moet ie kosten?quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:17 schreef Bokhorst21 het volgende:
Ik heb hier nog een signature edition liggen.
Iemand interesse?
Slipstreamen is het toverwoord....quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:34 schreef linebear het volgende:
Ik snap die VW bussen race niet, kom echt geen meter vooruit... Kan niet inhalen. Klote gewoon...
Als je eenmaal weet waar je kunt inhalen is het een eitje. Ik lag na ronde 1 al op P2quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:34 schreef linebear het volgende:
Ik snap die VW bussen race niet, kom echt geen meter vooruit... Kan niet inhalen. Klote gewoon...
Geen tijd? De winkels zijn dicht als ik thuis kom van het werk en in mijn geval via Bol.com lag die woensdagavond netjes op de mat! En dan nog, ieder zijn meug. Als ik hem in de winkel had moeten halen was ik donderdagavond op koopavond pas aan de beurt geweest.quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:05 schreef joeftw het volgende:
wtf mensen die de game nog steeds niet hebbenhoop dat jullie nu wel even jullie lesje hebben geleerd, aangezien 't spel de 23e al bij GM lag, en de dag erna overal en zelfs bij mediamarkt voor 55,-
waarom mensen pre-ordenen en versturen snap ik nog steeds niet.
Zijn ze wat mij betreft wel... maar goed, je betaald dus voor montage en niet voor de velgen zelf. Maw je kan dus nooit velgen bezitten in het spel, maar tis een soort lenen ofzo?quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:44 schreef nero7 het volgende:
[..]
Omdat die mannetjes in de Auto Shop geen slaven zijn.
Replays ook?quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:21 schreef nero7 het volgende:
De rest komt toch met de updates. Net als de klassementen.
Om nou nog langer op de game te wachten...
Wel gedaan al splitscreen ja. Misschien dat rook/stof op twee schermen apart veel lag veroorzaakt en dat ze het daarom er uit hebben gehaald. Geen idee hoor. Viel me wel meteen op. Geen replays vind ik echt doodzonde.quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:15 schreef SosuaCafe het volgende:
Zijn er meer mensen teleurgesteld dat in de 2p split screen modus er geen rook/stof is?
Tevens hebben ze de replay modus eruit gehaald. Zou dit nog later terugkomen?
Heeft iemand al de nordschleife unlocked in de 2p mode of zit die er gewoon niet in?
Ik zie je toch wel een aantal keren tegen je voorligger aan rammen, overigens wat voor een stuurtje heb jij ? maakt nog al herriequote:Op zaterdag 27 november 2010 14:15 schreef DennisDeBengel het volgende:
[..]
Als je eenmaal weet waar je kunt inhalen is het een eitje. Ik lag na ronde 1 al op P2
Alleen dan zonder te rammen heb ik hem gehaald
Ondertussen is ie aan het installeren, maar hoe krijg je die screens, zoals sommige hier hebben, zo op je PC?quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:54 schreef R_B het volgende:
Paar licenses gedaan een de special event van de VW bussen...wel grappig....
Daarna kreeg ik een leuke nissan, toen besloten om met de sunday cup te beginnen...
die nissan was veels te snel zette de eerstvolgende op 25 seconden...
Hier nog wat plaatjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Foto's slaat hij op ingame. daar kan je ze via een menu naar je ps3 sturen. daarna van je ps3 op een usb stick. en als ze daar opstaan gewoon sharen op zo'n foto site. photobucket.com is er zo 1quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:57 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Ondertussen is ie aan het installeren, maar hoe krijg je die screens, zoals sommige hier hebben, zo op je PC?
/Gênante vraag.
Dude, waardestijgingen ok... maar niet al na 3 dagenquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:07 schreef Bokhorst21 het volgende:
[..]
Winkelwaarde ¤170, ¤180 euro vraag ik dan maar.
Dat is geen domme vraag, want ook ik moest goed de handleiding doorlezen om daarachter te komen...quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:34 schreef deepart het volgende:
Hoe kan je eigenlijk online races, of is dat een domme vraag?
Ah, thanks!quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:36 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dat is geen domme vraag, want ook ik moest goed de handleiding doorlezen om daarachter te komen...
Je moet in Mijn Huis links boven op Open Lobby drukken.
LOL!, met de franse?quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:04 schreef Auti het volgende:
LOL!! Met de Veyron kan je gewoon meedoen aan de Franse en Europese hatchback races
Heb net de trophy gehaald voor het rijden met 400 km/h. Had wat geld over dus heb die veyron een beetje sneller gemaakt. en dan in practice op La Sarthe no chicanes ff de 420 gehaald moet alleen nog wat aan de ophanging doen want hij beweegt een beetje veel van links naar rechts met 350+.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:04 schreef Auti het volgende:
LOL!! Met de Veyron kan je gewoon meedoen aan de Franse en Europese hatchback races
Mijne heeft 1239 pkquote:Op zaterdag 27 november 2010 17:07 schreef trance_fan het volgende:
[..]
Heb net de trophy gehaald voor het rijden met 400 km/h. Had wat geld over dus heb die veyron een beetje sneller gemaakt. en dan in practice op La Sarthe no chicanes ff de 420 gehaald moet alleen nog wat aan de ophanging doen want hij beweegt een beetje veel van links naar rechts met 350+.
Als je een race doet in A-spec komen er 6 nieuwe bij als je twee races doet koment er 12 bij.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:10 schreef Qunix het volgende:
Dit is nu de 4e dag dat ik echt exact dezelfde auto's heb bij de dealers... Wat moet ik doen?
Gewoon de transmissie kopen en dan in settings je top speed omhoog doen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:13 schreef Auti het volgende:
[..]
Mijne heeft 1239 pkMoet ook nog afstellen, 400km/h heb ik nog niet gehaald.
Hoeveel kost die Veyron trouwens in 2e hands auction house?quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:07 schreef trance_fan het volgende:
[..]
Heb net de trophy gehaald voor het rijden met 400 km/h. Had wat geld over dus heb die veyron een beetje sneller gemaakt. en dan in practice op La Sarthe no chicanes ff de 420 gehaald moet alleen nog wat aan de ophanging doen want hij beweegt een beetje veel van links naar rechts met 350+.
Wtf ziet dat er raar uit :Squote:Op zaterdag 27 november 2010 14:15 schreef DennisDeBengel het volgende:
[..]
Als je eenmaal weet waar je kunt inhalen is het een eitje. Ik lag na ronde 1 al op P2
Alleen dan zonder te rammen heb ik hem gehaald
Bedoel je die verjaardag glitch???quote:Op zaterdag 27 november 2010 09:12 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Je kan eventueel auto's terug krijgen met een glitch dat weet je?
je hoeft em niet te kopen. hij is te winnen. welke cup je er voor moet doen weet ik niet meer maar volgens mij in de professional serie'squote:Op zaterdag 27 november 2010 17:16 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Hoeveel kost die Veyron trouwens in 2e hands auction house?
Same here.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:33 schreef Braddie het volgende:
Screen tearing
Heb ik last van op m`n HD scherm, is dit een bug of?
Er zitten een aantal lastige challenges tussen jaquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:02 schreef Rainesz het volgende:
Ik word helemaal kanarie van die Nascar challenges!
Ben er ook maaar gewoon mee gestopt met die challenges haha
De straight op Circuit de La Sarthe is ook een waardeloos stuk weg, ik heb de 370 km/h aangetikt met mijn opgefokte Lambo LP-640, maar dat ding wiebelde ook alle kanten op toen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:07 schreef trance_fan het volgende:
[..]
Probeer 720p.quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:11 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Same here.
Kan daar wat aan gedaan worden? Speel op 1080i op een Samsung HD Monitor via HDMI.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |