Jaja, net als bij Révolt zeker!quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:36 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ekt? Oh lachenAls ik jullie zie geef ik een gil
Ik gebruik die plaat tegenwoordig in plaats van een tandenborstel, scheelt geld. Mijn tanden zijn nog nooit zo schoon geweest!quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:00 schreef Blaxje het volgende:
Kanker die nieuwe James Blake gaat diep
Toen was ik nog een klein bang jongetjequote:Op zaterdag 27 november 2010 18:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jaja, net als bij Révolt zeker!
Ik ben net met mijn complete kamer door de vloer heen gestortquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik gebruik die plaat tegenwoordig in plaats van een tandenborstel, scheelt geld. Mijn tanden zijn nog nooit zo schoon geweest!
Ok, doe het maar beter!quote:
Zo'n family guy scènequote:Op zaterdag 27 november 2010 18:39 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik ben net met mijn complete kamer door de vloer heen gestort
quote:
quote:Op zondag 28 november 2010 13:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
DJ PAUL, DJ PAUL! Tttttttttttuuurrrrrrrrrrbooo
Zondagochtend muziek is oké
'May the forze be with you'quote:
Hé! Restecp voor DJ Paulquote:Op zondag 28 november 2010 13:23 schreef x3ro het volgende:
[..]
'May the forze be with you'
Goede s'ochtends trouwens![]()
wat is er mis met vhals truitjesquote:Op zondag 28 november 2010 17:19 schreef TripleP het volgende:
Het gaat toch niets worden, hij draagt v-halsjes
Ja dunno mooiboy-likequote:
Lippiercing + 25 jaar hmmquote:
quote:
leef jij ook nog auwe beschuitlulquote:Op zondag 28 november 2010 18:47 schreef Schieganger het volgende:
ekte ekte mooiboys luisteren backstreet boys juhweet.
Jawel, zo een smaatje probeerde mij te doden met mes maar ze stak verkeerd. Iets over haar zusje verkopen aan ethiopiërs ofzo.quote:
ik miste je al net zo hard als zeroku naatje en renesite je merkt sinds het vertrek van dit gerespecteerde trio dat het niveau met de dag daaltquote:Op zondag 28 november 2010 18:57 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Jawel, zo een smaatje probeerde mij te doden met mes maar ze stak verkeerd. Iets over haar zusje verkopen aan ethiopiërs ofzo.
die heb ik ook allemaal verkocht in de sexslavernij. Verdient goed, 14 jarige jongetjes en mods.quote:Op zondag 28 november 2010 19:04 schreef robr0 het volgende:
[..]
ik miste je al net zo hard als zeroku naatje en renesite je merkt sinds het vertrek van dit gerespecteerde trio dat het niveau met de dag daalt
hoe kan je die 3 ooit slijten is het aanbod zo laagquote:Op zondag 28 november 2010 19:07 schreef Schieganger het volgende:
[..]
die heb ik ook allemaal verkocht in de sexslavernij. Verdient goed, 14 jarige jongetjes en mods.
Er is een markt voor alles. Bij Zeroku moesten eerst de stembanden eruit gesneden worden en verzekerd dat die geen toetsenbord mocht aanraken om te fokken.quote:Op zondag 28 november 2010 19:16 schreef robr0 het volgende:
[..]
hoe kan je die 3 ooit slijten is het aanbod zo laag
Zeroku heb je toevallig naar Noord Korea verscheept?quote:Op zondag 28 november 2010 19:19 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Er is een markt voor alles. Bij Zeroku moesten eerst de stembanden eruit gesneden worden en verzekerd dat die geen toetsenbord mocht aanraken om te fokken.
Ik spreek niet over mijn cliënten, anonimiteit is een belangrijk iets.quote:Op zondag 28 november 2010 19:21 schreef x3ro het volgende:
[..]
Zeroku heb je toevallig naar Noord Korea verscheept?
Dan gaat er wat van de prijs af.quote:
die is naar het schijnt niet verder dan rusland gekomen waar hij nog steeds op zoek is naar stalinquote:Op zondag 28 november 2010 19:21 schreef x3ro het volgende:
[..]
Zeroku heb je toevallig naar Noord Korea verscheept?
quote:Op zondag 28 november 2010 19:23 schreef robr0 het volgende:
[..]
die is naar het schijnt niet verder dan rusland gekomen waar hij nog steeds op zoek is naar stalin
De enige Disney die er toe doet is Fantasia. Evt inclusief het nodige bier of andere dingen.quote:Op zondag 28 november 2010 19:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
Welke disneyfilm moet ik downloaden?
Die heb ik nog nooit gezien.quote:Op zondag 28 november 2010 20:57 schreef MASD het volgende:
[..]
De enige Disney die er toe doet is Fantasia. Evt inclusief het nodige bier of andere dingen.
Aladdin, The Lion King en Pocahontas.quote:Op zondag 28 november 2010 19:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
Welke disneyfilm moet ik downloaden?
Ik heb bij hun gesolliciteerdquote:
Voor wie?quote:
Ik ben heel lief!quote:
Meisje tochquote:Op maandag 29 november 2010 00:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
ik krijg mijn kaken niet op elkaar
hahahaha smeeerigquote:Op maandag 29 november 2010 01:38 schreef MASD het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/String_breast_implant
Damn, dit is bizar. Het implantaat neemt vloeistof in de borst op. Door irritatie hierdoor ontstaat er weer vloeistof in de borst die op zijn beurt weer opgenomen wordt door het implantaat. Het resultaat is oneindige groei.
Waarom kom je altijd op dit soort dingen uit als je aan het wikiroamen bent?
quote:Op maandag 29 november 2010 08:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
Lekker bijna flauwvallen onder de douche
Basisschool cutenessquote:Op maandag 29 november 2010 10:54 schreef TripleP het volgende:
"herinner je je onze afspraak nog, meisje wat zo goed kan kussen?"
hihihihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
quote:Op maandag 29 november 2010 11:18 schreef MASD het volgende:
http://www.nu.nl/film/238(...)elsen-overleden.html
Mijn favo sci-fi acteur. Had Lindsay Lohan dan genomen.
Que?quote:
ik ook niet dus voel je niet een cultuur barbaarquote:Op maandag 29 november 2010 13:15 schreef Hyman het volgende:
Ik heb nooit the naked gun films gezien, en de scary movies eigenlijk ook nooit helemaal
Naked gun films niet gezien? Jij hebt dingen overgeslagen in je jeugdquote:Op maandag 29 november 2010 13:15 schreef Hyman het volgende:
Ik heb nooit the naked gun films gezien, en de scary movies eigenlijk ook nooit helemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |