Wat liefquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:31 schreef Lutte het volgende:
De TT is trouwens speciaal voor jou Stuart!
How dare youquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:33 schreef iBenny het volgende:
narnia... vond die eerste film niet zoveel aan eigenlijk
Kronenburg Park?quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:44 schreef Stuart het volgende:
Ik weet niet, of je ooit liefde hebt gehad
Welnee, dat is commercie met die kalenders. Morgen is Advent Sundayquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat is toch pas vanaf 1 december?
Wij Dr.90210.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb nu 101TV aanstaan, maar daar krijg ik een WTF-idee bij
Is houdbare vla ja. Had ik nog staanquote:
Dat snap ik tochquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Tuurlijk niet! Dan zit ie vanaf zijn achtste op FOK!.
k ziettut jahquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het is rustig vanavond, en morgen weer want dan zijn CC en PD er niet.
Ik kom even naar TAL!quote:Op zondag 28 november 2010 00:03 schreef Koen66 het volgende:
Op 2 SC's zitten waar op beide maar 4 gasten zijn
Maandag?!?!?!quote:Op zondag 28 november 2010 00:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup... herhaling van de liveshow van maandag
yep en dadelijk weer zaterdag hequote:Op zondag 28 november 2010 00:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup, maandag... was eerst op vrijdag maar is verplaatst naar de maandag
JUBELEND VAN VREEEEUUUGDEEEEEEEEEEquote:
De Heer houdt van ons allenquote:Op zondag 28 november 2010 00:12 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
JUBELEND VAN VREEEEUUUGDEEEEEEEEEE
kOMT NU OH KOMT NU NAAR betleeeeeheeeeeeeeeeeeeeeeemquote:
Welnee. Ik kan wel meerdere SC's bijhouden hoorquote:
Komt allen tezamen.quote:
Ik ben helemaal in de Kerst sfeerquote:
Nog minder dan een maandjequote:
Uiteraard. Advent Sunday. Wat wil je nog meer. Al is het hier nog zaterdagquote:
HAHAHAHAHHA JE LOOPT ACHTER EINZ!!!!!quote:Op zondag 28 november 2010 00:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Uiteraard. Advent Sunday. Wat wil je nog meer. Al is het hier nog zaterdag
Ja, hier is het toch een uur eerder gekkiequote:
Hihi mallerdquote:Op zondag 28 november 2010 00:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, hier is het toch een uur eerder gekkie
Dankjequote:
Have funquote:Op zondag 28 november 2010 00:41 schreef NBT het volgende:
Alweer teeveepee :p wens me succes ik ga paranormal activity 2 kijken nu!
Succes? Veel pretquote:Op zondag 28 november 2010 00:41 schreef NBT het volgende:
Kijksequote:Op zondag 28 november 2010 00:41 schreef NBT het volgende:
Das toch niet eng?quote:Op zondag 28 november 2010 00:48 schreef NBT het volgende:
Engggg! Hopen dat ik nog kan slapen vanavond!
Omdat zondag.quote:
Omdat uitslapen.quote:
quote:
Ik heb ook veel slaap nodig (8 uur) Maar dat red ik zeldenquote:Op zondag 28 november 2010 10:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb veel slaap nodig en moet doordeweeks steeds vroeg uit bed.
Ik haal ook maar zes uur per nacht doordeweek, dus in het weekend moet ik dan even inhalen.quote:Op zondag 28 november 2010 10:45 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik heb ook veel slaap nodig (8 uur) Maar dat red ik zelden
Eigenlijk wilde ik dat vandaag ook, maar ja.. ik moest naar een verjaardag en straks richting Amsterdamquote:Op zondag 28 november 2010 10:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik haal ook maar zes uur per nacht doordeweek, dus in het weekend moet ik dan even inhalen.
Gozer! Goedemorgen!quote:
Maar das niet erg vandaag.quote:Op zondag 28 november 2010 10:47 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Eigenlijk wilde ik dat vandaag ook, maar ja.. ik moest naar een verjaardag en straks richting AmsterdamIk denk dat ik pas na 0:00 weer thuis ben
Handig. Maar daar word ik niet minder slaperig van hoor.quote:Op zondag 28 november 2010 10:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hoihoi! Je krijg een wandelstok voor Sinterklaas.
Ik had dit in gedachte:quote:Op zondag 28 november 2010 10:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hoihoi! Je krijg een wandelstok voor Sinterklaas.
Van koffie wel?quote:Op zondag 28 november 2010 10:48 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Handig. Maar daar word ik niet minder slaperig van hoor.
Ook handig. Steeds die uitlaten tegen je schenen.quote:Op zondag 28 november 2010 10:48 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik had dit in gedachte:
[ afbeelding ]
Niet zeuren opaquote:Op zondag 28 november 2010 10:49 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ook handig. Steeds die uitlaten tegen je schenen.
Normaliter wel. Vanochtend lijkt het echter niet te helpen. Ik ben al aan mijn derde mok bezig.quote:
Rollator past a) niet in het metrum en rijmt b) niet op Opa.B.quote:Op zondag 28 november 2010 10:48 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik had dit in gedachte:
[ afbeelding ]
Gisteren rijmde ik wel leuk he?quote:Op zondag 28 november 2010 10:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Rollator past a) niet in het metrum en rijmt b) niet op Opa.B.
Whahahhahaha, ja.quote:Op zondag 28 november 2010 10:50 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Gisteren rijmde ik wel leuk he?
"nee ik krijg geen bruine paal, want ik denk na bij anaal"quote:
Dat was nog niksquote:
Dat meeeen je niet?!?!?!quote:Op zondag 28 november 2010 11:09 schreef Ploertendoder het volgende:
GODVERDOMME!!!! brand op Station Den Haag Hollands Spoor. Minder treinenEn laat ik daar nou net langs moeten
Jawel. Er staat een locomotief in de hensquote:
Aah, nee! Hopelijk heb je geen vertraging!!quote:Op zondag 28 november 2010 11:17 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Jawel. Er staat een locomotief in de hens
De verstoring is rond 12:00 verholpen zeggen ze. Dus het is net net. Ik heb om 12:12 de intercity vanaf Dordrecht naar Schipholquote:Op zondag 28 november 2010 11:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Aah, nee! Hopelijk heb je geen vertraging!!
Gister reden de Fyra's niet, weet niet waarom niet, dus misschien vandaag wel.quote:Op zondag 28 november 2010 11:21 schreef Ploertendoder het volgende:
Nja ik pak voor de zekerheid de Fyra wel vanaf Rotterdam C naar Schiphol. Dan hoef ik niet langs Den Haag
Volgens de planner welquote:Op zondag 28 november 2010 11:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gister reden de Fyra's niet, weet niet waarom niet, dus misschien vandaag wel.
Mogge en doeiquote:
Have fun jijquote:Op zondag 28 november 2010 11:28 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Mogge en doeiIk ben ervan tussen
Ik was gisteravond hangjeugd aan het spelenquote:Op zondag 28 november 2010 11:34 schreef honkeytonk het volgende:
Goedendag! Gisteravond nog iets gebeurd?
quote:Op zondag 28 november 2010 11:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was gisteravond hangjeugd aan het spelen
Ik was in Sliedrecht bij mn broertje en zusje.quote:
Ik ookquote:Op zondag 28 november 2010 11:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was in Sliedrecht bij mn broertje en zusje.
Heb een topdag gehad
Verjaardag van een vriend bij een honkbal vereniging gevierd.quote:Op zondag 28 november 2010 11:34 schreef honkeytonk het volgende:
Goedendag! Gisteravond nog iets gebeurd?
Leukquote:Op zondag 28 november 2010 11:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Verjaardag van een vriend bij een honkbal vereniging gevierd.
Dit dusquote:
Ik vervang emquote:
Succes met leren dan maarquote:Op zondag 28 november 2010 11:54 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ga weer leren, maar weer gewoon met strategie 1. Kruidnoten.
Succes met cc dan maarquote:
Dat gaat zeker lukken.quote:
Ik had niet anders verwachtquote:
Danke.quote:Op zondag 28 november 2010 12:56 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
JeejWeer een leuke variatie op mijn username
![]()
Beterschap
Ja, opa. Én ik slik vitaminepillen.quote:Op zondag 28 november 2010 12:56 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Eet je wel genoeg fruit, jongedame?
Als je goed gevarieerd eet zijn die vitamine pillen niet nodig. Teveel vitaminen is ook niet goed voor je.quote:
12. Wat is dit?quote:Op zondag 28 november 2010 13:01 schreef honkeytonk het volgende:
Opa.Bakkebaard, ik vraag mij bij jou meestal af wat voor persoon er achter die username zit! Hoe oud ben je eigenlijk?
Goed gevarieerd eten doe ik dus niet. Ben er wel mee bezig though. En ik slik die pillen ook niet iedere dag.quote:Op zondag 28 november 2010 13:00 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Als je goed gevarieerd eet zijn die vitamine pillen niet nodig. Teveel vitaminen is ook niet goed voor je.
quote:Op zondag 28 november 2010 13:02 schreef L.no het volgende:
[..]
Goed gevarieerd eten doe ik dus niet. Ben er wel mee bezig though. En ik slik die pillen ook niet iedere dag.
Niet nodig, ik heb hier al genoeg die ik nog moet eten.quote:Op zondag 28 november 2010 13:12 schreef Michhas het volgende:
[..]
Zal ik een fruitmand komen brengen?
Harry Potterquote:
Goed idee!quote:
Dat zijn net alle vakken waar ik een hekel aan heb.quote:Op zondag 28 november 2010 13:18 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Scheikunde, natuurkunde, wiskunde, biologie en Frans leren![]()
Ik ben een bèta leerling, maar het is wel moeilijkquote:Op zondag 28 november 2010 13:19 schreef L.no het volgende:
[..]
Goed idee!
[..]
Dat zijn net alle vakken waar ik een hekel aan heb.
Colaquote:Op zondag 28 november 2010 13:23 schreef Michhas het volgende:
Muziek maken, gamen, Fok!ken, lekker eten, veel cola drinken
De moeite waard?quote:Op zondag 28 november 2010 13:22 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Heb ik gisteravond in de bios gezien.
Je hebt zojuist het boek uitgelezen?quote:
Nah, alle Hellraisers weer gekeken.quote:Op zondag 28 november 2010 13:31 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Je hebt zojuist het boek uitgelezen?
Hoeveel zijn er totaal? Ik heb de eerste twee lang geleden wel eens gezien. Vermakelijk wel.quote:Op zondag 28 november 2010 13:35 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nah, alle Hellraisers weer gekeken.
Ik heb er nu 7 gezien, het zijn er in totaal 9.quote:Op zondag 28 november 2010 13:37 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Hoeveel zijn er totaal? Ik heb de eerste twee lang geleden wel eens gezien. Vermakelijk wel.
Give me the box!
9!quote:Op zondag 28 november 2010 13:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik heb er nu 7 gezien, het zijn er in totaal 9.
Ja, anders keek ik het nietquote:Op zondag 28 november 2010 13:56 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
9!Pfff. En is deel 7 nog steeds leuk? Of is het vooral veel van hetzelfde?
In principe hebben wij (crew) geen controle over wat jij per PM stuurt. Als er gezeik over komt kunnen we wel verhaal komen halen.quote:Op zondag 28 november 2010 13:56 schreef honkeytonk het volgende:
Opa.Bakkebaard, mag je hyves van personen wel via de PM sturen?
Tofquote:Op zondag 28 november 2010 13:59 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
In principe hebben wij (crew) geen controle over wat jij per PM stuurt. Als er gezeik over komt kunnen we wel verhaal komen halen.
Ik ga deel drie wel eens kijken.quote:Op zondag 28 november 2010 13:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja, anders keek ik het niet
Maar gedeeltelijk hetzelfde natuurlijk. Pinhead en de kubus in elke film, wel veel verschillende cenobytes. En de verhalen zijn ook anders. Dus nog steeds een aanrader.
Heb ik gisteren en vanmiddag gedaan.quote:Op zondag 28 november 2010 15:51 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Succes! Ik ben nog steeds bezig met huiswerk
Ik ook, en nu, en vanavond waarschijnlijk ookquote:Op zondag 28 november 2010 15:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Heb ik gisteren en vanmiddag gedaan.
Haha, was het leuk?quote:Op zondag 28 november 2010 15:54 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ook, en nu, en vanavond waarschijnlijk ookIk ben al vanaf 12 uur bezig, daarvoor was ik nog bij Micha
Op de FOK!s? Meh, het was rustig. En met Micha?quote:Op zondag 28 november 2010 15:57 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Best welEn is er gisteravond nog wat gebeurd?
Niks gebeurd, rustig? Ik zie nu net al die of/of bagger in ONZquote:Op zondag 28 november 2010 15:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Op de FOK!s? Meh, het was rustig. En met Micha?
Oh, die of/of bagger.quote:Op zondag 28 november 2010 15:59 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Niks gebeurd, rustig? Ik zie nu net al die of/of bagger in ONZIk vind echt dat die users ooit een ban moeten krijgen
En ik heb vandaag mijn geld binnen gekregen (van de trainingenquote:
Hoezo heb je dan toch geld binnengekregen?quote:Op zondag 28 november 2010 16:00 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
En ik heb vandaag mijn geld binnen gekregenEn Telfort wil niet toegeven dat ze ons opgelicht hebben...
Ninja-editquote:Op zondag 28 november 2010 16:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hoezo heb je dan toch geld binnengekregen?
Ik was snel met quoten banaan.quote:Op zondag 28 november 2010 16:03 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Zo snel was hij nietEn scheikunde snap ik nu
En wiskunde ook
Heel braafquote:Op zondag 28 november 2010 16:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik was snel met quoten banaan.
En en en... Braaaaf!
Idd zonder.quote:Op zondag 28 november 2010 15:57 schreef Lutte het volgende:
[..
R
Ik zet een FOK!loze dag in op zonder.
Jij hebt trouwens ook een belachelijk hoge postcount per dagquote:Op zondag 28 november 2010 16:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Kan ik gewoon doorFOK!ken.
En ik ga vandaag de 8000 halen!
Als ik om die reden in een dal raak kijk ik Benny's postcount even en ben ik weer blij.quote:Op zondag 28 november 2010 16:10 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Jij hebt trouwens ook een belachelijk hoge postcount per dag87!!!
FOK!verslaafde
quote:Op zondag 28 november 2010 16:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als ik om die reden in een dal raak kijk ik Benny's postcount even en ben ik weer blij.
quote:Op zondag 28 november 2010 16:14 schreef lipjes het volgende:
Woohoo, vandaag mijn BlackOps server besteld en gekregen
Wat is een BlackOps serverquote:Op zondag 28 november 2010 16:14 schreef lipjes het volgende:
Ik ben hem weer voorbij. Ik ben weliswaar gezakt van plaats 9 naar 46 ofzo maar ben hem nu dus weer voorbijquote:
quote:Op zondag 28 november 2010 16:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben hem weer voorbij. Ik ben weliswaar gezakt van plaats 9 naar 46 ofzo maar ben hem nu dus weer voorbij
Gaat nergens meer over en ik juich alleen maar als ik iemand voorbij ben. Als iemand anders mij inhaalt, ach, dan zijn het maar cijfertjesquote:
Ooh, ik wil een huis kopen maar kan het niet betalenquote:
quote:Op zondag 28 november 2010 16:14 schreef lipjes het volgende:
quote:Op zondag 28 november 2010 12:52 schreef lipjes het volgende:
Nou, Blackops server besteld, hij is gereed kan hem alleen niet vinden
Da's wel een duur huisje! £1,075,000!! Ik duim voor jequote:Op zondag 28 november 2010 16:25 schreef Stuart het volgende:
Mijn huis dat ik MOET hebben
http://www.foxtons.co.uk/(...)arnsbury/chpk0326649
Beter duur dan niet te koopquote:Op zondag 28 november 2010 16:26 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Da's wel een duur huisje! £1,075,000!! Ik duim voor je
Ik heb ook niet héél erg veel op mijn rekening staanquote:Op zondag 28 november 2010 16:28 schreef Stuart het volgende:
Als jullie nou allemaal wat geld doneren komt het vast goed
Ga dan collecteren voor mijquote:Op zondag 28 november 2010 16:28 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb ook niet héél erg veel op mijn rekening staan
Doe het lekker zelfquote:Op zondag 28 november 2010 16:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ga dan collecteren voor mij
Ik vraag maar om £3 per Fok! user dus ik ben best redelijk
Voor dat geld heb ik wel mooiere huizen gezien.quote:Op zondag 28 november 2010 16:25 schreef Stuart het volgende:
Mijn huis dat ik MOET hebben
http://www.foxtons.co.uk/(...)arnsbury/chpk0326649
Het gaat allemaal om location location location my dearquote:Op zondag 28 november 2010 16:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Voor dat geld heb ik wel mooiere huizen gezien.
Godsamme, daar hebben we hem weerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar slaat die van jouw op?quote:Op zondag 28 november 2010 16:34 schreef Lutte het volgende:
tdrone!
Waar slaat jouw username op eigenlijk?
van zon spel wat ik 10 jaar geleden deed met het ras dronesquote:Op zondag 28 november 2010 16:34 schreef Lutte het volgende:
tdrone!
Waar slaat jouw username op eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |