de believers ? bedoel je de hardcore conspiracy Dude's?quote:Op donderdag 9 december 2010 02:20 schreef ToT het volgende:
Ik geloof dat bij het vorige voorstel met name de believers het lieten afweten. Hopelijk is dat deze keer niet zo!
quote:Op donderdag 9 december 2010 16:15 schreef ForbiddenChapters het volgende:
[..]
de believers ? bedoel je de hardcore conspiracy Dude's?
je moet het gewoon op een old skool manier aan pakken, ergens in de zomer ,bbq,koud bier beetje muziek en klaar is kees,quote:Op zaterdag 11 december 2010 10:23 schreef ToT het volgende:
Oh, het mag best bij mij thuis hoor, maar ik betwijfel of iedereen wel helemaal naar het oosten des lands wil reizen!
Yes.quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:36 schreef ForbiddenChapters het volgende:
[..]
je moet het gewoon op een old skool manier aan pakken, ergens in de zomer ,bbq,koud bier beetje muziek en klaar is kees,
geen problemen,geen vage gasten, geen onnodige discussies
alleen maar chille,relaxen en onstspannen en dan kom je veel beter open wanneer je ergens in huttenbroek in een woonkamer gaat chillen, ik bedoel maak het niet te ingewikkeld gewoon de old skool manier.....
Goed plan.quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:36 schreef ForbiddenChapters het volgende:
alleen maar chille,relaxen en onstspannen en dan kom je veel beter open wanneer je ergens in huttenbroek in een woonkamer gaat chillen, ik bedoel maak het niet te ingewikkeld gewoon de old skool manier.....
quote:
Ja toch lekker chillenquote:Op zondag 12 december 2010 15:46 schreef Gray het volgende:
[..]
Yes.
Ik neem well een kratje Fred mee. En een parasol.
jewel hoor,quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:45 schreef Biekuh het volgende:
Nog steeds niet veel animo, begrijp ik?
Ik vind jouw idee toch wel een beetje eng, villa van led ? zie ik wel zittenquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:22 schreef Ticker het volgende:
Ik stel voor dat we bij mij of Lambiek op de zolderkamer gaan...
En anders natuurlijk in die gigantische Villa van _Led_
Ok.. relax.quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:56 schreef ChungLingSoo het volgende:
Ja Gijs, We kennen elkaar onder andere namen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |