quote:
Sexy Bitches part II?quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:31 schreef Jojoortje het volgende:
Nieuwe TT: Uit welke film is dit nummer?
Sound of Musicquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:31 schreef Jojoortje het volgende:
KameleonTT plus één.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:31 schreef Jojoortje het volgende:
Geile rolbeer van mequote:
Fonduen... Daar heb ik nare ervaringen mee.quote:
En ook geen laBRIE.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Geen kaas... ik herhaal geen kaas!
Doeidoeiquote:
Dat is weer terug op RTL 8.quote:
Maar dat is kutquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:43 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dat is weer terug op RTL 8.
Das geen telekids man, lapzwans.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:43 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dat is weer terug op RTL 8.
Klopt. Dat met Carlo en Irene was veel beterquote:
Ze noemen het zoquote:
Dat had ik dus met deze postquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:47 schreef Lutte het volgende:
Ik postte net in TAL in de veronderstelling dat het hier was.
quote:
ehm... welke is leukerquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:49 schreef Lutte het volgende:
Nou Benny, welke SC gaan we verbaggeren met ik hou van Holland posts?
Ze zijn allebei tof, hier hebben ze minder last van ons denk ik, maar dan is het wel steeds jutteren tussen twee topics.quote:
Ik TAL hebben we het vaak genoeg over programma's op tvquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ze zijn allebei tof, hier hebben ze minder last van ons denk ik, maar dan is het wel steeds jutteren tussen twee topics.
Ik weet niet hoe zoiets in TAL wordt gewaardeerd, kom daarvoor nog te kort daar.
Haha, okay.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik TAL hebben we het vaak genoeg over programma's op tv
hehehehe iddquote:
Paul weer hoorquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:14 schreef iBenny het volgende:
Wat een heerlijk bashtopic weer
Ik mis Dirkh
Hummers, hoofden, Paul die er een topic over opent in FB!quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:14 schreef iBenny het volgende:
Wat een heerlijk bashtopic weer
Ik mis Dirkh
Nee ik neem geen hotels. Ik neem CCquote:
Ik weet wat je wilt gaan zeggen!!!quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat zei zo'n vriend van Thomas ook toen... Laat ook maar.
Ik heb lekker over jou gePM'd met Luttequote:Op zaterdag 27 november 2010 21:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik weet wat je wilt gaan zeggen!!!
quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat zei zo'n vriend van Thomas ook toen... Laat ook maar.
Nou niet roddelen over mijquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:24 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik heb lekker over jou gePM'd met Lutte
Nah het ging over vlaggenmasten. Meer nietquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nou niet roddelen over mij
wat heb ik te maken met vlaggenmasten?quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:26 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Nah het ging over vlaggenmasten. Meer niet
Klopt!quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik weet wat je wilt gaan zeggen!!!
Er kan een vlaggenmastje in jou.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat heb ik te maken met vlaggenmasten?
Wtf luttequote:
Hahah, sorry!quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jij moet minder met PD gaan omgaan
quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jij moet minder met PD gaan omgaan
Alsof jij dat er vindtquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
ja nu gaat het weer over seks hier
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
het is zo
Gelukkig maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
Is ook maar net hoe je het bekijktquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
ja hee, niet alles draait om neuken ja
verklaar je nader Benquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Is ook maar net hoe je het bekijkt
Kindjes komen van de ooievaar.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Is ook maar net hoe je het bekijkt
Jongens zijn stom en seks is vies.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoeft niet meer... Lutte heeft net verklaard dat we van de ooievaar komen
Meisjes zijn stomquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jongens zijn stom en seks is vies.
ja waarom hebben ze in godsnaam jongens bedachtquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jongens zijn stom en seks is vies.
Zodat ze hun vlaggenmast in je spleetje kunnen schuivenquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja waarom hebben ze in godsnaam jongens bedacht
Ja weet je wat ik zo mooi vind.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:43 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Zodat ze hun vlaggenmast in je spleetje kunnen schuiven
dankzij de Praxisquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja weet je wat ik zo mooi vind.
Jongens hebben een lul en die past precies in dat gaatje, of ze het wisten
Heb hier even geen TVquote:
Dan ga ik het terugkijkenquote:
MTVquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
een Kip en een paard en een koe nu op MTV
mn vader zit te zappen ja en ik lig helemaal in een deuk omdat ik een KOE zagquote:
quote:
maxima is een sletquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je hebt niks gemist... was een klein stukje van WK-feest, dat hij Maxima een kus gaf
Oooh die heb ik al vaker gezienquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je hebt niks gemist... was een klein stukje van WK-feest, dat hij Maxima een kus gaf
geil hequote:Op zaterdag 27 november 2010 21:49 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Oooh die heb ik al vaker gezien
Dat zeg ik tochquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:49 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Oooh die heb ik al vaker gezien
Nee. Jij wel.quote:
quote:
lekker plaatjequote:Op zaterdag 27 november 2010 21:50 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Nee. Jij wel.
[..]
[ afbeelding ]
Daar moet je ook niet op kauwen he?quote:
NEE TOCH?quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik heb ook een scheur in mijn lip
Niet in jouw scheur hoorquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:58 schreef Lutte het volgende:
Ik wil graag gewoon kunnen zeggen dat ik een scheur in mijn lip heb zonder dat PD zijn vlaggenmast erin wil steken.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat ik daar de hersenen voor hebquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
ja waarom moet er bij elke post doorgedacht worden?
dus omdat god jouw zaagsel heeft gegeven zitten wij er nu mee opgescheept met het feit dat het altijd over seks moet gaan?quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:59 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Omdat ik daar de hersenen voor heb
Jaquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dus omdat god jouw zaagsel heeft gegeven zitten wij er nu mee opgescheept met het feit dat het altijd over seks moet gaan?
Wat lulligquote:
bel hem opquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik zal hem erop aanspreken,
Je doet het erom he?quote:
'Paalzitten'quote:
Ik had gisteravond baalavond, sorry.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
het was gisteren vrijdagavond en jouw Fobo is nog niet aangepast en nu staat mijn foto er niet in
PM NU -->quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik had gisteravond baalavond, sorry.
Nouja ik was in een discussie dus ik denk dat ik het gemist heb jaquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Heb je het gisteravond gemist dan?
Kutdag op school.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nouja ik was in een discussie dus ik denk dat ik het gemist heb ja
Maakt niet uit, lufjoe.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
heb ik niet meegekregen, sorry schatje
Help yourselfquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
STUART
Geef me wat te drinken
Zuiplapquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:09 schreef Stuart het volgende:
Geen boodschappen gedaan. Kwam een vriend tegen en heb alleen kroegen gezien
Het ging allemaal tegen mijn wil in. Obviouslyquote:
Dangerousquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik heb al een hoestdrankje genomen, o tering wat is dat lekker
Ik weet niet zeker of ik dat ken eigenlijkquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mijn hoestdrankje bestond trouwens uit wat dropshot
een dropachtige substantiequote:Op zaterdag 27 november 2010 22:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of ik dat ken eigenlijk
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen week:
Lutte
-Miauw-
Kally
charmed_angel
Pisces29
-Vaduz-
Ploertendoder
Symphonic
Zeroku
Graseter
Bos81
Koen66
PatriQue89
Joooo-pi
Cee
Patje1987
Chocolate-chick
MissBitchy
DeZwabber
Rauzer
JJH
motorbloempje
Karina
Thermo18
tdrone
Michhas
Tha_Erik
Stuart
Oceanview
Maartel
gomi
NouMooiNiet
honkeytonk
Myraela
pgrferrari
Jojoortje
lipjes
Loveless85
DeLuna
eNGine10
UltraR
Rockiejj
fratsman
MrEarcheese
Studiotje
NBT
ElmoFan
borisz
tombolafan
Anonymousz
Zoiets had ik al verwacht. Drop is hier niet populairquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
een dropachtige substantie
http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.phpquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
waar kan je je forumvriendjes vinden?
Ergensquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
waar kan je je forumvriendjes vinden?
Doeidoeiquote:
Ploertendoder
honkeytonk
Oceanview
Lutte
L.no
Michhas
ElmoFan
Symphonic
DevilsWhore
tdrone
iBenny
Stuart
justforher
NBT
Sm0keZ
lipjes
Jojoortje
Chocolate-dick
Ezechielk
eNGine10
SuperwormJim
Zero17
Anon4c
Het_Fenomeen
computer.nerd
Huppelmuts
Blondiex3
sciter
Myraela
Chocolate-brick
Boomvorm
Deegbal
67Impala
PizzaMizza
Dalando
DeBassist
DeRakker.
Dale.
Wickedjoon
Zottefapper
sugarboy
Dhaha
Graseter
Golaso
snakelady
Lysdexie
TheFamousMan
Pox
goldfinger1963
dakraam
Chocolate-chick
honkeytonk
Lutte
DevilsWhore
iBenny
Oceanview
Michhas
NBT
tdrone
lipjes
Symphonic
L.no
Ezechielk
ElmoFan
Stuart
Jojoortje
Huppelmuts
Koen66
eNGine10
-Miauw-
Myraela
Kally
Pisces29
DeZwabber
goldfinger1963
Zeroku
chufi
L-ascorbinezuur
jeloen
Het_Fenomeen
Patje1987
Frieslandddd
Tha_Erik
Paralectic
Lluijt
JJH
-Vaduz-
Confession
PeZu
Mr_Mojo
fonsoy
Opa.Bakkebaard
Paul
Roerkoning
Stokstaart
Snaavel
Breuls
henkzijlstra
Weissman
kikoooooo
Dat script laat zien wie je eigenlijk het meeste heb gequotequote:Op zaterdag 27 november 2010 22:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
sommige fokkers uit mijn lijst heb ik werkelijk nooit gezien
Zaten toevallig een keer in hetzelfde topicquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
Met wie je in topics bentquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:22 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dat script laat zien wie je eigenlijk het meeste heb gequote
Ik ken iedereen wel uit mijn lijstjequote:Op zaterdag 27 november 2010 22:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
Hoe kun je er dan trek in hebbenquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik heb trek in melk terwijl ik dat niet eens lust
HATERquote:
quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik heb trek in melk terwijl ik dat niet eens lust
ik dacht opeens aan melk en nu denk ik gadverdammequote:Op zaterdag 27 november 2010 22:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoe kun je er dan trek in hebben
Ik heet geen NBTquote:
Ik ben inderdaad een paar uurtjes weggeweestquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik ook, en jij was net pleite en PD is pleite
quote:
En nu is het feestquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
gelukkig wel, anders is er geen reet te doen
quote:
quote:
quote:
Geen tietenquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
echt serieus wat heb jij
Ik heb het nog nooit zo gezellig gehad. Woohooquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
hoezo?
Niet zo sarcastisch doen he mensen
omdat het over tieten gaat?quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit zo gezellig gehad. Woohoo
quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
hoezo?
Niet zo sarcastisch doen he mensen
Nah, weet eigenlijk niet waarom. Ik probeer gewoon positief te doen enzoquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
omdat het over tieten gaat?
pikstrafquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
pas op anders krijg je pikstraf
Mweheheh ik maak je zo geil dat je niks anders dan seks wil.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
pas op anders krijg je pikstraf
dat hij niet mag neukenquote:
dat is zoquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:52 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Mweheheh ik maak je zo geil dat je niks anders dan seks wil.
Wacht maar af jijquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
goedzo, helaas heb je jezelf er ook mee, maar goed dat terzijde
Spanken? Misschienquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat wilde je gaan doen? me slaan?
Je mag mee doen hoor lekker wijfquote:
ja maar toch mun wijffiejquote:
Nu al last van Alzheimer-light?quote:
Alleen als het ze goed uitkomtquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mannen onthouden ook niks
quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja dat zal best, soms zo vervelend
ik vergeet niksquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja dat zal best, soms zo vervelend
Kinders? Ik had je opa kunnen zijnquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:11 schreef Stuart het volgende:
Zo, even een liedje tussendoor kinders
Gadverquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:11 schreef Stuart het volgende:
Zo, even een liedje tussendoor kinders
Hoe lang leeft Stuart dan>?quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:11 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Kinders? Ik had je opa kunnen zijn
jaar of 12quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Hoe lang leeft Stuart dan>?
Maar wel neukbaarquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ze worden steeds jonger op FOK!
quote:
Woohoo, ik moet denken aan Shandyquote:
Hehehehehequote:Op zaterdag 27 november 2010 23:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Woohoo, ik moet denken aan Shandy
quote:
Enigma niet kennenquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
is het raar dat ik smegma las?
okee!quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat is wel belangrijk voor het beeld hoor
Truste schat en ik zie je morgen op het stationquote:
ja de mods zijn op vakantie.. zo lijkt het. iBenny gastmod daar ffquote:
Die ken ik nietquote:
Ja, of niet. PietjePuk007 is ook maar gestopt, gelukkig. Laat ONZ maar een nachtje, dan wordt er misschien eindelijk actie ondernomen!quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:23 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
ja de mods zijn op vakantie.. zo lijkt het. iBenny gastmod daar ff
Hij speelt alleen maar in Star Wars, Aslan (Narnia), Love Actually en Schindler's Listquote:
Pietje is al bezigquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Al die of/of dingen. Dit is echt niet tof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |