Meer dan de helft van die kinderen moet er van huilen. En dat snap ik wel.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:16 schreef BobdeStreamer het volgende:
en nog een bonusplaatje
[ afbeelding ]
Bier drinken op de RLS meet mag niet ontbreken in je goede voornemens.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:20 schreef BobdeStreamer het volgende:
a ik zie het, eens kijken wat m'n goede voornemens zijn.
Volgens mij vinden mensen die WoW spelen het ook helemaal niet erg dat ze homo zijn.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:34 schreef Leandra het volgende:
Zelfs ik had WOW niet in het plaatje in de OP gezien, dus je moet wel heel erg zijn als....
Aan de andere kant zou ik het verschil tussen een WOW en een runescape plaatje ook niet zien, dus zoveel zegt het niet![]()
Ik weet niet hoe het homo zijn bij nerds ligt, en andersom... hoe het nerdschap bij homo's ligt...quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens mij vinden mensen die WoW spelen het ook helemaal niet erg dat ze homo zijn.
Volgens mij zijn homo's de afgelopen jaren opeens heel populair in Nederland, dus vast ook wel bij de nerds.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het homo zijn bij nerds ligt, en andersom... hoe het nerdschap bij homo's ligt...
Dus zo'n puisterig pubertje met bril en foute kleding zou stiekem op Geer of Goor vallen?quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens mij zijn homo's de afgelopen jaren opeens heel populair in Nederland, dus vast ook wel bij de nerds.
Nou.. 1 op de, ik geloof 7 wel, al dan niet stiekem.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dus zo'n puisterig pubertje met bril en foute kleding zou stiekem op Geer of Goor vallen?
Nee toch?
Ik vind het andersom nog wat lastiger voor te stellen, eigenlijk. Ik denk dat Goor niet uitgepraat raakt over een puistje.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dus zo'n puisterig pubertje met bril en foute kleding zou stiekem op Geer of Goor vallen?
Nee toch?
Vroeger gingen we uit van 1 op de 5, dus als het bij nerds 1 op de 7 is, dan is t minder dan gemiddeld...quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou.. 1 op de, ik geloof 7 wel, al dan niet stiekem.
Hoewel: op Geer of Goor vallen is wel héél zeldzaam denk ik.
Ik stel me het liefst maar helemaal niks voor bij Geer of Goor.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vind het andersom nog wat lastiger voor te stellen, eigenlijk. Ik denk dat Goor niet uitgepraat raakt over een puistje.
Is ook, hoewel hij er zomaar een "fantastisch project" in zou kunnen zien... en voor je het weet blijkt het puisterige postpubertje met bril na een make-over gewoon een mega lekker ding te zijnquote:Op zaterdag 27 november 2010 17:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vind het andersom nog wat lastiger voor te stellen, eigenlijk. Ik denk dat Goor niet uitgepraat raakt over een puistje.
Snel! Veel alcohol! Misschien is het nog niet te laat en kun je je gedachten vergeten.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik stel me het liefst maar helemaal niks voor bij Geer of Goor.
Gadverdamme het lukt niet.![]()
Vandaag geen alcohol. Ik moet het uitzitten helaas..quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Snel! Veel alcohol! Misschien is het nog niet te laat en kun je je gedachten vergeten.
Ik denk dat ze uiteindelijk samen eindigen...quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik stel me het liefst maar helemaal niks voor bij Geer of Goor.
Gadverdamme het lukt niet.![]()
Die hem meteen weer dumpt.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is ook, hoewel hij er zomaar een "fantastisch project" in zou kunnen zien... en voor je het weet blijkt het puisterige postpubertje met bril na een make-over gewoon een mega lekker ding te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |