaken en aangezien de risotto al romig is leek me iets met fruit een goede afsluiter.
Stoofpeertjes kan ook, als je t echt licht wil houdenquote:Op zondag 28 november 2010 09:53 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja, maar ben bang dat het te zwaar wordt. Ben ook niet zo van de desserts eerlijk gezegd. Een tartetartin hou ik in gedachten, thx voor de tip!
Oe dat is wel een goede!quote:Op zondag 28 november 2010 09:54 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Stoofpeertjes kan ook, als je t echt licht wil houden
Dankjequote:
Ik ga het zeker overwegen. Zit alleen een beetje krap in mijn tijd, omdat ik zondag ook eters krijg (5 december) en daar ook iets voor moet voorbereiden. Vrijdag heb ik geen tijd want moet ik werken en ga ik uit eten 's avonds, dus het moet allemaal op zaterdagmiddag gebeuren....quote:Op zondag 28 november 2010 09:56 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
DankjeBlijft in ieder geval wel in het herfstige thema dan. En als je t toch nog een beetje decadent wil maak je er custard bij
Ach die peertjes/tarte tatin heb je geen omkijken naar zo gauw ze zijn opgezet/in de oven staanquote:Op zondag 28 november 2010 09:58 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik ga het zeker overwegen. Zit alleen een beetje krap in mijn tijd, omdat ik zondag ook eters krijg (5 december) en daar ook iets voor moet voorbereiden. Vrijdag heb ik geen tijd want moet ik werken en ga ik uit eten 's avonds, dus het moet allemaal op zaterdagmiddag gebeuren....
Thx voor de tips!quote:Op zondag 28 november 2010 10:02 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Ach die peertjes/tarte tatin heb je geen omkijken naar zo gauw ze zijn opgezet/in de oven staanJe móet er natuurlijk niks bij maken, zo is het ook al lekker genoeg
quote:Op zondag 28 november 2010 08:46 schreef Aphrodyte het volgende:
Ik ga eens even een rondje hardlopen, t is er mooi weer voor
Je kan dan beter een goed stuk flink doorwandelen. Een uurtje of zo. Het is niet belangrijk wat voor beweging je krijgt maar DAT je beweging krijgt. En wandelen of zelfs fietsen is aanzienlijk minder belastend voor gewrichten dan hardlopen.quote:Op zondag 28 november 2010 08:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Had jij niet van alles aan je gewrichten waardoor dat niet zo'n goed idee was?
Verder wat P zegt maar ik geen puf had om te typenquote:Op zondag 28 november 2010 10:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
[..]
Je kan dan beter een goed stuk flink doorwandelen. Een uurtje of zo. Het is niet belangrijk wat voor beweging je krijgt maar DAT je beweging krijgt. En wandelen of zelfs fietsen is aanzienlijk minder belastend voor gewrichten dan hardlopen.
Mietjequote:Op zondag 28 november 2010 10:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Verder wat P zegt maar ik geen puf had om te typen
* Stereotomy klampt zich aan LieLie vast en gaat mee met d'r flowquote:
Ik vroeg Steer dan ook niet om adviesquote:Op zondag 28 november 2010 10:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mietje's Nachts een vent, 's morgens een vent
Maar stiekem heeft het geen zin want Aphro doet toch waar ze zelf zin in heeft
Als we nou afspreken dat ik niet meer om advies vraag (wat ik de afgelopen weken ook niet heb gedaan), en niemand het meer geeft (en dus zn energie verspild), is iedereen blijquote:Op zondag 28 november 2010 11:03 schreef Stereotomy het volgende:
Ik slikte alles dan ook keurig in. We leren het wel!
1 ep?quote:
De meeste energie verspil ik bij het lezen dat je gaat rennen terwijl je overgewicht én gewrichtsproblemen hebt, omdat 'je je eigen grenzen zo goed kent'.quote:Op zondag 28 november 2010 11:04 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Als we nou afspreken dat ik niet meer om advies vraag (wat ik de afgelopen weken ook niet heb gedaan), en niemand het meer geeft (en dus zn energie verspild), is iedereen blijToch?
Als ik om je advies gevraagd had, was het inderdaad redelijk geweest dat ik er wat mee deed. Maar ik vroeg niet om je advies, dus waarom wil je hier nou zo over door gaan? Omdat ik niet doe wat jou goed lijkt?quote:Op zondag 28 november 2010 11:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
De meeste energie verspil ik bij het lezen dat je gaat rennen terwijl je overgewicht én gewrichtsproblemen hebt, omdat 'je je eigen grenzen zo goed kent'.![]()
Advies inslikken kost weinig moeite, relatief gezien.
Ep S5E8 heb ik net bekeken. Heb e9 nog maar die komt later vandaag wel. Nu wat zinnige dingen doen en straks buitenhof kijkenquote:Op zondag 28 november 2010 11:07 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
1 ep?Gelukkig ben ik pas bij ep 6 van seizoen 1
Neh. Ben niet zo goed in klonenquote:Op zondag 28 november 2010 10:54 schreef Stereotomy het volgende:
Wil jij mijn kloon zijn vandaag P, dan kan ik het heeeel rustig aan doen.
Als je hier post, weet je dat je opmerkingen krijgtquote:Op zondag 28 november 2010 11:02 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Ik vroeg Steer dan ook niet om advies(En jou ook niet
)
Klinkt goed?quote:Op zondag 28 november 2010 11:38 schreef Leintjeuh het volgende:
Isa en ik (en Ross, als ie wakker is) gaan ontbijten/lunchen met Stiltonsoep
Welk concert ga je?quote:Op zondag 28 november 2010 11:30 schreef PdeHoog het volgende:
Vanmiddag tof concertje in R'damEn als het dit weer blijft, dan wordt het ook nog eens lekker wandel weer
Komt niet aardig over. Zei de regelrechte trut.quote:Op zondag 28 november 2010 11:02 schreef Aphrodyte het volgende:
Ik vroeg Steer dan ook niet om advies(En jou ook niet
)
Was erg goedquote:
Netjes, tot maandag weer rustig dan?quote:Op zondag 28 november 2010 11:50 schreef Anthraxx het volgende:
Eindelijk weekend. Klaar met chaos en paniek van mijn werk. Opgelost.
En 15 uur werk gedaan dit weekend....
Dus volgende week een dagje vrij?quote:Op zondag 28 november 2010 11:50 schreef Anthraxx het volgende:
Wanneer heb je echt weekend?quote:Op zondag 28 november 2010 11:50 schreef Anthraxx het volgende:
Dat is wel fijn zo met de feestdagen voor de deurquote:Op zondag 28 november 2010 11:52 schreef Anthraxx het volgende:
Ik krijg er twee vrije dagen voor terug. Dus even inplannen deze maand
.
Jup maar ik merk wel dat ik nu erg vermoeid benquote:Op zondag 28 november 2010 11:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is wel fijn zo met de feestdagen voor de deur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |