SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Ik geef straks in bed wel weer bijles, schat.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:34 schreef Bluezz het volgende:
Kan ik me voor deze course inschrijven?
Enschedequote:Op zaterdag 27 november 2010 23:34 schreef Sunnythesun het volgende:
flapdrollen hier in de wijk denken dat het al 31 december, 00.00 is geloof ik
In je dinges nog welquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
De tranen schoten er wel van in m'n dinges
Pak jij paar dingetje jonguhquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:35 schreef Sunnythesun het volgende:
Hapjes..paar dingetje pakken is wel een goed idee
Inlegkruisje.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:35 schreef Bluezz het volgende:
In je lurven ?quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat schoot lekker door dan.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kladden. Daar waren we het nou wel eens over eens toch?quote:
Uhm....dan nog mogen ze geen vuurwerk afsteken hoorquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:34 schreef Sunnythesun het volgende:
flapdrollen hier in de wijk denken dat het al 31 december, 00.00 is geloof ik
Wat dóe je dan? Lèg je d'r in?quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:36 schreef Bluezz het volgende:
Ik krijg een kouwelijke navel van die sneeuw
Waren we daar nu defnitief uit? Ik ben afgehaakt in die discussie toen Golfer herinneringen aan mevrouw Stemband ging ophalenquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:37 schreef Duderella het volgende:
[..]
Kladden. Daar waren we het nou wel eens over eens toch?
NIET WEER DIE B&Bquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:38 schreef TAV74 het volgende:
aren we daar nu defnitief uit? Ik ben afgehaakt in die discussie toen Golfer herinneringen aan mevrouw Stemband ging ophalen
Neh, 10.00, en ik bedoelde natuurlijk 31 december 23.59 of 1 januari 00.00 voor de mierenneukers onder onsquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Uhm....dan nog mogen ze geen vuurwerk afsteken hoorDat mag pas vanaf 23:50 of zo?
Oww! Je afa! Ik ken niet alles in de gate houwe tog? Ja tog niet dan? Rotterdam waar lèg dat dan?quote:
O, laten we het even over die B&B hebben.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:38 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Waren we daar nu defnitief uit? Ik ben afgehaakt in die discussie toen Golfer herinneringen aan mevrouw Stemband ging ophalen
Mierenneukenquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Neh, 10.00, en ik bedoelde natuurlijk 31 december 23.59 of 1 januari 00.00 voor de mierenneukers onder ons
Naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajjjjjjjjjjjjjjjjjjjjquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:40 schreef Duderella het volgende:
O, laten we het even over die B&B hebben.
Balen zegquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:41 schreef golfer het volgende:
Oh, trouwens de man uit Nieuw Zeeland die het huis in Apeldoorn wilde huren en daarna kopen ziet er toch vanaf.
Dus als jullie nog iemand weten die graag tijdelijk een bijna volledig gemeubileerd appartement in het centrum van Apeldoorn wil huren, dan hoor ik het graag.
Ligt er aan of je hulpmiddelen gebruikt denk ikquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:42 schreef PdeHoog het volgende:
MierenneukenI like it
Kan iemand me nou eens uitleggen waarom mieren hier in het meervoud staat? Ik kan me nl. niet voorstellen dat je meer dan een mier tegelijk kan neuken
Tenzij je er een mieren-gangbang van maakt
Ach wat balen golfer.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:41 schreef golfer het volgende:
Oh, trouwens de man uit Nieuw Zeeland die het huis in Apeldoorn wilde huren en daarna kopen ziet er toch vanaf.
Dus als jullie nog iemand weten die graag tijdelijk een bijna volledig gemeubileerd appartement in het centrum van Apeldoorn wil huren, dan hoor ik het graag.
B&B? Vertel?quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:40 schreef Duderella het volgende:
[..]
O, laten we het even over die B&B hebben.
shitquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:41 schreef golfer het volgende:
Hmmm....zit iets inquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ligt er aan of je hulpmiddelen gebruikt denk ik
Nou golfer was daar wel eens en die vond mevrouw Stembed reuze aangenaam!quote:
Ja, daar gaan we maandag mee aan de slag via http://www.tijdelijkverhuurd.nl/quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:44 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ach wat balen golfer.
Ik zou willen dat ik je kon helpen. Is er anders niet zo'n bureau in Apeldoorn dat je huis voor je kan verhuren aan expats/zakenrelaties ed?
Is zo'n toko niks voor jullie?quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:41 schreef golfer het volgende:
Die malle Golfer ook hé, die maakt wat meequote:Op zaterdag 27 november 2010 23:45 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nou golfer was daar wel eens en die vond mevrouw Stembed reuze aangenaam!
Heb ik van horen zeggen.
Spannend leven heeft ie,he?quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:46 schreef TAV74 het volgende:
Die malle Golfer ook hé, die maakt wat mee
Slimme zet. Ik denk dat Apeldoorn gunstig is, wat dat betreft. Natuurlijk wil je het liever kwijt zijn, maar wellicht biedt dit even soelaas.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, daar gaan we maandag mee aan de slag via http://www.tijdelijkverhuurd.nl/
In Bloemendaal is altijd wat te doen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Spannend leven heeft ie,he?
En dat terwijl Bloemendaal niet eens stoplichten heeft.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:51 schreef Duderella het volgende:
[..]
In Bloemendaal is altijd wat te doen.
Dan draagt Bluezz weer polyester
Dan is het weer katoen.
Maar the morning áfter hè...quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:50 schreef bramhim250 het volgende:
Als je aangeschoten bent en alleen kan je idd best filosofisch nadenken.
Wellicht wil http://www.huizentweets.nl/ nog helpenquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, daar gaan we maandag mee aan de slag via http://www.tijdelijkverhuurd.nl/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |