abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89223861
Wij zijn voor ons nieuwbouwhuis aan het rondkijken voor vloeren.
Nu kwamen we laminaat tegen van VT wonen, serie Lodge.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Hoe staat het in verhouding tot bijv Balterio? Quickstep?
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_89224036
merk laminaat :')

gewoon een mooi profiel uitzoeken bij de gamma/praxis/whatever, is prima kwaliteit voor een normaal huis.

tenzij je er natuurlijk dagelijks 500x overheen loopt, zoals bv op kantoor
Signature:
(max. 4 regels)
pi_89224210
Nou ik zal het je vertellen, dit laminaat liepen we tegen het lijf bij Karwei.

Het moet jaren liggen, dus we willen wel kwalitatief goed spul, daarbij lopen hier ook 2 kindjes rond, dus het moet gewoon goed zijn
pi_89238387
Karin, jij hier! _O- Ik roep dus net tegen manlief ' he, er loopt zelfs al een topic op fok' . Helaas, ik wil graag antwoord op dezelfde vraag.
En Tjibbe, geloof me er is echt wel verschil tussen laminaat en laminaat. Wij hebben hier boven pergo liggen, dat is al een keer verhuisd, het lag in de woonkamer en de hal en nu in de slaapkamers. Al met al ligt het er al 6,5 jaar en de enige slijtplek is bij de bureaustoel waar niets onder ligt.
Dan op zolder: daar ligt sinds een jaar of 3 can do laminaat. En dat krast al als je er naar kijkt.
In de woonkamer: een duurdere variant van de pergo, heeft ook nog niets geleden in 6 jaar tijd.
Enne, zowel pergo als cando komen toch gewoon van de praxis dan wel karwei.

Karin, jij wil em beneden he. Wij willen em op Driekus zijn nieuwe kamer. Daar lijdt ie wel wat minder, maar hij moet er gewoon lekker op kunnen spelen.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_89255030
Ja inderdaad, wij willen hem beneden.
Volgens het Karwei-mannetje was dat het beste laminaat was zij verkochten.
Maar ik ga ook gauw maar eens even naar een woninginrichtingwinkel hiero, die vloeren, gordijnen, shutters enz verkopen, misschien kunnen we een leuke totaalprijs fixen.
pi_89262736
Karin, ze zijn deze week in de reclame bij de Karwei. Ik denk dat wij 1 pak halen, dat mee naar huis nemen, even testen met een sleutel of het echt heel erg krast en dan beslissen we. Mocht het niks zijn, dan is de schade 1 pak laminaat, is nog wel te overleven. Ik hou je op de hoogte dus.
pi_89265939
In ons oude huis hadden wij basic laminaat van de praxis liggen. Op zich prima laminaat maar het glom wel heel erg. en op sommige plekken liet op de naden de toplaag was los.

Nu lag er in dit huis beneden een laminaat vloer van quickstep al een jaar of 8 deze hebben wij boven opnieuw gelegd en ik heb geen noemenswaardige beschadigingen gevonden. en de vorige bewoners hadden 2 kinderen en 2 katten en waren niet extreem zuinig op het huis.

Ik denk zeker dat er wel degelijk verschil zit tussen laminaat.
pi_89287125
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 17:48 schreef mefke79 het volgende:
Karin, ze zijn deze week in de reclame bij de Karwei. Ik denk dat wij 1 pak halen, dat mee naar huis nemen, even testen met een sleutel of het echt heel erg krast en dan beslissen we. Mocht het niks zijn, dan is de schade 1 pak laminaat, is nog wel te overleven. Ik hou je op de hoogte dus.
Test het gewoon in de winkel zou ik zegen, de verkopende partij beweerd dat het extreem goed is, nou laat ze dat maar eens bewijzen denk ik dan.... Je gaat toch zelf niet betalen voor een demo?
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_89295956
ran the man en hoe zou jij het vinden als je een open en eventueel beschadigde pakket laminaat in de winkel koopt? Ik zou daar niet blij mee zijn, dus dan maar zo. We gaan er ook vanuit dat het goed gaat, maar gezien onze cando ervaringen zijn we voorzichtig.
pi_89297319
quote:
Het moet jaren liggen, dus we willen wel kwalitatief goed spul
Ik zou naar wat anders kijken dan laminaat...

Verder heeft een knappe bouwmarkt monsterstukjes die je mee naar huis kan nemen tegen een kleine borg, hier kan je op testen wat je wil...
"Not everything that counts can be counted, and not everything that can be counted counts."
pi_89297399
Laminaat it is, dat hebben we nu ook liggen en bevalt gewoon goed.
Maar het moet dus echt goede kwaliteit zijn, en er is op internet ook weinig over te vinden (gebruikerservaringen)
Mefke, ik wacht op jouw test!
  Moderator maandag 29 november 2010 @ 14:40:39 #12
155227 crew  Guppy
dus
pi_89297681
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 13:56 schreef mefke79 het volgende:
ran the man en hoe zou jij het vinden als je een open en eventueel beschadigde pakket laminaat in de winkel koopt? Ik zou daar niet blij mee zijn, dus dan maar zo. We gaan er ook vanuit dat het goed gaat, maar gezien onze cando ervaringen zijn we voorzichtig.
Hij bedoelt dat ze in de winkel altijd voorbeelden hebben staan. Dan kun je daar toch even op krassen met je sleutel? Daar is het voor
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_89300800
helaas heeft de karwei geen voorbeeldstukjes, maar voorbeeld papiertjes met het motief erop. Anders had ik daar wel op getest ja. Maar test een beetje lastig op papier. En de voorbeeld stukken laminaatvloer zitten bij onze karwei zo hoog dat ik daar niet bij kan.
Karin, ik laat je weten hoe of wat. Duurt nog wel even, we gaan het nu wel kopen, maar nog niet meteen leggen.
  Moderator maandag 29 november 2010 @ 16:00:00 #14
155227 crew  Guppy
dus
pi_89301251
Dat is ook wel stom dan...
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_132726087
zeer slecht laminaat veel hoogte en dikte verschil in de pakken. Mijn advies niet meer kopen.Nu een twee weken verder en alleen maar irritatie en ergernis. Zeer slecht product.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')