Goedemorgen ehh middag, gister lekker ouderwets wezen stappenquote:
Poit grapt alleen maar over zusjes maar blijft er wel netjes met zijn pootjes vanafquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het is maar goed dat hij geen Poit heet dan.
Is dat zo? Oh.. daar gaat m'n beeld van Nebo.quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:48 schreef GameBabe het volgende:
Poit grapt alleen maar over zusjes maar blijft er wel netjes met zijn pootjes vanafDat kun je van Nebo niet zeggen schijnt...
het roddelcircuit says so...quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Is dat zo? Oh.. daar gaat m'n beeld van Nebo.
To-do-lijsten van players...quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:53 schreef GameBabe het volgende:
[..]
het roddelcircuit says so...
Ik sta trouwens hoog op de to-do list van de grootste player van leidenWaarom snappen sommige mannen niet dat nee nee is?
Ik had me Nebo nou echt voorgesteld als een lief mannetje, dat hard studeert en lief is voor alles en iedereen. Komt door z'n usericon dan denk ik.quote:
Oh. Eh.. omdat ze man zijn? /generalisatie.quote:Ik sta trouwens hoog op de to-do list van de grootste player van leidenWaarom snappen sommige mannen niet dat nee nee is?
Het ergste is nog dat hij een vriendin heeft en vindt dat hij zijn leven heeft gebeterd omdat hij nog maar 1 keer per week vreemd gaat ipv 5 keer per week...quote:
quote:
quote:
quote:
Wat is het probleem dan... Hij gaat nog maar 1x vreemd, das bijna niksquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:57 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Het ergste is nog dat hij een vriendin heeft en vindt dat hij zijn leven heeft gebeterd omdat hij nog maar 1 keer per week vreemd gaat ipv 5 keer per week...
Why schatje?quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:01 schreef Poit het volgende:
knuffels en kusjes helpen niet meer..
ik voel me gekrenkt...
Dat is slechts een kleine pleister op de zere wonden..quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:02 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Why schatje?
Ik hou nog steeds veel van je
quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:57 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Het ergste is nog dat hij een vriendin heeft en vindt dat hij zijn leven heeft gebeterd omdat hij nog maar 1 keer per week vreemd gaat ipv 5 keer per week...
Oh, trouwens, babe, ik sta op het punt m'n kleren uit te trekken en op de foto te gaanquote:Op zaterdag 27 november 2010 16:02 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Why schatje?
Ik hou nog steeds veel van je
Ik zou ook wel met Jou vreemd willen gaanquote:Op zaterdag 27 november 2010 16:03 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Toen ik een keer uit was vroeg een kerel nadat we een heel gesprek hadden gehad: Mag ik je zoenen? Ik: Nee, wat zou je vriendin er van vinden? Hij: Hoeft ze toch niets van te weten? Dus, zullen we? Ik: Nee, mijn vriend staat naast me.
Hij droop heerlijk af.
SukkelEerst helemaal zijn vriendin opheerlijken en dan vreemd willen gaan...
quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:05 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik zou ook wel met Jou vreemd willen gaan
De vriendin van deze jongen weet het wel hoor en ze hebben het al twee jaar, dus het zal wel goed zijn denk ik... niet voor iedereen werkt een standaardrelatie.quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:03 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Toen ik een keer uit was vroeg een kerel nadat we een heel gesprek hadden gehad: Mag ik je zoenen? Ik: Nee, wat zou je vriendin er van vinden? Hij: Hoeft ze toch niets van te weten? Dus, zullen we? Ik: Nee, mijn vriend staat naast me.
Hij droop heerlijk af.
SukkelEerst helemaal zijn vriendin opheerlijken en dan vreemd willen gaan...
Niet koud krijgen he?! Dan wordt je ziek.quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:04 schreef Poit het volgende:
[..]
Oh, trouwens, babe, ik sta op het punt m'n kleren uit te trekken en op de foto te gaan
Ik geloof niet in open relaties.quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:06 schreef GameBabe het volgende:
[..]
De vriendin van deze jongen weet het wel hoor en ze hebben het al twee jaar, dus het zal wel goed zijn denk ik... niet voor iedereen werkt een standaardrelatie.
Dit is gewoon een jongen met een enorme seksverslaving, maar verder een hele aardige kerel... alleen toen hij me gisteren thuis wilde brengen heb ik dat wel netjes afgeslagen, dan liever alleen door leiden fietsen
Why? Gaat u uw fitness voortgang vastleggen?quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:04 schreef Poit het volgende:
[..]
Oh, trouwens, babe, ik sta op het punt m'n kleren uit te trekken en op de foto te gaan
Ik ook niet voor de lange termijn, in sommige situaties kan het voor een beperkte tijd wel goed zijn denk ik...quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:07 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik geloof niet in open relaties.
Nee, ik ga een 'sexy' foto maken voor Lisettequote:Op zaterdag 27 november 2010 16:07 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Why? Gaat u uw fitness voortgang vastleggen?
En doe maar mailen
De vip lisette, of de andere? Voor een kunstprojectje ofzo?quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:09 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee, ik ga een 'sexy' foto maken voor Lisette
Get info, hide extension uit en renamen?quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:11 schreef Laniboekje het volgende:
Zeg, hoe krijg ik foto's gemaakt op de MacBook geconverteerd in .gif of .jpg. Ik krijg alleen maar .jpeg...
Die andere.quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:11 schreef GameBabe het volgende:
[..]
De vip lisette, of de andere? Voor een kunstprojectje ofzo?
quote:
Thanks, gelukt.quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:13 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Get info, hide extension uit en renamen?
Aww, kopje thee voor je zetten?quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:46 schreef Kuukske het volgende:
Pfff.. Ik ben onwijs lamlendig vandaag.
Ik ben niet zwanger maar als ik langs een babywinkel loop gil ik ook allerlei "Ahhh.. kijk nou. En ahww cute!"-kreten hoor. Beebies zijn schattig. En alles eromheen ook. Behalve kots. En bevallen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:49 schreef badboynova het volgende:
Wat is erger dan met een vrouw in een schoenen winkel te zijn? ......................................................... met een zwangere vrouw een baby winkel in gaan
Ik gil bij alles wat klein is: "kijk babies" In de groothandel waren laatst baby witlofjes en paprika'squote:Op zaterdag 27 november 2010 16:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ben niet zwanger maar als ik langs een babywinkel loop gil ik ook allerlei "Ahhh.. kijk nou. En ahww cute!"-kreten hoor. Beebies zijn schattig. En alles eromheen ook. Behalve kots. En bevallen.
Nasi? Dat ga ik straks maken namelijk.quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:48 schreef Kuukske het volgende:
Nou, lekker.. Al zou een bordje warm eten er ook wel in fietsen atm.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:54 schreef GameBabe het volgende:
Ik gil bij alles wat klein is: "kijk babies" In de groothandel waren laatst baby witlofjes en paprika's
Doe je niets aan, erfelijk bepaald
Lekker!quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:55 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nasi? Dat ga ik straks maken namelijk.
Niet te vaak doen, dat kost je je relatie als je pech hebtquote:Op zaterdag 27 november 2010 16:56 schreef Laniboekje het volgende:
Beebies, keendjes.![]()
![]()
Gisteren een beeb van 1 maand op mijn werk. Lekker mee geknuffeld.
Maar als ik thuis zeg: Ik wil een beeb! Dan krijg ik hele dodelijke blikken mijn kant toe geworpen.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:58 schreef badboynova het volgende:
De TT voor het volgende topic "waar Boobs en Beebies samen komen"
Pff!quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:58 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Niet te vaak doen, dat kost je je relatie als je pech hebt![]()
Dat is wel weer het voordeel van een korte relatie, dat heb ik tenminste nog een reden om nu geen babies te nemen...
Klinkt gezelligquote:Op zaterdag 27 november 2010 16:59 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Pff!
Mijn relatie wordt door de ander al verpest. Ik hoor iedere dag wel een paar keer: Zullen we trouwen?! En dan zeg: JA! En dan zegt de wederhelft: Willuk toch nie!
Ja, wij hebben een gezonde relatie..
Hij zegt: Ik maak het uit.
En ik zeg: Nee, dat doe je niet.
En hij zegt dan: Oke.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:59 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Pff!
Mijn relatie wordt door de ander al verpest. Ik hoor iedere dag wel een paar keer: Zullen we trouwen?! En dan zeg: JA! En dan zegt de wederhelft: Willuk toch nie!
Ja, wij hebben een gezonde relatie..
Hij zegt: Ik maak het uit.
En ik zeg: Nee, dat doe je niet.
En hij zegt dan: Oke.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |