Aparte vergelijking.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je eigen ding binnen de regels
Zie het als een konijn op een grasveld met gaas eromheen. Hoe meer je erbij leert, hoe groter het gras oppervlak wordt. Het is aan regels gebonden omdat de vrouw ook nog enigzins moet kunnen volgen.
waar smaakt deze wijn naar? en hoelang houdbaar na openen van de fles?quote:
quote:
maximaal 2 uurquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:26 schreef z80 het volgende:
[..]
waar smaakt deze wijn naar? en hoelang houdbaar na openen van de fles?
Als je wilt dat fouten niet opvallen kun je beter gaan Slamdancenquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:25 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Aparte vergelijking.
Maar ik zat ooit in een grijs verleden op stijldansen en dat vond ik niet leuk omdat ik altijd naar links ging in plaats van rechts enzo. Dat is echt moeilijk onthouden al dat gedoe. Daarom vond ik er helemaal niets aan meer na een paar maanden. Maar als je salsa doet heb je dat dan ook of valt het dan niet zo op als je iets fout doet?
Hmm, in principe niet, als je het niet laat merken. Salsa is anders dan stijldansen omdat het veel vrijer, blijer en losser is. Minder stijf, maar meer dat Carribische joie de vivre zeg maar. Als man moet je de dans in elkaar breien, en ervoor zorgen dat je wat flirt / contact houdt met de dame.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:25 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Aparte vergelijking.
Maar ik zat ooit in een grijs verleden op stijldansen en dat vond ik niet leuk omdat ik altijd naar links ging in plaats van rechts enzo. Dat is echt moeilijk onthouden al dat gedoe. Daarom vond ik er helemaal niets aan meer na een paar maanden. Maar als je salsa doet heb je dat dan ook of valt het dan niet zo op als je iets fout doet?
Het smaakt naar iets dikker alcoholisch water (okee, vodka dus) met een vleugje rijstcomponent.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:26 schreef z80 het volgende:
[..]
waar smaakt deze wijn naar? en hoelang houdbaar na openen van de fles?
en de muziek is vrolijkerquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hmm, in principe niet, als je het niet laat merken. Salsa is anders dan stijldansen omdat het veel vrijer, blijer en losser is. Minder stijf, maar meer dat Carribische joie de vivre zeg maar. Als man moet je de dans in elkaar breien, en ervoor zorgen dat je wat flirt / contact houdt met de dame.
Suiker kan idd zuur compenseren. Misschien is het wel lekker. Gewoon pokerface opzetten en zeggen dat het zo hóórt tegen je ouders.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:27 schreef FutureFairytale het volgende:
Steer; ik heb net geproefd... valt best mee... niet echt zuur meer gelukkig maar heb ook extra sojasaus en een schepje basterdsuiker erdoorheen gegooid ter compensatie
Ja dat doe ik al om de zoveel tijd POPOPOPOPquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:26 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als je wilt dat fouten niet opvallen kun je beter gaan Slamdancen
Dat klopt, ik kan me niet onvrolijk voelen als ik Salsa hoor...quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
en de muziek is vrolijker
hehe heb nu ook een zusje van 17 en zij is sowieso niet gek van noodles dus dit zal ze vast niet waarderenquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Suiker kan idd zuur compenseren. Misschien is het wel lekker. Gewoon pokerface opzetten en zeggen dat het zo hóórt tegen je ouders.
Dat flirten zou wel lukkenquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hmm, in principe niet, als je het niet laat merken. Salsa is anders dan stijldansen omdat het veel vrijer, blijer en losser is. Minder stijf, maar meer dat Carribische joie de vivre zeg maar. Als man moet je de dans in elkaar breien, en ervoor zorgen dat je wat flirt / contact houdt met de dame.
Sick of it All heeft ook een educatief clipjequote:Op zaterdag 27 november 2010 21:28 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ja dat doe ik al om de zoveel tijd POPOPOPOP
SLAYER!!!
haha nog even een filmpje die daarover gaat
heel veel mensen zijn niet goed in pasjes onthoudenquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:29 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Dat flirten zou wel lukken, maar ik kan echt geen dansstapjes onthouden
![]()
Misschien ooit maar proberen dat salsa. Hou wel van dansen, alleen dan moet het wel m'n eigen ding zijn
Ik ben één van de slechtsten als het gaat om het onthouden van choreografie. De eerste les kan ik absoluut nooit bijbenen, maar als ik het eenmaal onder de knie heb dan denk ik wel dat ik een van de technisch betere dansers ben. Mijn Salsa III partner is óók ingenieur(student) en we grappen wel eens dat het gewoon een ir. probleem is, dat we choreografie moeilijk kunnen onthouden en dat we steeds patronen en logica proberen te ontdekken.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:29 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Dat flirten zou wel lukken, maar ik kan echt geen dansstapjes onthouden
![]()
Misschien ooit maar proberen. Hou wel van dansen, alleen dan moet het wel m'n eigen ding zijn
Ja, als ik jouw filmpjes kijk, dan ben je één van de beteren qua dansen, presentatie en bewegingen. Vergeleken met die tieners die met jou dansen bedoel ikquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
heel veel mensen zijn niet goed in pasjes onthoudenwe hebben veel danseressen die voor ons werken maar niet bij ons trainen omdat ze gek worden van de choreo's. moet de linkerhand omhoog doen zij de rechter en andersom.... die doen dus alleen freestyle in discotheken en feesttenten
nóg minder smooth??quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ben één van de slechtsten als het gaat om het onthouden van choreografie. De eerste les kan ik absoluut nooit bijbenen, maar als ik het eenmaal onder de knie heb dan denk ik wel dat ik een van de technisch betere dansers ben. Mijn Salsa III partner is óók ingenieur(student) en we grappen wel eens dat het gewoon een ir. probleem is, dat we choreografie moeilijk kunnen onthouden en dat we steeds patronen en logica proberen te ontdekken.
Het ziet er ongeveer zo uit wat ik doe:
Maar dan minder smooth voorlopig nog
Nice!quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ben één van de slechtsten als het gaat om het onthouden van choreografie. De eerste les kan ik absoluut nooit bijbenen, maar als ik het eenmaal onder de knie heb dan denk ik wel dat ik een van de technisch betere dansers ben. Mijn Salsa III partner is óók ingenieur(student) en we grappen wel eens dat het gewoon een ir. probleem is, dat we choreografie moeilijk kunnen onthouden en dat we steeds patronen en logica proberen te ontdekken.
Het ziet er ongeveer zo uit wat ik doe:
Maar dan minder smooth voorlopig nog
Vind je het niet erg watery?quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:33 schreef Stereotomy het volgende:
Tering, die Beaujolais hakt er wel in zeg, lekkere nasmaak, zoals je die in bier ook wel eens proeft.
De wijn-die-ik-al-zo-lekker-vond die nu ook nog eens in de aanbieding was heeft ook zo'n toffe nasmaak.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:33 schreef Stereotomy het volgende:
Tering, die Beaujolais hakt er wel in zeg, lekkere nasmaak, zoals je die in bier ook wel eens proeft.
het moet wel in je zitten merk ik aan anderen bij wie het écht niet wil lukken (ook niet na weken langzaam trainen). de eerste training kan ik ook niet alles direct goed doen en word ik ook gek. ik onthou alleen wat achter wat komt en dan kan ik er thuis over nadenken en overdoen. dan lukt het goed en heb ik het door en kan ik met de training de week erop het verbeteren door bv groter te werken (bewegingen af en rond te maken). omdat het nml dan automatisch gaat kun je je concentreren op het verbeteren van de choreoquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, als ik jouw filmpjes kijk, dan ben je één van de beteren qua dansen, presentatie en bewegingen. Vergeleken met die tieners die met jou dansen bedoel ik
Hoe doe je dat, choreografie onthouden? Doe je dat bewust, of laat je zeg maar meer je gedachtes weg en laat je je 'spieren' de boel onthouden?
Leek wel een botsauto-attractie ook dat.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:33 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Nice!
als vrouw zou ik er maar duizelig van worden hehehe
Maar ik had wel een paar lessen salsa gehad. Was wel okee.
Weense wals was pas een duizeligheid-veroorzaker hahaha die was echt mooi.
Valt wel mee deze... 3.99 EUR de fles. Was ook 2.99 EUR de fles, maar die maar niet gepakt. gewoon heel fris, helder...quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Vind je het niet erg watery?
En whut met die tranen?
Ja ik zou ook meer van de improvisatie zijn denk ik zo.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
heel veel mensen zijn niet goed in pasjes onthoudenwe hebben veel danseressen die voor ons werken maar niet bij ons trainen omdat ze gek worden van de choreo's. moet de linkerhand omhoog doen zij de rechter en andersom.... die doen dus alleen freestyle in discotheken en feesttenten
Misschien dansen we dan op dezelfde manier, want ik moet ook regelmatig de video's op YouTube van mijn dansleraar terugkijken, of mijn eigen aantekeningenquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
het moet wel in je zitten merk ik aan anderen bij wie het écht niet wil lukken (ook niet na weken langzaam trainen). de eerste training kan ik ook niet alles direct goed doen en word ik ook gek. ik onthou alleen wat achter wat komt en dan kan ik er thuis over nadenken en overdoen. dan lukt het goed en heb ik het door en kan ik met de training de week erop het verbeteren door bv groter te werken (bewegingen af en rond te maken). omdat het nml dan automatisch gaat kun je je concentreren op het verbeteren van de choreo
Kan je ook punten sparen?quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Valt wel mee deze... 3.99 EUR de fles. Was ook 2.99 EUR de fles, maar die maar niet gepakt. gewoon heel fris, helder...
Achteraf vind ik het jammer dat ik het niet gedaan heb, denk ik.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:37 schreef TAV74 het volgende:
Stijldansen, die fase heb ik gelukkig overgeslagen in mijn jeugd
Je kan er wel hard om lachenhoor als je een beetje zelfspot hebt.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:37 schreef TAV74 het volgende:
Stijldansen, die fase heb ik gelukkig overgeslagen in mijn jeugd
Je zit nog in je jeugd het kan nog!quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Achteraf vind ik het jammer dat ik het niet gedaan heb, denk ik.
Het zou echt niets voor mij zijn, ben ik te eigenwijs voor denk ikquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Achteraf vind ik het jammer dat ik het niet gedaan heb, denk ik.
is niet erg tochquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Misschien dansen we dan op dezelfde manier, want ik moet ook regelmatig de video's op YouTube van mijn dansleraar terugkijken, of mijn eigen aantekeningendie ik maak. Dan schuif ik hier wat meubels opzij en dan ga ik alleen oefenen.
Meestal tot grote verbazing van mijn danspartner die merkt dat ik de week daarop opeens alles wel enigzins kan leiden.
Veel Nederlandse vrouwen, hoor ik van internationale studentenquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Het zou echt niets voor mij zijn, ben ik te eigenwijs voor denk ik
Zelfspot heb ik wel, maar om daar nu speciaal tegen mijn zin voor op dansles te gaan is weer wat veel van het goedequote:Op zaterdag 27 november 2010 21:38 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Je kan er wel hard om lachenhoor als je een beetje zelfspot hebt.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
is niet erg tochzo ben ik begonnen. toen britney spears haar 1e single had nam ik de clip op en speelde em net zo vaak af (en weer 2 sec terugspoelen iedere keer
) tot ik de hele choreo doorhad. daarna iedere keer verbetert dat ik net zo als haar en haar dancers de pasjes danste. zo heb ik mezelf eigenlijk leren dansen. en daarna met meer clips. toen ik prof ging dansen bij de school waar ik nu zit moest ik zo vreselijk wennen.. basis klassiek had ik nml niet
Zou kunnen, ik laat me iig niet graag leiden. Net als dat ik graag zelf mijn jas aan doe en mijn stoel aanschuif..quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Veel Nederlandse vrouwen, hoor ik van internationale studenten
Het is maar goed dat ik niet attent ende galant benquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zou kunnen, ik laat me iig niet graag leiden. Net als dat ik graag zelf mijn jas aan doe en mijn stoel aanschuif..![]()
Je bedoelt glas bier voor je houden en ongemakkelijk meebewegen met je mattiesquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:42 schreef rijsttafel het volgende:
Ik ga vanavond weer dansen.
Maar dat heeft niets met stijl of flirten te maken.![]()
Dat is gewoon wachten tot de beat erin kickt en dan met z'n allen in de lucht springen.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:43 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ik niet attent ben
quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:40 schreef rijsttafel het volgende:
Wat trouwens het meest aller irritante was aan het stijldansen was dat ze ELKE keer "ROSANNE IK WEET DAT ER HEEL VEEL MANNEN ZIJN" draaiden bij de chacha ofzoiets.
Kun je nagaan, je pa heeft ooit daar gedacht: TIETUHquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:44 schreef rijsttafel het volgende:
Mijn ouders kennen elkaar van het stijldansen op dezelfde vloer waar ik m'n eerste pasjes geleerd heb. Dat was wel heel tof
Nee, gewoon knallen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je bedoelt glas bier voor je houden en ongemakkelijk meebewegen met je matties
haha alleen toen ik 13 was deed ik dat niet meer hequote:
dat vind ik zo grappig he van houten klazenquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja zeker vermaakt. Maar altijd hetzelfde nummer gaat wel echt vervelen. Dan is de lol eraf.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]Wij hadden ook altijd hetzelfde nummer bij de chachacha! Ik heb het erg leuk gehad op stijldansen
Dat ziet er niet uit, weet precies wat je bedoeltquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:43 schreef Stereotomy het volgende:
Ja...quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kun je nagaan, je pa heeft ooit daar gedacht: TIETUH![]()
![]()
terwijl hij naar je moeder keek.
ga jij als je uitgaat ineens midden in je vriendenkring staan en 'moves' doen?quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:45 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Nee, gewoon knallen.
Sowieso sta ik bekend om de dancemoves in m'n vriendenkring.
Kreeg voor m'n verjaardag een boek met dancemoves, maar die daarin staan zijn echt heel flauw
Oeh. Da's ongeveer het verhaal tussen mij en Hooters.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:46 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ja...
Toen ze een danspartner moesten kiezen heeft hij haar niet gevraagd, maar gewoon gewezen en toen "HIERKOMEN" geroepen.
Dat is wel een goeie oneliner. Ik heb 'm ook geprobeerd maar bij mij werkt ie neit zo goed.
Na een paar glaasjes Saké ga je wel moves doen jaquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ga jij als je uitgaat ineens midden in je vriendenkring staan en 'moves' doen?
Heb wel wat vrienden die daar ook wel van zijn. "de dansclub" is onze naam als we weer eens samenkomen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ga jij als je uitgaat ineens midden in je vriendenkring staan en 'moves' doen?
Deze:quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:46 schreef rijsttafel het volgende:
Ja zeker vermaakt. Maar altijd hetzelfde nummer gaat wel echt vervelen. Dan is de lol eraf.
Op c.a. 15 seconden in dit filmpje kan je mijn wijsvinger moves zien.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:48 schreef FutureFairytale het volgende:
ik moet altijd zo lachen als mensen hun wijsvingertjes om en om omhoog doen en zo naar voren of achter lopen(heb helaas geen plaatje of filmpje)
ik pak altijd mijn denkbeeldige lasso. zwaai en trek dan naar me toe, net zolang tot diegene naar me toe komtquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:46 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ja...
Toen ze een danspartner moesten kiezen heeft hij haar niet gevraagd, maar gewoon gewezen en toen "HIERKOMEN" geroepen.
Dat is wel een goeie oneliner. Ik heb 'm ook geprobeerd maar bij mij werkt ie neit zo goed.
ben nog nooit naar zo'n feest geweest waar 'serieus' gedanst wordt. wil je me een keer meenemen rijst? lijkt me vermakelijk om te zienquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:48 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Heb wel wat vrienden die daar ook wel van zijn. "de dansclub" is onze naam als we weer eens samenkomen.
maar m'n andere vrienden verlaat ik gewoon dan.
Maar vanavond gaat iedereen dansen want dat is gewoon zo.
Tuurlijk! Maar dan moet je wel echt je best doenquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ben nog nooit naar zo'n feest geweest waar 'serieus' gedanst wordt. wil je me een keer meenemen rijst? lijkt me vermakelijk om te zien
Links rechts voor voor links rechts achter achterquote:
dat valt wel meequote:Op zaterdag 27 november 2010 21:49 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Op c.a. 15 seconden in dit filmpje kan je mijn wijsvinger moves zien.
Ja, maar ben benieuwd hoe ze het doet op Dubstepquote:
ken het niet maar ik leer graagquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:51 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ja, maar ben benieuwd hoe ze het doet op Dubstep
al anderhalf jaar ofzo gok ikquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat valt wel meeik zie nog iemand jumpen haha, hoe oud is dit filmpje?
Gewoon als een lompe Hannes in de lucht springen en WHOPWHOP schreeuwen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:52 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ken het niet maar ik leer graag
dat moet lukken!quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:52 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Gewoon als een lompe Hannes in de lucht springen en WHOPWHOP schreeuwen.
Instructiefilmpje:quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:53 schreef FutureFairytale het volgende:
ik kan wel jumpen (incl. draaien en duojumpen), gabberen, modern country en latin (voor optredens). vind het altijd leuk om iets anders te leren
gezien... is dit serieus je best doen?quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:54 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Instructiefilmpje:
Op 2:20 zie je precies wat je moet doen
Hier ga ik vanavond heen![]()
quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:53 schreef FutureFairytale het volgende:
ik kan wel jumpen (incl. draaien en duojumpen), gabberen, modern country en latin (voor optredens). vind het altijd leuk om iets anders te leren
Nee ik ben veel beter dan datquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
gezien... is dit serieus je best doen?
leuk! ben benieuwd hoorquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:57 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Nee ik ben veel beter dan datKom maar een keer kijken.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:57 schreef Sunnythesun het volgende:
Heerlijk ongedwongen uit je dak gaan![]()
Dat gaat sowenso wel lukken. Maak nu fles nr. 2 open.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:57 schreef Sunnythesun het volgende:
Heerlijk ongedwongen uit je dak gaan![]()
Alvast veel plezier Rijst
Goed idee! Als ik nu geen hondje op mijn been had liggen schonk ik er ook een in..quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:58 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Dat gaat sowenso wel lukken. Maak nu fles nr. 2 open.
