QFT.quote:Op donderdag 2 december 2010 12:23 schreef Mellow_Yellow het volgende:
Bizar dat mensen zich zomaar zo kunnen gedragen. Ik ben verder zelf ook niet overtuigd dat TS dit gedrag 'over zich uitroept' maar al zou het zo zijn dat hij een easy target is, dat maakt die anderen niet minder schuldig. Zelfs al zou hij de situatie kunnen veranderen door zichzelf anders op te stellen, dan nog blijven die collega's enorme eikels. Zulk soort mensen mogen wat mij betreft oprotten.
Nee hoor, er zijn zat bedrijven met management die wel durft in te grijpen en waar mensen hun moeilijke jeugd kunnen stoppen daar waar het hoortquote:Op donderdag 2 december 2010 12:41 schreef De_Rikster het volgende:
Zeer fijne constatering maar wat draagt dat bij aan de oplossing? Tuurlijk veroordeel je het gedrag va die collega's maar door de afwezigheid van enige bereidheid van TS om te kijken naar de "oorzaak" wordt de kans op herhaling natuurlijk wel erg groot...
Er zijn genoeg werklozen die al meer dan een jaar werkloos zijn en inmiddels dezelfde insteek hebben.quote:Op donderdag 2 december 2010 12:59 schreef Luxuria het volgende:
Als het echt zo erg is, wat doe je daar dan nog??
Dan ga je toch zo snel mogelijk weg!
Ja jammer dat je nog niet meteen iets anders hebt, maar dat lijkt me beter dan iedere dag dat gekut.
En er is heus wel werk ergens, in een andere richting, onder je niveau. Neem dat dan tijdelijk aan tot je iets beters hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |