Aparte vergelijking.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je eigen ding binnen de regels
Zie het als een konijn op een grasveld met gaas eromheen. Hoe meer je erbij leert, hoe groter het gras oppervlak wordt. Het is aan regels gebonden omdat de vrouw ook nog enigzins moet kunnen volgen.
waar smaakt deze wijn naar? en hoelang houdbaar na openen van de fles?quote:
quote:
maximaal 2 uurquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:26 schreef z80 het volgende:
[..]
waar smaakt deze wijn naar? en hoelang houdbaar na openen van de fles?
Als je wilt dat fouten niet opvallen kun je beter gaan Slamdancenquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:25 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Aparte vergelijking.
Maar ik zat ooit in een grijs verleden op stijldansen en dat vond ik niet leuk omdat ik altijd naar links ging in plaats van rechts enzo. Dat is echt moeilijk onthouden al dat gedoe. Daarom vond ik er helemaal niets aan meer na een paar maanden. Maar als je salsa doet heb je dat dan ook of valt het dan niet zo op als je iets fout doet?
Hmm, in principe niet, als je het niet laat merken. Salsa is anders dan stijldansen omdat het veel vrijer, blijer en losser is. Minder stijf, maar meer dat Carribische joie de vivre zeg maar. Als man moet je de dans in elkaar breien, en ervoor zorgen dat je wat flirt / contact houdt met de dame.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:25 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Aparte vergelijking.
Maar ik zat ooit in een grijs verleden op stijldansen en dat vond ik niet leuk omdat ik altijd naar links ging in plaats van rechts enzo. Dat is echt moeilijk onthouden al dat gedoe. Daarom vond ik er helemaal niets aan meer na een paar maanden. Maar als je salsa doet heb je dat dan ook of valt het dan niet zo op als je iets fout doet?
Het smaakt naar iets dikker alcoholisch water (okee, vodka dus) met een vleugje rijstcomponent.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:26 schreef z80 het volgende:
[..]
waar smaakt deze wijn naar? en hoelang houdbaar na openen van de fles?
en de muziek is vrolijkerquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hmm, in principe niet, als je het niet laat merken. Salsa is anders dan stijldansen omdat het veel vrijer, blijer en losser is. Minder stijf, maar meer dat Carribische joie de vivre zeg maar. Als man moet je de dans in elkaar breien, en ervoor zorgen dat je wat flirt / contact houdt met de dame.
Suiker kan idd zuur compenseren. Misschien is het wel lekker. Gewoon pokerface opzetten en zeggen dat het zo hóórt tegen je ouders.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:27 schreef FutureFairytale het volgende:
Steer; ik heb net geproefd... valt best mee... niet echt zuur meer gelukkig maar heb ook extra sojasaus en een schepje basterdsuiker erdoorheen gegooid ter compensatie
Ja dat doe ik al om de zoveel tijd POPOPOPOPquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:26 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als je wilt dat fouten niet opvallen kun je beter gaan Slamdancen
Dat klopt, ik kan me niet onvrolijk voelen als ik Salsa hoor...quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
en de muziek is vrolijker
hehe heb nu ook een zusje van 17 en zij is sowieso niet gek van noodles dus dit zal ze vast niet waarderenquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Suiker kan idd zuur compenseren. Misschien is het wel lekker. Gewoon pokerface opzetten en zeggen dat het zo hóórt tegen je ouders.
Dat flirten zou wel lukkenquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hmm, in principe niet, als je het niet laat merken. Salsa is anders dan stijldansen omdat het veel vrijer, blijer en losser is. Minder stijf, maar meer dat Carribische joie de vivre zeg maar. Als man moet je de dans in elkaar breien, en ervoor zorgen dat je wat flirt / contact houdt met de dame.
Sick of it All heeft ook een educatief clipjequote:Op zaterdag 27 november 2010 21:28 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ja dat doe ik al om de zoveel tijd POPOPOPOP
SLAYER!!!
haha nog even een filmpje die daarover gaat
heel veel mensen zijn niet goed in pasjes onthoudenquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:29 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Dat flirten zou wel lukken, maar ik kan echt geen dansstapjes onthouden
![]()
Misschien ooit maar proberen dat salsa. Hou wel van dansen, alleen dan moet het wel m'n eigen ding zijn
Ik ben één van de slechtsten als het gaat om het onthouden van choreografie. De eerste les kan ik absoluut nooit bijbenen, maar als ik het eenmaal onder de knie heb dan denk ik wel dat ik een van de technisch betere dansers ben. Mijn Salsa III partner is óók ingenieur(student) en we grappen wel eens dat het gewoon een ir. probleem is, dat we choreografie moeilijk kunnen onthouden en dat we steeds patronen en logica proberen te ontdekken.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:29 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Dat flirten zou wel lukken, maar ik kan echt geen dansstapjes onthouden
![]()
Misschien ooit maar proberen. Hou wel van dansen, alleen dan moet het wel m'n eigen ding zijn
Ja, als ik jouw filmpjes kijk, dan ben je één van de beteren qua dansen, presentatie en bewegingen. Vergeleken met die tieners die met jou dansen bedoel ikquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
heel veel mensen zijn niet goed in pasjes onthoudenwe hebben veel danseressen die voor ons werken maar niet bij ons trainen omdat ze gek worden van de choreo's. moet de linkerhand omhoog doen zij de rechter en andersom.... die doen dus alleen freestyle in discotheken en feesttenten
nóg minder smooth??quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ben één van de slechtsten als het gaat om het onthouden van choreografie. De eerste les kan ik absoluut nooit bijbenen, maar als ik het eenmaal onder de knie heb dan denk ik wel dat ik een van de technisch betere dansers ben. Mijn Salsa III partner is óók ingenieur(student) en we grappen wel eens dat het gewoon een ir. probleem is, dat we choreografie moeilijk kunnen onthouden en dat we steeds patronen en logica proberen te ontdekken.
Het ziet er ongeveer zo uit wat ik doe:
Maar dan minder smooth voorlopig nog
Nice!quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ben één van de slechtsten als het gaat om het onthouden van choreografie. De eerste les kan ik absoluut nooit bijbenen, maar als ik het eenmaal onder de knie heb dan denk ik wel dat ik een van de technisch betere dansers ben. Mijn Salsa III partner is óók ingenieur(student) en we grappen wel eens dat het gewoon een ir. probleem is, dat we choreografie moeilijk kunnen onthouden en dat we steeds patronen en logica proberen te ontdekken.
Het ziet er ongeveer zo uit wat ik doe:
Maar dan minder smooth voorlopig nog
Vind je het niet erg watery?quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:33 schreef Stereotomy het volgende:
Tering, die Beaujolais hakt er wel in zeg, lekkere nasmaak, zoals je die in bier ook wel eens proeft.
De wijn-die-ik-al-zo-lekker-vond die nu ook nog eens in de aanbieding was heeft ook zo'n toffe nasmaak.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:33 schreef Stereotomy het volgende:
Tering, die Beaujolais hakt er wel in zeg, lekkere nasmaak, zoals je die in bier ook wel eens proeft.
het moet wel in je zitten merk ik aan anderen bij wie het écht niet wil lukken (ook niet na weken langzaam trainen). de eerste training kan ik ook niet alles direct goed doen en word ik ook gek. ik onthou alleen wat achter wat komt en dan kan ik er thuis over nadenken en overdoen. dan lukt het goed en heb ik het door en kan ik met de training de week erop het verbeteren door bv groter te werken (bewegingen af en rond te maken). omdat het nml dan automatisch gaat kun je je concentreren op het verbeteren van de choreoquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, als ik jouw filmpjes kijk, dan ben je één van de beteren qua dansen, presentatie en bewegingen. Vergeleken met die tieners die met jou dansen bedoel ik
Hoe doe je dat, choreografie onthouden? Doe je dat bewust, of laat je zeg maar meer je gedachtes weg en laat je je 'spieren' de boel onthouden?
Leek wel een botsauto-attractie ook dat.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:33 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Nice!
als vrouw zou ik er maar duizelig van worden hehehe
Maar ik had wel een paar lessen salsa gehad. Was wel okee.
Weense wals was pas een duizeligheid-veroorzaker hahaha die was echt mooi.
Valt wel mee deze... 3.99 EUR de fles. Was ook 2.99 EUR de fles, maar die maar niet gepakt. gewoon heel fris, helder...quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Vind je het niet erg watery?
En whut met die tranen?
Ja ik zou ook meer van de improvisatie zijn denk ik zo.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
heel veel mensen zijn niet goed in pasjes onthoudenwe hebben veel danseressen die voor ons werken maar niet bij ons trainen omdat ze gek worden van de choreo's. moet de linkerhand omhoog doen zij de rechter en andersom.... die doen dus alleen freestyle in discotheken en feesttenten
Misschien dansen we dan op dezelfde manier, want ik moet ook regelmatig de video's op YouTube van mijn dansleraar terugkijken, of mijn eigen aantekeningenquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
het moet wel in je zitten merk ik aan anderen bij wie het écht niet wil lukken (ook niet na weken langzaam trainen). de eerste training kan ik ook niet alles direct goed doen en word ik ook gek. ik onthou alleen wat achter wat komt en dan kan ik er thuis over nadenken en overdoen. dan lukt het goed en heb ik het door en kan ik met de training de week erop het verbeteren door bv groter te werken (bewegingen af en rond te maken). omdat het nml dan automatisch gaat kun je je concentreren op het verbeteren van de choreo
Kan je ook punten sparen?quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Valt wel mee deze... 3.99 EUR de fles. Was ook 2.99 EUR de fles, maar die maar niet gepakt. gewoon heel fris, helder...
Achteraf vind ik het jammer dat ik het niet gedaan heb, denk ik.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:37 schreef TAV74 het volgende:
Stijldansen, die fase heb ik gelukkig overgeslagen in mijn jeugd
Je kan er wel hard om lachenhoor als je een beetje zelfspot hebt.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:37 schreef TAV74 het volgende:
Stijldansen, die fase heb ik gelukkig overgeslagen in mijn jeugd
Je zit nog in je jeugd het kan nog!quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Achteraf vind ik het jammer dat ik het niet gedaan heb, denk ik.
Het zou echt niets voor mij zijn, ben ik te eigenwijs voor denk ikquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Achteraf vind ik het jammer dat ik het niet gedaan heb, denk ik.
is niet erg tochquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Misschien dansen we dan op dezelfde manier, want ik moet ook regelmatig de video's op YouTube van mijn dansleraar terugkijken, of mijn eigen aantekeningendie ik maak. Dan schuif ik hier wat meubels opzij en dan ga ik alleen oefenen.
Meestal tot grote verbazing van mijn danspartner die merkt dat ik de week daarop opeens alles wel enigzins kan leiden.
Veel Nederlandse vrouwen, hoor ik van internationale studentenquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Het zou echt niets voor mij zijn, ben ik te eigenwijs voor denk ik
Zelfspot heb ik wel, maar om daar nu speciaal tegen mijn zin voor op dansles te gaan is weer wat veel van het goedequote:Op zaterdag 27 november 2010 21:38 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Je kan er wel hard om lachenhoor als je een beetje zelfspot hebt.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
is niet erg tochzo ben ik begonnen. toen britney spears haar 1e single had nam ik de clip op en speelde em net zo vaak af (en weer 2 sec terugspoelen iedere keer
) tot ik de hele choreo doorhad. daarna iedere keer verbetert dat ik net zo als haar en haar dancers de pasjes danste. zo heb ik mezelf eigenlijk leren dansen. en daarna met meer clips. toen ik prof ging dansen bij de school waar ik nu zit moest ik zo vreselijk wennen.. basis klassiek had ik nml niet
Zou kunnen, ik laat me iig niet graag leiden. Net als dat ik graag zelf mijn jas aan doe en mijn stoel aanschuif..quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Veel Nederlandse vrouwen, hoor ik van internationale studenten
Het is maar goed dat ik niet attent ende galant benquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zou kunnen, ik laat me iig niet graag leiden. Net als dat ik graag zelf mijn jas aan doe en mijn stoel aanschuif..![]()
Je bedoelt glas bier voor je houden en ongemakkelijk meebewegen met je mattiesquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:42 schreef rijsttafel het volgende:
Ik ga vanavond weer dansen.
Maar dat heeft niets met stijl of flirten te maken.![]()
Dat is gewoon wachten tot de beat erin kickt en dan met z'n allen in de lucht springen.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:43 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ik niet attent ben
quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:40 schreef rijsttafel het volgende:
Wat trouwens het meest aller irritante was aan het stijldansen was dat ze ELKE keer "ROSANNE IK WEET DAT ER HEEL VEEL MANNEN ZIJN" draaiden bij de chacha ofzoiets.
Kun je nagaan, je pa heeft ooit daar gedacht: TIETUHquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:44 schreef rijsttafel het volgende:
Mijn ouders kennen elkaar van het stijldansen op dezelfde vloer waar ik m'n eerste pasjes geleerd heb. Dat was wel heel tof
Nee, gewoon knallen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je bedoelt glas bier voor je houden en ongemakkelijk meebewegen met je matties
haha alleen toen ik 13 was deed ik dat niet meer hequote:
dat vind ik zo grappig he van houten klazenquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja zeker vermaakt. Maar altijd hetzelfde nummer gaat wel echt vervelen. Dan is de lol eraf.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]Wij hadden ook altijd hetzelfde nummer bij de chachacha! Ik heb het erg leuk gehad op stijldansen
Dat ziet er niet uit, weet precies wat je bedoeltquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:43 schreef Stereotomy het volgende:
Ja...quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kun je nagaan, je pa heeft ooit daar gedacht: TIETUH![]()
![]()
terwijl hij naar je moeder keek.
ga jij als je uitgaat ineens midden in je vriendenkring staan en 'moves' doen?quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:45 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Nee, gewoon knallen.
Sowieso sta ik bekend om de dancemoves in m'n vriendenkring.
Kreeg voor m'n verjaardag een boek met dancemoves, maar die daarin staan zijn echt heel flauw
Oeh. Da's ongeveer het verhaal tussen mij en Hooters.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:46 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ja...
Toen ze een danspartner moesten kiezen heeft hij haar niet gevraagd, maar gewoon gewezen en toen "HIERKOMEN" geroepen.
Dat is wel een goeie oneliner. Ik heb 'm ook geprobeerd maar bij mij werkt ie neit zo goed.
Na een paar glaasjes Saké ga je wel moves doen jaquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ga jij als je uitgaat ineens midden in je vriendenkring staan en 'moves' doen?
Heb wel wat vrienden die daar ook wel van zijn. "de dansclub" is onze naam als we weer eens samenkomen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ga jij als je uitgaat ineens midden in je vriendenkring staan en 'moves' doen?
Deze:quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:46 schreef rijsttafel het volgende:
Ja zeker vermaakt. Maar altijd hetzelfde nummer gaat wel echt vervelen. Dan is de lol eraf.
Op c.a. 15 seconden in dit filmpje kan je mijn wijsvinger moves zien.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:48 schreef FutureFairytale het volgende:
ik moet altijd zo lachen als mensen hun wijsvingertjes om en om omhoog doen en zo naar voren of achter lopen(heb helaas geen plaatje of filmpje)
ik pak altijd mijn denkbeeldige lasso. zwaai en trek dan naar me toe, net zolang tot diegene naar me toe komtquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:46 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ja...
Toen ze een danspartner moesten kiezen heeft hij haar niet gevraagd, maar gewoon gewezen en toen "HIERKOMEN" geroepen.
Dat is wel een goeie oneliner. Ik heb 'm ook geprobeerd maar bij mij werkt ie neit zo goed.
ben nog nooit naar zo'n feest geweest waar 'serieus' gedanst wordt. wil je me een keer meenemen rijst? lijkt me vermakelijk om te zienquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:48 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Heb wel wat vrienden die daar ook wel van zijn. "de dansclub" is onze naam als we weer eens samenkomen.
maar m'n andere vrienden verlaat ik gewoon dan.
Maar vanavond gaat iedereen dansen want dat is gewoon zo.
Tuurlijk! Maar dan moet je wel echt je best doenquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ben nog nooit naar zo'n feest geweest waar 'serieus' gedanst wordt. wil je me een keer meenemen rijst? lijkt me vermakelijk om te zien
Links rechts voor voor links rechts achter achterquote:
dat valt wel meequote:Op zaterdag 27 november 2010 21:49 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Op c.a. 15 seconden in dit filmpje kan je mijn wijsvinger moves zien.
Ja, maar ben benieuwd hoe ze het doet op Dubstepquote:
ken het niet maar ik leer graagquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:51 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ja, maar ben benieuwd hoe ze het doet op Dubstep
al anderhalf jaar ofzo gok ikquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat valt wel meeik zie nog iemand jumpen haha, hoe oud is dit filmpje?
Gewoon als een lompe Hannes in de lucht springen en WHOPWHOP schreeuwen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:52 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ken het niet maar ik leer graag
dat moet lukken!quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:52 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Gewoon als een lompe Hannes in de lucht springen en WHOPWHOP schreeuwen.
Instructiefilmpje:quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:53 schreef FutureFairytale het volgende:
ik kan wel jumpen (incl. draaien en duojumpen), gabberen, modern country en latin (voor optredens). vind het altijd leuk om iets anders te leren
gezien... is dit serieus je best doen?quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:54 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Instructiefilmpje:
Op 2:20 zie je precies wat je moet doen
Hier ga ik vanavond heen![]()
quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:53 schreef FutureFairytale het volgende:
ik kan wel jumpen (incl. draaien en duojumpen), gabberen, modern country en latin (voor optredens). vind het altijd leuk om iets anders te leren
Nee ik ben veel beter dan datquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
gezien... is dit serieus je best doen?
leuk! ben benieuwd hoorquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:57 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Nee ik ben veel beter dan datKom maar een keer kijken.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:57 schreef Sunnythesun het volgende:
Heerlijk ongedwongen uit je dak gaan![]()
Dat gaat sowenso wel lukken. Maak nu fles nr. 2 open.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:57 schreef Sunnythesun het volgende:
Heerlijk ongedwongen uit je dak gaan![]()
Alvast veel plezier Rijst
Goed idee! Als ik nu geen hondje op mijn been had liggen schonk ik er ook een in..quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:58 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Dat gaat sowenso wel lukken. Maak nu fles nr. 2 open.
Wat een vreselijk nummerquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:59 schreef FutureFairytale het volgende:
Rijst en Steer; weleens op een stellage gedanst? ik een keer heel wiebelig opnames gemaakt op een hoge plank van 15 cm breed... check vanaf 2:01
Hee, hotpantsquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:59 schreef FutureFairytale het volgende:
Rijst en Steer; weleens op een stellage gedanst? ik een keer heel wiebelig opnames gemaakt op een hoge plank van 15 cm breed... check vanaf 2:01
hij is heel bekend geweest dat nr. nooit gehoord?quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat een vreselijk nummerMaar leuk dat je meedanst
Dat dit geen hit is geworden, ongelofelijkquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:59 schreef FutureFairytale het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |