Dan moet je een baan zoeken, nutteloos stuk uitschotquote:Op maandag 6 december 2010 19:53 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Het gaat je zeer zeker geen hol aan waar ik mijn vrij besteedbare geld aan uitgeef, en iedere situatie is anders. Ik heb bv. geen familie waar ik bij eet of mensen die mij kunnen bijvallen in nood of kosten te delen, dan kom je een paar keer per jaar in de problemen. Ik heb het moeilijk genoeg vind ik zo zonder commentaar van anderen.
Nou, kom dan niet discussieren als je het al moeilijk genoeg hebt zonder commentaar. Ik ben het niet eens met de huishoudelijke keuzes die jij maakt, dat mag ik ventileren want jij geeft daar de ruimte voor door je maandbedrag online te zetten. Ik krijg als jongere 600 euro per maand en spaar, val me maar aan.quote:Op maandag 6 december 2010 19:53 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Het gaat je zeer zeker geen hol aan waar ik mijn vrij besteedbare geld aan uitgeef, en iedere situatie is anders. Ik heb bv. geen familie waar ik bij eet of mensen die mij kunnen bijvallen in nood of kosten te delen, dan kom je een paar keer per jaar in de problemen. Ik heb het moeilijk genoeg vind ik zo zonder commentaar van anderen.
Vaste lastenquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:07 schreef Schenkstroop het volgende:
jij eerst je vaste lasten posten én hoeveel je uitgeeft aan eten. dan ik.
Ik woon op kamers. 160 euro zijn 3 maaltijden per dag waarvan gemiddeld 1,5 buiten de deur. Dat tikt aanquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:20 schreef Schenkstroop het volgende:
waar zijn een of meer van de volgende:
huur
water
zorg en evt. andere verzekeringen
inernet
gas voor stoken/warmte, elektra
rente voor roodstand
wellicht uitgaansgeld
whatever..?
en 160.- voor eten is best wel veel voor 1 persoon vind ik. ik gebruik iets meer dan de helft. ik vermoed dat je all-in of nog thuis woont. maw die 160 euro gaan op aan tussendoortjes?
Over een tweedeling gesprokenquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:01 schreef uitkeringslijder het volgende:
[..]
USA![]()
Zolang mijn bijstand nog loopt verhuis ik daar nog niet.
Uitbesteed, net als de huur van mijn kamer, andere verzekeringen en collegegeld.quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:24 schreef Schenkstroop het volgende:
En waar is die verplichte zorgverzekerings-premie?
Okay, ouders. Tevreden?quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:33 schreef Schenkstroop het volgende:
Dat snap ik niet helemaal "uitbesteed" ?
En voor hoeveel huur jij je kamer all-in?
En collegegelden?
Verdien je die 600 euro zelf?quote:
Ja.quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:36 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Verdien je die 600 euro zelf?
maar dan krijg je ook nog studiefinanciering dacht ik, dat komt nog bovenop die 600.- die je verdient of maak ik nu een denkfout?quote:
Ik krijg geen stufi meer.. Alleen OV.quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:40 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
maar dan krijg je ook nog studiefinanciering dacht ik, dat komt nog bovenop die 600.- die je verdient of maak ik nu een denkfout?
Kamer is ¤ 275 inclusief GWE+I.quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:44 schreef Schenkstroop het volgende:
En wat betekent uitbesteed, en hoe kan jij zo goedkoop een kamer huren.
daar had je nog geen 275.- kamerhuur en all-in meegerekend. wie betaalt die 275,- dan?quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:25 schreef GSbrder het volgende:
¤ 600,- vrij te besteden.
¤ 40,- aan een telefoonabonnement.
¤ 160,- aan eten.
¤ 200,- direct sparen
¤ 200,- voor kleding, uitgaan, cadeau's etc..
Ouders.quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:48 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
daar had je nog geen 275.- kamerhuur en all-in meegerekend. wie betaalt die 275,- dan?
ja dat weet ik ook wel, ik licht alles door that's all.quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:46 schreef Yreal het volgende:
zijn ouders dokken dus een deel, helder licht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |