ja vooral met een bivakmuts op, scherp Confessionquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:38 schreef Confession het volgende:
[..]
Marrokanen koppen herkenje uit duizenden..
ach , als ze zeggen lichtgetint weet ik meestal genoeg..quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja vooral met een bivakmuts op, scherp Confession
quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:38 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Precies, elke keer dat je ze een kans geeft blazen ze zichzelf weer op.
[..]
[..]
Ja maar zo ontstaat wel terrorisme, enz.
Wat Wilders ook beweert, straattuig is niet hetzelfde als een terroristische groepering hoor.
dat kunnen er zoveel zijn,quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:45 schreef Confession het volgende:
[..]
ach , als ze zeggen lichtgetint weet ik meestal genoeg..
Terrorisme ontstaat door straattuig? Mag ik jou nogmaals vragen wat jij onder terrorisme verstaat?quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:45 schreef Confession het volgende:
[..]
Ja maar zo ontstaat wel terrorisme, enz.
Dus als er nederlands straattuig is worden dat ook terroristen?quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:45 schreef Confession het volgende:
Ja maar zo onstaat wel terrorisme, enz.
Zonder te googelen?quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:47 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Terrorisme ontstaat door straattuig? Mag ik jou nogmaals vragen wat jij onder terrorisme verstaat?
Nee, door gewoon niet te zeiken over Nederland, de Nederlandse cultuur, de zogenaamde 'grote boze' overheid enzovoort.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:37 schreef heloef het volgende:
[..]
En je bewijst het tegendeel door geen terrorist te zijn? Dan zijn de meeste moslims al heel goed bezig.
Ze vinden het leuk om lekker tegendraads te zijn. Dus proberen ze stoer te doen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
wat ik me trouwens af vraag,
veel van die jonge marokkanen zeggen ik haat nederland enzo en kutnederland maar wat doen ze hier dan nog?
Ze kunnen zich hier uitleven.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
veel van die jonge marokkanen zeggen ik haat nederland enzo en kutnederland maar wat doen ze hier dan nog?
ja ga dan ook niet zeuren als Wilders ofzo roept dat je terug moetquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:59 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ze vinden het leuk om lekker tegendraads te zijn. Dus proberen ze stoer te doen.
Ik vind het goed genoeg hoor, ik ben namelijk de kwaadste niet.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:52 schreef Confession het volgende:
[..]
Zonder te googelen?![]()
Terrorisme uhm.. een aanslag op iets.. door terroristen. neem dat van de world trade center twintowers.
Velen ervan hebben er natuurlijk niet zelf voor gekozen om hier te gaan wonen en een enkeltje Marokko pakken is makkelijker gezegd dan gedaan. Het is vaak trouwens ook gewoon wat terug roepen omdat "die Hollanders" hun ook niet echt mogen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
Schattig.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:06 schreef Confession het volgende:
@rechtshippieeven zo sorry...
Ja het zelfde kut volk is dat.
wat is jouw gedachtegang over deze meuk als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:13 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Schattig.
Neem me niet kwalijk dat ik de discussie dan maar niet met je aan ga. Ik verwacht namelijk niet iemand met zo'n vreemde gedachtegang te kunnen overtuigen en ik weet wel zeker dat je mij ook niet tot nieuwe inzichten zal brengen. Toch bedankt voor de antwoorden.
Ik ben van mening dat hoewel straatmarokkaantjes irritant zijn, ze van een heel andere orde zijn dan terroristen en dat zowel de straatmarokkaantjes als de terroristen per definitie geen goede moslims zijn. Ook zijn de meeste terroristen gewoon niet-moslims, maar zijn moslims simpelweg efficiëntere terroristen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat is jouw gedachtegang over deze meuk als ik vragen mag?
Weet jij überhaupt weel waar de joodse media voor dientquote:Maar je ziet dus ook nooit eens leuke berichten over moslims in de krant.
Zo heb ik nog nooit als kop gezien 'Marokkaan redt poesje uit boom' of 'Turk bouwt clubhuis voor Chiro'
Ach man, dat is allemaal populistische samenzwerend gelul.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:32 schreef uitkeringslijder het volgende:
[..]
Weet jij überhaupt weel waar de joodse media voor dient
Ik heb anders de Protocollen van Zion doorgelezen en ik kotste van wat ik las.quote:Ach man, dat is allemaal populistische samenzwerend gelul.
Niks 'joodse geheime agenda'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |