Katten met foto's deeltje 75; Foto's van Kattenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:02 schreef ethiraseth het volgende:
Oh, dat is het enige soort langharige kat wat ik voor me kan zien. Dan ben ik nu toch wel benieuwd naar de jouwe!
Haar moeder ook (die heb ik ook in huis)quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:04 schreef ethiraseth het volgende:
Oh, die is ook wel heel erg fluffig.
Dat hoor ik nu voor het eerst. Ik overweeg geschiedenis te studeren en ben vooral geīnteresseerd in twintigste-eeuwse (naoorlogse)/eigentijdse geschiedenis. Heeft de UvA een specialiteit?quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:22 schreef dotCommunism het volgende:
Als je graag 20e eeuwse geschiedenis wilt doen is Rotterdam misschien interessant.
Militaire geschiedenis, en cultuur- en sociale geschiedenis.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:03 schreef tim. het volgende:
[..]
Dat hoor ik nu voor het eerst. Ik overweeg geschiedenis te studeren en ben vooral geīnteresseerd in twintigste-eeuwse (naoorlogse)/eigentijdse geschiedenis. Heeft de UvA een specialiteit?
Als je dat wilt ben je mogelijk beter af bij de sociale wetenschappen, eventueel met een minor hedendaagse geschiedenis.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:03 schreef tim. het volgende:
[..]
Dat hoor ik nu voor het eerst. Ik overweeg geschiedenis te studeren en ben vooral geīnteresseerd in twintigste-eeuwse (naoorlogse)/eigentijdse geschiedenis. Heeft de UvA een specialiteit?
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:10 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Militaire geschiedenis, en cultuur- en sociale geschiedenis.
Mijn interesse beperkt zich niet tot de twintigste eeuw, maar mijn voorkeur ligt daar. Maar de sociale wetenschappen (politicologie) trekken mij ook zeer, dus dat is zeker een optie die ik overweeg. Cultuur- en sociale geschiedenis vind ik twee van de interessantste gebieden van geschiedenis, dus geen reden om de UvA weg te strepen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:48 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Als je dat wilt ben je mogelijk beter af bij de sociale wetenschappen, eventueel met een minor hedendaagse geschiedenis.
http://rooster.uva.nl/current_nl/showtimetable.aspxquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:51 schreef Näsenbar het volgende:
Iemand die toevallig in het eerste jaar geschiedenis aan de UvA zit? Ik wil namelijk na het debacle van mijn vorige studie toch een beter beeld krijgen van andere studies. En aangezien de kans groot is dat ik volgend jaar geschiedenis wil doen, zou ik wel eens bij zo'n massaal hoorcollege willen kijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |