Morgen zullen mijn knaken er ook wel zijnquote:Op zondag 28 november 2010 22:37 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Jouw gegevens heb ik nog niet... als je dr eentje wilt stuur even een pm dan met je adres. Volgens mij heb ik je reeds betaalgegevens gemaild, toch?
Heb de usb'tjes nu verzendklaar voor: Byte_me, Garzi en icecoolsniper. Rekening wordt morgen gechecked, dus overmorgen kunnen ze op de mat vallen.
Ervaring.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:03 schreef Inlognaam het volgende:
We leven in een land waar je met een gerust hart je mening mag en kunt geven. Geen enkel probleem mee. Mocht je meer vragen hebben, mag je me ook pm'en en mocht je het niet vertrouwen, dan kun je de personen hierboven een pm'tje sturen met hun ervaringen.
Deze sticks zijn gekocht bij de Aldi en dus niet afkomstig van Ebay.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:11 schreef Sjechov het volgende:
[..]
Ervaring.
Ebay stick met goede mogelijkheden voor kleinere bestanden.
Grotere wordt moeilijk (stick geeft aan dat er wat op staat, echter niet leesbaar).
Mijn mening: wacht op een aldi of makro aanbieding en betaal net iets meer (heb ik nu ook gedaan) dan heb je een goede werkende voor alle bestanden.
Daar heb ik navraag over gedaan.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:27 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Deze sticks zijn gekocht bij de Aldi en dus niet afkomstig van Ebay.
Waarschijnlijk..... zie mijn postquote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:43 schreef PetervdK het volgende:
Toch snap ik niet waarom je zo'n 7 of 8 stuks a 25,- bij de Aldi koopt om ze vervolgens hier voor 15,- door te verkopen. Eerst 3, maar eigenlijk 4 en nu weer 3? Raar verhaal....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |