quote:
Sexy Bitches part II?quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:31 schreef Jojoortje het volgende:
Nieuwe TT: Uit welke film is dit nummer?
Sound of Musicquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:31 schreef Jojoortje het volgende:
KameleonTT plus één.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:31 schreef Jojoortje het volgende:
Geile rolbeer van mequote:
Fonduen... Daar heb ik nare ervaringen mee.quote:
En ook geen laBRIE.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Geen kaas... ik herhaal geen kaas!
Doeidoeiquote:
Dat is weer terug op RTL 8.quote:
Maar dat is kutquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:43 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dat is weer terug op RTL 8.
Das geen telekids man, lapzwans.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:43 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dat is weer terug op RTL 8.
Klopt. Dat met Carlo en Irene was veel beterquote:
Ze noemen het zoquote:
Dat had ik dus met deze postquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:47 schreef Lutte het volgende:
Ik postte net in TAL in de veronderstelling dat het hier was.
quote:
ehm... welke is leukerquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:49 schreef Lutte het volgende:
Nou Benny, welke SC gaan we verbaggeren met ik hou van Holland posts?
Ze zijn allebei tof, hier hebben ze minder last van ons denk ik, maar dan is het wel steeds jutteren tussen twee topics.quote:
Ik TAL hebben we het vaak genoeg over programma's op tvquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ze zijn allebei tof, hier hebben ze minder last van ons denk ik, maar dan is het wel steeds jutteren tussen twee topics.
Ik weet niet hoe zoiets in TAL wordt gewaardeerd, kom daarvoor nog te kort daar.
Haha, okay.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik TAL hebben we het vaak genoeg over programma's op tv
hehehehe iddquote:
Paul weer hoorquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:14 schreef iBenny het volgende:
Wat een heerlijk bashtopic weer
Ik mis Dirkh
Hummers, hoofden, Paul die er een topic over opent in FB!quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:14 schreef iBenny het volgende:
Wat een heerlijk bashtopic weer
Ik mis Dirkh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |