Lekker cashen is dat idd. Ik heb er helaas maar 10 kunnen halen. Volgend jaar pak ik het ook wat groter aan.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Lowlands is voor mij uitermate winstgevend.
Heb ongeveer 50 studenten het maximaal aantal aan kaarten laten bestellen. Iedere student krijgt daarvoor van mij 80 euro. De kaarten verkoop ik daarna voor een redelijke prijs door aan anderen en dan maak ik ongeveer ¤ 20.000 winst.
Nergens haal je een dergelijke rendement, het is bijna crimineel.
Lang leve Lowlands
Dat zou natuurlijk wel hilarisch zijn, maar ik zou er niet op rekenen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:49 schreef Yreal het volgende:
ik ga zo hard lachen als al die verkopers blijven zitten met die kaarten
quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:53 schreef Mopst3r het volgende:
5 dagen lang in een smerige kut tent op een kutmoddeveld tussen de dronken schreeuwende kutstudenten met een roze kutpet naar linkse kutmuziek luisteren.
Topfeestje TS
Ja en het jaar daarvoor ook.quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:58 schreef Nikmans het volgende:
Stond Noisia niet op Lowlands vorig jaar?
Ik ga pas echt hard lachen zodra er overal woekerprijzen gevraagd worden. Hoop dat ze volgend jaar nog wat eerder beginnen met de verkoop dan is de chaos compleet.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:49 schreef Yreal het volgende:
Kuttent, modderveld en roze kutpetten vindt je op pinkpop.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:53 schreef Mopst3r het volgende:
5 dagen lang in een smerige kut tent op een kutmoddeveld tussen de dronken schreeuwende kutstudenten met een roze kutpet naar linkse kutmuziek luisteren.
Topfeestje TS
Pinkpopquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:09 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
kuttent, modderveld en roze kutpetten is op pinkpop.
Ciaooo
Leuk geprobeerd, maar je hebt gefaald.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:53 schreef Mopst3r het volgende:
Topfeestje TS
Nee, de organisatie van Lowlands moet hier iets aan gaan doen, niet de consument.quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:37 schreef Geo3kant het volgende:
Dat iedereen ophoudt met janken over mensen die 10 kaartjes kopen.. zo werkt de wereld nou eenmaal supply and demand.
Niet tevreden? Ga met ze alle 1 jaar niet naar Pinkpop en Lowlands dat de mensen met 20 kaarten zelf de sjaak zijn. "Ja maar.." -> niet mauwen dan. Mensen kopen het toch wel.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb ongeveer 50 studenten het maximaal aantal aan kaarten laten bestellen. Iedere student krijgt daarvoor van mij 80 euro. De kaarten verkoop ik daarna voor een redelijke prijs door aan anderen en dan maak ik ongeveer ¤ 20.000 winst.
Lang leve Lowlands
quote:Op zondag 28 november 2010 00:58 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Limburger met humor. Een hoax dus.
Of opgepakt en uitgeknepen worden...quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:49 schreef Yreal het volgende:
Zou wel een leuke grap zijnquote:Op zondag 28 november 2010 03:55 schreef GSbrder het volgende:
Zou het niet geweldig zijn een webshop te starten in de trant van lowlends.nl
Waar je dan voor 165 euro kaartjes verkoopt voor een mooi weilandje zonder bands.
Gouden truc
Heb ik ook een keer gedaan, wat was jouw manier om ze zo ver te krijgen om maar 80 euro te accepteren?quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Lang leve Lowlands
Trollen zonder levenquote:Op zondag 28 november 2010 10:56 schreef MrWimpenny het volgende:
Lowlands![]()
Hippies![]()
![]()
Hippies die naar Lowlands gaan![]()
![]()
![]()
Hippies die zeuren over een prijsverhoging van 12,2%![]()
![]()
![]()
![]()
Hippies die niet werken en dus geen geld hebben![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk juist dat LL de Bundesliga is. Kwaliteit, zonder uitmelken. Het geld wordt elk jaar zeker in het festival gestoken, en niet in de zak van de directeur.quote:Op zondag 28 november 2010 02:12 schreef Ofyles2 het volgende:
Lowlands is de Premier League onder de Nederlandse festivals:
De prijzen schieten omhoog, het niveau daalt. Nu nog indianenverhalen over torenhoge schulden en een malafide eigenaar en ik kan niet meer stuk.
Jammer dat ik geen festival heb gevonden die gelijkenissen vertoont met de Bundesliga: een goede prijs-kwaliteitsverhouding en geen gesjeesde types die binnen enkele uren 100 miljoen miljard euro willen verdienen...
quote:Op zondag 28 november 2010 12:20 schreef AMDB het volgende:
[..]
Het geld wordt elk jaar zeker in het festival gestoken, en niet in de zak van de directeur.
Justice vind je dus niet leuk?quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:11 schreef Jahr00n het volgende:
Er komen toch nooit leuke artiesten, maar heb dit jaar wel 10 kaarten kunnen regelen. Mooi verkopen.
Kijk al eens naar de hoeveelheid verschillende artiesten. Er is zoveel te doen, ik geloof echt niet dat ze bij Mojo een veel groter dan redelijk winstpercentage overhouden.quote:
Hoeveel houdt de directeur over aan Lowlands?quote:Op zondag 28 november 2010 12:20 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik denk juist dat LL de Bundesliga is. Kwaliteit, zonder uitmelken. Het geld wordt elk jaar zeker in het festival gestoken, en niet in de zak van de directeur.
Geen idee, maar ik betwijfel dat hij een heel dik graaisalaris heeft met dikke bonussen. Zo hoog is de omzet van Lowlands nou ook weer niet...quote:Op zondag 28 november 2010 13:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hoeveel houdt de directeur over aan Lowlands?
Ik geloof nooit dat het weinig isquote:Op zondag 28 november 2010 13:29 schreef AMDB het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik betwijfel dat hij een heel dik graaisalaris heeft met dikke bonussen. Zo hoog is de omzet van Lowlands nou ook weer niet...
Wat een bullshit, ik durf te wedden dat hij 'niet eens' boven de balkenendenorm uitkomtquote:Op zondag 28 november 2010 14:10 schreef Eenskijken het volgende:
lowlands is 1 grote commerciele ellende. Die directeur krijgt ongeveer 3x de balkenende norm denk ik, als het niet hoger is.
Zijn loon weet ik niet, maar zelfs tot verbazing van links krijgen ze nog steeds 60.000 subsidie per jaar.quote:Op zondag 28 november 2010 14:12 schreef AMDB het volgende:
[..]
Wat een bullshit, ik durf te wedden dat hij 'niet eens' boven de balkenendenorm uitkomt
Die subsidie is inderdaad belachelijk. Heb je daar trouwens een bron van? Nog nooit eerder gehoord namelijk.quote:Op zondag 28 november 2010 14:31 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Zijn loon weet ik niet, maar zelfs tot verbazing van links krijgen ze nog steeds 60.000 subsidie per jaar.
Meeste organisatoren kunnen van de opbrengst van één groot festival of één beurs zeer goed het hele jaar doorkomen.
Sukkels die nog nooit op lowlands geweest zijn.quote:Op zondag 28 november 2010 14:10 schreef Eenskijken het volgende:
lowlands is 1 grote commerciele ellende. Die directeur krijgt ongeveer 3x de balkenende norm denk ik, als het niet hoger is.
Exact. Niets mis met een béétje commercie.quote:Op zondag 28 november 2010 14:41 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Sukkels die nog nooit op lowlands geweest zijn.De combinatie bands, camping, stands dat er allemaal is is best prijzig. 165 is echt niet duur voor donderdag t/m maandag op een camping waarvan vrijdag t/m zondag veel en veel goeie bands komen. En als de 'directeur' er wat aan overhoudt, prima. Het is geen overheidsinstelling.
Er is vraag naar en er wordt voor betaald.
Koop een kaartje voor één concert van één artiest en je bent met gemak 1/4 kwijt, en het duurt 10x korter.
Bv: http://dronten.groenlinks.nl/node/31842quote:Op zondag 28 november 2010 14:36 schreef AMDB het volgende:
[..]
Die subsidie is inderdaad belachelijk. Heb je daar trouwens een bron van? Nog nooit eerder gehoord namelijk.
Vrij belachelijke subsidie inderdaad. Kunnen ze gemakkelijk zonder en kan mooi in iets anders geīnvesteerd worden.quote:Op zondag 28 november 2010 14:44 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Bv: http://dronten.groenlinks.nl/node/31842
Ik vind het slechter dat ze bij films etc. de belasting niet omhoog gemikt hebben.quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:40 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Het gaat voor die mensen misschien niet om de 20 euro maar is het een principekwestie. En trouwens, als de minister het niet erg vind wat loop en dan te zeuren. Onterecht klacht.
quote:Op zondag 28 november 2010 12:20 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik denk juist dat LL de Bundesliga is. Kwaliteit, zonder uitmelken. Het geld wordt elk jaar zeker in het festival gestoken, en niet in de zak van de directeur.
Ja. Wel meer electro/techno/hardcore. Ik zat er over te denken om te gaan, maar ik geloof dat ik dat plan weer in de koelkast kan zettenquote:Op zaterdag 27 november 2010 16:58 schreef Nikmans het volgende:
Stond Noisia niet op Lowlands vorig jaar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |