Dat is bij Roda Cambuur een aantal jaren geleden ook gebeurdquote:Op zondag 28 november 2010 13:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Denken dat de KNVB clubs voortrekt. Echt trek direct weer terug in je atoomkelder. De Russen staan om de hoek.
De grootste kansen waren gewoon voor Ado. Feyenoord heeft 1 kopbal en 1 bal op de paal gehad.quote:Op zondag 28 november 2010 13:25 schreef TC03 het volgende:
[..]
ADO is effectiever ja, maar Feyenoord domineerde toch wel.
Plus een niet gegeven penaltyquote:Op zondag 28 november 2010 13:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De grootste kansen waren gewoon voor Ado. Feyenoord heeft 1 kopbal en 1 bal op de paal gehad.
Oh, hij is niet onzijdig?quote:Op zondag 28 november 2010 13:30 schreef fioooon het volgende:
Hahaha, die van Halst.. .wat is het toch een mannetje he.
Je vergeet de kansen van Radosavljevic en Bulykin.quote:Op zondag 28 november 2010 13:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De grootste kansen waren gewoon voor Ado. Feyenoord heeft 1 kopbal en 1 bal op de paal gehad.
Klopt ik benoemde de enige 2 kansen van Feyenoord. Ado heeft meer kansen gehad vind ik.quote:Op zondag 28 november 2010 13:31 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Je vergeet de kansen van Radosavljevic en Bulykin.
Overigens vond ik het persoonlijk ook geen pingel
Je hebt gelijk, ik las ff verkeerdquote:Op zondag 28 november 2010 13:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klopt ik benoemde de enige 2 kansen van Feyenoord. Ado heeft meer kansen gehad vind ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |