Wat liefquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:31 schreef Lutte het volgende:
De TT is trouwens speciaal voor jou Stuart!
How dare youquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:33 schreef iBenny het volgende:
narnia... vond die eerste film niet zoveel aan eigenlijk
Kronenburg Park?quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:44 schreef Stuart het volgende:
Ik weet niet, of je ooit liefde hebt gehad
Welnee, dat is commercie met die kalenders. Morgen is Advent Sundayquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat is toch pas vanaf 1 december?
Wij Dr.90210.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb nu 101TV aanstaan, maar daar krijg ik een WTF-idee bij
Is houdbare vla ja. Had ik nog staanquote:
Dat snap ik tochquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Tuurlijk niet! Dan zit ie vanaf zijn achtste op FOK!.
k ziettut jahquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het is rustig vanavond, en morgen weer want dan zijn CC en PD er niet.
Ik kom even naar TAL!quote:Op zondag 28 november 2010 00:03 schreef Koen66 het volgende:
Op 2 SC's zitten waar op beide maar 4 gasten zijn
Maandag?!?!?!quote:Op zondag 28 november 2010 00:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup... herhaling van de liveshow van maandag
yep en dadelijk weer zaterdag hequote:Op zondag 28 november 2010 00:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup, maandag... was eerst op vrijdag maar is verplaatst naar de maandag
JUBELEND VAN VREEEEUUUGDEEEEEEEEEEquote:
De Heer houdt van ons allenquote:Op zondag 28 november 2010 00:12 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
JUBELEND VAN VREEEEUUUGDEEEEEEEEEE
kOMT NU OH KOMT NU NAAR betleeeeeheeeeeeeeeeeeeeeeemquote:
Welnee. Ik kan wel meerdere SC's bijhouden hoorquote:
Komt allen tezamen.quote:
Ik ben helemaal in de Kerst sfeerquote:
Nog minder dan een maandjequote:
Uiteraard. Advent Sunday. Wat wil je nog meer. Al is het hier nog zaterdagquote:
HAHAHAHAHHA JE LOOPT ACHTER EINZ!!!!!quote:Op zondag 28 november 2010 00:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Uiteraard. Advent Sunday. Wat wil je nog meer. Al is het hier nog zaterdag
Ja, hier is het toch een uur eerder gekkiequote:
Hihi mallerdquote:Op zondag 28 november 2010 00:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, hier is het toch een uur eerder gekkie
Dankjequote:
Have funquote:Op zondag 28 november 2010 00:41 schreef NBT het volgende:
Alweer teeveepee :p wens me succes ik ga paranormal activity 2 kijken nu!
Succes? Veel pretquote:Op zondag 28 november 2010 00:41 schreef NBT het volgende:
Kijksequote:Op zondag 28 november 2010 00:41 schreef NBT het volgende:
Das toch niet eng?quote:Op zondag 28 november 2010 00:48 schreef NBT het volgende:
Engggg! Hopen dat ik nog kan slapen vanavond!
Omdat zondag.quote:
Omdat uitslapen.quote:
quote:
Ik heb ook veel slaap nodig (8 uur) Maar dat red ik zeldenquote:Op zondag 28 november 2010 10:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb veel slaap nodig en moet doordeweeks steeds vroeg uit bed.
Ik haal ook maar zes uur per nacht doordeweek, dus in het weekend moet ik dan even inhalen.quote:Op zondag 28 november 2010 10:45 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik heb ook veel slaap nodig (8 uur) Maar dat red ik zelden
Eigenlijk wilde ik dat vandaag ook, maar ja.. ik moest naar een verjaardag en straks richting Amsterdamquote:Op zondag 28 november 2010 10:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik haal ook maar zes uur per nacht doordeweek, dus in het weekend moet ik dan even inhalen.
Gozer! Goedemorgen!quote:
Maar das niet erg vandaag.quote:Op zondag 28 november 2010 10:47 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Eigenlijk wilde ik dat vandaag ook, maar ja.. ik moest naar een verjaardag en straks richting AmsterdamIk denk dat ik pas na 0:00 weer thuis ben
Handig. Maar daar word ik niet minder slaperig van hoor.quote:Op zondag 28 november 2010 10:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hoihoi! Je krijg een wandelstok voor Sinterklaas.
Ik had dit in gedachte:quote:Op zondag 28 november 2010 10:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hoihoi! Je krijg een wandelstok voor Sinterklaas.
Van koffie wel?quote:Op zondag 28 november 2010 10:48 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Handig. Maar daar word ik niet minder slaperig van hoor.
Ook handig. Steeds die uitlaten tegen je schenen.quote:Op zondag 28 november 2010 10:48 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik had dit in gedachte:
[ afbeelding ]
Niet zeuren opaquote:Op zondag 28 november 2010 10:49 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ook handig. Steeds die uitlaten tegen je schenen.
Normaliter wel. Vanochtend lijkt het echter niet te helpen. Ik ben al aan mijn derde mok bezig.quote:
Rollator past a) niet in het metrum en rijmt b) niet op Opa.B.quote:Op zondag 28 november 2010 10:48 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik had dit in gedachte:
[ afbeelding ]
Gisteren rijmde ik wel leuk he?quote:Op zondag 28 november 2010 10:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Rollator past a) niet in het metrum en rijmt b) niet op Opa.B.
Whahahhahaha, ja.quote:Op zondag 28 november 2010 10:50 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Gisteren rijmde ik wel leuk he?
"nee ik krijg geen bruine paal, want ik denk na bij anaal"quote:
Dat was nog niksquote:
Dat meeeen je niet?!?!?!quote:Op zondag 28 november 2010 11:09 schreef Ploertendoder het volgende:
GODVERDOMME!!!! brand op Station Den Haag Hollands Spoor. Minder treinenEn laat ik daar nou net langs moeten
Jawel. Er staat een locomotief in de hensquote:
Aah, nee! Hopelijk heb je geen vertraging!!quote:Op zondag 28 november 2010 11:17 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Jawel. Er staat een locomotief in de hens
De verstoring is rond 12:00 verholpen zeggen ze. Dus het is net net. Ik heb om 12:12 de intercity vanaf Dordrecht naar Schipholquote:Op zondag 28 november 2010 11:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Aah, nee! Hopelijk heb je geen vertraging!!
Gister reden de Fyra's niet, weet niet waarom niet, dus misschien vandaag wel.quote:Op zondag 28 november 2010 11:21 schreef Ploertendoder het volgende:
Nja ik pak voor de zekerheid de Fyra wel vanaf Rotterdam C naar Schiphol. Dan hoef ik niet langs Den Haag
Volgens de planner welquote:Op zondag 28 november 2010 11:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gister reden de Fyra's niet, weet niet waarom niet, dus misschien vandaag wel.
Mogge en doeiquote:
Have fun jijquote:Op zondag 28 november 2010 11:28 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Mogge en doeiIk ben ervan tussen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |