Jaloers is dat Utrecht Van Rossem heeft, ook al geeft hij inderdaad geen college meer volgens mij. Maar toch, wat een held.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:47 schreef Steeven het volgende:
Morgen tentamen Ideologieën en donderdag tentamen Middeleeuwen. Leren gaat wel lekker zo. Tentamen van morgen is in de Jaarbeurs dus dat scheelt weer een busrit naar de Uithof. Het is nog onzeker of ik Europese Integratie kan volgen in Blok 4, omdat dat vak precies aansluit op Onderzoeksseminar II; op zich is dat ideaal, maar het ene vak is in de binnenstad en het andere op de Uithof en je kunt je nooit binnen een kwartier van A naar B verplaatsen. Bij het inschrijven waren de locaties nog niet bekend. En volgens mij geeft van Rossem/Rossum geen Koude Oorlog meer, maar dat maakt me niet zoveel uit (volg in in Blok 3).
Daarom was ik vrijdag ook in Den Haag. Mn eigen hachje reddenquote:Op maandag 24 januari 2011 16:25 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Hou er wel rekening mee dat je hierdoor je derde jaar een langstudeerder zal zijn en dus 5000 euro collegegeld moet betalen (als de wet doorgaat).
Haha, tot volgend jaar dan.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:46 schreef ethiraseth het volgende:
Als ik nog kan studeren volgend collegejaar ga ik ook naar de UvA, het masterprogramma van de VU is zo bedroevend.
Welnee, we gaan gezellig met zijn allen naar Belgiequote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:34 schreef ethiraseth het volgende:
Toch leuk, in dit topic delen we binnenkort allemaal ook de onmogelijkheid het collegegeld nog echt te kunnen betalen.
Je hebt geen bezwaar tegen katten?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:48 schreef ethiraseth het volgende:
Oh ja, ik zocht toch nog huisgenoten.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:50 schreef ethiraseth het volgende:
Graag zelfs, katten zijn hartstikke tof en ik kan niet wachten tot ik ooit een "echt" huis heb zodat ik ze kan nemen.
Zeker. Vooral ook met enorme pluimstaartquote:
Nee, gelukkig niet. En ze zien er ook niet uit alsof ze tegen een muur zijn gelopen.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:59 schreef ethiraseth het volgende:
[ link | afbeelding ]
Niet zoiets dus?
Katten met foto's deeltje 75; Foto's van Kattenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:02 schreef ethiraseth het volgende:
Oh, dat is het enige soort langharige kat wat ik voor me kan zien. Dan ben ik nu toch wel benieuwd naar de jouwe!
Haar moeder ook (die heb ik ook in huis)quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:04 schreef ethiraseth het volgende:
Oh, die is ook wel heel erg fluffig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |