abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89619005
zeker heel jaloers nu?
  dinsdag 7 december 2010 @ 00:58:07 #202
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_89619239
GSBroder trolt me vast en zeker :{

Met zijn levensstijl en uitgaven heeft hij, zou hij echt alles zelf betalen/verdienen,

quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 00:25 schreef GSbrder het volgende:
¤ 600,- vrij te besteden.
¤ 40,- aan een telefoonabonnement.
¤ 160,- aan eten.
¤ 200,- direct sparen
¤ 200,- voor kleding, uitgaan, cadeau's etc..
+275 kamerhuur all-in
+60 zorgverzekering
= minstens 935 nodig hebben

maar op jezelf zit je met echte huur flat = hoger
gas/electra niet all-in = hoger
internet = paar tientjes.
verzekeringen

etcetera. na dit en dat vergelijken en optellen/aftrekken verschillen we niet veel. en hij is gezond dus geen extra ziektekosten. zeg je 200 voor kleding en feesten maar alvast bye bye als je in mijn schoenen stond.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_89619262
Dan ga je werken , kutpauper
  dinsdag 7 december 2010 @ 01:00:20 #204
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_89619306
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 00:49 schreef Yreal het volgende:
zeker heel jaloers nu?
neuh. je hebt het of je hebt het niet. ik heb het niet. maar als mensen mijn persoonlijke situatie gaan afzeiken word ik kwaad.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  dinsdag 7 december 2010 @ 01:02:19 #205
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_89619358
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 00:58 schreef Schenkstroop het volgende:
GSBroder trolt me vast en zeker :{
Waarom troll ik? Omdat ik de huur door m'n ouders laat betalen, de zorgverzekering en andere verzekeringen idem dito en ze het collegegeld voldoen? Ik ken zo twintig anderen die dit of nog meer van pappie en mammie krijgen, niet zo uitzonderlijk hoor, sparen voor de studie van je kind.

En sorry dat ik niet in een grotere flat woon met meer vaste lasten heb. Ik ben 24 en student, zoals je in m'n profiel ziet.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  dinsdag 7 december 2010 @ 01:02:21 #206
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_89619361
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 00:59 schreef Yreal het volgende:
Dan ga je werken , kutpauper
als ik :

a gepast werk zou kunnen vinden
b wordt aangenomen (moet via sociale werkplek dus veel meer krijg je niet)
c het zou lonen.

en toekomstperspectieven door gebrek aan scholing heb ik niet omdat ziek geweest.
  dinsdag 7 december 2010 @ 01:04:18 #207
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_89619421
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 01:00 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

neuh. je hebt het of je hebt het niet. ik heb het niet. maar als mensen mijn persoonlijke situatie gaan afzeiken word ik kwaad.
Ik zeik niets af, jij werd boos omdat anderen jouw situatie bekritiseerden, wat volkomen legitiem is op een forum wanneer je daar vertrouwelijke info plaatst. Je kan mij een verwende kutstudent vinden, maar jij deed huilie-huil omdat mensen zeiden dat ze in jouw situatie het anders deden, net zoals jij het anders zou doen wanneer je mijn ouders had, wellicht.
pi_89619456
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 01:02 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

als ik :

c het zou lonen.

en toekomstperspectieven door gebrek aan scholing heb ik niet omdat ziek geweest.
Je kan morgen aan de slag , buiten de sociale werkplaats en voor meer dan het minimum loon. Je moet wel willen.
  dinsdag 7 december 2010 @ 01:06:36 #209
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_89619474
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 01:02 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

als ik :

c het zou lonen.

Ik wil c realiseren door mijn politieke keuze af te stemmen op partijen die de armoedeval bestrijden. Want het mag niet zo zijn dat jij meer ontvangt door niets te doen dan wanneer je werkt. Dit is de wereld op z'n kop.
  dinsdag 7 december 2010 @ 01:11:26 #210
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_89619592
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 01:06 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Ik wil c realiseren door mijn politieke keuze af te stemmen op partijen die de armoedeval bestrijden. Want het mag niet zo zijn dat jij meer ontvangt door niets te doen dan wanneer je werkt. Dit is de wereld op z'n kop.
Jij hebt iig een mooie toekomst met je MSc. vergeet dat niet. Hoe wil je jouw situatie gaan vergelijken met dat van een chronisch zieke dat aan alle kanten wordt tegengewerkt?

Je hebt gewoon niets beters te doen dan makkelijke zondebokken te treiteren. Thatls it. De roverheid geeft nog wel veel meer belastinggeld uit aan andere onzin dan dat deel dat bestemd is voor uitkeringstrekkers hoor.

Wat jij denkt te moeten afstaan voor mijn uitkering is te verwaarlozen, dat is nieteens kleingeld, dat keil je met gemak weg in de bosjes. En ik zie dat vaak gebeuren.
pi_89619632
De overheid "roverheid" noemen als ze je 1100 euro per maand toestoppen |:(

Schenk, pm me je woonplaats en ik fix een baan voor je
  dinsdag 7 december 2010 @ 01:14:52 #212
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_89619677
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 01:12 schreef Yreal het volgende:
De overheid "roverheid" noemen als ze je 1100 euro per maand toestoppen |:(

Schenk, pm me je woonplaats en ik fix een baan voor je
nee je leest weer alleen wat je wilt lezen. ik ontvang in totaal, en ik woon dan wel helemaal op mezelf. niks familie die bijvalt als het nodig is: 990,- ongeveer. en dan ga ik niet uit en heb ik nog extra zorguitgaven ook.

ga ook eens de andere uitgaven van de roverheid bekritiseren :)

ik ga nog effe rustig een wandelingetje doen en dan slapen.
pi_89619718
Je begon er zelf over dat je belasting betaalt. Ze stoppen je 1100 toe en houden dan weer in onder het mom van belasting.

Alsnog, je krijgt 990 netto per maand, en je noemt dat "roverheid". Bij jan modaal komen ze 990 euro halen iedere maand.
pi_89619734
Schenkie, pm me je woonplaats en ik fix je een baan
  dinsdag 7 december 2010 @ 01:19:06 #215
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_89619774
wat de politiek niet kan kan jij zeker wel... en nee ik blijf liever anoniem, zeker voor fok!ers.
  dinsdag 7 december 2010 @ 01:20:13 #216
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_89619789
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 01:11 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Jij hebt iig een mooie toekomst met je MSc. vergeet dat niet. Hoe wil je jouw situatie gaan vergelijken met dat van een chronisch zieke dat aan alle kanten wordt tegengewerkt?
Want mij komt natuurlijk alles aanwaaien :').

quote:
Je hebt gewoon niets beters te doen dan makkelijke zondebokken te treiteren. Thatls it. De roverheid geeft nog wel veel meer belastinggeld uit aan andere onzin dan dat deel dat bestemd is voor uitkeringstrekkers hoor.
Ik wil helemaal geen zondebokken treiteren en je laat je wel heel erg kennen hier. Als je waar jij denkt treiteren stimuleren ziet, is het al een stuk positiever. De roverheid moet ook bezuinigen op andere onderdelen, daarom ga ik ook ¤ 3.000,- meer betalen voor mijn studie, maar dat betekent niet dat jij omdat je zielig bent altijd ontzien moet worden.

quote:
Wat jij denkt te moeten afstaan voor mijn uitkering is te verwaarlozen, dat is nieteens kleingeld, dat keil je met gemak weg in de bosjes. En ik zie dat vaak gebeuren.
Ok. Staat genoteerd.
pi_89619813
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 01:19 schreef Schenkstroop het volgende:
wat de politiek niet kan kan jij zeker wel... en nee ik blijf liever anoniem, zeker voor fok!ers.
Ja. Er zijn zat fabrieken die nog arbeiders willen hoor ;)
  dinsdag 7 december 2010 @ 01:22:11 #218
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_89619817
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 01:14 schreef Schenkstroop het volgende:
ik ga nog effe rustig een wandelingetje doen en dan slapen.
Ha! Ik zou willen dat ik een wandelingetje kon maken, ik zit nog anderhalf uur te ploeteren op projectwerk :').
pi_89619841
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 01:22 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Ha! Ik zou willen dat ik een wandelingetje kon maken, ik zit nog anderhalf uur te ploeteren op projectwerk :').
Ik ook }:| . Om te ene of andere reden blijf ik toch steeds weer op Fok klikken om deze discussie te volgen :P
  dinsdag 7 december 2010 @ 01:23:37 #220
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_89619846
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 01:20 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Want mij komt natuurlijk alles aanwaaien :').

[..]

Ik wil helemaal geen zondebokken treiteren en je laat je wel heel erg kennen hier. Als je waar jij denkt treiteren stimuleren ziet, is het al een stuk positiever. De roverheid moet ook bezuinigen op andere onderdelen, daarom ga ik ook ¤ 3.000,- meer betalen voor mijn studie, maar dat betekent niet dat jij omdat je zielig bent altijd ontzien moet worden.

[..]

Ok. Staat genoteerd.
als je in je leven niet ernstig ziek bent geweest zodanig dat dat dat je belemmert. waardoor je normaal je tienerjaren doorkan en alle kansen kan pakken die als vanzelfsprekend op het pad van een tiener komen, aanwaaien!

ZEER ZEKER!
pi_89619866
http://www.tempo-team.nl/(...)oop=7021895276806126

hopake, kost me 1.5 minuut. Ik meen me te herinneren dat je uit die hoek kwam trouwens.
  dinsdag 7 december 2010 @ 01:30:31 #222
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_89619960
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 01:23 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

als je in je leven niet ernstig ziek bent geweest zodanig dat dat dat je belemmert. waardoor je normaal je tienerjaren doorkan en alle kansen kan pakken die als vanzelfsprekend op het pad van een tiener komen, aanwaaien!

ZEER ZEKER!
Ach, ik ben ook wel eens belemmert door een ziekte, het verlies van een naaste, een emotionele, financiele of fysieke tegenslag. Je komt nogal pessimistisch over.
  dinsdag 7 december 2010 @ 02:16:39 #223
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_89620431
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 01:24 schreef Yreal het volgende:
http://www.tempo-team.nl/(...)oop=7021895276806126

hopake, kost me 1.5 minuut. Ik meen me te herinneren dat je uit die hoek kwam trouwens.
Je link werkt niet ;(
:-)
  dinsdag 7 december 2010 @ 02:17:16 #224
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_89620441
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 01:30 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Ach, ik ben ook wel eens belemmert door een ziekte, het verlies van een naaste, een emotionele, financiele of fysieke tegenslag. Je komt nogal pessimistisch over.
Verschillende tegenslagen of een chronische ziekte hebben, zijn twee verschillende dingen. Daar kan ik over meepraten :)

Maar schenkie moet niet zo janken :P
:-)
  dinsdag 7 december 2010 @ 02:18:20 #225
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_89620456
TS heeft gelijk. Schopenhauer hierover:

quote:
''Zolang er aan de ene kant luxe is, moet er aan de andere kant noodzakelijkerwijs een overmaat van werk en ellende zijn; of dat nu armoede of slavernij wordt genoemd, of dat de slachtoffers ervan als proletariërs dan wel als slaven door het leven gaan, doet er niet zoveel toe. [...] terugdringen, beter nog, het afschaffen van de luxe zou dus het doeltreffendste middel zijn om het leed van de mensheid te verzachten.’'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')