Wat een vreselijk nummerquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:59 schreef FutureFairytale het volgende:
Rijst en Steer; weleens op een stellage gedanst? ik een keer heel wiebelig opnames gemaakt op een hoge plank van 15 cm breed... check vanaf 2:01
Hee, hotpantsquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:59 schreef FutureFairytale het volgende:
Rijst en Steer; weleens op een stellage gedanst? ik een keer heel wiebelig opnames gemaakt op een hoge plank van 15 cm breed... check vanaf 2:01
hij is heel bekend geweest dat nr. nooit gehoord?quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat een vreselijk nummerMaar leuk dat je meedanst
Dat dit geen hit is geworden, ongelofelijkquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:59 schreef FutureFairytale het volgende:
Toekomstig volkslied Nederlandquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:05 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat dit geen hit is geworden, ongelofelijk
je bedoelt zeker ongelooflijk dat het wel een hit is gewordenquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:05 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dan trappen de meeste mensen er nog steeds inquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:05 schreef Stereotomy het volgende:
Wat ik me wel eens afvraag: vanmiddag was ik bij de Italiaan op de markt, en die heeft dan dit in z'n kraampje:
[ afbeelding ]
Iedereen denkt dan van: ItaliaanVers
Authentiek
maar wat nou als dit uit dezelfde potjes en blikken komt als de AH bijvoorbeeld
Wel op redelijk instabiele plekken, maar toch niet op een 15 cm hoge plank....quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:59 schreef FutureFairytale het volgende:
soms kun je het beste niet nadenken over dingenquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:05 schreef Stereotomy het volgende:
Wat ik me wel eens afvraag: vanmiddag was ik bij de Italiaan op de markt, en die heeft dan dit in z'n kraampje:
[ afbeelding ]
Authentiek
Waar?? Ik had het (gelukkig) nog nooit gehoord..quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
je bedoelt zeker ongelooflijk dat het wel een hit is gewordenin ieder geval zijn eerste versie wordt al 10 jaar gedraaid
Waar? Wie draait dit?quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
je bedoelt zeker ongelooflijk dat het wel een hit is gewordenin ieder geval zijn eerste versie wordt al 10 jaar gedraaid
haha hardop gelachenquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:05 schreef TAV74 het volgende:
[..]
ff zoeken naar de 1e versiequote:
en vaak zijn het niet eens Italiaanse olijven.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:05 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Authentiek
Dat clubje ken ik jaquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ff zoeken naar de 1e versie
op de eerste 2 seconden niet letten, dat is van 'kep een clubje opgericht'. ken je em?
Ik vond het wel leuk. Het is dus een kraampje met Italiaanse lekkernijen. De verkoper leek me geheel Nederlands, maar zei wel 'ciao' tegen me toen ik wegging met mijn parmaham.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:09 schreef z80 het volgende:
[..]
en vaak zijn het niet eens Italiaanse olijven.
de meeste die je hier eet komen uit Spanje.
haha misschien van de generatie na jouquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:10 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat clubje ken ik ja![]()
En waar moet ik na die 2 seconden op letten?
quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vond het wel leuk. Het is dus een kraampje met Italiaanse lekkernijen. De verkoper leek me geheel Nederlands, maar zei wel 'ciao' tegen me toen ik wegging met mijn parmaham.
Friggin goeie marketing, dacht ik bij mezelf.
Denk dat het meer is dat ik het gewoon helemaal niks vindquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha misschien van de generatie na jou
Heb 'm al vaker gehoord ja.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jij moet em kennen Rijst
Uiteraard, denk ik je echt dat al die Chinezen in Nederland nog steeds geen normale volzinnen met R kunnen uitspreken? Allemaal marketingquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Friggin goeie marketing, dacht ik bij mezelf.
zijn ze niet zo bitter? sommige olijven vind ik best lekker, die niet zo bittere danquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:12 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
![]()
Onze kaasboer verkoopt trouwens lekker olijfjes! Die zijn kleiner en zachter dan die je normaliter als snackolijven ziet. Ze marineren ze zelf, erg lekker!
Je hebt ons dool!quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:14 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Uiteraard, denk ik je echt dat al die Chinezen in Nederland nog steeds geen normale volzinnen met R kunnen uitspreken? Allemaal marketing
veel plezier! dansze! whoop whoop! ik ga nog niet naar bedquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:13 schreef rijsttafel het volgende:
Nou ik ben weg hoor Fok doet maar raar.
trusten schatjes
quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:14 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Uiteraard, denk ik je echt dat al die Chinezen in Nederland nog steeds geen normale volzinnen met R kunnen uitspreken? Allemaal marketing
Eerder zoetig bijnaquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zijn ze niet zo bitter? sommige olijven vind ik best lekker, die niet zo bittere dan
Weet je het zekel?quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:14 schreef TAV74 het volgende:
[..]
de olijven van Kreta en Lesvos (Lesbos) zijn zacht van smaak.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zijn ze niet zo bitter? sommige olijven vind ik best lekker, die niet zo bittere dan
oh lekker! ik ga dat eens vragen op de zaterdagmarkt. wij hebben een kraam 'wilma's olijven' en ziet er altijd heerlijk uit en is erg druk. ik ga dan eens vragen naar zulke olijfjesquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Eerder zoetig bijnamet knoflook en uitjes + wat kruiden gemarineerd.
Jij moet zoooooooo hard een sake-arrangement nemen bij Yamazoto. Niks niet warm en niks niet smaakloos. Er ging een wereld voor ons open.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het smaakt naar iets dikker alcoholisch water (okee, vodka dus) met een vleugje rijstcomponent.
Vrijwel smaakloos dus. Wordt doorgaans iets warm gedronken, vanuit de magnetron bijvoorbeeld, of au bain marie.
Lolex, bleitling kopen?quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:14 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Na die eerste twee bewegingen volgde ik het dus al niet meerquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:16 schreef FutureFairytale het volgende:
Steer; nog een klein choreootje gefilmd.. vind het wel grappig eruitzien met zn 5-ies
van 3.00 tot 3.30 opnemen en morgen laten zien!
Waar smaakte het dan naar? Rijst?quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:18 schreef Duderella het volgende:
[..]
Jij moet zoooooooo hard een sake-arrangement nemen bij Yamazoto. Niks niet warm en niks niet smaakloos. Er ging een wereld voor ons open.
O ik loop wel erg achter geloof ik.![]()
Ik ga even de uitslag van VOH kijken.![]()
haha gewoon langzaam afspelen en ieder pasje goed kijken wat ik doe, dan lukt het welquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Na die eerste twee bewegingen volgde ik het dus al niet meerHoe weet je nou of je links of rechts moet bewegen?
Ook leuk dat je een ander topje aan mag omdat je lead danst.
whop whop dudududud WHAHAquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
veel plezier! dansze! whoop whoop! ik ga nog niet naar bed
whoopie whoopie ken ik wel. dies cool!quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:22 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
whop whop dudududud WHAHA
dirtier than fingering ur Sister & finding ur Dads Engagement ring
wobbelwopop
Ten eerste drinkt geen rechtgeaarde Jappanner sake warm. Gewoon koud! In een wijnglas. En er zijn net zo veel smaakvarianten als er bij wijn zijn. De wijncultuur die we hier kennen, is er daar in sake. Nou goed, smaak is een beetje lastig uitleggen op een forum, maar het zit vol schakeringen, van vol en robuust, tot licht bloemig. En alles daartussen en eromheen. Met de rijst wordt net zo omgegaan als met de druiven: tig soorten, tig manieren van 'kweken', groeien, oogsten en verwerken. Haske interessant (en lekkerquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Waar smaakte het dan naar? Rijst?
Nou, dat klinkt idd lekker Dudequote:Op zaterdag 27 november 2010 22:24 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ten eerste drinkt geen rechtgeaarde Jappanner sake warm. Gewoon koud! In een wijnglas. En er zijn net zo veel smaakvarianten als er bij wijn zijn. De wijncultuur die we hier kennen, is er daar in sake. Nou goed, smaak is een beetje lastig uitleggen op een forum, maar het zit vol schakeringen, van vol en robuust, tot licht bloemig. En alles daartussen en eromheen. Met de rijst wordt net zo omgegaan als met de druiven: tig soorten, tig manieren van 'kweken', groeien, oogsten en verwerken. Haske interessant (en lekker).
echt leuk hoor!!quote:
dat wist ik alquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:28 schreef TAV74 het volgende:
FF: wij hebben officieel niet dezelfde muzieksmaak
Niet gevraagd.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou, dat klinkt idd lekker Dude
Hebben ze ook nog tips gegeven welke mainstream Saké uit de toko het beste te drinken is?
Ik las idd ook ergens dat Saké tegenwoordig vaak ook met ijs gedronken werd. Maar het hoort dus kamertemperatuur te zijn?
Heb jij hier niet een video van waar je met twee achtergrond danseressen aan het dansen bent? In een oefen dans studio?quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
echt leuk hoor!!
ik ga helemaal uit mn dak als ik dat nr keihard hoor
tuuuu tuturututuruturuuuu
nee helaas ze komen uit GBquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb jij hier niet een video van waar je met twee achtergrond danseressen aan het dansen bent?
had em aan mij gegevenquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:32 schreef golfer het volgende:
Nou heb ik weer trek in saké terwijl in net gisteren die fels van Steer door de gootsteen heb gespoeld.
Dan maar een whiskietje dus.
* Bluezz duimt voor je Boorquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:35 schreef borisz het volgende:
Zo alles klaar om er morgenochtend een sollicitatie uit te gooien voor een stage bij E&Y.
ik denk dat ze door was omdat ze daarna een nummer met Nick (van Nick & Simon) wel goed zong.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:34 schreef Duderella het volgende:
Wat zzien mensen in die hijgerige Jennifer?![]()
/VOH
quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:35 schreef borisz het volgende:
Zo alles klaar om er morgenochtend een sollicitatie uit te gooien voor een stage bij E&Y.
alle succes Borisz!quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:35 schreef borisz het volgende:
Echt geen idee, dat is toch dat ewbankje? Ik vind het een poppekoppie, totaal niet spannend.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:34 schreef Duderella het volgende:
Wat zzien mensen in die hijgerige Jennifer?![]()
/VOH
Ja, ewbakkie ja.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Echt geen idee, dat is toch dat ewbankje? Ik vind het een poppekoppie, totaal niet spannend.
Ook zo'n apart hoofdquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:40 schreef Duderella het volgende:
Ja, ewbakkie ja.
En die Joan beweegt de hele tijd alsof haar uitwasbare maandverband opkruipt. Wat een nep-hippie. Met d'r halsketting om de kop. "Ja ik wilde eens iets geks!"Doe eens gek en trek je terug uit de wedstrijd meid!
Heerlijk erger-materiaal dit.
welk nr? ze heeft echt een geweldig nrquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:39 schreef Bluezz het volgende:
Ik zit nu eigenlijk voor het eerst echt naar Beth Hart te kijken met dat nr wat we met het koor doen... maar wat een irritant trilletje in haar stem eigenlijk
Het is wel een prachtig heftig nr...
wel een toffe aparte stem! toen ze dat nr van Joan Osborne zong in de battle vond ik haar zó goed!quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:40 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja, ewbakkie ja.
En die Joan beweegt de hele tijd alsof haar uitwasbare maandverband opkruipt. Wat een nep-hippie. Met d'r halsketting om de kop. "Ja ik wilde eens iets geks!"Doe eens gek en trek je terug uit de wedstrijd meid!
Heerlijk erger-materiaal dit.
Zelfde 'soort' voornaam, vind ik.quote:
Lenny deed het echt leuk met dat nr van Van Velzen. Maar ik vind Pearl ook erg goed, internationaal zelfs.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ook zo'n apart hoofd
Ik ga voor de authentieke Lenny en de gouwe bek van Bennie
Ik ben een beetje ambivalent over mijn voornaam, met name tijdens de momenten waarom iemand mij 'Freek' noemtquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:43 schreef Duderella het volgende:
[..]
Zelfde 'soort' voornaam, vind ik.
ken het niet. zit daar alcohol in?quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:43 schreef Stereotomy het volgende:
Godsiemeine kan niet stoppen met de Beaujolais, weer een halve fles op...
Is (vaak jonge) rode wijn uit een bepaalde Franse regio. Het smaakt helder en erg fris.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ken het niet. zit daar alcohol in?
Leave the light on.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:42 schreef FutureFairytale het volgende:
welk nr? ze heeft echt een geweldig nr
Freek?quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ben een beetje ambivalent over mijn voornaam, met name tijdens de momenten waarom iemand mij 'Freek' noemt
Ja, maar ik vond het nr echt niet leuk/kende het niet ookquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:44 schreef FutureFairytale het volgende:
Lenny deed het echt leuk met dat nr van Van Velzen. Maar ik vind Pearl ook erg goed, internationaal zelfs.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ken het niet. zit daar alcohol in?
Alleen in het begin is het leuk, omdat ze de kandidaten niet zien.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:46 schreef Stereotomy het volgende:
Aan de kenners: wat is er zo leuk aan VOH vergeleken met die andere talentenjachtshows:?
O maar ik vind Freek toch weer heel anders!quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
'Het was een Nederlandse naam, toch?'
ok ja nu weet ik t idd weer. heb je nu een hele fles op?quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Is (vaak jonge) rode wijn uit een bepaalde Franse regio. Het smaakt helder en erg fris.
Hallo. Weekend. Niet Werken.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gewoon geduldig uitleggen, nu weet ze het tenminste
Mijn zus heetquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:48 schreef Duderella het volgende:
[..]
O maar ik vind Freek toch weer heel anders!![]()
Hoe kwamen je ouders er eigenlijk op om je deze naam te geven? Wel tof trouwens, dat ze dat deden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het is in China gewoonlijk om je kinderen te noemen met dezelfde eerste lettergreep (eerste teken van je Chinese naam, dus). Reden genoeg voor mijn pa om naar de bibliotheek te gaan in 1981, een namenboekje te pakken, en de leukste naam te kiezen die met ka- begon.
Confidence through competence
* Stereotomy schudt even met de flesquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ok ja nu weet ik t idd weer. heb je nu een hele fles op?
battlefield ken je niet? bekend nr'tje hoor, van dit jaar.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, maar ik vond het nr echt niet leuk/kende het niet ook
als er alcohol in zit weet ik vaak niet wat het isquote:
Het draait om de muziek. Niet zoals bij popstars het afzeiken van kandidaten. Daarom scoort Popstars niet en VOH wel.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Alleen in het begin is het leuk, omdat ze de kandidaten niet zien.
Verder is het hetzelfde wat mij betreft en hoef ik de puntentelling niet te zien of zo.
Ik wil ook eigenlijk geen professionals zien in talentenshows, maar amateurs.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mijn zus heet
Ka-Ying
En het is in China gewoonlijk om je kinderen te noemen met dezelfde eerste lettergreep (eerste teken van je Chinese naam, dus). Reden genoeg voor mijn pa om naar de bibliotheek te gaan in 1981, een namenboekje te pakken, en de leukste naam te kiezen die met ka- begon.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mijn zus heethaha leuk verhaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het is in China gewoonlijk om je kinderen te noemen met dezelfde eerste lettergreep (eerste teken van je Chinese naam, dus). Reden genoeg voor mijn pa om naar de bibliotheek te gaan in 1981, een namenboekje te pakken, en de leukste naam te kiezen die met ka- begon.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Draait het echt om de muziek? Want bij de meest commercieel succesvolle artiesten draait het wel degelijk om de image.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:51 schreef borisz het volgende:
[..]
Het draait om de muziek. Niet zoals bij popstars het afzeiken van kandidaten. Daarom scoort Popstars niet en VOH wel.
jammergenoeg is het nu weer hetzelfde met dat stemmen...quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:51 schreef borisz het volgende:
[..]
Het draait om de muziek. Niet zoals bij popstars het afzeiken van kandidaten. Daarom scoort Popstars niet en VOH wel.
Uiteindelijk draait het om kijkcijfers, wurgcontracten en Johnny de Molquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:52 schreef Stereotomy het volgende:
Draait het echt om de muziek? Want bij de meest commercieel succesvolle artiesten draait het wel degelijk om de image.
Ik heb ook een Chinese naamquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:51 schreef Duderella het volgende:
[..]
Maar ik vind het echt heel bijzonder dat hij dan een Nederlandse naam koos die aan die eisen voldeed. Ik neem aan dat de Chinese mogelijkheden ook legio waren.
Poen maken zul jequote:Op zaterdag 27 november 2010 22:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Uiteindelijk draait het om kijkcijfers, wurgcontracten en Johnny de Mol
idd. anders was yvette wel doorgegaan in de battle ipv benquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Draait het echt om de muziek? Want bij de meest commercieel succesvolle artiesten draait het wel degelijk om de image.
Muziek wellicht tussen haakjes maar wel meer dan bij popstars. Het blijft nu bij 10 optredens van anderhalve minuut. Dat is al heel watquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
die De Mol heeft nog niet genoeg geld om met pensioen te gaanquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Uiteindelijk draait het om kijkcijfers, wurgcontracten en Johnny de Mol
Daarom interesseert me dat ook niet. Het zingen vind ik leuk om naar te kijken en dan vooral de amateurs.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:52 schreef FutureFairytale het volgende:
jammergenoeg is het nu weer hetzelfde met dat stemmen...
nou ja dit is natuurlijk wel een stapje hoger. worden direct professioneel begeleid enzo en het zijn goede zangers/zangeressen. de rest zit in bandjes en geeft les, dan hoef je toch ook niet mee te doen omdat je toch al werk hebt in de muziek?quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Daarom interesseert me dat ook niet. Het zingen vind ik leuk om naar te kijken en dan vooral de amateurs.
Als je al idols hebt gewonnen, bij popstars hebt meegedaan of achtergrondzangerin bent bij Angela v Velzen vder boom moet je daar gewoon niet zijn.
Een tweede naam, bedoel je?quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb ook een Chinese naam![]()
met betekenis
doe dan maar BK. dinsdag is KFC dagquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:54 schreef Stereotomy het volgende:
Heb trek. Straks met m'n aangeschoten kop ff naar de KFC of Burger King ofzo
Is m'n Cheat Day
Nee, een getranslitereerde Chinese naam hoe mijn ouders me noemenquote:
Dinsdag ga ik al uit eten dus sla ik KFC maar over.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:55 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
doe dan maar BK. dinsdag is KFC dag
ik doe het beter dan jou. net kwam ik erachter dat ik nog fruit moest eten dus een peer en 2 mandarijntjes op
* Licht muziekje op de achtergrond *quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, een getranslitereerde Chinese naam hoe mijn ouders me noemen
Soms wou ik dat ik gewoon een blonde Fries was.
een Anne of Sybquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, een getranslitereerde Chinese naam hoe mijn ouders me noemen
Soms wou ik dat ik gewoon een blonde Fries was.
ah ok. nou ja uit eten is ook niet echt gezond tochquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dinsdag ga ik al uit eten dus sla ik KFC maar over.
Mijn nieuwe doel is 64 kg met 1 januari en dat haal ik wel mits niet al teveel cheat days
Nouja. Je hebt dus een Chinese naam. De meest fonetisch daarop lijkende Nederlandse naam is je Nederlandse naam. Dat is het ongeveer.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:57 schreef Duderella het volgende:
[..]
* Licht muziekje op de achtergrond *
Inmiddels begrijpt tante Dude er niets meer van.
/ Familie Knots
We gaan naar een toko genaamt 'Friture Royal' dus ik neem aan dat we die schijf van vijf daar niet vol krijgen neequote:Op zaterdag 27 november 2010 22:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ah ok. nou ja uit eten is ook niet echt gezond toch
Dus de naam zoals ik je 'ken', is eigenlijk een fonetische variant op je echte Chinese naam?quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nouja. Je hebt dus een Chinese naam. De meest fonetisch daarop lijkende Nederlandse naam is je Nederlandse naam. Dat is het ongeveer.
Ouwe zemelaarquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:57 schreef Duderella het volgende:
* Licht muziekje op de achtergrond *
Inmiddels begrijpt tante Dude er niets meer van.
/ Familie Knots
ik wilde net zeggen, dat klinkt als een gewone snackbar. Belgische gerechten mmm, loof en stoofvleesquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:59 schreef Stereotomy het volgende:
Overigens is Friture Royal een nieuwe doch respectabele zaak in Maastrich waar ze Belgische gerechten serveren.
Alles in Maestrèg is Goed.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:59 schreef Stereotomy het volgende:
Overigens is Friture Royal een nieuwe doch respectabele zaak in Maastrich waar ze Belgische gerechten serveren.
ik zie het ook als ijzer hoorquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:59 schreef Bluezz het volgende:
Chinees vriendje van Q op de basisschool schreef je heel anders dan je het uitsprak.
Ook zo handig... hij heette iets van Lo-Hun, je zei Lowin en de jongens maakten er owing van
Marokkaans meisje op school heette Ayse, F. maakte er IJzer van
Ik weet eerlijk gezegd niet welke de variant is. Ik neem aan dat mijn Nederlandse naam de basis was, en dat daar eigenlijk fonetisch op mijn Chinese naam gebaseerd is. Dat daar een betekenis aangekoppeld kon worden ('goede weg') was weer handig voor m'n ouders, want dan hoefden ze niet veel verder na te denken.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:58 schreef Duderella het volgende:
[..]
Dus de naam zoals ik je 'ken', is eigenlijk een fonetische variant op je echte Chinese naam?
quote:
Ik zou het nu wel willen weten eigenlijk... is het te laat om ze er even over te bellen?quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:01 schreef Stereotomy het volgende:
Ik weet eerlijk gezegd niet welke de variant is. Ik neem aan dat mijn Nederlandse naam de basis was, en dat daar eigenlijk fonetisch op mijn Chinese naam gebaseerd is. Dat daar een betekenis aangekoppeld kon worden ('goede weg') was weer handig voor m'n ouders, want dan hoefden ze niet veel verder na te denken),.
* Stereotomy pakt het lijstje 'dingen om aan ouders te vragen voordat ze het loodje leggen' er maar weer eens bij
Ja idd.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:01 schreef Duderella het volgende:
![]()
En maar door een stuk of drie acteurs bij elkaar gespeeld hè?
Zó goed.
Is altijd lastig ja, naar een nieuwe taal vertalenquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:59 schreef Bluezz het volgende:
Chinees vriendje van Q op de basisschool schreef je heel anders dan je het uitsprak.
Ook zo handig... hij heette iets van Lo-Hun, je zei Lowin en de jongens maakten er owing van
Marokkaans meisje op school heette Ayse, F. maakte er IJzer van
Maar wat staat er in je paspoort, op je geboorte-akte etc. Dat is toch gewoon je naam? Of spelen jouw Beaujolais-dampen mij parten?quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik weet eerlijk gezegd niet welke de variant is. Ik neem aan dat mijn Nederlandse naam de basis was, en dat daar eigenlijk fonetisch op mijn Chinese naam gebaseerd is. Dat daar een betekenis aangekoppeld kon worden ('goede weg') was weer handig voor m'n ouders, want dan hoefden ze niet veel verder na te denken.
* Stereotomy pakt het lijstje 'dingen om aan ouders te vragen voordat ze het loodje leggen' er maar weer eens bij
Wil geen commentaar op m'n aangeschoten toestandquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zou het nu wel willen weten eigenlijk... is het te laat om ze er even over te bellen?
Mijn Nederlandse naam staat in mijn Nederlandse paspoort jaquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:03 schreef Duderella het volgende:
[..]
Maar wat staat er in je paspoort, op je geboorte-akte etc. Dat is toch gewoon je naam? Of spelen jouw Beaujolais-dampen mij parten?
Ilham.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:02 schreef Stereotomy het volgende:
Is altijd lastig ja, naar een nieuwe taal vertalen
Ken een Marokkaans meisje spreek uit 'illem', maar iedereen noemde haar 'Iel-ham'.Vervelend.
quote:
mooie naamquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ilham.
Stagiare op het werk heet iets van Boegoedragoerra....
guess what
quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zou het nu wel willen weten eigenlijk... is het te laat om ze er even over te bellen?
Roepnaam Babs?quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ilham.
Stagiare op het werk heet iets van Boegoedragoerra....
guess what
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
NounounounouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Confidence through competence
Doe dat, deze week kun je weer bij zijnquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:05 schreef borisz het volgende:
Mooie tijd om weer een Dexter te gaan kijken.
Hoe noem je haar broer dan?quote:
Zit daar alcohol in?quote:
Dat zal toch nietquote:
*proest*quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:11 schreef Duderella het volgende:
[..]
Zit daar alcohol in?
Whehehehhe... aan TAV vragen of er alcohol in zijn Glennfrougbroughtshire zit
Neu bejjoegek, daar holden die Skott'n heul nie van!quote:
ep 5 inmiddelsquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Doe dat, deze week kun je weer bij zijn
En wie niet springt die is een Joodquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:13 schreef PdeHoog het volgende:
Gooooooooooooooooooeieavond allemaalNet twee seizoenen MASH verkocht via BOL
nee een homofielquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En wie niet springt die is een Jood
Gelukkig maar, je liet me serieus schrikkenquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:13 schreef Duderella het volgende:
[..]
Neu bejjoegek, daar holden die Skott'n heul nie van!
West Wing gaan kijkenquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:14 schreef Stereotomy het volgende:
HOE MOETEN WE HET IN JANUARI ZONDER DEXTER DOEN
Zit daar...?quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:12 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
*proest*![]()
daar zat bijna de Terre di Puglia tegen mijn beeldscherm
Zullen we even niet in paniek raken P.quote:
Geen ideequote:Op zaterdag 27 november 2010 23:16 schreef Duderella het volgende:
[..]
Zit daar...?
Neh...
[ afbeelding ]
Goed om te horen! Dan ben je er ook klaar voor.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:16 schreef Stereotomy het volgende:
Tja, 't zit er toch aan te komen en heb d'r zin in eigenlijk.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:16 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zullen we even niet in paniek raken P.
TAV-viequote:
Zie het niet als alcoholisme. Zie het als een algemene opvoeding die je blijkbaar ontbeertquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:18 schreef FutureFairytale het volgende:
ik vind het wel iets goeds hebben dat ik niet direct weet wat iets als Beaujolais is
ben tenminste niet zo'n alcoholist als jullie
Ik vind het in dit geval een gebrek aan basiskennisquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:18 schreef FutureFairytale het volgende:
ik vind het wel iets goeds hebben dat ik niet direct weet wat iets als Beaujolais is
Niet doen niet zeggen doe nou niet ik wil het verdringenquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:14 schreef Stereotomy het volgende:
HOE MOETEN WE HET IN JANUARI ZONDER DEXTER DOEN
Ik was eerstquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:19 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik vind het in dit geval een gebrek aan basiskennis
Het is een vrij bekende wijnsoort en je zou kunnen zeggen dat het algemene kennis kan zijn. Heeft niets te maken met je eigen drank-voorkeur denk ik.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:18 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik vraag het me afquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:18 schreef Duderella het volgende:
G
[..]
Goed om te horen! Dan ben je er ook klaar voor.
Ik was nog steeds eerstquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:19 schreef Duderella het volgende:
[..]
Het is een vrij bekende wijnsoort en je zou kunnen zeggen dat het algemene kennis kan zijn. Heeft niets te maken met je eigen drank-voorkeur denk ik.
Was wel lachen geblazen geweest, daar achter het stuur!quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Goed dat ik niet achter een stuur zit.
Zo kan je het ook zeggen ja..quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:19 schreef Duderella het volgende:
[..]
Het is een vrij bekende wijnsoort en je zou kunnen zeggen dat het algemene kennis kan zijn. Heeft niets te maken met je eigen drank-voorkeur denk ik.
Van het album Stereotomy van The Alan Parsons Project is Beaujolais de tweede track. Maar op zich is het idd zo dat Beaujolais een van de bekendere Franse wijnen is, net zoals zijn broertje de Chardonnay.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:18 schreef FutureFairytale het volgende:
Ach, voor de klap wel jaquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:20 schreef Duderella het volgende:
[..]
Was wel lachen geblazen geweest, daar achter het stuur!
quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:19 schreef Duderella het volgende:
[..]
Sorry bossquote:
Het was erg gezellig daarquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:20 schreef Bluezz het volgende:
Pee, was het leuk bij dat rare koppel?![]()
Ik snap alleen iets van die smileyquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:16 schreef Duderella het volgende:
[..]
Zit daar...?
Neh...
[ afbeelding ]
Nepchineesquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik snap alleen iets van die smiley
Ja, deel van mijn identiteitscrisis. Niet eens het meest belangrijke deel overigensquote:
Ohquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:23 schreef golfer het volgende:
Zo, whiskietje, sashimi van tonijn en sojasaus met wasabi.
Eet en drink smakelijkquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:23 schreef golfer het volgende:
Vermeld er nou direct even bij of er alcohol inzit, dan hoeven we het niet steeds te vragenquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:23 schreef golfer het volgende:
Ik heb het mooie verhaal over jouw zus haar naam en jouw naam terug gelezen, maar er vast overheen gelezen hoe jouw ouders jouw naam die in je paspoort staat nou hebben verchineest en hoe die naam dan in het Chinees is?quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, deel van mijn identiteitscrisis. Niet eens het meest belangrijke deel overigens
Er zit geen alcohol in de wasibi.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:25 schreef TAV74 het volgende:
Vermeld er nou direct even bij of er alcohol inzit, dan hoeven we het niet steeds te vragen![]()
En in de wasabi?quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Er zit geen alcohol in de wasibi.
Kijk, zo moeilijk is het toch helemaal nietquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Er zit geen alcohol in de wasibi.
Ook al niet.quote:
quote:
Op de universiteit zijn ze net zo oud hè, als ze afstuderen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vraag het me af
Wel respzect voor die HBO studenten die er op hun 22e er al klaar voor zijn.
Alsof we zulke lappen tekst nog kunnen gaan lezenquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:29 schreef Duderella het volgende:
[..]
Op de universiteit zijn ze net zo oud hè, als ze afstuderen.
Maar alsof het leren niet juist begint ná je studie. Je krijgt wat riemen mee en gáán. Of dacht je dat je een heel werkzaam leven in vier jaar hbo of universiteit kan voorbereiden?
Ik zie uitstel-gedrag trouwens vaak bij studenten die op dat laatste hopen. Ze vertrouwen niet genoeg op zichzelf, denken dat ze nog van alles van anderen moeten leren en dat anderen (docenten, vakmensen etc.) de waarheid in pacht hebben. Ik vind het altijd een mooie grap om dat langzaam om te draaien bij jonge studenten: jíj bent nu de bepalende factor voor de toekomst van het vak, laat het óns maar zien, graag! Mensen met de toekomst nog voor zich en een open blik op hun vak, hebben véél meer te bieden voor de ontwikkeling van hun vak dan de mensen die terugblikken (docenten/ervaren vakgenoten).
Oh, het was weekend. Geen werk.
Whut?quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik snap alleen iets van die smiley
Niet als je almaar alcohol drinktquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:30 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Alsof we zulke lappen tekst nog kunnen gaan lezen
quote:
Er is mij zojuist duidelijk gemaakt dat dit niet het geval isquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:31 schreef Duderella het volgende:
[..]
Niet als je almaar alcohol drinkt
Hear hear!quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:25 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ohsashimi
had dat nu niet gezegd..
Wat een filosofische overpeinzingen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:29 schreef Duderella het volgende:
[..]
Op de universiteit zijn ze net zo oud hè, als ze afstuderen.
Maar alsof het leren niet juist begint ná je studie. Je krijgt wat riemen mee en gáán. Of dacht je dat je een heel werkzaam leven in vier jaar hbo of universiteit kan voorbereiden?
Ik zie uitstel-gedrag trouwens vaak bij studenten die op dat laatste hopen. Ze vertrouwen niet genoeg op zichzelf, denken dat ze nog van alles van anderen moeten leren en dat anderen (docenten, vakmensen etc.) de waarheid in pacht hebben. Ik vind het altijd een mooie grap om dat langzaam om te draaien bij jonge studenten: jíj bent nu de bepalende factor voor de toekomst van het vak, laat het óns maar zien, graag! Mensen met de toekomst nog voor zich en een open blik op hun vak, hebben véél meer te bieden voor de ontwikkeling van hun vak dan de mensen die terugblikken (docenten/ervaren vakgenoten).
Oh, het was weekend. Geen werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |